abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205650495
Storing, net terwijl je nog even iets wilt bestellen zodat het dinsdag binnen is....

Kut bank...
Wakadoodle!
pi_205650545
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:02 schreef IkEetSlakken het volgende:
Storing, net terwijl je nog even iets wilt bestellen zodat het dinsdag binnen is....

Kut bank...
Akkoord met de klacht. Als je naar de nog bestaande fysieke winkels gaat om bijvoorbeeld een rekening te openen moet je dat toch via internet doen. Wil je het via internet doen staat er dat je het via je smartphone met een app moet doen. Wil je daar meer informatie over, bel je het infonummer, moet je eerst klant zijn en dan word je pas geholpen...

[ Bericht 0% gewijzigd door stokj op 16-08-2022 10:23:28 ]
pi_205650641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:19 schreef stokj het volgende:

[..]
Akkoord met de klacht. Als je naar de nog bestaande fysieke winkels gaat om bijvoorbeeld een rekening te openen moet je dat toch via internet doen. Wil je het via internet doen staat er dat je het via je smartphone met een app moet doen. Wil je daar meer informatie over, bel je het infonummer, moet je eerst klant zijn en dan wordt je pas geholpen...
Alles via de smartphone. En wil je er dan mee betalen dan ligt de hele kutbende er uit... Amateurs...
Wakadoodle!
pi_205650726
Akkoord met de klacht. Ik ben zelfs naar een andere bank gegaan vanwege al dat gedoe altijd bij ING.
Gelukkig zijn er genoeg andere banken die veel klantvriendelijker zijn en ook nog eens minder kosten.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205650734
onzin klacht natuurlijk, elke bank kan dit overkomen, nooit last van gehad zolang de ING bestaat.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:34:01 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_205651121
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 06:45 schreef knoopie het volgende:

Gelukkig zijn er genoeg andere banken die veel klantvriendelijker zijn en ook nog eens minder kosten.
haha oh ja? noem er eens 1? en om je eigen verhaal luister bij te zetten: som dan even de kosten per bank op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Innisdemon op 16-08-2022 08:59:17 ]
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_205651348
Al 5 jaar overgestapt naar bunq. Nooit gezeik. Zelfs hypotheek gefixed.
pi_205652270
Maar wat moet je bestellen bij een bank dan? Het enige wat ik daar doe is mijn geld stallen.
pi_205652342
TS is viesmad dik, hij baalt ervan dat die geen xxl kappa kan bestellen :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205652439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:49 schreef gers het volgende:
TS is viesmad dik, hij baalt ervan dat die geen xxl kappa kan bestellen :')
Dat wordt m toch niet.... Woon zo ver af dat er niets bezorgd wordt ;(
Wakadoodle!
pi_205652540
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:05 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]
Dat wordt m toch niet.... Woon zo ver af dat er niets bezorgd wordt ;(
Niet binnen de ring wonen :') ^ 23
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205652689
ING _O_
pi_205653060
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:34 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
haha oh ja? noem er eens 1? en om je eigen verhaal luister bij te zetten: som dan even de kosten per bank op.
Dat is drie jaar geleden, dus dat weet ik allemaal niet meer uit mijn hoofd. Als je daar interesse in hebt, dan kan je dat vast wel zelf vinden. Bovendien, misschien wil jij wel hele andere dingen van je bank dan ik, dus misschien heb je wel helemaal niks aan mijn ervaring.

Feit blijft wel, ING doet heel erg moeilijk als je iets anders wil dan Jan Modaal. Je mag bijvoorbeeld geen buitenlands telefoonnummer of adres hebben, ook niet tijdelijk. En als er iets een keer niet werkt, dan geeft de klantenservice ook niet thuis.
En als klap op de vuurpijl, als je dan je rekening wil opzeggen, dan moet je persoonlijk naar een filiaal komen met je paspoort om dat te doen. Dat is bij geen enkele andere bank zo, en ook nergens voor nodig. Dat doen ze enkel om het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken.

Misschien hebben TS en ik toevallig ontzettend pech, en werkt ING voor de rest voor iedereen fantastisch. Maar dat neemt niet weg dat het voor mij absoluut niet werkte. Uiteindelijk was vooral het onsymphatieke gedrag wat voor mij de reden was om naar een andere bank te wisselen.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:20:08 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205653079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:33 schreef DerekB het volgende:
ING _O_
Ik vind het ook een fijne bank.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205653085
Had laatst storing toen je zusje mij gratis toegang had gegeven tot haar OnlyFans. Vieze hoerekutten daar!
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:44:20 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_205653297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:17 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat is drie jaar geleden, dus dat weet ik allemaal niet meer uit mijn hoofd. Als je daar interesse in hebt, dan kan je dat vast wel zelf vinden. Bovendien, misschien wil jij wel hele andere dingen van je bank dan ik, dus misschien heb je wel helemaal niks aan mijn ervaring.

Feit blijft wel, ING doet heel erg moeilijk als je iets anders wil dan Jan Modaal. Je mag bijvoorbeeld geen buitenlands telefoonnummer of adres hebben, ook niet tijdelijk. En als er iets een keer niet werkt, dan geeft de klantenservice ook niet thuis.
En als klap op de vuurpijl, als je dan je rekening wil opzeggen, dan moet je persoonlijk naar een filiaal komen met je paspoort om dat te doen. Dat is bij geen enkele andere bank zo, en ook nergens voor nodig. Dat doen ze enkel om het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken.

Misschien hebben TS en ik toevallig ontzettend pech, en werkt ING voor de rest voor iedereen fantastisch. Maar dat neemt niet weg dat het voor mij absoluut niet werkte. Uiteindelijk was vooral het onsymphatieke gedrag wat voor mij de reden was om naar een andere bank te wisselen.
Ja je hebt lblijkbaar pech.

Opheffen kan via Internet en hun mobiel app. Buitenlands adres kan prima, en telefoonnummer ook zeker.
Ik snap niet waar je dit vandaan hebt, want het klopt gewoon pertinent niet.

Daar komt bij dat 2 tellen googlen je leert dat het ING Oranjepakket als voordelig wordt aangemerkt.

vwb klantenservice, ja dan moet je net de juiste medewerker treffen inderdaad. Kun je pech/geluk mee hebben.
pi_205653318
Het is allemaal de schuld van de Rabobank
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:53:46 #18
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205653412
Ga gewoon naar die kkr winkel dan
pi_205653562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:44 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ja je hebt lblijkbaar pech.

Opheffen kan via Internet en hun mobiel app. Buitenlands adres kan prima, en telefoonnummer ook zeker.
Ik snap niet waar je dit vandaan hebt, want het klopt gewoon pertinent niet.
Weet niet waarom je je zo persoonlijk aangevallen voelt. Werk je soms bij de ING?
Drie jaar geleden kon dat allemaal zeker weten niet. Het was toen onmogelijk om je telefoonnummer of adres naar een buitenlands telefoonnummer of adres te veranderen.

Mooi dat dat nu allemaal beter is. Maar daar had ik toen helemaal niks aan. En die debiele "klantenservice" van ze nog minder. Hun voorstel was dat ik dan maar gewoon het adres en telefoonnummer van familie in Nederland zou gebruiken...
quote:
Daar komt bij dat 2 tellen googlen je leert dat het ING Oranjepakket als voordelig wordt aangemerkt.

vwb klantenservice, ja dan moet je net de juiste medewerker treffen inderdaad. Kun je pech/geluk mee hebben.
Mooi dat google jou zegt dat het ING Oranjepakket voordelig is. Maar mijn huidige betaalrekening, inclusief creditcard, is gratis. Enige voorwaarde is dat mijn inkomen direkt daarop gestort wordt. Geen idee hoe duur het oranjepakket is, maar ik denk dat gratis goedkoper is.

Fijn voor je dat jij de ING zo een warm hart toedraagt. Maar ik vind ze ronduit kut. En dat baseer ik geheel op eigen ervaring, dus al jouw google-werk gaat daar niks aan veranderen.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:25:18 #20
38148 crew  Innisdemon
pi_205653815
Het is niet alleen Google waar je die informatie kunt vinden.

Dat jij dat 3 jaar geleden niet voor elkaar kreeg, wil niet zeggen dat het niet kon.

Ik wil best een lans breken voor ING, of ik er nou werk of niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Innisdemon op 16-08-2022 13:30:50 ]
pi_205653836
Daarom niet te veel afhankelijk zijn van de bank
pi_205653885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:17 schreef knoopie het volgende:

[..]

Op zich heb ik weinig problemen met de ING. De app vind ik normaliter prettig en ik heb eigenlijk nooit klachten, maar net wanneer je nog ff snel iets wilt bestellen, dan zul je altijd zien dat de boel er uit ligt...
Wakadoodle!
pi_205654067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:31 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]
Op zich heb ik weinig problemen met de ING. De app vind ik normaliter prettig en ik heb eigenlijk nooit klachten, maar net wanneer je nog ff snel iets wilt bestellen, dan zul je altijd zien dat de boel er uit ligt...
Je kan ook altijd nog op morele basis besluiten niet meer bij de ING te willen bankieren. Ze investeren nog steeds (met eigen geld, en die niet via fondsen) in wapenfabrikanten die leveren aan dubieuze klanten zoals dictatoriale regimes.
Maar of dat voor jou een reden is om daar niet meer te willen bankieren, dat is natuurlijk helemaal je eigen beslissing.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:52:03 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205654092
ING dit, ING dat, ING zus, ING zo. ING van alles, only in ING ect!!

En nu weer genoeg geklaagd over ING.

Klacht: ING.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205654095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:50 schreef knoopie het volgende:

[..]
Je kan ook altijd nog op morele basis besluiten niet meer bij de ING te willen bankieren. Ze investeren nog steeds (met eigen geld, en die niet via fondsen) in wapenfabrikanten die leveren aan dubieuze klanten zoals dictatoriale regimes.
Maar of dat voor jou een reden is om daar niet meer te willen bankieren, dat is natuurlijk helemaal je eigen beslissing.
Dat klopt. Ben ik bekend mee inderdaad, alleen zo heeft elke bank wel weer iets helaas....
Wakadoodle!
pi_205654192
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:25 schreef Innisdemon het volgende:
Het is niet alleen Google waar je die informatie kunt vinden.

Dat jij dat 3 jaar geleden niet voor elkaar kreeg, wil niet zeggen dat het niet kon.
Als het theoretisch wel mogelijk was, dan moeten ze hun werknemers beter opleiden. Want die wisten het zelf ook niet. En daarmee voor mij praktisch gezien net zo kut natuurlijk. Het maakt mij weinig uit of het niet kan omdat het technisch onmogelijk is, of omdat de medewerkers niet weten hoe het moet.
quote:
Ik wil best een lans breken voor ING, of ik er nou werk of niet.
Waarom zou je dat doen? Denk namelijk niet dat dat wederzijds is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')