Het volgen van de KKD loont wel eens. Net als Azarkangod die als middenvelder ook nog staat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft al meer goals gemaakt dan mijn gehele team samen in twee speelrondes.
Kijk jij daar niet altijd naar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hellfire RX9 erop. @:caland
Nu is mijn verwijderde post van net opeens niet zo gek meer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
lolquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien verstuurd hij een tweet
Oh nee dat kan niet haha
Verstuurdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Het afvallen verloopt voorspoedig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
verstuurtquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Verstuurdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Scooohooooooopppquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek zeg, dat ze bij deze temperaturen even wat drinken.
20 minuutjes beetje heen en weer gelopen. Poe poe.quote:
Hij is zwart.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal is een vervelend mannetje
Aldus een FOK! user van achter zijn pc.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
20 minuutjes beetje heen en weer gelopen. Poe poe.
Wat is daar raar aanquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat Schreuder geen Ajaxkleding aan heeft. En dan ook nog een zwarte polo in dit weer
@:heatwave
Ik krijg de indruk dat jij dat ook bentquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal is een vervelend mannetje
Dat vat ik op als een compliment.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij dat ook bent
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen zwarte piet.
Jolgod in trainingspakquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat Schreuder geen Ajaxkleding aan heeft. En dan ook nog een zwarte polo in dit weer
@:heatwave
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.quote:
Antony 100 miljoen let opquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.
Maar Antony z'n piek is wel echt een stuk hoger hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.
Bassey erin, Blind eruit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het aanvalsspel is fantastisch, ben wel nieuwsgierig hoe lang het duurt voor Alfred de defensieve puzzel kan leggen.
Als je zo aanvallend speelt is dat altijd een probleemquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het aanvalsspel is fantastisch, ben wel nieuwsgierig hoe lang het duurt voor Alfred de defensieve puzzel kan leggen.
Dat viel me ook erg tegen ja. En eens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Antony z'n piek is wel echt een stuk hoger hoor
En gaat gewoon door in de CL, ik vind Gakpo wel heel teleurstellend Europees.
Tadic eruit, maakt niet uit voor wie.quote:
@GGMM is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tadic eruit, maakt niet uit voor wie.
Goede keuze heb je gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb Bergwijn als aanvoerder in mijn scorito
Oh ja omdat jij Antony niet goed vindtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Dan zit je op één lijn met Henk Spaan, die is ook fan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik snap het verband niet helemaalquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja omdat jij Antony niet goed vindt
hahaha
Slechts een miljoen per eredivisie doelpunt, geen geld.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
Bergwijn gaat de hele Eredivisie slopen
Bergwijn heeft twee keer gescoord lieverd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had je toch ook in dat Scorito oid kunnen neerzetten
Dan had je nu meer punten gehad
Hij zit nu toch op een kwart van zijn totaal aantal goals vorig jaar!quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bergwijn heeft twee keer gescoord lieverd.
Volgens mij nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
@:GGMM
Geef die Caland een ferme tik op z'n vingers na al die doodverwensingen van vandaag.
Niet klikken bij de meesterquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
Geef die Caland een ferme tik op z'n vingers na al die doodverwensingen van vandaag.
Ik denk dat het draagvlak om Henk Spaan te deporteren vrij groot is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
Oke sorryquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
@:caland foei dat moet jij nooit meer doen
Die hele Kopspijkersgroep mag mee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het draagvlak om Henk Spaan te deporteren vrij groot is.
Doe Coronel er ook maar bij.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hele Kopspijkersgroep mag mee.
Jack had wel eens een leuke grapje tegen Hoemberto.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg. Afvoeren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack had wel eens een leuke grapje tegen Hoemberto.
Ik had Dirruk zo graag bij hullie gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De tegenstander gaat zichzelf ook anticiperen
Gelukkig was Martin net op tijd weg wat dat betreft.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had Dirruk zo graag bij hullie gezien.
Thomas was geweldig in widmquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op deze manier bestaat ADO dan niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kuyt nog 20 jaar bij ADO zit.
Ik heb geen ruggengraat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je die film niet ging kijken.
Is er bij joun niet zo'n deliveroo ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik moet naar de supermarkt maar vind het te warm en ben te brak om de deur uit te gaan
Scrummie zegt iets en doet iets andersquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je die film niet ging kijken.
Daar zijn oplossingen voor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik moet naar de supermarkt maar vind het te warm en ben te brak om de deur uit te gaan
VBL is een warm badquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
En mods doen het hier.
En de overheid doet NIETS.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zegt iets en doet iets anders
Goh
Ja maar die gun ik het ook niet echtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er bij joun niet zo'n deliveroo ofzo?
Zo voel ik me wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als je het te warm vindt om naar de supermarkt te gaan sta je ook wel met één been in het graf trouwens.
Verstandige speler die ver gaat komen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef GGMM het volgende:
Deed Tadic knap bij die goal ja
@:neef_wuppie
Dat kan ook echt niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga als avondeten 2 kant en klare voorverpakte supermarkt cheeseburgers opwarmen. Ik schaam me dood.
Neem je gezondheid even serieus aub. Dankje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga als avondeten 2 kant en klare voorverpakte supermarkt cheeseburgers opwarmen. Ik schaam me dood.
Ik ga spareribs bestellenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Stukken erger dan spaghetti met plakjes kaas, toch?quote:
Nee dat nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Stukken erger dan spaghetti met plakjes kaas, toch?
Het is veel ongezonder om met deze godvergeten grafpleurishitte uitgebreid te gaan staan koken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neem je gezondheid even serieus aub. Dankje.
Dan neem je maar een kant en klaar maaltijdsaladequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is veel ongezonder om met deze godvergeten grafpleurishitte uitgebreid te gaan staan koken.
Dat is wel een goed punt natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan neem je maar een kant en klaar maaltijdsalade
Je bent wel een culinaire eter zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb van de week een kant en klare "kroketburger" van Mora opgewarmd, godverdomme wat was dat goor. Dat zou ik nog niet eens naar Ter Apel sturen.
Salades vullen niet genotquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan neem je maar een kant en klaar maaltijdsalade
Mani is een connaisseurquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb van de week een kant en klare "kroketburger" van Mora opgewarmd, godverdomme wat was dat goor. Dat zou ik nog niet eens naar Ter Apel sturen.
Jouw maag en darmen zullen het zwaar hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Die zijn overal resistent tegen intussen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw maag en darmen zullen het zwaar hebben.
Stukje overdrevenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je op je 33ste nog cheeseburgers uit de magentron eet dan hoef je in ieder geval niet voor je pensioen te sparen. Dat scheelt weer.
Je kunt ook zelf kaas raspen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ik gooi nog liever elke keer 95% van het zakje geraspte kaas weg omdat ik er daarna niks meer aan heb dan dat ik plakken kaas gebruik
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Dagelijks een ''punthoofd'' hebben helpt ook niet echt mee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je op je 33ste nog cheeseburgers uit de magentron eet dan hoef je in ieder geval niet voor je pensioen te sparen. Dat scheelt weer.
Dat is een act. Ik drink niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dagelijks een ''punthoofd'' hebben helpt ook niet echt mee.
Pics graagquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik vanavond zelf hamburgers maken
Oude kaas bohhhquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar ik eet niet zoveel kaas dus dan moet ik dat alsnog wegflikkeren
Oh, dan is het goedquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is een act. Ik drink niet.
Even een Bullit achterover gooien om het weg te spoelen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
@:mani89 nu de cheeseburgers opboeren genot
Uitstekende keuzequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even een Bullit achterover gooien om het weg te spoelen.
Jeetje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ik gooi nog liever elke keer 95% van het zakje geraspte kaas weg omdat ik er daarna niks meer aan heb dan dat ik plakken kaas gebruik
Meer kaas minder konijnenvoerquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Cheeseburgers toen je nog wel kon koken omdat niet terminaal warm was.
[ afbeelding ]
Mooi laminaatje heb je neergelegd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf gedaan natuurlijk hahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooi laminaatje heb je neergelegd.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zelf gedaan natuurlijk hahaha.
Het is wel van die amerikaanse plastic cheddar kaas dus heel blij word je daar niet van man.quote:
Das minder jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel van die amerikaanse plastic cheddar kaas dus heel blij word je daar niet van man.
Dit is toch hemels voer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan ga je even naar de winkelquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen kaas in huis
En geen burgers
quote:
Jepquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat worden er minimaal 35 @:r-woud93
Fortuna heeft echt niks te vertellenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
je hebt sterren zoals Yilmaz, Cordoba en je zet ze gewoon weer op de bank terwijl hun tegen ajax best wel goed speelden
Pinto i.p.v. Tirpan ja ben ik het ook mee eens
maar goed het is Twente waarover we het hebben, waar we nu tegen spelen, misschien beetje saai elftal maar ja Jans heeft een goed team, die zie ik echt top 5 meedraaien dit seizoen denk ik
FC Twente gaat kampioen worden, volgens de FC Twente fans.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
je hebt sterren zoals Yilmaz, Cordoba en je zet ze gewoon weer op de bank terwijl hun tegen ajax best wel goed speelden
maar goed het is Twente waarover we het hebben, waar we nu tegen spelen, misschien beetje saai elftal maar ja Jans heeft een goed team, die zie ik echt top 5 meedraaien dit seizoen denk ik
Oh god, niet weer deze vermoeiende actquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik sla zijn posts over en dat bevalt primaquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, niet weer deze vermoeiende act
Zou je hier nog iets meer over kunnen uitwijden?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
FC Twente gaat kampioen worden, volgens de FC Twente fans.
Nee hoor. Hooguit weer 4e.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
FC Twente gaat kampioen worden, volgens de FC Twente fans.
Ik ben daar ook wel in geïnteresseerdquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je hier nog iets meer over kunnen uitwijden?
Worstenbroodjes genotquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
Wat voor soort broodje zal ik gebruiken voor mijn hamburger
[poll=4334]
Links simpele technologiequote:
Saucijzenbroodje > Worstenbroodjequote:
.quote:sparta: Olij, Abels, Vriends, Auassar, Pinto, Verschueren, Namli, De Guzman, Lokilo, Lauritsen, v.Crooy
az: Verhulst, Hatzidiakos, Beukema, Martins Indi, Kerkez, Reijnders, D.De Wit, Clasie, Evjen, Pavlidis, v.Brederode
Bazoer weer mot gemaakt in de kleedkamer?quote:
819 lijkt me logischer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
Hopla
De Ajax socials zullen wel een plaatje van pagina 818 posten zo
Van Gerwen zou nog in zijn eigen hengel bijten.quote:
Cheesburgersquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:02 schreef GGMM het volgende:
Van Gerwen lijkt mij het type die cheesburgers bij de supermarkt koopt
Tadicgodquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja doei. Tyfus Tadic. Ga er gewoon af. Klaploper.
Lachwekkend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
Schreuder is bang voor Tadic, op het laatste moment ff snel omdraaien
Waarvan akte.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
wissels ajax
Lucca voor Taylor
Klaassen voor Brobbey
Berghuis voor Bergwijn
Gm.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:07 schreef Tagliano het volgende:
EN MAAK DAN MAAR EEN KEER EEN OVERTREDING
AL DIE SLAPPE HAP
Was getekend een assistent van de FCG waar ze allemaal in begrafenisoutfit zijn komen opdagen
Wat zijn jouw verwachtingen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh oh volgende wedstrijd kan Bassey weer meedoen
Dit is de juiste constateringquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Die Lucca kan er niks van.
ik hoop niet nog een rode kaart van hem, maar ik vrees er gewoon voor, zo'n lompe verdediger dat hij isquote:
Benauwd hier in het hoge noordenquote:
Dat idee begin ik ook te krijgen jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die 40 van een paar weken geleden voelde aangenamer.
Sauna is voor vieze mensen. @Wereldgozerquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:14 schreef Rabieluh het volgende:
Luchtvochtigheid is hier nog rond de 25%, laat ik daar maar van genieten voor de sauna losbarst...
Hier gaan we al richting de 60%quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:14 schreef Rabieluh het volgende:
Luchtvochtigheid is hier nog rond de 25%, laat ik daar maar van genieten voor de sauna losbarst...
misschien wel zijn laatste minuten voor ajax? aanstaande transfer (ook goed nieuws voor Fortuna overigens)quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
Schuurs komt er in.
Tegengoal voor Ajax incoming
Volendam gaat sowieso direct degraderenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
pas speelronde 2 en het nu al hebben over degraderen
alles ligt nog zo open
Erg mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Volendam gaat sowieso direct degraderen
dat sowieso, maar ik respecteer hun wel door weinig aankopen te willen doen en meer voor eigen opleiding te kiezen, en wat spelers van vorig seizoen te behouden (Stankovic, Orestanio)quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Volendam gaat sowieso direct degraderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |