abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 oktober 2022 @ 17:44:32 #226
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_206354301
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 23:15 schreef RudyL het volgende:
Hahaha Stafford gooit maar weer eens naar zijn meest favoriete receiver, ene P. Six
Haha, goede grap. Ga ik ook gebruiken als ie er weer eens eentje gooit. But, they won!! Was ook echt wel nodig.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_206357006
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]
Haha, goede grap. Ga ik ook gebruiken als ie er weer eens eentje gooit. But, they won!! Was ook echt wel nodig.
Ze spelen wel echt heel beperkt, benieuwd of ze nog gaan traden voor een RB in ruil met Akers. Een Hunt, D'Ernest Johnson of Herbert + Beckham terug maakt het al iets minder eentonig.

Want nu gaat alles op Kupp, wat hij overigens ook iedere keer waarmaakt. Wat een beest ook de meters na de vang, echt indrukwekkend
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:53:23 #228
183570 Stage
Tuinder..
pi_206357815
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 20:56 schreef RudyL het volgende:

[..]

Want nu gaat alles op Kupp, wat hij overigens ook iedere keer waarmaakt. Wat een beest ook de meters na de vang, echt indrukwekkend
Hij doet het best lekker in mijn Fantasy :)
pi_206358579
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:53 schreef Stage het volgende:

[..]
Hij doet het best lekker in mijn Fantasy :)
Je hebt ook wel een lekker team, Fournette, Kupp, Burrow. Dikke prima!

In onze fantasy heeft het team met Kupp nu zijn eerste wedstrijd verloren. Niemand meer ongeslagen.

Mijn team liet deze week zijn potentieel zien gelukkig. Hopelijk kunnen ze het vasthouden de komende weken. Nu op 3-3
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:25:11 #230
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_206359214
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 20:56 schreef RudyL het volgende:

[..]
Ze spelen wel echt heel beperkt, benieuwd of ze nog gaan traden voor een RB in ruil met Akers. Een Hunt, D'Ernest Johnson of Herbert + Beckham terug maakt het al iets minder eentonig.

Want nu gaat alles op Kupp, wat hij overigens ook iedere keer waarmaakt. Wat een beest ook de meters na de vang, echt indrukwekkend
Ze hebben veel meer gebruik gemaakt van anderen gisteren. De running game bestond gister zowaar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:40:54 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206360548
Broncos 2-4
Seahawks 3-3.

Niet verwacht dat Seattle zo goed zou starten met dit team en Broncos lijkt een hoge pick te worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:46:34 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206364786
Dit is wel interessant voor de liefhebbers. In het begin dacht ik ook dat het limited playbook aan Bevell lag maar ook onder Schottenheimer kwam dat terug. Een paar jaar terug was hij nog elusive als hij zijn ding deed maar dat werd ook steeds minder en team schemen ook beter om zijn zwaktes te benadrukken.
Nu krijgt de Broncos staff ook kritiek. Krijgen de mensen de Wilson te klein vonden na 10 jaar toch nog gelijk.

https://www.pff.com/news/nfl-geno-smith-vs-russell-wilson
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_206395659
CMC naar de 49ers, huh wat we hebben helemaal geen mogelijkheden voor iets te betalen.
  zondag 23 oktober 2022 @ 23:46:19 #234
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_206428087
In tegenstelling tot mijn fantasy team flikken de Giants het weer. 6-1 en met wat betere WR's zou dat makkelijker zijn gegaan. Hopelijk vallen de blessures van Bellinger en Neal mee.
  maandag 24 oktober 2022 @ 10:05:08 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206430183
#1 in de NFC West :D. Walker III is ook lekker bezig. Was al blij dat we hem gedraft hebben en hoop dat deze kerel wel heel blijft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2022 @ 10:52:20 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206430628
Panthers 2-0 in divisie en staan met een record van 2-5 maar 1 wedstrijd van een playoff spot af _O-
pi_206432000
Zonde van zoveel blessures afgelopen zondag, niet alleen voor mijn Fantasy, maar Hall vind ik echt jammer voor de NFL dit seizoen.

Die QB van Broncos, niet heel veel van gezien, maar eind 4e vond ik het niveau nogal opmerkelijk.
pi_206432925
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 10:52 schreef Evenstar het volgende:
Panthers 2-0 in divisie en staan met een record van 2-5 maar 1 wedstrijd van een playoff spot af _O-
Bijzonder hoe de divisie van 1 van de beste van de league naar 1 van de minste is gegaan. En dat binnen 2 jaar :D :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2022 @ 14:02:37 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206432958
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 14:00 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Bijzonder hoe de divisie van 1 van de beste van de league naar 1 van de minste is gegaan. En dat binnen 2 jaar :D :D
Ja, die zijn echt hard onderuit gegaan. Wanbeleid bij Falcons/Panthers en gewoon "end of an era" bij Saints. Bucs die zitten er een beetje tussen in. Hebben het gewoon even slim gespeeld met Brady, een titel gepakt, en gaan nu jarenlang weer onderaan bungelen denk ik.
pi_206434747
Zat even te kijken naar de volgende Vikings game, en volgens mij is aankomend weekend de week waarin alle games een uur eerder zijn dan normaal omdat we in Europa de klok al verzetten en in de VS volgende week pas.

Vikings krijgen de NFC North wel in de schoot geworpen door het fantastische gepruts van Green Bay. Niet dat het uitmaakt, want dit team gaat toch niet ver komen in de play-offs, zelfs als zo healthy blijven als ze nu zijn. Er zijn geen goede teams in de NFC behalve de Eagles (en die hebben volgend jaar ook nog de eerste pick van de Saints 8)7)
Demain, on roule
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 04:50:38 #241
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_206439887
Grappig, een IBM reclame tijdens de MNF (ESPN US) met daarin (sprinter)treinen met het NS logo erop.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_206502632
De QB class van 2021 draft is toch wel erg tegenvallend. Lawrence, Wilson, Lance*, Fields, Jones waar ze ontzettend werden opgehemeld valt het vaak toch erg tegen.

*Door Jimmy en blessure niet fair om te beoordelen
  maandag 31 oktober 2022 @ 02:15:06 #243
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_206506353
Rams speelden dramatisch slecht in de 2de helft. Wat een gekneus dit seizoen. Dat ze zouden verliezen had ik verwacht, maar het was echt niet om aan te zien.

Kamara heeft volgens mij in zn eentje mn fantasy matchup verknalt. Morgen de wedstrijd maar eens bekijken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_206537848
Zozo Snyder heeft Washington te koop gezet? Zou eens tijd worden

Iedereen klaar voor Bezos als owner :D
pi_206539916
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 21:08 schreef tjoptjop het volgende:
Zozo Snyder heeft Washington te koop gezet? Zou eens tijd worden

Iedereen klaar voor Bezos als owner :D
Hopelijk volgt er ook een name change, Commies was echt een beroerde keus :P

Na de trade deadline is het wel duidelijk dat de Dolphins vasthouden aan Tua, er is geen draftkapitaal meer voor komende draft.
Keek wel op dat ze een 1ste ronde pick naar de Broncos sturen voor Chubb, goede speler maar zijn contract loopt af, maar aangezien het de 1ste pick van SF is was het toch een late 20+ geworden.
Hopelijk een betere pass rush om de strijd aan te gaan met de Bills/Chiefs.
pi_206539964
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:26 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Hopelijk volgt er ook een name change, Commies was echt een beroerde keus :P
Ideaal moment om met een schone lei te beginnen. Nieuwe naam, nieuwe eigenaar, nieuw stadion. Qua historie maakt het ook niet zoveel uit met hoe het nu is.
pi_206544049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:26 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Hopelijk volgt er ook een name change, Commies was echt een beroerde keus :P

Na de trade deadline is het wel duidelijk dat de Dolphins vasthouden aan Tua, er is geen draftkapitaal meer voor komende draft.
Keek wel op dat ze een 1ste ronde pick naar de Broncos sturen voor Chubb, goede speler maar zijn contract loopt af, maar aangezien het de 1ste pick van SF is was het toch een late 20+ geworden.
Hopelijk een betere pass rush om de strijd aan te gaan met de Bills/Chiefs.
De deal met Chubb is een nieuw contract, 6y/119mln.
pi_206581132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 03:11 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ideaal moment om met een schone lei te beginnen. Nieuwe naam, nieuwe eigenaar, nieuw stadion. Qua historie maakt het ook niet zoveel uit met hoe het nu is.
Alles wijst op Jeff Bezos samen met Jay Z, Washington Amazons incoming :P
pi_206581716
Had ik Patterson maar opgesteld ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_206582410
Blockpunt leid tot een TD _O-

twitter
pi_206583124
Die GB - Detroit game is echt meesterlijk. Slechtste defense in de league maakt gehakt van Rodgers _O- _O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_206583200
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die GB - Detroit game is echt meesterlijk. Slechtste defense in de league maakt gehakt van Rodgers _O- _O-
Lijkt wel of Rodgers nog wel de arm heeft maar de precisie kwijt is.
pi_206592984
Frank Reich is de volgende die er dit seizoen uitvliegt.

twitter
pi_206594756
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Alles wijst op Jeff Bezos samen met Jay Z, Washington Amazons incoming :P
Wat is het nut van die celebrity minderheidsaandeelhouders? Is dat puur om het wat cachet te geven ofzo? Net als Lewis Hamilton bij de Bronco's
pi_206602056
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wat is het nut van die celebrity minderheidsaandeelhouders? Is dat puur om het wat cachet te geven ofzo? Net als Lewis Hamilton bij de Bronco's
Extra aandacht is altijd welkom maar momenteel heeft de NFL ook een probleem dat alle eigenaren blanke rijke mannen zijn en het merendeel van de spelers afro amerikanen.

Er is al jaren een lobby aan de gang dat als er een nieuwe eigenaar gezocht moet worden voor een NFL team dat het een afro amerikaan moet zijn, vooral Stephen A op ESPN gaat daar op los.
Aangezien biljonairs met een huishoud boekje van 10 miljard niet echt voor het op rapen liggen is dit moeilijk te realiseren en daarom zie je Bezos nu Jay Z naar voren schuiven als minderheid eigenaar om de roeptoeters tevreden te houden.
pi_206603863
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:56 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Extra aandacht is altijd welkom maar momenteel heeft de NFL ook een probleem dat alle eigenaren blanke rijke mannen zijn en het merendeel van de spelers afro amerikanen.

Er is al jaren een lobby aan de gang dat als er een nieuwe eigenaar gezocht moet worden voor een NFL team dat het een afro amerikaan moet zijn, vooral Stephen A op ESPN gaat daar op los.
Aangezien biljonairs met een huishoud boekje van 10 miljard niet echt voor het op rapen liggen is dit moeilijk te realiseren en daarom zie je Bezos nu Jay Z naar voren schuiven als minderheid eigenaar om de roeptoeters tevreden te houden.
Aha thnx, ik was wel bekend met de Rooney regel, maar dit wist ik nog niet.
pi_206606246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Aha thnx, ik was wel bekend met de Rooney regel, maar dit wist ik nog niet.
Het is geen regel maar het is wel duidelijk dat het percentage blanke biljonairs naar beneden moet.
Van de 32 teams is naar mijn weten alleen de Jaguars in handen van Shahid Khan die uit Pakistan komt.
pi_206606404
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:53 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Het is geen regel maar het is wel duidelijk dat het percentage blanke biljonairs naar beneden moet.
Van de 32 teams is naar mijn weten alleen de Jaguars in handen van Shahid Khan die uit Pakistan komt.
Ik lees net dat ze bij de Bronco's Condoleezza Rice hebben _O- komt wel wat potsierlijk over als ik eerlijk ben. Maar goed, ik snap nu het idee erachter
pi_206667070
Dolphins walsen over de Browns heen, volgende week mag Watson weer het veld op en wat zeggen de CBS commentatoren; "He sit out last season and the first 11 games of this one,a lot going on in his life"

26 verkrachtingszaken maar waag het niet om dat te benoemen 8)7
  zondag 13 november 2022 @ 22:15:50 #260
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206667488
Dat is wel een geniaal "einde" bij Bills - Vikings, nog nooit gezien
pi_206667685
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 22:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat is wel een geniaal "einde" bij Bills - Vikings, nog nooit gezien
Dat kan wel eens grote gevolgen hebben gezien de stand in de AFC (B)east _O-
pi_206668086
Knotsgek in Buffalo _O_

Indy met 10-0 voor. Als ze winnen is het exit Mcdaniels denk ik.
Ik vrees voor de Packers vanavond :{
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_206673875
Brady als WR die meteen vierentwintig spieren afscheurt en iemand omver schopt is de meeste belachelijke play die ik in jaren heb gezien. Erg hard gelachen, dat wel.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206676131
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 23:08 schreef Arnhemunited het volgende:
Knotsgek in Buffalo _O_

Indy met 10-0 voor. Als ze winnen is het exit Mcdaniels denk ik.
Ik vrees voor de Packers vanavond :{
De eigenaar van de Raiders heeft niet veel geld en hij zal wellicht het gehele contract van Jon Gruden (10 jaar) moeten ophoesten, als je dan binnen een seizoen nog een HC ontslaat en een nieuwe moet aannemen :P
Maar uiteindelijk zal Mcdaniels er wel uitvliegen aan het eind, lijkt er op dat hij de lockerroom al kwijt is, precies wat er in Denver gebeurde toen hij er de HC was.

Rams vallen me ook enorm tegen, van SB naar 4rde in de divisie met 3-6 en geen 1ste ronde pick voor de komende 3 jaar.
  dinsdag 15 november 2022 @ 00:10:04 #265
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_206680963
Giants zijn lekker bezig 7-2 en geen enkele WR wapens. Goed met Slayton ben ik dan wel weer blij en van Shepard is het jammer. Barkely is dan weer geweldig dit jaar en het zou mooi zijn als hij blijft, maar daar moet niet het huis voor weggegeven worden. Of Daniel Jones de QB is? Ik weet het niet, hij doet het dit jaar geweldig, maar geef hem meer wapens en doet hij het dan beter?

Wat wel duidelijk is is dat de coaching staff eindelijk goed is. Maar er komen lastige wedstrijden aan. Lions moeten we nog wel winnen, maar daarna is het alleen maar division. Als er dan nog 1 of 2 wedstrijden worden gewonnen dan is Daboll wel de coach van het jaar.

Hoe dan ook de Giants zijn weer leuk om naar te kijken.
pi_206702466
Als de teameigenaar een statement maakt over de coach is het meestal einde verhaal.

twitter


Echter zoals eerder vermeld is er een financieel probleem :P

twitter
pi_206719272
Wat gaat volgens jullie de NFC & AFC en superbowl chamionship matchups zijn?

Op verschillende fora is er vooral niet echt een favoriete NFC team, zelfs Philly niet ondanks 8-1 (voornamelijk door een redelijk makkelijke schema). Overigens hebben ze nu ook Suh toegevoegd. En ook bij de 8-1 Vikings staan er vraagtekens voornamelijk doordat ze aardig wat potjes pas laat, of met 1 score verschil wonnen.

Ik ga voor:
Titans (best gecoachte team imo, maar net te weinig talent) vs Chiefs
Eagles vs Bucs

Eagles - Chiefs SB
hhhhh
pi_206720366
Giants vs. Jets lijkt me wel een mooie finale :D

Het kan echt alle kanten op dit jaar, durf er geen voorspelling op los te laten. Zal een beetje afhangen van welke spelers fit gaan zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_206755187
Ah de refs naaien de Jets een oor aan. Zit je drie uur voor jan lul te kijken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206755268
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ah de refs naaien de Jets een oor aan. Zit je drie uur voor jan lul te kijken.
Pats hadden toch wel gewonnen, of het nu een TD of een FG was geworden maakt dan ook niet veel meer uit.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_206755315
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 22:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Pats hadden toch wel gewonnen, of het nu een TD of een FG was geworden maakt dan ook niet veel meer uit.
Het was een (volgens mij) 84 yard return dus een FG was geen zekerheidje. Zeker niet gezien het spelbeeld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206755318
De draft class van 2022 is trouwens wel van heel hoog niveau. Met een beetje gunstige ontwikkeling zitten daar gewoon tientallen topspelers tussen. Sommige zijn nu al een van de betere op hun positie in de nfl, zoals een Gardner en Hutchinson oa. Leuk om te zien.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 21 november 2022 @ 19:41:16 #273
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206767391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 00:10 schreef Tweek het volgende:
Giants zijn lekker bezig 7-2 en geen enkele WR wapens. Goed met Slayton ben ik dan wel weer blij en van Shepard is het jammer. Barkely is dan weer geweldig dit jaar en het zou mooi zijn als hij blijft, maar daar moet niet het huis voor weggegeven worden. Of Daniel Jones de QB is? Ik weet het niet, hij doet het dit jaar geweldig, maar geef hem meer wapens en doet hij het dan beter?

Wat wel duidelijk is is dat de coaching staff eindelijk goed is. Maar er komen lastige wedstrijden aan. Lions moeten we nog wel winnen, maar daarna is het alleen maar division. Als er dan nog 1 of 2 wedstrijden worden gewonnen dan is Daboll wel de coach van het jaar.

Hoe dan ook de Giants zijn weer leuk om naar te kijken.
Als ik het speelschema bekijk is het niet zo vreemd dat de NFC East teams allemaal +500 zijn. Ze hebben van de 3 zwakste divisies er 2 in hun schema als tegenstanders. AFC South en NFC North zijn 8 wedstrijden voor alle NFC East teams, waarvan er maar 2(Titans en Vikings) een (ruim) winning record hebben. En dan hebben ze ook nog 1 wedstrijd tegen de NFC South waarin alleen de Bucs wrs +500 gaan eindigen, en die moesten tegen de Cowboys.

Commanders, Eagles en Giants hebben dus op papier 7 wedstrijden tegen mindere teams. Uiteraard is dit achteraf, de Colts en de Packers schat je vooraf toch wat hoger in dan hun huidige record.

Records van NFC East teams zijn dus zwaar geflatteerd, het zegt weinig over de ware kracht van een team. Al moet je wedstrijden tegen zwakkere teams nog wel gewoon winnen natuurlijk, en dat lukte bij de Giants gisteren niet echt.
pi_206773547
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:41 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Als ik het speelschema bekijk is het niet zo vreemd dat de NFC East teams allemaal +500 zijn. Ze hebben van de 3 zwakste divisies er 2 in hun schema als tegenstanders. AFC South en NFC North zijn 8 wedstrijden voor alle NFC East teams, waarvan er maar 2(Titans en Vikings) een (ruim) winning record hebben. En dan hebben ze ook nog 1 wedstrijd tegen de NFC South waarin alleen de Bucs wrs +500 gaan eindigen, en die moesten tegen de Cowboys.

Commanders, Eagles en Giants hebben dus op papier 7 wedstrijden tegen mindere teams. Uiteraard is dit achteraf, de Colts en de Packers schat je vooraf toch wat hoger in dan hun huidige record.

Records van NFC East teams zijn dus zwaar geflatteerd, het zegt weinig over de ware kracht van een team. Al moet je wedstrijden tegen zwakkere teams nog wel gewoon winnen natuurlijk, en dat lukte bij de Giants gisteren niet echt.
Maar helaas zeggen die stats niet heel veel.
Cowboys winnen met volledige overmacht van de Vikins. 0 TD voor Cousins, 1e wedstrijd in ik dacht 35 of zo dat hij geen TD gooit. Grootste uit overwinning ooit.

Is dan de 7-3 van Cowboys zo geflatteerd of de 8-2 van de Vikings.

Vorige week verliest Dallas in GB in OT, een wedstrijd die eigenlijk bij lange na niet in OT zou moeten eindigen.

Zelfde eigenlijk voor de Eagles, die spelen ook gewoon goed.

Giants en Commanders zullen in dit geval zeker wel voordeel hebben van het makkelijkere schema. Maar ook dat moet zich nog bewijzen in de division games. Donderdag de 1e met thanksgiving.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_206793535
Eindelijk gaat Wilson op de bank bij de Jets. Terechte beslissing en uiteraard Lance nog niet te zien, maar hij is wel de slechtste/meest tegenvallende QB van de zo geroemde class

Wat betreft voorspelling ga ik nu voor

49ers @ Cowboys
Dolphins @ Bills

SB: 49ers vs Dolphins

Al speelt hier de wens ook mee 😉
pi_206845111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:32 schreef RudyL het volgende:
Eindelijk gaat Wilson op de bank bij de Jets. Terechte beslissing en uiteraard Lance nog niet te zien, maar hij is wel de slechtste/meest tegenvallende QB van de zo geroemde class

Wat betreft voorspelling ga ik nu voor

49ers @ Cowboys
Dolphins @ Bills

SB: 49ers vs Dolphins

Al speelt hier de wens ook mee 😉
Voor die SB teken ik, volgende week krijg je trouwens al Dolphins@49ers als matchup.
  maandag 28 november 2022 @ 01:35:43 #277
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_206850965
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:41 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Als ik het speelschema bekijk is het niet zo vreemd dat de NFC East teams allemaal +500 zijn. Ze hebben van de 3 zwakste divisies er 2 in hun schema als tegenstanders. AFC South en NFC North zijn 8 wedstrijden voor alle NFC East teams, waarvan er maar 2(Titans en Vikings) een (ruim) winning record hebben. En dan hebben ze ook nog 1 wedstrijd tegen de NFC South waarin alleen de Bucs wrs +500 gaan eindigen, en die moesten tegen de Cowboys.

Commanders, Eagles en Giants hebben dus op papier 7 wedstrijden tegen mindere teams. Uiteraard is dit achteraf, de Colts en de Packers schat je vooraf toch wat hoger in dan hun huidige record.

Records van NFC East teams zijn dus zwaar geflatteerd, het zegt weinig over de ware kracht van een team. Al moet je wedstrijden tegen zwakkere teams nog wel gewoon winnen natuurlijk, en dat lukte bij de Giants gisteren niet echt.
Denk dat niemand dat ontkent, maar de Giants doen het gewoon goed voor een team dat geen sterspelers op de WR positie heeft. En de goede spelers zijn inmiddels allemaal geblesseerd. Veel van de overwinningen zijn ook single possesion games. Vorig jaar gingen die allemaal verloren en dat stemt mij hoopvol voor de toekomst.

Het scheelt gewoon als je een goede GM en Coach hebt.

Kijk bijvoorbeeld naar mijn fantasy team, die wordt geleid door iemand die constant verkeerde keuzes maakt.
pi_206854914
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 01:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld naar mijn fantasy team, die wordt geleid door iemand die constant verkeerde keuzes maakt.
_O- haha, ook al zit ik helemaal niet in jullie league. Leuke vergelijking.

In mijn ESPN league kom ik na een 0-4 nu op 7-5. Heb luxe keuzes te maken iedere week:

QB: Hurts - Tagovailoa
RB: Taylor, Stevenson, Walker III, Wilson Jr. Hunt
WR: Hill, Higgins*, Lockett, Meyers, Peoples Jones
TE: Kelce, Dulcich
DF: Patriots
K: Bass

*trade voor Montgomery & Cooks
  maandag 28 november 2022 @ 18:43:30 #279
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_206858165
Wat vinden jullie, is Davis Mills gewoon een slechte QB, of is Houston dusdanig brandhout dat het niet te beoordelen is?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_206858631
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie, is Davis Mills gewoon een slechte QB, of is Houston dusdanig brandhout dat het niet te beoordelen is?
Mills is een slechte QB en Houston is brandhout mag dat ook
pi_206872109
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie, is Davis Mills gewoon een slechte QB, of is Houston dusdanig brandhout dat het niet te beoordelen is?
Dat wordt lachen als CJ Stroud/Bryce Young daar volgend jaar gaat spelen. Spelerskerkhof.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2022 @ 19:36:36 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206872290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
/Bryce Young
Arme Bryce Young :D Ik had daarom gehoopt dat Panthers maar gingen tanken, maar die winnen nog af en toe dus zijn kansloos voor een hoge pick en zoveel QBs komen er ook weer niet aan volgend jaar.
pi_206872406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Arme Bryce Young :D Ik had daarom gehoopt dat Panthers maar gingen tanken, maar die winnen nog af en toe dus zijn kansloos voor een hoge pick en zoveel QBs komen er ook weer niet aan volgend jaar.
Komend jaar toch juist wel? Bryce, Stroud en Levis lijken de beste (in die volgorde) en daarna nog Richardson, Hooker. Kunnen zomaar vijf QBs in de eerste ronde gepicked worden. College football volg ik niet echt hoor, dus ik kan er naast zitten.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2022 @ 23:12:45 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206876178
Mja, laat ik het anders zeggen. Bryce zie ik wel groeien en een echte leider worden. Levis hoor ik hele goede dingen over, maar heb ik zelf nauwelijks gevolgd. Kentucky wedstrijden zijn niet echt de wedstrijden die leuk zijn om te kijken. Als ik zo lees wat hij kan en wat highlights kijk dan zou ik hem wel bij de Panthers willen zien. Alles wat ik over hem lees begint bijna met "quick release" en als ze iets goed kunnen gebruiken bij de Panthers is dat het wel. Offensive line is niet sterk en Mayfield, Darnold etc. die hebben 3 uur nodig om alles te "lezen".

Stroud, overrated wat mij betreft. Beetje overal gemiddeld in, zie hem nergens echt uitblinken en NFL is wat andere koek dan al die cookie-cutter teams waar Ohio State over het algemeen tegen speelt. Kregen flink pak slaag tegen Michigan afgelopen weekend.

Dat zijn eigenlijk de top 3 kandidaten die allemaal in top 10 gepicked kunnen worden met Bryce als 1st overall pick.

Snap daarom echt niet waarom de Panthers aan het winnen zijn. Ze hadden pick 2 in handen en nu zitten ze op pick 5. Texans hadden dan Bryce Young gepakt en konden de Panthers gaan voor Levis.
pi_206877921
Bryce lijkt mij op zeker als pick 1 weg te gaan in de draft van 2023, zelf ben ik vooral benieuwd naar waar Michael Penix Jr weg gaat. Ik hoop niet met pick 36 naar de Rams.
pi_206943529
Redzone INT van Watson. Erg mooi. Nu nog even verliezen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 4 december 2022 @ 22:19:29 #287
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206946009
Weer een loss voor Denver. Als Seattle nu wint van de Rams is dat goed voor de play-offs en als de Rams winnen is dat goed voor de Denver draft pick. Win-win dus.

Tot slot, fuck the Rams.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_206947332
Jimmy G out for the season. Brock Purdy mag het gaan doen _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206947526
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 07:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jimmy G out for the season. Brock Purdy mag het gaan doen _O_
Heeft Mr. Irrelevant ooit een superbowl gewonnen?

Was aardig stabiel gisteren, met ontzettend veel druk van vele Dolphins en heel secuur in belangrijke passes. Knap debuut.

Dolphins waren overigens aanvallend (uitgezonderd Hill) wel dramatisch. Lang geleden dat Tua zo slechte wedstrijd had.
pi_206979689
En oja, Nick Bosa DPOY, ik hoop dat hij nog jaren bij de niners blijft
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2022 @ 18:56:32 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206985567
4-8 na 13 weken en dan nog kans maken op play-offs _O-
pi_206991443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:56 schreef Evenstar het volgende:
4-8 na 13 weken en dan nog kans maken op play-offs _O-
De NFC South is niet zo'n beste division dit jaar :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_207003725
Demain, on roule
  vrijdag 9 december 2022 @ 11:21:23 #294
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207004675
BAKERGOD
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2022 @ 17:23:21 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207009112
Hoeren Mayfield, waarom kan je het nu wel en zit je bij de Panthers te spelen alsof je voor het eerst een bal hebt gezien.

Snap het echt niet. Zijn de coaches van Panthers dan zo ontzettend slecht?
pi_207044888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 17:23 schreef Evenstar het volgende:
Hoeren Mayfield, waarom kan je het nu wel en zit je bij de Panthers te spelen alsof je voor het eerst een bal hebt gezien.

Snap het echt niet. Zijn de coaches van Panthers dan zo ontzettend slecht?
Mayfield had altijd al games waarin hij boven zichzelf uitsteeg en Mcvay is erg goed in het teruggeven van vertrouwen in spelers.
Mayfield valt overigens altijd weer terug in zijn overschatting van zijn kwaliteiten en kinderlijk gedrag, Rams gaan echt geen SB run maken met hem.
pi_207047693
De Lions blijven leuke dingen doen, die Penei Sewell catch. Super dat te zien, mooi dat ze weer winnen
pi_207048415
Brock Purdy staat te schroeien _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 01:01:26 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207048939
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Brock Purdy
Last pick of the draft _O_

Panthers 10 punten voor met nog 7 minuten te spelen. Bucs zijn aan het verliezen. Als ze winnen komen ze op 5-8 vs 6-7 van de Bucs. Eerste wedstrijd tegen de Bucs hebben ze gewonnen. Enige wat ze dan nog moeten doen is winnen van de Bucs en daarnaast net zoveel wedstrijden winnen als de Bucs doen. Hebben ook beste division record.

Het zou wat zijn als ze in zo'n jaar de play-offs halen _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 01:29:00 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207049039
Steelers
Lions
Bucs
Saints

Niet onmogelijk, win en je zit in de play-offs _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')