de winkels die failliet gaan zijn vaak niet op online bestellingen gesprongen, dat is niet zo handig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt nu verl meer online besteld. Winkels gaan er door failliet helaas
Lekker toch!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuj, ik chill 'm bij het zwembad.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuj, ik chill 'm bij het zwembad.
Noooootjeeeeequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Met een cocktail of is het daar nog te vroeg voor?
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjequote:
Virgin cocktail kan altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Preciesquote:
Nooit te vroegquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Alles goed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje
goedemorgen.
Met zo'n parasolletje.quote:
Ik ga zo ff paar uurtjes werken maar voor de rest, Ja ik kon er deze week van genieten. heb zo min mogelijk gedaan dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles goed?
Ook aan het genieten van onze eigen Costa del Hollandia?
kijk dit is de leefquote:
Borrelquote:
zouden die twee een vieze vinger halen samen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:46 schreef greysbones het volgende:
@:Franticdj
Season4 in the making
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga zo ff paar uurtjes werken maar voor de rest, Ja ik kon er deze week van genieten. heb zo min mogelijk gedaan dat wel
En jij? Hou je nog uit? Maar bedankt voor het vragen gaat wel goed met jou ook?
Je moet seizoen 3 eens kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zouden die twee een vieze vinger halen samen?
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dankjewel ga ik zeker doen, jij ook hequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk
Gewoon zoveel mogelijk genieten
En ja hoor hier ook alles
Ahah, nu komt de aap uit de mouw waarom jullie deze serie kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |