Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!quote:Ruim tweehonderd asielzoekers in Ter Apel sliepen afgelopen nacht in de buitenlucht. Het asielzoekerscentrum zit vol en het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) kon geen andere slaapplek voor ze vinden. De overvolle asielopvang leidt tot schrijnende beelden.
Het leed van asielzoekers gebruiken om te trollen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!
Klacht: waar gaat het naartoe met deze wereld als mensen niet eens meer dankbaar zijn voor een gratis vakantie
Op een camping <> buiten slapen. Grapjasquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!
Klacht: waar gaat het naartoe met deze wereld als mensen niet eens meer dankbaar zijn voor een gratis vakantie
vd is niet aan het trollen, hij meent dit serieus, die gast is racist tot op het botquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Het leed van asielzoekers gebruiken om te trollen.
De glans is er definitief af (met een new low).
Leedquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet? Vertel eens waar het verschil zit. Behalve dat wij ervoor moeten betalen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:47 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Op een camping <> buiten slapen. Grapjas
Ik geef aan dat er een verschil zit tussen camperen en buiten slapen. Heeft niets met betalen te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet? Vertel eens waar het verschil zit. Behalve dat wij ervoor moeten betalen dan.
Daar hebben we meneer 'ik doe er geen reet aan, maar ik leef wel heel erg mee' weer. Net als die BN'ers. Misschien binnenkort maar wat asielzoekers afzetten met de auto bij al die deugneuzen die beweerden er wel een paar in huis te nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Kamperen in Nederland terwijl je ook terug kunt naar Marokko is een keuze, geen noodsituatie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef Shanna_ het volgende:
Grappen maken over mensen in nood. Niveautje weer.
Dat heb nooit beweerd. Mag wel, maar tegen een royale vergoeding als de huidige huurders eruit zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Daar hebben we meneer 'ik doe er geen reet aan, maar ik leef wel heel erg mee' weer. Net als die BN'ers. Misschien binnenkort maar wat asielzoekers afzetten met de auto bij al die deugneuzen die beweerden er wel een paar in huis te nemen.
Geld is ook gewoon belangrijker dan principes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb nooit beweerd. Mag wel, maar tegen een royale vergoeding als de huidige huurders eruit zijn.
Nee, van het verhuren leef ik. Als ik het allemaal gratis weggeef dan heeft mijn gezin niks te eten. Dus tegen betaling wil ik best verhuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Geld is ook gewoon belangrijker dan principes.
Vooral als het linkse principes zijn
Ze denken zeker dat het hier altijd dat multiculturele weer is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heb je ook gelijk in. Voor niks komt de zon opquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, van het verhuren leef ik. Als ik het allemaal gratis weggeef dan heeft mijn gezin niks te eten. Dus tegen betaling wil ik best verhuren.
Ja hoor. Ik las wel dat er regen komt maar dan de capuchon maar op.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:55 schreef corehype het volgende:
Het is nu wel topweer om buiten te slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |