Mooi om in huis te hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb een glas in lood raampje gekregen die ooit aan de bovenkant van mijn opa's winkel zat. Super blij mee
[ link | afbeelding ]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.quote:
Mag best hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
Zou zijn vieslollie niet verkeerd hebben gezetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 Pas een beetje op jezelf met drinken ... vodka-redbull is niet goed voor je
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag best hoor![]()
Maar ik had het nu toevallig door dat ik lapo had
quote:
Ik deed dat wel eensquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat is tof om te krijgen.
quote:
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tofquote:
Toch nog aan jou gedachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tof
Toen konden mensen ook meer hebben.quote:
Ook minder weet ik uit eigen ervaring ... maar met de jaren ben ik milder geworden en maak ik me niet gauw meer druk om ietsquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen konden mensen ook meer hebben.
quote:
Ja mooi toch, kan je dat voorstellen dat dat dat in een juwelierszaak zat aan de bovenkant en verder normaal glas. Mijn vader moest gepanserd glas en rolluiken.quote:
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffffquote:
quote:
Ik vraag alleen of je het een beetje koel kan houdenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffff
Tijden zijn veranderd ... Tegenwoordig moet je uitkijken dat je iets te dure horloge niet van je pols wordt afgehaktquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi toch, kan je dat voorstellen dat dat dat in een juwelierszaak zat aan de bovenkant en verder normaal glas. Mijn vader moest gepanserd glas en rolluiken.
Slim bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een cool down towel op mn hoofd
Zeiken op dingen waar je niets aan kan veranderen is nutteloos.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dan iets doen ofzo? Dat gejank als het even een paar dagen warm is.... Pffffff
Wat een onzin. Hier even klagen is een stuk goedkoper dan een airco aanschaffen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeiken op dingen waar je niets aan kan veranderen is nutteloos.
Hear hear !!!quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat kon dus wel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja !! een airco in Nederland. WTF. Ik haat die dingenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hier even klagen is een stuk goedkoper dan een airco aanschaffen.
Ik ook ja...quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !! een airco in Nederland. WTF. Ik haat die dingen
Dat moet jij weten. Hier is het 27 graden binnen en dat is toch ook niet echt prettig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
In de auto ook ik krijg er pijn in mijn kop van.quote:
Ik vind het ideaal. Gebruik hem graag. Helpt je ook prettig de nachten door.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet hem ook liever niet aan...quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In de auto ook ik krijg er pijn in mijn kop van.
Jep. We overleven het zonder ook welquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Alleen een airco voor die paar dagen in het jaar vind ik ook overbodig.
Ik heb vloerverkoeling.. Nou die had ik vanmorgen even aangezet voor een paar uurtjes. Zet geen zoden aan de dijk wel koele voetjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Hier is het 27 graden binnen en dat is toch ook niet echt prettig.
Met een beetje klagen komen we er wel doorheenquote:
Toen hadden we ook nog geen rubberen tegels op het schoolplein.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Vroeger zat je gewoon in een auto waar het 40 graden of meer was
Ja en pa rookte er inquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Vroeger zat je gewoon in een auto waar het 40 graden of meer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |