SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@knijn1985, kom er maar in!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wat moet ik hier van maken? Minaurgod snap ik wel, maar dit kan ik niet plaatsen.quote:
Rublevquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van maken? Minaurgod snap ik wel, maar dit kan ik niet plaatsen.
Graag iets accuratere namen gebruiken, first warning
Soms is dat nodig!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rublev![]()
Wat ben je streng vandaag meester
OK
Ik ben even op vakantie!quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:knijn1985
Einduitslag Cincinnati 2022:
* IN (0/18)
* OUT (18/18)
Pick 1:
doornbossie: Dimitrov
Pick 2:
Ambrosius: Schwartzman, Sonego
erkel: Norrie, Sonego
franklop: Bautista Agut, Sonego
intel: Cilic, Sonego
knijn1985: Bautista Agut, Sonego
superniger: Isner, Sonego
Pick 3:
APK: Bautista Agut, Fritz, Ruud
Sebastiaan92: Isner, Cilic, Ruud
Szura: Isner, De Minaur, Ruud
wimderon: Norrie, De Minaur, Ruud
Pick 4:
BobW: Norrie, De Minaur, Rublev, Bautista Agut
Pick 5:
TheVulture: Isner, Fritz, Tsitsipas, Norrie, Auger-Aliassime
Pick 6:
Bruce117: Bautista Agut, De Minaur, Sinner, Norrie, Tsitsipas, Medvedev
de_boswachter: Isner, De Minaur, Rublev, Norrie, Tsitsipas, Medvedev
Pick 7:
BVO: Bautista Agut, De Minaur, Norrie, Fritz, Tsitsipas, Coric, -
Cavalier: Isner, De Minaur, Norrie, Medvedev, Tsitsipas, Coric, -
danusz1986: Cilic, De Minaur, Sinner, Norrie, Tsitsipas, Coric, -
De beste PM is een verstuurde PM! Dank voor de backup, ik kwam er vanochtend pas aan toe.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:03 schreef TheVulture het volgende:
US Open mensenHeb even een PM verstuurd naar degenen die beschikbaar waren, dus sorry als je niks hebt ontvangen
Order of Play: https://www.usopen.org/en(...)ex.html?promo=subnav
Pick 1: Botic
Switch naar Cachin.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De beste PM is een verstuurde PM! Dank voor de backup, ik kwam er vanochtend pas aan toe.
Pick 1: Shelton
Ban?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:25 schreef TheVulture het volgende:
BoWa picks, die kan even niet meeposten:
1: Bublik
2: Isner
Ik had iemand ‘achterlijke’ genoemd in NWS en ik had een gifje in VBL gepost (het gifje met de ejaculerende skittles meneer…. niets bijzonders dus). Dat levert tegenwoordig een weekban opquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan met de rust... Wat had je nu weer gedaan?
Alle kwartfinale wedstrijden, vanaf nu is het per ronde.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Speelt ie wel vandaag?
Of kunnen we kiezen uit alle kwartfinale wedstrijden?
Check. Zoals je merkt ben ik al vaker tot dit stadium gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Alle kwartfinale wedstrijden, vanaf nu is het per ronde.
Gevonden op site van K Swiss. Bedankt.quote:Op maandag 19 september 2022 15:07 schreef Obiekulu het volgende:
Beste mensen, zou iemand mij op weg kunnen helpen met de vraag hoe ik een trainingsjack kan bemachtigen zoals de Nederlandse tennissers dat afgelopen week hebben gedragen?
[ afbeelding ]
Waarom zou je in godschristusnaam met het KNLTB logo op je borst willen lopenquote:Op maandag 19 september 2022 15:07 schreef Obiekulu het volgende:
Beste mensen, zou iemand mij op weg kunnen helpen met de vraag hoe ik een trainingsjack kan bemachtigen zoals de Nederlandse tennissers dat afgelopen week hebben gedragen?
[ afbeelding ]
Die staat ook niet op het schema, waar haal je die naam vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je in godschristusnaam met het KNLTB logo op je borst willen lopen
2. Giron
Oh die moet een dag later zie ik.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die staat ook niet op het schema, waar haal je die naam vandaan?
Ik ben ook nog op vakantiequote:Op dinsdag 27 september 2022 17:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben vakantie aan het vieren tijdens Tokio (vanaf 3 oktober), maar jullie redden je wel toch? Misschien krijgen jullie zelfs weer een PM van @:TheVulture?
Zijn nu 40 minuten bezig, dus zeg precies op tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |