abonnement Unibet Coolblue
pi_205650568
Tjerk die zelf een Bristol outfit aan heeft. :')

Ben die het toch maar even eerlijk zegt dat hij z’n ketting heeft gegeven. :')

Dave die vervolgens oh leuk of iets dergelijks zegt. _O- _O_
pi_205651194
Dat opbiechten van de ketting was wel bizar. Dat plus zijn pokerface en het niet oppikken van social cues doen me wel twijfelen of Ben niet een beetje in het spectrum zit.
Ron Paul 2012
pi_205651412
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:43 schreef Supersoep het volgende:
Dat opbiechten van de ketting was wel bizar. Dat plus zijn pokerface en het niet oppikken van social cues doen me wel twijfelen of Ben niet een beetje in het spectrum zit.
Ik zie dit heel veel in Lang Leve de Liefde. Dan zegt iemand dat het prima gaat of gezellig is terwijl er duidelijk sprake is van een mismatch en de situatie heel ongemakkelijk is. Ik vraag me regelmatig af of het een sociaal wenselijk antwoord is, een manier om gezichtsverlies te voorkomen of eenvoudigweg stupiditeit. Raadselachtig. Misschien overschat ik hoe goed mensen doorgaans zijn in het lezen van situaties.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:28:04 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205651639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zie dit heel veel in Lang Leve de Liefde. Dan zegt iemand dat het prima gaat of gezellig is terwijl er duidelijk sprake is van een mismatch en de situatie heel ongemakkelijk is. Ik vraag me regelmatig af of het een sociaal wenselijk antwoord is, een manier om gezichtsverlies te voorkomen of eenvoudigweg stupiditeit. Raadselachtig. Misschien overschat ik hoe goed mensen doorgaans zijn in het lezen van situaties.
Ik denk dat je je ook af moet vragen in hoeverre dat de regie is.

Ik heb nog nooit een date gehad die 100% ongemakkelijk is. Daar zitten altijd wel leuke dingen in en niet leuke dingen.

En in die nabespreken heb ik altijd het idee dat ze bij de een uitzenden dat ze het over de leuke dingen hebben en bij de ander over het ongemak. Contrast zorgt voor leuke televisie
Laffe huichelaar
pi_205651671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk dat je je ook af moet vragen in hoeverre dat de regie is.

Ik heb nog nooit een date gehad die 100% ongemakkelijk is. Daar zitten altijd wel leuke dingen in en niet leuke dingen.

En in die nabespreken heb ik altijd het idee dat ze bij de een uitzenden dat ze het over de leuke dingen hebben en bij de ander over het ongemak. Contrast zorgt voor leuke televisie
Natuurlijk, beelden worden gemanipuleerd. Dat was duidelijk ook zo bij het etentje van Ben en Denise. Maar Ben heeft nu zoveel signalen gekregen dat Denise hem niet zit zitten, waarom dringt het niet door?

Dit beeld zegt alles:



Hij zei: Ja, er vielen stiltes, maar die waren niet ongemakkelijk. De montage liet meerdere stiltes zien die bijzonder ongemakkelijk waren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:55:10 #56
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205652368
Pijnlijke TV dit. Sommige hebben echt een plaat voor het hoofd
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:11:58 #57
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205652500
Ben zat te zweten als een otter tijdens het mokersaaie etentje, Denise vond er duidelijk geen ruk aan (poco a poco m’n reet).
Ondertussen is Dave met z’n magische handjes de hond van Denise aan het verwennen. Ben mag z’n koelkastmagneettrucje niet uitproberen op Denise, want owjee hij komt te dichtbij. Maar wanneer fitboy Dave in de buurt is, durft Denise wel een knuffel te geven aan Ben.
Ben heeft een plaat voor z’n kop en wilde indruk maken dmv suffe koelkastmagneetje, Dave geeft geen neuk (en terecht).
Wat een ongemakkelijke tv. Denise is een mooie vrouw maar behoorlijk inhoudloos, wat dat betreft zou Ben haar ideale match zijn. Saaie etentjes waar amper een woord gewisseld wordt bestempelen als “leuk en gezellig” terwijl Dave ondertussen aan een stukje bestaliteit doet.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:56:07 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205652880
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:11 schreef tja77 het volgende:
want owjee hij komt te dichtbij. Maar wanneer fitboy Dave in de buurt is, durft Denise wel een knuffel te geven aan Ben.
Ik denk dat zij verwachte dat hij haar wou zoenen of iets. Dan snap ik wel dat je afstand houdt.
Een knuffel geven is iets heel anders. Daarnaast initieert zij hem, dus heeft ze hier controle over.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:00:25 #59
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205652927
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik denk dat zij verwachte dat hij haar wou zoenen of iets. Dan snap ik wel dat je afstand houdt.
Een knuffel geven is iets heel anders. Daarnaast initieert zij hem, dus heeft ze hier controle over.
Hij legt toch duidelijk uit wat er gaat gebeuren? Iets met een stabiliteit en hij zou alleen de handen naar beneden drukken en kijken hoe stabiel ze stond. Geen idee hoe jij erbij komt dat hij haar ging zoenen. Ik vond het een behoorlijke panische reactie.
Dus zij mag wel initiatief nemen voor een knuffel, maar even handen naar beneden drukken om te kijken of iemand stabiel staat is absoluut niet mogelijk?
:')
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:25:40 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205653106
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:00 schreef tja77 het volgende:

Hij legt toch duidelijk uit wat er gaat gebeuren? Iets met een stabiliteit en hij zou alleen de handen naar beneden drukken en kijken hoe stabiel ze stond. Geen idee hoe jij erbij komt dat hij haar ging zoenen. Ik vond het een behoorlijke panische reactie.
Dus zij mag wel initiatief nemen voor een knuffel, maar even handen naar beneden drukken om te kijken of iemand stabiel staat is absoluut niet mogelijk?
:')
Ik vermoed dat zij dat dacht. Omdat ik het idee had dat zij dacht dat ze naar voren zou vallen en dus in zijn armen zou vallen mogelijk en dus heel dichtbij .. misschien zoenafstand.. zou komen. En dat zag ze niet zitten.

Zijn uitleg vond ik niet perse duidelijk. Voornamelijk zei hij "dat gebeurd niet", maar wat er wel ging gebeuren zei hij pas echt op het einde toen eigenlijk de hele actie al niet meer zou plaatsvinden.
En wat ik zei, ik vermoed dat zij dacht dat ze naar voren zou vallen (als ze dus niet stabiel zou staan) en dus bij hem in de armen zou komen. Want veel ruimte tussen haar en hem was er ook niet om te stabiliseren of iets.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:32:40 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205653160
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik vermoed dat zij dat dacht. Omdat ik het idee had dat zij dacht dat ze naar voren zou vallen en dus in zijn armen zou vallen mogelijk en dus heel dichtbij .. misschien zoenafstand.. zou komen. En dat zag ze niet zitten.

Zijn uitleg vond ik niet perse duidelijk. Voornamelijk zei hij "dat gebeurd niet", maar wat er wel ging gebeuren zei hij pas echt op het einde toen eigenlijk de hele actie al niet meer zou plaatsvinden.
En wat ik zei, ik vermoed dat zij dacht dat ze naar voren zou vallen (als ze dus niet stabiel zou staan) en dus bij hem in de armen zou komen. Want veel ruimte tussen haar en hem was er ook niet om te stabiliseren of iets.
Kortom een hoop aannames en hersenspinsels terwijl Ben gewoon aangeeft dat dat niet gaat gebeuren.
Hij geeft al vrij snel aan dat het een test is om je stabiliteit te checken, vandaar ook de hakken bij elkaar. Stukje vertrouwen mag wel in een ander lijkt me.

Dat mens staat strak van de spanning en heeft in die knakker 0,0% vertrouwen. Dat gaat nooit iets worden.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:35:53 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205653199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef tja77 het volgende:
Kortom een hoop aannames en hersenspinsels terwijl Ben gewoon aangeeft dat dat niet gaat gebeuren.
Hij geeft al vrij snel aan dat het een test is om je stabiliteit te checken, vandaar ook de hakken bij elkaar. Stukje vertrouwen mag wel in een ander lijkt me.

Dat mens staat strak van de spanning en heeft in die knakker 0,0% vertrouwen. Dat gaat nooit iets worden.
Klopt zijn ook aannames. Probeer enkel uit te leggen hoe het mogelijk zou kunnen dat iemand wel een knuffel wil geven, maar niet zo'n 'testje' wil doen.

Zou een wonder zijn als het wat wordt tussen die twee :')
Ben is niet perse geintresseerd of iets, allemaal loze uitspraken van gezellig en je bent lief en alles. En zij is niet geintresseerd en heeft de deur al zo goed als dicht voor hem.
pi_205653203
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is goed Astrid 2.0
Hahaha, wat een rasautist
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:50:42 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205653381
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Klopt zijn ook aannames. Probeer enkel uit te leggen hoe het mogelijk zou kunnen dat iemand wel een knuffel wil geven, maar niet zo'n 'testje' wil doen.

Zou een wonder zijn als het wat wordt tussen die twee :')
Ben is niet perse geintresseerd of iets, allemaal loze uitspraken van gezellig en je bent lief en alles. En zij is niet geintresseerd en heeft de deur al zo goed als dicht voor hem.
Aannames van haar hè (niet van jou), zij is degene die panisch doet terwijl hij aangeeft dat er niks engs zal gebeuren. Er staat een camera opgericht en ze geeft aan dat ze hem niet te close wil hebben. Hij geeft haar zijn woord maar dan mag je als “toekomstige partner” toch wel een beetje vertrouwen hebben?

Ik was er allang klaar mee geweest. Beide zijn levenloze zoutzakken die waarschijnlijk puur op de looks met elkaar in deze situatie zitten. Doe even je best om te kijken of het levensvatbaar is, maar trek ook de conclusie wanneer iets geen match is. Ben en Denise lijken teveel op elkaar. Leuk koppie waar niks in zit.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:18:59 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205653694
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:50 schreef tja77 het volgende:

Aannames van haar hè (niet van jou), zij is degene die panisch doet terwijl hij aangeeft dat er niks engs zal gebeuren. Er staat een camera opgericht en ze geeft aan dat ze hem niet te close wil hebben. Hij geeft haar zijn woord maar dan mag je als “toekomstige partner” toch wel een beetje vertrouwen hebben?

Ik was er allang klaar mee geweest. Beide zijn levenloze zoutzakken die waarschijnlijk puur op de looks met elkaar in deze situatie zitten. Doe even je best om te kijken of het levensvatbaar is, maar trek ook de conclusie wanneer iets geen match is. Ben en Denise lijken teveel op elkaar. Leuk koppie waar niks in zit.
Tja blijkbaar haar grens daar, alleen maar goed dat ze die aangeeft en het daarbij laat. De ene heeft die grens nu eenmaal hoger of lager zitten dan een ander.
En het hele "toekomstige partner" daar zitten ze nog lang niet, zeker niet in haar gedachten.

Hoop dat ze straks Ben naar huis stuurt. Maar ze is ook wel het type om hem langer te laten zitten, omdat het bij haar allemaal tijd nodig heeft. Aan de andere kant heeft ze hem volgens mij al afgeschreven, dus zonde om hem dan te houden daar.
  Vis een optie? dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:29:16 #66
70532 loveli
N
pi_205653865
Je ziet elke keer dat ze niet snapt wat Ben bedoelt. Als hij wat leuks zegt of een grap maakt ook niet. Ben legt het dan weer uit, of doet een poging.

En ik gok dat de regie een handje meehelpt.
crap in = crap out
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:48:04 #67
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205654048
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:50 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ben en Denise lijken teveel op elkaar. Leuk koppie waar niks in zit.
Tja, een van z'n eerste zinnen bij de kennismaking was "Ik heb een speedboat".....
Dan weet je eigenlijk al genoeg.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:51:15 #68
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205654084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef kibo het volgende:

[..]
Tja, een van z'n eerste zinnen bij de kennismaking was "Ik heb een speedboat".....
Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ik weet wat 1 van mijn eerste zinnen gaat zijn bij mijn eerstvolgende date : “Ik heb GEEN speedboat”…..
pi_205655384
Met haar 'lijstjes met vragen uit haar telefoon afwerken' heb ik t idee dat de oprechte interesse van Denise sowieso ver te zoeken is en ze echt de opnames uitzit. Maar alle mannen gelijk weer wegsturen zal ook wel niet mogen
pi_205655699
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef tja77 het volgende:

Stukje vertrouwen mag wel in een ander lijkt me.
Iemand bij wie ik me niet op m'n gemak voel, hoeft me ook niet aan te raken. Ik vond het juist heel goed van d'r dat ze dat expliciet zei en niet tegen haar zin in lichamelijk contact had. Veel vrouwen in zo'n situatie (onder wie ikzelf) verstijven.

Het veroordelen van de reactie van Denise vind ik eerder dubieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 16-08-2022 17:19:14 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205655705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef loveli het volgende:
Je ziet elke keer dat ze niet snapt wat Ben bedoelt. Als hij wat leuks zegt of een grap maakt ook niet. Ben legt het dan weer uit, of doet een poging.
En bij Dave zie je dat niet. Die twee passen veel beter bij elkaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:00:19 #72
70532 loveli
N
pi_205655714
Het voordeel van een speedboat is dat je geen gesprek hoeft te voeren. Jammer dat 'ie hem niet bij zich heeft.
crap in = crap out
pi_205656116
Ik vind het leuk dat Denise meer klasse lijkt te hebben dan die tokkie moeder. :)

Ik vind het jammer dat ze tamelijk nukkig aan tafel zit en niet eens haar best doet om een gesprek te voeren.
Ja, de klik is er niet. Maar dan kun je toch nog praten? Ga je dan het hele diner de andere kant op kijken?

Of RTL rekt en edit kleine stiltes tot mega stiltes, want alles voor de kijkcijfers.
We zullen het nooit weten. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205656131
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:17 schreef Maartel het volgende:
Met haar 'lijstjes met vragen uit haar telefoon afwerken' heb ik t idee dat de oprechte interesse van Denise sowieso ver te zoeken is en ze echt de opnames uitzit. Maar alle mannen gelijk weer wegsturen zal ook wel niet mogen
Mijn gok: Dave wordt het en dan is het na 2 weken klaar en gaat hij weer naar huis.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:08:19 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205656777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Iemand bij wie ik me niet op m'n gemak voel, hoeft me ook niet aan te raken. Ik vond het juist heel goed van d'r dat ze dat expliciet zei en niet tegen haar zin in lichamelijk contact had. Veel vrouwen in zo'n situatie (onder wie ikzelf) verstijven.

Het veroordelen van de reactie van Denise vind ik eerder dubieus.
Hoeft me ook niet aan te raken….
Ze gaf hem wel een knuffel, dat doe je dan wel met iemand waarbij jij je niet op je gemak voelt? Het enige contact wat ze zouden krijgen met die test (en op dat moment al hadden) was dat hij haar handen naar beneden drukte.

Het veroordelen van haar gedrag vind jij dubieus?
:')

Zij meet met 2 maten, een knuffel mag omdat zij het initiatief neemt wel maar testen of ze stabiel op d’r benen staat mag niet. Als die knakker zegt dat er geen lichamelijk contact gaat plaatsvinden, zou ze hem daarin ook kunnen vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')