Mooi om in huis te hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb een glas in lood raampje gekregen die ooit aan de bovenkant van mijn opa's winkel zat. Super blij mee
[ link | afbeelding ]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.quote:
Mag best hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
Zou zijn vieslollie niet verkeerd hebben gezetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 Pas een beetje op jezelf met drinken ... vodka-redbull is niet goed voor je
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag best hoor![]()
Maar ik had het nu toevallig door dat ik lapo had
quote:
Ik deed dat wel eensquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat is tof om te krijgen.
quote:
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tofquote:
Toch nog aan jou gedachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tof
Toen konden mensen ook meer hebben.quote:
Ook minder weet ik uit eigen ervaring ... maar met de jaren ben ik milder geworden en maak ik me niet gauw meer druk om ietsquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen konden mensen ook meer hebben.
quote:
Ja mooi toch, kan je dat voorstellen dat dat dat in een juwelierszaak zat aan de bovenkant en verder normaal glas. Mijn vader moest gepanserd glas en rolluiken.quote:
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffffquote:
quote:
Ik vraag alleen of je het een beetje koel kan houdenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffff
Tijden zijn veranderd ... Tegenwoordig moet je uitkijken dat je iets te dure horloge niet van je pols wordt afgehaktquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi toch, kan je dat voorstellen dat dat dat in een juwelierszaak zat aan de bovenkant en verder normaal glas. Mijn vader moest gepanserd glas en rolluiken.
Slim bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een cool down towel op mn hoofd
Zeiken op dingen waar je niets aan kan veranderen is nutteloos.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffff
Wat een onzin. Hier even klagen is een stuk goedkoper dan een airco aanschaffen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeiken op dingen waar je niets aan kan veranderen is nutteloos.
Hear hear !!!quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat kon dus wel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja !! een airco in Nederland. WTF. Ik haat die dingenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hier even klagen is een stuk goedkoper dan een airco aanschaffen.
Ik ook ja...quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !! een airco in Nederland. WTF. Ik haat die dingen
Dat moet jij weten. Hier is het 27 graden binnen en dat is toch ook niet echt prettig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
In de auto ook ik krijg er pijn in mijn kop van.quote:
Ik vind het ideaal. Gebruik hem graag. Helpt je ook prettig de nachten door.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet hem ook liever niet aan...quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In de auto ook ik krijg er pijn in mijn kop van.
Jep. We overleven het zonder ook welquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Alleen een airco voor die paar dagen in het jaar vind ik ook overbodig.
Ik heb vloerverkoeling.. Nou die had ik vanmorgen even aangezet voor een paar uurtjes. Zet geen zoden aan de dijk wel koele voetjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Hier is het 27 graden binnen en dat is toch ook niet echt prettig.
Met een beetje klagen komen we er wel doorheenquote:
Toen hadden we ook nog geen rubberen tegels op het schoolplein.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Vroeger zat je gewoon in een auto waar het 40 graden of meer was
Ja en pa rookte er inquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Maar dat is ook wel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vloerverkoeling.. Nou die had ik vanmorgen even aangezet voor een paar uurtjes. Zet geen zoden aan de dijk wel koele voetjes
En mijn moeder er ook bij.quote:
Ook geen speeltoestellen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we ook nog geen rubberen tegels op het schoolplein.
Moeder niet opa wel met sigarenquote:
Beter !! jij dus ook niet?quote:
Echt wel, vaak lag er dan wel zand onder maar ook niet altijd.quote:
En ik mocht de sigarenbandjes hebben.quote:
Ja waar die gebleven zijn. In rook op net als opaquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik mocht de sigarenbandjes hebben.
Tijdens 1 van mn veldwerkzomers in SPanje had ik RISK mee... Lag een keer op de hoedenplank in een geparkeerde auto in de volle zon ... alle speldoosjes compleet vervormd, maar ze kunnen nog gewoon openquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Risk kan niet zo misvormd worden als een bal plastic. Dat spel heeft me bijna vrienden gekostquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens 1 van mn veldwerkzomers in SPanje had ik RISK mee... Lag een keer op de hoedenplank in een geparkeerde auto in de volle zon ... alle speldoosjes compleet vervormd, maar ze kunnen nog gewoon open
Oh echt?quote:
Ah beter, ik rook minder een aantal weken. Dat bevalt wel.quote:
Dat werkte bij mij niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah beter, ik rook minder een aantal weken. Dat bevalt wel.
Ik kan het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat werkte bij mij niet.
Dus uiteindelijk maar in een keer gestopt.
Ging bij mij ook niet in een keer goed, maar uiteindelijk wel.quote:
Echt welquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Risk kan niet zo misvormd worden als een bal plastic. Dat spel heeft me bijna vrienden gekost
Die volgorde klopt niet. 2020 is 1980quote:
En 2020 dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die volgorde klopt niet. 2020 is 1980
1900 natuurlijkquote:
Dat zie je steeds minder idd. Er was een tijd dat je alleen maar tieten zag op het strand...quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
Met je blote tetten op het strand is wel erg 1980 toch... We gaan terug in de tijd
Douchen in je ondergoed na de gymles blijkt ook al normaal te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
Met je blote tetten op het strand is wel erg 1980 toch... We gaan terug in de tijd
Triest, maar uhhh... hoe weet jij datquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Douchen in je ondergoed na de gymles blijkt ook al normaal te zijn.
Ja dat wou ik net zeggen inderdaad. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan niet je tetten laten bruinen op het strand. Schaamte voor je eigen lichaam ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was eens een topic over op fokquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest, maar uhhh... hoe weet jij dat
Dat las ik iddquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hele lijf een kleurtje, al ben ik niet zo van het zonnen. Maar dames liepen ook ongekleed de winkels in. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zie je steeds minder idd. Er was een tijd dat je alleen maar tieten zag op het strand...
Hoe kan dat?
Ik lees wel eens nieuwsberichten. Het zijn ook niet alleen mee vrouwen die menstrueren maar mensen. Schotse mensen die menstrueren krijgen gratis maandverbandquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest, maar uhhh... hoe weet jij dat
Oh dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat las ik idd![]()
Zal wel komen door al die mobieltjes.
Ja echt he? wtfquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees wel eens nieuwsberichten. Het zijn ook niet alleen mee vrouwen die menstrueren maar mensen. Schotse mensen die menstrueren krijgen gratis maandverband
Flikker op met dat woke gedoe.
Dit schijnt ook al oud te zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
https://mobile.twitter.com/marizzzje83/status/1558500909616857090
Sorry, zit mobiel maar t moet niet gekker worden ...
Hoe bedoel je? Dat iemand plezier heeft in een burkini? Of dat dit in het nieuws komt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
Dit is een nieuwsbericht uit 2020.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
Hey haagsquote:
Blijkbaar storendquote:
* Domnivoor kijkt voor de zekerheid even in zijn spellenkast…quote:
Burkini, het maakt mij niet uit of de dames compleet gekleed gaan zwemmen. Leven en laten leven. Blote tieten op het strand "geen probleem"quote:
Dit nieuwsbericht.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat iemand plezier heeft in een burkini? Of dat dit in het nieuws komt?
Mee eens ja. Dat gezeik altijdquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Burkini, het maakt mij niet uit of de dames compleet gekleed gaan zwemmen. Leven en laten leven. Blote tieten op het strand "geen probleem"
Ik haat dat spelquote:
Scherp opgemerkt.quote:
Ik heb nog een spelregel boekje die met plakband aan elkaar zitquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt.
Ja, ik heb het voor een paar euro op een rommelmarkt gekocht. Het was verder als nieuw.
Als we het spelen pak ik gewoon dobbelstenen van een ander spel.
Wij zijn opgegroeid met respecteer een ander ook al is die anders. Tegenwoordig is alles aanstootgevend wat buiten je straatje valt.quote:
Nou echt ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn opgegroeid met respecteer een ander ook al is die anders. Tegenwoordig is alles aanstootgevend wat buiten je straatje valt.
WK '98 versiequote:
Wij kregen nooit ruzie bij risk. Na 20 min was het spel al niet belangrijk meer. Dan hadden we het over dingen en we dronken bier.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een spelregel boekje die met plakband aan elkaar zit
Mijn gedeformeerde bakjes stammen inmiddels uit 1983quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt.
Ja, ik heb het voor een paar euro op een rommelmarkt gekocht. Het was verder als nieuw.
Als we het spelen pak ik gewoon dobbelstenen van een ander spel.
Ze lijken meer op zakjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn gedeformeerde bakjes stammen inmiddels uit 1983
Meer drank was funest met dat spel. De auto stond regelmatig bol als we naar huis gingenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij kregen nooit ruzie bij risk. Na 20 min was het spel al niet belangrijk meer. Dan hadden we het over dingen en we dronken bier.
Ik weet nog dat ik met een groepje op de vrije woensdag middag naar school moest komen om strafwerk te schrijven. Ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik bij een vriendje ging spelen. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder wat ik gedaan had. Ik kwam weer thuis en mijn moeder vroeg wat ik gedaan had. Dus ik van dat we gezellig gespeeld hebben. Mijn moedr; wat leuk, ik kreeg een telefoontje van je leraar en die had een ander verhaal. Ik:kutquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
Ik had het er vandaag nog over, als ik wat gedaan had "ofzo" en werd de klas uit gestuurd kreeg ik thuis nog een keer op mijn flikker. Nu meppen de ouders de leerkrachten in elkaar.
Al is de leugen nog zo snel....quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met een groepje op de vrije woensdag middag naar school moest komen om strafwerk te schrijven. Ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik bij een vriendje ging spelen. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder wat ik gedaan had. Ik kwam weer thuis en mijn moeder vroeg wat ik gedaan had. Dus ik van dat we gezellig gespeeld hebben. Mijn moedr; wat leuk, ik kreeg een telefoontje van je leraar en die had een ander verhaal. Ik:kut
Jij mocht "kut" zeggen?!quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met een groepje op de vrije woensdag middag naar school moest komen om strafwerk te schrijven. Ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik bij een vriendje ging spelen. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder wat ik gedaan had. Ik kwam weer thuis en mijn moeder vroeg wat ik gedaan had. Dus ik van dat we gezellig gespeeld hebben. Mijn moedr; wat leuk, ik kreeg een telefoontje van je leraar en die had een ander verhaal. Ik:kut
Daar kreeg ik vandaag nog op m'n flikker voor van m'n moederquote:
Ja telefoontje heb ook ook gehad, klootzak had ik gezegd tegen een leraar. Gelukkig nam mijn vader de telefoon op. Ja ik kreeg op mijn mieter. Maar mijn moeder heeft het nooit geweten. Hahaha...quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was in gedachte.quote:
Heb je 1000x hoer geschreven ala Bart ... Hahahahhahahaquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was in gedachte.![]()
Ik zei ook een hoer tegen een klasgenote. Het volgende wat ik hoorde was geen pauze's meer voor jou voordat jij 1000x hebt opgeschreven, ik mag geen hoer meer zeggen.
De volgende dag heb ik aan mijn moeder gevraagd en gevraagd wat een hoer eigenlijk is. Toen tegen de leraar gezegd dat ik niet wist wat ik zei maar nu wel en toen kreeg ik gratie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je 1000x hoer geschreven ala Bart ... Hahahahhahaha![]()
Schappelijk welquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende dag heb ik aan mijn moeder gevraagd en gevraagd wat een hoer eigenlijk is. Toen tegen de leraar gezegd dat ik niet wist wat ik zei maar nu wel en toen kreeg ik gratie.
Misschien wou hij ook wel wat minder blauwe strepen op het plafond.quote:
Dat heb ik ruimschoots gecompenseerd.quote:
Nooit de klas uitgestuurd?quote:
Ja ach braaf....uiteindelijk was het ook allemaal maar een beetje kattekwaad. Heb geen tankstations overvallen ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ruimschoots gecompenseerd.
Soms pakte ik mijn spullen al in voordat ik het te horen kreeg.quote:
Oh mijn zus en een vriendin zongen ooit een liedje. Bonny and Clyde die neuken in de keuken ofzo. Mijn zus naar haar kamer getrapt en vriendin naar huis. Ze wisten niet eens wat neuken wasquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende dag heb ik aan mijn moeder gevraagd en gevraagd wat een hoer eigenlijk is. Toen tegen de leraar gezegd dat ik niet wist wat ik zei maar nu wel en toen kreeg ik gratie.
Je zag de bui wel aankomen iddquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms pakte ik mijn spullen al in voordat ik het te horen kreeg.
Jajajajajajaja....quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms pakte ik mijn spullen al in voordat ik het te horen kreeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:23 schreef rosita1 het volgende:
hhegal baat me gaan. je nooit geen hoor.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:23 schreef rosita1 het volgende:
Ben jij de zus van FF?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:23 schreef rosita1 het volgende:
Gimmmiiiiee gimmie............quote:
Ja dat ging ff missquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Die trainers van Chelsea en Spurs![]()
![]()
doorgeslagen debielen....gaan na de wedstrijd nog bijna op de vuist.
Te kinderachtig voor woorden.quote:
Voetbal is ergens anders ik kan me niet concentreren op meer nare gevallen JA !!quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Die trainers van Chelsea en Spurs![]()
![]()
doorgeslagen debielen....gaan na de wedstrijd nog bijna op de vuist.
Geen zorgen. Het is al afgelopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voetbal is ergens anders ik kan me niet concentreren op meer nare gevallen JA !!
Goeie adres. Ik heb zijn 06quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:27 schreef rosita1 het volgende:
Ik heb zinnn .. un n bad speen tje,,,,
Pfff.......quote:
Kreng.quote:
Hoezo denk je dat jij de uitverkorene bentquote:
Balenquote:
Twee traytjes per dag?quote:
Ik wil wat jij hebt gesliktquote:
Kree in bikiniquote:
Neeh, als ik dat denk word ik door jou aan het kruis genageld.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat jij de uitverkorene bent
Ik hou het bij ofzo.quote:
Ga eens even ergens anders de trol uithangen.quote:
[40+ SC #4773] Te diep in 't glasquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders de trol uithangen.
Goffer, die had ik ook al in mijn kop.quote:
Wees welkom maar doe normaal.quote:
Niks mis mee hoor. Ik mag je welquote:
Nou nou.. ga je haar niet in bad nemen of onder je vleugels...quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees welkom maar doe normaal.
Als ik dat zeg krijg ik ruzie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou.. ga je haar niet in bad nemen of onder je vleugels...
Met niemand.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat zeg krijg ik ruzie.
HIK ...quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:46 schreef rosita1 het volgende:
Wat is trouwens het onderwerp van 't topic?
Hoe hard we ons best doen wij zullen het nooit krijgen.quote:
Geen idéé badmuts. Je gaat je gang maar.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe hard we ons best doen wij zullen het nooit krijgen.
Ik lul tegen iemand die ik niet ken, of is Aloa weer op anoniem gegaan en weer terugquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
te diep int glas .. zo moeilijk is het niet
Ja ik heb er nog wel een paar op voorraadquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef -Shii- het volgende:
Er gaat bijna niks boven een heerlijk koud biertje met dit weer.
Goed plan wel. Ik ga even balkon op en niks doen met een biertje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef -Shii- het volgende:
Er gaat bijna niks boven een heerlijk koud biertje met dit weer.
Pas je wel op, allemaal enge en vieze dingen daarquote:
Zoals skippys die ballen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je wel op, allemaal enge en vieze dingen daar
De wereld op zijn kop?quote:
Krokodillen en ander ongediertequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je wel op, allemaal enge en vieze dingen daar
Ja duhhhh...........quote:
Ik ken een liedje.quote:
Al zit dat ongedierte hier ook al somsquote:
Je ging voor minder op zwart op fok. Heintjequote:
Ook een film.quote:
Jup. Vieze beestenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al zit dat ongedierte hier ook al soms
* Superbadeendje komt net van onder de douche. Ik ben het dus niet.quote:
DTS is openquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje komt net van onder de douche. Ik ben het dus niet.
Niet voor mij.quote:
Ik ken een liedje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:17 schreef rosita1 het volgende:
Kunnen we nu overgaan tot het bingospel?
Lever maar de kaart aanquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:17 schreef rosita1 het volgende:
Kunnen we nu overgaan tot het bingospel?
Jup en god weet waarom.quote:
Ik mag niet in ONZ. jou wieberen gaat denk ik wat meer moeite kostenquote:
Wil je me wieberen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag niet in ONZ. jou wieberen gaat denk ik wat meer moeite kosten
De mededeling was dat ik een mod onjuist zou hebben bejegend ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit begrepen![]()
Het gaat meestal om een persoon
Ja jij mij toch ook? Meeste TR 's zijn van jou skeetquote:
Heb jij uitleg gekregenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mededeling was dat ik een mod onjuist zou hebben bejegend ofzo.
Ssstttt.......... spoilsportquote:
Ah daar zijn de ouwe koeien weerquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij mij toch ook? Meeste TR 's zijn van jou skeet
Ik kan mij er echt niet druk om maken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
mimimimimimimimi[ link | afbeelding ]
quote:
Waar?quote:
Ik lees al 3 jaar geen notes meer en check ook nooit meer die onzin notities ..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb jij uitleg gekregen![]()
Ik kan het alleen zien aan achterlijke notes
Ja sorry maar jij bent wel de TR koning hoor.quote:
Zinloos. Ik kan precies zien wie ze zet ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees al 3 jaar geen notes meer en check ook nooit meer die onzin notities ..
Boehoeeeequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry maar jij bent wel de TR koning hoor.
Ik ook omdat je zo doorzichtig bent. Hahahahaha die in fb was wel het het toppunt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos. Ik kan precies zien wie ze zet ook
De eerste note die ik kreeg en las was er één die ik kreeg omdat ik vroeg wie Dotan was. Dat schoot een EFS mod waarschijnlijk in het verkeerde keelgat. Sindsdien kan ik notes dus ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb jij uitleg gekregen![]()
Ik kan het alleen zien aan achterlijke notes
Het hield op met ..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos. Ik kan precies zien wie ze zet ook
Beetje te veel en niet nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Boehoeeee![]()
Ik zet alleen TR als het moet
Sommige lui rammen als een debiel op die TR knop. De laatste was dat ik in een groepje zat om Paul te baschen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het hield op met ..
een note : Ik heb je een PM gestuurd of zo.
en dan : oh nee dat was jij niet
maar dan geen sorry of notes weg halen ...
echt gaat nergens over ..
Ach rot lekker op ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:33 schreef rosita1 het volgende:
Stem! Door omstandigheden weten we niet meer eens waarvoor. Stem, Stem, Stem! Het maakt allemaal niet uit.
Te diep in het glas. Het doet er allemaal niet toe. Hoe je kunt stemmen weten we eigenlijk ook allemaal niet meer. Maar je wilt wel een mening geven. Toch? Maar laten we nu dansen!
En Paul is modquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige lui rammen als een debiel op die TR knop. De laatste was dat ik in een groepje zat om Paul te baschen.
Mod of niet. Maakt me niet zoveel uit.quote:
Jankende kutkleuter is het geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mod of niet. Maakt me niet zoveel uit.
Met alle respect dat ben jij ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jankende kutkleuter is het geworden.
Ik loop nergens over door te janken of fantasie verhaaltjes te verzinnen.quote:
Gisteravond nog 'n boel gezienquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
Vallende sterren kijken lijjkt er hier niet in te zitten vannacht
Oh kom op zegquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik loop nergens over door te janken of fantasie verhaaltjes te verzinnen.
Definieer eens act? Soms zeggen kom maar onder mijn vleugeltje of we slaan er schouder aan schouder is even een ludieke opmerking.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kom op zegJanken omdat iemand een act opvoert en zelf het ook doen.
Hahahaha ja ... jij was de TR masterquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Je praat wartaal, maar goed dat is bekend.
Ik zet weinig TR.
De keren dat ik het heb gedaan is dat ik het vond dat er even een mod aanwezig moest zijn omdat het in het topic verkeerd ging.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Je praat wartaal, maar goed dat is bekend.
Ik zet weinig TR.
Joh het zal me worst zijn, maar jij doet het zelfde dus.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Definieer eens act? Soms zeggen kom maar onder mijn vleugeltje of we slaan er schouder aan schouder is even een ludieke opmerking.
Verhaaltjes verzinnen van ik ben met haar naar het zwembad geweest. Ze had een gele badpak aan en we hebben samen en ijsje gegeten. Hoi mama Dot mag ik vanavond opblijven etc.![]()
![]()
Haha en jij bent niet aan het trollenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha ja ... jij was de TR master
Ze lult maar wat johquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De keren dat ik het heb gedaan is dat ik het vond dat er even een mod aanwezig moest zijn omdat het in het topic verkeerd ging.
Nee niet echt, heintjequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha en jij bent niet aan het trollen![]()
Haha
Wil je vanavond onder mijn vleugeltje?quote:
TR gemacht.quote:
quote:
quote:
Ik weet het.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hahahaaa![]()
Soms ben je wel grappig.
Niet heel vaak hoor
Neverquote:
Oh ik was op zoekquote:
Jou zie ik vast wel weer ooit.quote:
Lilli Marlene werd door Marlene Dietrich &Vera Lynn gezongen en was populair zowel tussen de Amerikaanse als de Duitse soldaten.quote:
Ja und ?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lilli Marlene werd door Marlene Dietrich &Vera Lynn gezongen en was populair zowel tussen de Amerikaanse als de Duitse soldaten.
Het is tijd voor een biertje.quote:
Dat mag..quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is tijd voor een biertje.
Aloa denkt dat ie kan verdwijnen en weer poef. En een jankzak in FB met zijn verdwijn truckjes.quote:
Die heb al een hoop kloons versletenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Aloa denkt dat ie kan verdwijnen en weer poef
Ik denk dat ik al zijn alter ego's niet zo mag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb al een hoop kloons versleten
Jullie hebben het niet zo op elkaar .. maar dat weten we al langerquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al zijn alter ego's niet zo mag.
Oh sherlock.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben het niet zo op elkaar .. maar dat weten we al langer
Nog even en ik hang de bezem in de mast.quote:
Iemand die een ban aanvraagt voor zichzelf is wat labiel. Je kan het één keer doen, twee keer. Dan ben je van het padje. Heintjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |