abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205640692
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:26 schreef riazop het volgende:

[..]
Racisme en pro-Oekraine zijn vertonen iha een sterke correlatie.
Nope
quote:
Zie het enthousiasme bij Nederlandse gemeenten voor witte Oekraiense vluchtelingen en de dichte deur van diezelfde gemeenten voor vluchtelingen uit Syrie of Afrika.
Verschil is dat we een associatieverdrag hebben met Oekraïne, waardoor Oekraïeners zonder visum hier mogen verblijven, en er daarnaast een vluchtelingen verdrag is, sinds de oorlog in Joegoslavië, die stelt dat Europese vluchtelingen uit oorlogsgebied geen asiel hoeven aan te vragen.

Los van dat we in Nederland gewoon veel vluchtelingen hebben uit Syrië, Eritrea, Somalië, etc...
Ben benieuwd hoeveel vluchtelingen uit die landen in Rusland asiel hebben gekregen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205640721
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:24 schreef riazop het volgende:
Moskou is etnisch dan ook een stuk diverser als Amsterdam binnen de ring bv, waar alleen nog rijke witte mensen wonen.
Bron? :)
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205640726
Iraanse drones zijn stront.

Bewijs.
Ethiopië gebruikte Iraanse drones bijna een jaar zonder resultaat tegen rebellen uit Tigray.
Vervolgens schaffen ze Turkse drones aan. 3 weken na de eerste inzet zijn de rebellen 300 km teruggedreven.

Ik zeg dit niet om Turkse drones te verheerlijken. Ik wil alleen laten zien dat Iraanse drones stront zijn en dat Oekraïne niks te vrezen heeft.
pi_205640785
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe ze aan de componenten komen. De chips enzo.
De beste shit qua chips komt uit Taiwan, en Taiwan doet voor zover ik verstand van heb gewoon zaken met Iran. correct me when i'm wrong.
pi_205640806
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:26 schreef riazop het volgende:

[..]
Racisme en pro-Oekraine zijn vertonen iha een sterke correlatie.

Zie het enthousiasme bij Nederlandse gemeenten voor witte Oekraiense vluchtelingen en de dichte deur van diezelfde gemeenten voor vluchtelingen uit Syrie of Afrika.
Kan riazop dat ook nog staven met cijfers, maw: Bron? :)
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205640891
Massacres, Executions, and Falsified Graves: The Wagner Group’s Mounting Humanitarian Cost in Mali

Voor als mensen, zich afvragen hoe "inclusief" moskou nou precies is... ;)
pi_205640892
Is er een functie dat ik een bepaalde user compleet uit mijn beeld kan krijgen?
pi_205640900
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef adam22 het volgende:
Is er een functie dat ik een bepaalde user compleet uit mijn beeld kan krijgen?
Abonnement nemen ;) dan kan dat.
pi_205640917
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Abonnement nemen ;) dan kan dat.
Dat willen "Ze"
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205640952
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat willen "Ze"
TANSTAAFL.
pi_205640991
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:08 schreef polderturk het volgende:
Iraanse drones zijn stront.

Bewijs.
Ethiopië gebruikte Iraanse drones bijna een jaar zonder resultaat tegen rebellen uit Tigray.
Vervolgens schaffen ze Turkse drones aan. 3 weken na de eerste inzet zijn de rebellen 300 km teruggedreven.

Ik zeg dit niet om Turkse drones te verheerlijken. Ik wil alleen laten zien dat Iraanse drones stront zijn en dat Oekraïne niks te vrezen heeft.
Dat zijn jouw woorden. Ethiopië gebruikte bij het verdrijven van de rebellen zowel Turkse, Iraanse als Chinese drones. Het is een combinatie van en niet alleen Erdogans drones.

Ethiopias drone wars: Iran, China and Turkey deliver the air power behind Abiys resurgence

Paxforpeace: "... The arrival of Iranian, Chinese and now Turkish armed drones seems to have turned the tide in favor of the Ethiopian government, putting the Tigrayans on the defensive and forcing them to the negotiating table. ..."
pi_205640993
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat willen "Ze"
maakt niet uit. ik breng niet veel in, maar lees alles. En als ik op dit moment voor een paar euro zo'n kut troll kan blokeren heb ik het voorover
pi_205641025
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:32 schreef adam22 het volgende:

[..]
maakt niet uit. ik breng niet veel in, maar lees alles. En als ik op dit moment voor een paar euro zo'n kut troll kan blokeren heb ik het voorover
Ik zie geen sterretjes O-)
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205641041
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:32 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dat zijn jouw woorden. Ethiopië gebruikte bij het verdrijven van de rebellen zowel Turkse, Iraanse als Chinese drones. Het is een combinatie van en niet alleen Erdogans drones.

Ik ben geneigd het met hem eens te zijn

Turkse drones zijn op dit punt "battle proven".

Iraans en chinees, moeten we maar geloven.

(En dat doen we niet :) )
pi_205641082
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik ben geneigd het met hem eens te zijn

Turkse drones zijn op dit punt "battle proven".

Iraans en chinees, moeten we maar geloven.

(En dat doen we niet :) )
Jij bent met meerdere personen, cool
pi_205641101
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Jij bent met meerdere personen, cool
"Een schizofreen, is nooit alleen" ;)
pi_205641287
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:04 schreef Wantie het volgende:

Verschil is dat we een associatieverdrag hebben met Oekraïne, waardoor Oekraïeners zonder visum hier mogen verblijven, en er daarnaast een vluchtelingen verdrag is, sinds de oorlog in Joegoslavië, die stelt dat Europese vluchtelingen uit oorlogsgebied geen asiel hoeven aan te vragen.

Los van dat we in Nederland gewoon veel vluchtelingen hebben uit Syrië, Eritrea, Somalië, etc...
Ben benieuwd hoeveel vluchtelingen uit die landen in Rusland asiel hebben gekregen.
Je staat hier racisme in ons vluchteliingenbeleid gewoon goed te praten dus.

Als je vergelijken wil: Duitsland heeft veel vluchtelingen, wij niet.
pi_205641288
https://www.reddit.com/r/(...)ian_bomb_from_drone/
D'r kunnen weer een paar Russen met verlof.
pi_205641294
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:14 schreef riazop het volgende:

[..]
Je staat hier racisme in ons vluchteliingenbeleid gewoon goed te praten dus.

Als je vergelijken wil: Duitsland heeft veel vluchtelingen, wij niet.
Hey riazop

Ik snap dat het pijn doet, maar nogmaals:

quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef ExTec het volgende:
Massacres, Executions, and Falsified Graves: The Wagner Group’s Mounting Humanitarian Cost in Mali

Voor als mensen, zich afvragen hoe "inclusief" moskou nou precies is... ;)
Dat is hoe moskou met 'zwartjes' omgaat.

:)
pi_205641312
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:14 schreef riazop het volgende:

[..]

En ik kijk,

Maar ik vind deze ultra roomblanke exercitie nu niet echt "inclusief". Gewoon niet 1 niet blanke te bekennen.

Jij met je praatjes dat het echt wel inclusiever is dan de binnenring :')

twitter
pi_205641319
Voor de swa's die zichzelf fabeltjes vertellen over hoe inclusief moskou precies is,

https://www.theguardian.c(...)an-massacres-in-mali
pi_205641357
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar ik vind deze ultra roomblanke exercitie nu niet echt "inclusief". Gewoon niet 1 niet blanke te bekennen.

Ik had het over Poetin en Moskou. Begin jij ineens over Wagner.

Is AZOV voor jou ook hetzelfde als Oekraine en Zelenski?
pi_205641370
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:32 schreef riazop het volgende:

[..]
Ik had het over Poetin en Moskou. Begin jij ineens over Wagner.

Is AZOV voor jou ook hetzelfde als Oekraine en Zelenski?
Ik post een filmpjes over een festijn in st. petersburg.

Nog los van de wantoestanden in mali, die je natuurlijk maar negeert :)

En het valt mij op dat daar 0,0 PoC zijn.

Of ga je me nou vertellen dat die er in moskou volop zijn:

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:24 schreef riazop het volgende:

Moskou is etnisch dan ook een stuk diverser als Amsterdam binnen de ring bv, waar alleen nog rijke witte mensen wonen.
Maar dat st. Petersburg, de 2de stad van rusland, dat die weer toevallig 100% roomblank is? :')
pi_205641377
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:14 schreef Jemoederniet het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ian_bomb_from_drone/
D'r kunnen weer een paar Russen met verlof.
Niet erg dat er weer een met een bonus naar huis mag, maar er zo'n infantiel muziekje onder zetten gaat imho een beetje ver.
pi_205641385
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik post een filmpjes over een festijn in st. petersburg.

Nog los van de wantoestanden in mali, die je natuurlijk maar negeert :)

En het valt mij op dat daar 0,0 PoC zijn.

Of ga je me nou vertellen dat die er in moskou volop zijn:
[..]
Maar dat st. Petersburg, de 2de stad van rusland, dat die weer toevallig 100% roomblank is? :')
Wat denk je te halen bij een gesprek met een meneer die een massamoordenaar niet alleen aan het verdedigen is, maar een voorbeeld wil laten zijn voor ons? Hij is of een beetje gek of trolololo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')