Ja ik gebruik misschien niet het goede woord, fladderjurkje misschien meer? hahaquote:
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik gebruik misschien niet het goede woord, fladderjurkje misschien meer? haha
Hoewel dat schort er wel chill uit ziet.
ja precies!quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.Vooral lekker los en luchtig en niet perse een "werk"-outfit, meer een "ik ga hoogstens naar de supermarkt"-jurk.
skaterjurkjes zijn mijn lievelings maar die hebben allemaal korte mouw bij mij dus die tellen niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een skaterjurkje van supersoepel katoen, dat gaat ook nog wel.
Nee ok maar dat is wel echt beter om dat niet te doenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
Nou ik heb nu een katoenen legging waar ik de achtertuin niet mee uit ga. Maar dat hoeft ook niet
Jawelquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ok maar dat is wel echt beter om dat niet te doen
Maar je hebt toch geen lange aan he?
Is dat zo'n wielrenbroekje? Of een lange legging?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
Nou ik heb nu een katoenen legging waar ik de achtertuin niet mee uit ga. Maar dat hoeft ook niet
Lange, ik doe er wel een tuniek overheen als ok naar buiten ga met de honden maar in huis is het haar in de knot legging en spagettitopjequote:Op maandag 15 augustus 2022 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat zo'n wielrenbroekje? Of een lange legging?
Met beide durf ik de deur niet meer uit eigenlijk, doe er altijd een jurkje overheen. Terwijl het in mijn jeugd toch mode was om leggings aan te doenmet oversized tshirt of trui en slobsokken
Mijn hoofd wilde geen jurkje vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij komt toch om in de jurkjes?! Waarom dan een lange legging?
Je hoofd hoeft 'm toch niet te dragen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn hoofd wilde geen jurkje vandaag
Zeg mag ik even een off day hebben? Jij ging gewoon lekker slapen ik ben de hele nacht wakker geweestquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoofd hoeft 'm toch niet te dragen.
Ah oke. dan lekker doen wat fijn zitquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn hoofd wilde geen jurkje vandaag
Oh, nee, dit is gewoon een acceptabele kantooroutfit alsnog.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
skaterjurkjes zijn mijn lievelings maar die hebben allemaal korte mouw bij mij dus die tellen niet.
Heb er nu wel 1 aan omdat de echte Flodders in de was zitten.
Ja precies, die zijn gewoon leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, dit is gewoon een acceptabele kantooroutfit alsnog.
The more you know.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:20 schreef AirwiN het volgende:
Skaterjurkjes... Ik heb weer iets geleerd vandaag. Nooit geweten dat het bestond, of eigenlijk dat dergelijke jurkjes zo heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |