Precies, als hier ooit een vraag over langskomt bij Triviant dan weet ik 'm.quote:
Try mequote:Op maandag 15 augustus 2022 10:56 schreef Senn88 het volgende:
Zin om air random wazige vrouwenshit te sturen om
te testen of hij weet wat het is😂
Air is een soort Mel Gibson?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:56 schreef Senn88 het volgende:
Zin om air random wazige vrouwenshit te sturen om
te testen of hij weet wat het is😂
Noem je mij nou een alcoholverslaafde antisemiet?quote:
Ik zou het niet pikken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je mij nou een alcoholverslaafde antisemiet?
Oh ja, daar staat hij ook bekend om.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je mij nou een alcoholverslaafde antisemiet?
Ik heb al een TR gedaan.quote:
Sorry dat je er zo achter moest komen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ongehoord en ik maar denken dat STING altijd politiek correct was, wat een teleurstelling
Denk niet dat ik hier ooit overheen komquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry dat je er zo achter moest komen.
Invloed van Yvie. Die lijkt zo braaf en netjes....quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:07 schreef Senn88 het volgende:
Ongehoord en ik maar denken dat STING altijd politiek correct was, wat een teleurstelling
Overdag is Yvie een brave nette dame maar in de avonduren veranderd zij in een beestquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Invloed van Yvie. Die lijkt zo braaf en netjes....
Check. Ik spreek bij voorkeur 's avonds met haar af.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:28 schreef Senn88 het volgende:
Overdag is Yvie een brave nette dame maar in de avonduren veranderd zij in een beest
Yvieeeee!quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, ik val op het goede moment binnen zie ik
Het uitblijven van een reactie op mijn appjes doet anders vermoeden.quote:
Raakt je recht in je hart hč?quote:
Geeft niet hoor wel plaatsen Sting wel gewoon wat hoger in in onze favo fokkers lijst ipv jouquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon druk geweest, dus had even geen extra tijd over voor jullie awesome gezelschap.
Dat is sws een goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2022 13:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor wel plaatsen Sting wel gewoon wat hoger in in onze favo fokkers lijst ipv jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |