Geen idee wanneerquote:
Ik ben teleurgesteld. We hadden goede afspraken gemaakt over de TT.quote:
quote:
Haloa aloamaalquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
Zo maar eens even naar de markt
Lekkere broodjes halen
Sorry lieverd. Ik zit buiten en de achterbuuf kwam voorbij. Die bleef staan kletsen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld. We hadden goede afspraken gemaakt over de TT.
Ik kwam ook vaak genoeg achterlangs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry lieverd. Ik zit buiten en de achterbuuf kwam voorbij. Die bleef staan kletsen.
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kwam ook vaak genoeg achterlangs.
@:paul
Gij holbewonerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kwam ook vaak genoeg achterlangs.
@:paul
@Dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.quote:
En ik heb de helft van de legoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.
Alles eerlijk gedeeld. Zelfs de tv doormidden, zij wilde dan weer het gedeelte hebben waar het snoer nog aan zat.
Snap ik, snap ik. Goede keuze, heb je tenminste altijd nog het snoer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.
Alles eerlijk gedeeld. Zelfs de tv doormidden, zij wilde dan weer het gedeelte hebben waar het snoer nog aan zat.
Je hebt met name @Paul hier keihard mee gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb de helft van de legodie heb ik verkocht en een mooie tv. Voor kunnen kopen ☄️
Nee hoor, die heeft nu andere speeltjes. Hij begint een vent te worden 🕺🏻quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt met name @:paul hier keihard mee gepakt.
Een mooie Bad Dragon voor 'm aangeschaft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nu andere speeltjes. Hij begint een vent te worden 🕺🏻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |