toen het leven nog een stuk vriendelijker wasquote:
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:54 schreef aloa het volgende:
Ik loop verdomme krom van de pijn in mijn rug.
een beetje van de zus en een beetje zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er een beetje Frizzle Sizzle idee bij, een beetje van dit en een beetje van dat.
Ja dat vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen het leven nog een stuk vriendelijker was
mensen zijn totaal niet meer geïnteresseerd in elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel ja.
Al verdween dat vriendelijke karakter ook wel steeds meer na 9-11 en de moord op Pim..
Te zwaar getild. Ik denk soms dat ik nog 18 benquote:
Ojee, dat is niet zo handig.. rustig aan doen dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Te zwaar getild. Ik denk soms dat ik nog 18 ben
Kan niet andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet zo handig.. rustig aan doen dan maar
Ja die meisjes op hun blote kakkiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje van de zus en een beetje zo
was ook wel heeeeel mierzoet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die meisjes op hun blote kakkies
Tja het is een beetje ieder voor zich geworden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel ja.
Al verdween dat vriendelijke karakter ook wel steeds meer na 9-11 en de moord op Pim..
Het glazuur klapt van je gebit, zo zoet, maar soms wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook wel heeeeel mierzoet he
beetje kinder voor kinderen vibe welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het glazuur klapt van je gebit, zo zoet, maar soms wel leuk
Op blote voetenquote:
Toen was ik nog geen eens geborenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen eens geboren
En toen naar huis gegaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo even flink gas gegeven op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |