abonnement Unibet Coolblue
pi_205655923
Het gaat niet om "het dingetje" bij haar. Het gaat om dat jij en/of zij elkaars meningen in een relatie, politieke opvattingen en/of leeftijdsverschil niet accepteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:47:29 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205656034
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:31 schreef HSG het volgende:
Het gaat niet om "het dingetje" bij haar. Het gaat om dat jij en/of zij elkaars meningen in een relatie, politieke opvattingen en/of leeftijdsverschil niet accepteren.
Meer dat het een dealbreaker is om de relatie überhaupt aan te gaan.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:55:29 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205656650
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Vrouwen willen verbinding voelen omdat ze zichzelf anders een slet voelen, maar ik ben ervan overtuigd dat vrouwen net zoveel houden van betekenisloze seks als mannen. Het strookt alleen niet met hun zelfbeeld, dat overigens het resultaat is van onze christelijke achtergrond als maatschappij.
Ik wil ook verbinding voelen, anders is het zielloos pompen. Dat staat los van de christelijke achtergrond van onze maatschappij.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205656673
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
en hoeveel je ook lacht en bespreekt
als met een vrouw gaat 'bespreken' is de enige kans dat het nog op neuken uitloopt als je wat geld op tafel legt....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:20:28 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205656875
Overigens kan ook politiek een legitiem dingetje zijn. Het is nou eenmaal niet iets vrijblijvends maar iets dat impact heeft op mens en maatschappij.

Als een vrouw bijvoorbeeld vrienden heeft die uit het buitenland komen dan is het niet zo raar dat ze geen partner wil die haar dierbaren eigenlijk het land uit wil flikkeren.
  Vis een optie? dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:36:40 #56
70532 loveli
N
pi_205657013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nou ja, je moet natuurlijk ook niet keihard vragen ontwijken of weigeren op dingen antwoord te geven. Maar een kleine barrière opwerpen en wat diplomatie in de antwoorden kan al wonderen doen. En niet meer zeggen dan er gevraagd wordt. Ik heb wel fases gehad waarin ik heel erg eerlijk was, ook bij een eerste date. Ik zei dan gewoon wat er in me opkwam. Deze dates liepen meestal niet zo goed af, omdat die vrouwen dachten dat ik gek was.
Tsja, dat is ook wel een dingetje.
crap in = crap out
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:08:28 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205657360
Ze kunnen ook een dingetje om je ding bedoelen

pi_205657741
Vind het best een 'dingetje' als mijn vriend bijv. zwaar aan de drugs is, niet werkt, thuis op de bank hangt zonder enkele goede reden, niet volwassen is, een andere partner erop nahoudt, een totaal ander leven leeft.

Als je een 'dingetje' al vind als iemand een andere muzieksmaak heeft, dan moet je denk ik maar accepteren dat jij zelf het 'dingetje' bent.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:39:29 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205657771
In mijn ervaring is het uiterst zeldzaam dat vrouwen hun denkbeelden aanpassen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205658150
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:27 schreef JohnDDD het volgende:
Daarom: nooit het achterste van je tong laten zien bij een vrouw, zeker voordat je haar geneukt hebt. Niet te diep op je verleden ingaan, niet te diep op politieke opvattingen, niet te diep op wat je zoekt. Probeer alle vragen te ontduiken en ontwijken. Vrouwen houden van mysterieuze mannen en dan voorkom je ook nog eens dat ze afknappen op een of ander dingetje.
Ik werd juist mysterieus bevonden ómdat ik niet geheel gesloten was. Sowieso kan menig vrouw een eerlijke man met rechte rug goed waarderen, en goed belonen. Al helpt knap-zijn daar ongetwijfeld toe, wanneer je de meest waanzinnige ideeën verkondigt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 17 augustus 2022 @ 09:44:25 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205662860
Met mijn internationale ervaring met vrouwen van over de hele wereld moet ik helaas zeggen, Nederlandse vrouwen zijn de meest achterdochtige vrouwen. (Wil duidelijk zijn, vrouwen dus minimaal 25+)
Verschrikkelijk. En omdat ik het gezegde ... zoals de waardin is vertrouwt ze haar gasten ken, en omdat ik zelf absoluut niet zo ben, eerder naïef, wil ik gewoon niet met zo een vrouw iets. Ook al zou ze ;ater "bijtrekken"want daar geloof ik dus niet in. ZO! naïef ben ik nou ook weer niet.

En kom nou niet met de spreuk ... door schade en schande wijs geworden als tegenweer. Want wijs zijn ze niet, alleen achterdochtig en negatief.

Lienekien je hoeft niet te reageren want jij bent Belgisch en daar heb ik dat niet meegemaakt, over Belgische vrouwen heb ik niet die mening. Niets dan lof voor de Belgische vrouwen (Brussels lof!)

O-) O-) :X >:O :lijstje: })

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 09:51:24 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205662929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dus door onze rode vlaggen verborgen te houden zorgen we ervoor dat vrouwen toch kunnen genieten van de seks die ze eigenlijk graag willen hebben en nodig hebben zonder dat ze daarvoor hun zelfbeeld te veel naar beneden hoeven te halen. Zo zorgen we ervoor dat ook die vrouwen mentaal nog redelijk op het padje blijven. Dus eigenlijk heel vrouwvriendelijk, vind je niet?
heel mooi gezegd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:23:43 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205664414
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:44 schreef LeesFoknl het volgende:
Met mijn internationale ervaring met vrouwen van over de hele wereld moet ik helaas zeggen, Nederlandse vrouwen zijn de meest achterdochtige vrouwen. (Wil duidelijk zijn, vrouwen dus minimaal 25+)
Verschrikkelijk. En omdat ik het gezegde ... zoals de waardin is vertrouwt ze haar gasten ken, en omdat ik zelf absoluut niet zo ben, eerder naïef, wil ik gewoon niet met zo een vrouw iets. Ook al zou ze ;ater "bijtrekken"want daar geloof ik dus niet in. ZO! naïef ben ik nou ook weer niet.

En kom nou niet met de spreuk ... door schade en schande wijs geworden als tegenweer. Want wijs zijn ze niet, alleen achterdochtig en negatief.

Lienekien je hoeft niet te reageren want jij bent Belgisch en daar heb ik dat niet meegemaakt, over Belgische vrouwen heb ik niet die mening. Niets dan lof voor de Belgische vrouwen (Brussels lof!)

O-) O-) :X >:O :lijstje: })

_O- _O-
Nou, je kan veel van me zeggen, maar Belgisch klopt van geen kant. :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_205664500
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:44 schreef LeesFoknl het volgende:
Met mijn internationale ervaring met vrouwen van over de hele wereld moet ik helaas zeggen, Nederlandse vrouwen zijn de meest achterdochtige vrouwen. (Wil duidelijk zijn, vrouwen dus minimaal 25+)
Verschrikkelijk. En omdat ik het gezegde ... zoals de waardin is vertrouwt ze haar gasten ken, en omdat ik zelf absoluut niet zo ben, eerder naïef, wil ik gewoon niet met zo een vrouw iets. Ook al zou ze ;ater "bijtrekken"want daar geloof ik dus niet in. ZO! naïef ben ik nou ook weer niet.

En kom nou niet met de spreuk ... door schade en schande wijs geworden als tegenweer. Want wijs zijn ze niet, alleen achterdochtig en negatief.

Lienekien je hoeft niet te reageren want jij bent Belgisch en daar heb ik dat niet meegemaakt, over Belgische vrouwen heb ik niet die mening. Niets dan lof voor de Belgische vrouwen (Brussels lof!)

O-) O-) :X >:O :lijstje: })

_O- _O-
Lienekien een Belg, hahahaha
pi_205664512
Vrouwen met een dingetje zijn mannen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 12:45:06 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205664602
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:44 schreef LeesFoknl het volgende:

Lienekien je hoeft niet te reageren want jij bent Belgisch en daar heb ik dat niet meegemaakt, over Belgische vrouwen heb ik niet die mening. Niets dan lof voor de Belgische vrouwen (Brussels lof!)

O-) O-) :X >:O :lijstje: })

_O- _O-
Volgens mij bedoel je @Lenny77
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:46:37 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205664619
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Volgens mij bedoel je @:Lenny77
Ja, want ik ben zo’n achterdochtige Nederlandse vrouw. })
The love you take is equal to the love you make.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 12:47:11 #68
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205664626
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, want ik ben zo’n achterdochtige Nederlandse vrouw. })
Ik ook oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:55:39 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205665802
Lienekien, Lennie, allemaal een potje nat. Maar inderdaad, mijn vergissing

8)7 8)7 8)7 Zelfkastijding

o|O o|O o|O Gekastijd worden
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:56:25 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205665809
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, want ik ben zo’n achterdochtige Nederlandse vrouw. })
Brrrrr
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:56:44 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205665812
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Lienekien, Lennie, allemaal een potje nat. Maar inderdaad, mijn vergissing

8)7 8)7 8)7 Zelfkastijding

o|O o|O o|O Gekastijd worden
Eén pot nat? Dat is ook weer erg onaardig tegenover @Lenny77
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:58:38 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205665824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eén pot nat? Dat is ook weer erg onaardig tegenover @:Lenny77
??? Hoezo? Ah, nu begrijp ik het, jullie tonen ,mij wat "dingetjes" zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:03:28 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205665853
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Klopt, meestal laat ik de deal dan maar liever aan me voorbijgaan.
Of ik kan er niks aan veranderen of de prijs is te hoog.
Dan is dit jouw dealbreaker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205665859
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eén pot nat? Dat is ook weer erg onaardig tegenover @:Lenny77
Onaardig naar ons allemaal :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:14:35 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205665956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
??? Hoezo? Ah, nu begrijp ik het, jullie tonen ,mij wat "dingetjes" zijn.
Je geeft Lenny een compliment t.a.v. haar Belgische prettigheid, maar veegt haar vervolgens op één hoop met die Nederlandse krengen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 22:52:23 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205671274
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik werd juist mysterieus bevonden ómdat ik niet geheel gesloten was. Sowieso kan menig vrouw een eerlijke man met rechte rug goed waarderen, en goed belonen. Al helpt knap-zijn daar ongetwijfeld toe, wanneer je de meest waanzinnige ideeën verkondigt.
Mijn huidige vriend is vanaf het begin af aan heel open en eerlijk geweest tegen me, ook in de tijd dat we alleen nog kletste en nog niet aan het daten (nou ja na 1 date was het al raak) waren.
Dat vond ik juist 1 van de intrigerende dingen aan hem, is 1 van de redenen waarom ik als een blok voor hem gevallen ben terwijl ik eigenlijk van plan was het wat langer dan een jaar rustig aan te doen qua daten en zeker qua relaties (na een relatie van 27 jaar).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205759733
Vrouwen met een dingetje zijn shemales.
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:21:14 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205784144
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Ja klopt, heel goed verwoord.
Precies wat ik zocht maar zelf niet op kon komen.
Ik vind een dingetje nog wel iets anders dan een dealbreaker.
Zag onlangs een oude aflevering van Lang leve de liefde. en hierin zag je dat een vrouw het eetgedrag van de man "wel een dingetje" vond. In dit geval werd het een dealbreaker, omdat de man verder niet kenbaar maakte er wel iets mee te willen doen. Dan snap ik hem.

Voor hetzelfde geld stond de man er wel voor open en alles dan was het een dingetje, maar geen uiteindelijke dealbreaker.
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:04:01 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205784442
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik vind een dingetje nog wel iets anders dan een dealbreaker.
Zag onlangs een oude aflevering van Lang leve de liefde. en hierin zag je dat een vrouw het eetgedrag van de man "wel een dingetje" vond. In dit geval werd het een dealbreaker, omdat de man verder niet kenbaar maakte er wel iets mee te willen doen. Dan snap ik hem.

Voor hetzelfde geld stond de man er wel voor open en alles dan was het een dingetje, maar geen uiteindelijke dealbreaker.
Een dingetje betekend meestal gewoon een zachte manier om zoals je bent past niet bij me te zeggen.
Ook in jouw vb is dat zo. Het eet gedrag staat haar niet aan en is een dealbreaker. En als je iemand wil veranderen kan je beter een ander zoeken, dan pas je blijkbaar gewoon niet lekker bij elkaar en dat geeft niets. Als je iemand wil die anders is en anders doet moet je dus gewoon een ander hebben als partner. Waarbij het dankzij en ondanks is ipv een dingetje…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:25:14 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205784627
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Een dingetje betekend meestal gewoon een zachte manier om zoals je bent past niet bij me te zeggen.
Ook in jouw vb is dat zo. Het eet gedrag staat haar niet aan en is een dealbreaker. En als je iemand wil veranderen kan je beter een ander zoeken, dan pas je blijkbaar gewoon niet lekker bij elkaar en dat geeft niets. Als je iemand wil die anders is en anders doet moet je dus gewoon een ander hebben als partner. Waarbij het dankzij en ondanks is ipv een dingetje…
Het wordt veelal idd wel als hetzelfde gebruikt 'dingetje = dealbreaker' , maar persoonlijk vind ik het niet hetzelfde.
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:32:57 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205784689
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Het wordt veelal idd wel als hetzelfde gebruikt 'dingetje = dealbreaker' , maar persoonlijk vind ik het niet hetzelfde.
Het wordt vaak bedoeld als vriendelijke manier om een dealbreaker aan te geven.
Maar vooral vind ik zelf dat als je zelfs al van meet af aan een dingetje hebt, een dat moet veranderen, je beter een ander kan zoeken.
Proberen iemand te veranderen is naar mijn mening een heilloze weg. Je probeert passend te maken wat eigenlijk al niet paste. Niet dat je alles perfect hoeft te vinden aan de ander, maar wel dat je niets hoeft te veranderen aan iemand. Dat veranderen van een ander werkt niet, gaat zweren op de een of op de andere manier. Eigenlijk is het naar mijn mening een indicatie dat de relatie geen lang leven beschoren is.

Een dingetje is geen dingetje als het een dankzij en ondanks is, je dat ook accepteert en lief kan hebben van iemand.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:35:54 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205784713
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het wordt vaak bedoeld als vriendelijke manier om een dealbreaker aan te geven.
Maar vooral vind ik zelf dat als je zelfs al van meet af aan een dingetje hebt, een dat moet veranderen, je beter een ander kan zoeken.
Proberen iemand te veranderen is naar mijn mening een heilloze weg. Je probeert passend te maken wat eigenlijk al niet paste. Niet dat je alles perfect hoeft te vinden aan de ander, maar wel dat je niets hoeft te veranderen aan iemand. Dat veranderen van een ander werkt niet, gaat zweren op de een of op de andere manier. Eigenlijk is het naar mijn mening een indicatie dat de relatie geen lang leven beschoren is.

Een dingetje is geen dingetje als het een dankzij en ondanks is, je dat ook accepteert en lief kan hebben van iemand.
Veranderen werkt niet nee. Maar je kan wel kijken of er tussenwegen zijn, compromisen, of dat de ander zelf al wil 'veranderen' of zich wil aanpassen. En misschien dat het dan geen dingetje meer is.
Maar dat is geheel afhankelijk van wat het is natuurlijk.
pi_205811730
Ligt er helemaal aan wat dat dingetje precies inhoud, sommige dingetjes zijn te verhelpen, mee te leven of lossen zichzelf vanzelf op na verloop van tijd , maar anderen zijn een terugkomend obstakel wat uiteindelijk de relatie zal nekken.
pi_205811840
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mee één of oneens?
Ik ben van mening dat als vrouwen komen met "Dat vind ik toch een dingetje" dat je vanaf dat moment gelijk aan een dood paard trekt.

Hoe leuk je het daten ook maakt, hoe veel andere onderwerpen je er ook bijhaalt en hoeveel je ook lacht en bespreekt, het loopt toch altijd stuk op "dat dingetje"
- leeftijdsverschil
- politieke opvattingen
- verschillende instellingen tegenover een relatie.
Wat dan ook...

Een "dingetje" komt toch altijd terug en uiteindelijk is het alleen maar uitstel van executie.

Mee eens of oneens?

[poll=4336]

Oh, en mannen? Die zijn gewoon rechtlijnig in ja of nee.
Die hebben nooit "een dingetje"
Als er een dingetje is dan is dat meestal wel op te lossen ik herken niets in jouw verhaal.
pi_205812273
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
De vrouwelijke psyche zit niet zo in elkaar al denk je van wel. Het is nogal NEP als je de buit wil binnen halen dat je grootste deel van jezelf verborgen houd. Je doet de meest intiemste daad (seks) dan stel je toch ook enorm kwetsbaar op eigenlijk? Je zou meer verbinding met iemand krijgen als jezelf niet verstopt op die andere facetten. Nu lijkt het met voorbedachte rade seks te hebben als je groot onderdeel van jezelf verstopt. Ik denk dat de vrouw juist verbinding wil voelen.
Nee hoor, die willen ook gewoon neuken.
pi_205812310
Ik hoor nooit iets over mn dingetje. Die van mij is dan ook 12 inch *)
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205814130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:54 schreef Grems het volgende:

[..]
Nee hoor, die willen ook gewoon neuken.
Ja maar de insteek ervan is niet zo simpel.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 1 september 2022 @ 19:35:15 #88
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205814300
Ik wilde graag de antwoorden op de poll zien, maar geen enkele vrouw heeft dit ooit tegen mij gezegd.

Als ik het topic zo lees klinken die dingetjes vooral als pogingen om je te veranderen. In zo'n geval zeg ik 'tsss, ik ben niet met die dingen hoor'.
  zaterdag 3 september 2022 @ 13:34:34 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205829513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen met een dingetje zijn shemales.
Dit dus.
soooo, da's mooi!
pi_205847199
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Veranderen werkt niet nee. Maar je kan wel kijken of er tussenwegen zijn, compromisen, of dat de ander zelf al wil 'veranderen' of zich wil aanpassen. En misschien dat het dan geen dingetje meer is.
Maar dat is geheel afhankelijk van wat het is natuurlijk.
Mee eens. Je hebt ook best veel mensen die echt een 'onderhandelrelatie' hebben. Zeker bij mensen die op wat latere leeftijd iemand vinden is het vaak toch ook gewoon een kwestie van vinkjes aftikken en samen 'onderhandelen' over de punten waarover je het niet eens bent. Als iemand echt een intrinsiek vervelend iets heeft (karaktereigenschap) dan wordt het wel heel lastig want mensen slagen er maar zelden in hun karakter te veranderen.

Begrijp overigens heel goed dat veel mensen hier niet zo'n beeld van relaties hebben maar ik ken ze wel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205856717
Ja. Zoals jij het zegt is het een dealbreaker i.p.v. een dingetje. Door te zeggen "Dat vind ik wel een dingetje" schuif je het op de lange baan.

Dat moet je eigenlijk niet doen. Als iets een "dingetje is" dan moet je het bij neuken houden. Maar in elk geval geen relatie beginnen.

Helemaal als je aan dat "dingetje" niet veel kunt of wilt doen.
pi_205858172
Het gebruik van de term 'een dingetje' is niet acceptabel.
pi_205858305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen met een dingetje zijn shemales.
Hahaaaa
pi_205865065
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 19:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
Het gebruik van de term 'een dingetje' is niet acceptabel.
Mensen maken er wel een ding van zeg.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:51:21 #95
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206052759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:59 schreef QAnonn het volgende:
Ik hoor nooit iets over mn dingetje. Die van mij is dan ook 12 inch *)
Tja, dan is het ook al een ding ( ipv dingetje)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206189633
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon neuken voordat dat dingetje een groot probleem gaat worden.
Met een "dingetje"? Grapjas, als ik t wil voelen kriebelen pak ik wel een veertje
pi_206189640
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:59 schreef QAnonn het volgende:
Ik hoor nooit iets over mn dingetje. Die van mij is dan ook 12 inch *)
Pics or it aint true
pi_206212439
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:07 schreef totebel het volgende:

[..]
Pics or it aint true
DMs incoming!!!
#GoBankrupt4Ukraine
  woensdag 5 oktober 2022 @ 15:49:14 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206213412
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik vind een dingetje nog wel iets anders dan een dealbreaker.
Zag onlangs een oude aflevering van Lang leve de liefde. en hierin zag je dat een vrouw het eetgedrag van de man "wel een dingetje" vond. In dit geval werd het een dealbreaker, omdat de man verder niet kenbaar maakte er wel iets mee te willen doen. Dan snap ik hem.

Voor hetzelfde geld stond de man er wel voor open en alles dan was het een dingetje, maar geen uiteindelijke dealbreaker.
Ah, eindelijk iemand die het duidelijk uitlegt!
Meende namelijk dat een vrouw met een dingetje een gedeeltelijk omgebouwde man naar vrouw was die ergens in dat proces was blijven steken. Toch weer een opluchting dat het niet zo erg is als ik vreesde.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 15:55:54 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206213465
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Veranderen werkt niet nee. Maar je kan wel kijken of er tussenwegen zijn, compromisen, of dat de ander zelf al wil 'veranderen' of zich wil aanpassen. En misschien dat het dan geen dingetje meer is.
Maar dat is geheel afhankelijk van wat het is natuurlijk.
Veranderen kan wel best.
Zo leerde ik rond mijn 55ste om ook met mes en vork te eten (en niet alleen met een lepel).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')