Het volgen van de KKD loont wel eens. Net als Azarkangod die als middenvelder ook nog staat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft al meer goals gemaakt dan mijn gehele team samen in twee speelrondes.
Kijk jij daar niet altijd naar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hellfire RX9 erop. @:caland
Nu is mijn verwijderde post van net opeens niet zo gek meer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
lolquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien verstuurd hij een tweet
Oh nee dat kan niet haha
Verstuurdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Het afvallen verloopt voorspoedig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
verstuurtquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Verstuurdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet haha
Scooohooooooopppquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek zeg, dat ze bij deze temperaturen even wat drinken.
20 minuutjes beetje heen en weer gelopen. Poe poe.quote:
Hij is zwart.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal is een vervelend mannetje
Aldus een FOK! user van achter zijn pc.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
20 minuutjes beetje heen en weer gelopen. Poe poe.
Wat is daar raar aanquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat Schreuder geen Ajaxkleding aan heeft. En dan ook nog een zwarte polo in dit weer
@:heatwave
Ik krijg de indruk dat jij dat ook bentquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal is een vervelend mannetje
Dat vat ik op als een compliment.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij dat ook bent
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen zwarte piet.
Jolgod in trainingspakquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat Schreuder geen Ajaxkleding aan heeft. En dan ook nog een zwarte polo in dit weer
@:heatwave
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.quote:
Antony 100 miljoen let opquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.
Maar Antony z'n piek is wel echt een stuk hoger hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat Antony zijn piek hoger ligt maar Gakpo stabieler is. Al hoop ik dat Antony dit nu lekker doortrekt en dan het WK gaat spelen. Dan wordt het minimaal 80 miljoen.
Bassey erin, Blind eruit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het aanvalsspel is fantastisch, ben wel nieuwsgierig hoe lang het duurt voor Alfred de defensieve puzzel kan leggen.
Als je zo aanvallend speelt is dat altijd een probleemquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het aanvalsspel is fantastisch, ben wel nieuwsgierig hoe lang het duurt voor Alfred de defensieve puzzel kan leggen.
Dat viel me ook erg tegen ja. En eens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Antony z'n piek is wel echt een stuk hoger hoor
En gaat gewoon door in de CL, ik vind Gakpo wel heel teleurstellend Europees.
Tadic eruit, maakt niet uit voor wie.quote:
@GGMM is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tadic eruit, maakt niet uit voor wie.
Goede keuze heb je gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb Bergwijn als aanvoerder in mijn scorito
Oh ja omdat jij Antony niet goed vindtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Dan zit je op één lijn met Henk Spaan, die is ook fan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik snap het verband niet helemaalquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja omdat jij Antony niet goed vindt
hahaha
Slechts een miljoen per eredivisie doelpunt, geen geld.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
Bergwijn gaat de hele Eredivisie slopen
Bergwijn heeft twee keer gescoord lieverd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had je toch ook in dat Scorito oid kunnen neerzetten
Dan had je nu meer punten gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |