abonnement Unibet Coolblue
pi_205630707
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205630819
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat heerlijk zoveel fruit.
Ooit wil ik ook zoveel potjes hebben staan O+
De basis heb je gelegd: een huis groot genoeg voor een voorraadkast en een tuin groot genoeg voor fruit ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205630823
Ik stootte vorige week toen ik ging verven heel hard m'n voet aan de lade van het nachtkastje, die wat eruit was geschoven tijdens het verschuiven van het nachtkastje. Punt vd lade in m'n wreef. Schoenen aan vet pijnlijk.
Ik kon gisteren voor het eerst weer beetje comfortabel schoenen aan.

Ging net weer afplakken. Muur ziet er stuk beter uit dan vanmorgen, maar heb nog wat verf, dus ik wil met rest vd verf ook weer verdund (maar dan iets minder verdund dan vanochtend) nog een volledige laag over hele muur doen morgenochtend. Ik de nachtkastjes weer verschuiven.. en knal de punt vd lade nog harder in m'n wreef dan vorige week. Godsamme. Weer stuk vel half afgeschaafd en beetje dik en blauwe plek. Dat wordt weer een paar dagen op blote voeten..
Heb de lades nu vastgezet met tape, in het kader van beter laat dan nooit :+
pi_205631167
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik stootte vorige week toen ik ging verven heel hard m'n voet aan de lade van het nachtkastje, die wat eruit was geschoven tijdens het verschuiven van het nachtkastje. Punt vd lade in m'n wreef. Schoenen aan vet pijnlijk.
Ik kon gisteren voor het eerst weer beetje comfortabel schoenen aan.

Ging net weer afplakken. Muur ziet er stuk beter uit dan vanmorgen, maar heb nog wat verf, dus ik wil met rest vd verf ook weer verdund (maar dan iets minder verdund dan vanochtend) nog een volledige laag over hele muur doen morgenochtend. Ik de nachtkastjes weer verschuiven.. en knal de punt vd lade nog harder in m'n wreef dan vorige week. Godsamme. Weer stuk vel half afgeschaafd en beetje dik en blauwe plek. Dat wordt weer een paar dagen op blote voeten..
Heb de lades nu vastgezet met tape, in het kader van beter laat dan nooit :+
Auw auw
We have far more in common than that which devides us..
pi_205631933
Au au vlindertje. En je blijft zo wel bezig met die muur. Het wordt vast mooi.

Naar welke film ga je Blues? Was jij een Elvis fan?

Die fietsie: fietsie weggebracht en een mooi stuk vlees gekocht.

Wij deden een ritje over de dijk naar Wijk bij Duurstede.
Met dak eraf is niet te doen overdag. Nu was het heerlijk. Op de markt wat gegeten en een ijsje. Dat was een gezellig geroezemoes als je komt aanlopen.
Als vakantie. w/

En op de terugweg een rode bijna volle maan, als een plakje chorizo.😉
pi_205631963
Oh sigme…de planken met potten gelei en alles doet mij denken aan de kelder onder de trap bij oma: van alles in weckpotten en planken vol voor de hele winter. :Y)
pi_205632213
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik stootte vorige week toen ik ging verven heel hard m'n voet aan de lade van het nachtkastje, die wat eruit was geschoven tijdens het verschuiven van het nachtkastje. Punt vd lade in m'n wreef. Schoenen aan vet pijnlijk.
Ik kon gisteren voor het eerst weer beetje comfortabel schoenen aan.

Ging net weer afplakken. Muur ziet er stuk beter uit dan vanmorgen, maar heb nog wat verf, dus ik wil met rest vd verf ook weer verdund (maar dan iets minder verdund dan vanochtend) nog een volledige laag over hele muur doen morgenochtend. Ik de nachtkastjes weer verschuiven.. en knal de punt vd lade nog harder in m'n wreef dan vorige week. Godsamme. Weer stuk vel half afgeschaafd en beetje dik en blauwe plek. Dat wordt weer een paar dagen op blote voeten..
Heb de lades nu vastgezet met tape, in het kader van beter laat dan nooit :+
Zo, dat klinkt pijnlijk zeg :X En dat dan twee keer! Zelfde voet ook?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205632217
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:29 schreef AnneX het volgende:
Au au vlindertje. En je blijft zo wel bezig met die muur. Het wordt vast mooi.

Naar welke film ga je Blues? Was jij een Elvis fan?

Die fietsie: fietsie weggebracht en een mooi stuk vlees gekocht.

Wij deden een ritje over de dijk naar Wijk bij Duurstede.
Met dak eraf is niet te doen overdag. Nu was het heerlijk. Op de markt wat gegeten en een ijsje. Dat was een gezellig geroezemoes als je komt aanlopen.
Als vakantie. w/

En op de terugweg een rode bijna volle maan, als een plakje chorizo.😉
Ja, die maan was/is prachtig! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205632279
Auw Vlinder :X

Fijn dagje AX.
Ik ga naar bullet train. Heb een bon dus gewoon spontaan een film geboekt voor 5 eu.
Elvis willen we samen naar toe.
Post dotteren.
;)
pi_205632584
Maan gezien O+

Bier gedronken O+

In hangmat gelegen O+

Met leuke mensen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205632888
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zo, dat klinkt pijnlijk zeg :X En dat dan twee keer! Zelfde voet ook?
Jep, deels zelfde plek ook zelfs, de half opengehaalde huid v gister zit een halve cm naast die van vorige week en de blauwe plek zit ook deels overlappend op de plek die nog gevoelig was van vorige week }:| heb ook goed staan vloeken toen het gebeurde.
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2022 01:25 schreef Lonaa het volgende:
Maan gezien O+

Bier gedronken O+

In hangmat gelegen O+

Met leuke mensen O+
Klinkt als een goede avond/nacht O+

Ik had wekker om 7u voor het verven maar werd 5.30 wakker en ondanks verwoede pogingen val ik maar niet weer in slaap. Zo maar opstaan, beneden open zetten, boven alles open zetten en dan is het inmiddels hopelijk licht genoeg om te verven. En dan daarna weer even m'n bed in gok ik, want ik zat gisteren nog even met de buren te kletsen in de tuin en toen was het ineens twaalf uur, dus voor ik sliep was het ook alweer half 1 geweest.
pi_205633021
Goedemorgen!
Ik werd om 7u uit bed getrokken door de honden.

Gisterochtend kwam ik op de ochtendwandeling een bever tegen *O* . Nu twee reeën (moeder en jong), en een wielewaal *O*
Ik heb ‘m ook echt gezien ook *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 14-08-2022 09:22:35 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 augustus 2022 @ 09:03:59 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205633217
Gisteren toch maar de uitbreidingspas gekocht van Mario Kart. Kortom tot 1.30u lekker aan het racen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205633275
Ugh, ik ben zo moe. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205633290
M'n koffie smaakt naar blubber ;(
pi_205633334
Mogge!

Da’s minder @Tele6 hopelijk snel weer een naar koffie smakende koffie (@Blues had dat toch ook een paar dagen)?

De vogeltjes in de tuin beneden hebben zich verstopt tegen de aanstaande hitte denk ik. Normaal om deze tijd is het nog een heen en weer gevlieg maar nu helemaal rustig
We have far more in common than that which devides us..
pi_205633352
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Da’s minder @:Tele6 hopelijk snel weer een naar koffie smakende koffie (@:Blues had dat toch ook een paar dagen)?

De vogeltjes in de tuin beneden hebben zich verstopt tegen de aanstaande hitte denk ik. Normaal om deze tijd is het nog een heen en weer gevlieg maar nu helemaal rustig
Hier beneden in de heg kwettert het nog. Maar ik zit aan de schaduwkant van het gebouw (raam op het westen) :)

@Blues was het bij jou snel voorbij? Ik moet er niet aan denken dat ik het vrijdag in Berlijn nog steeds heb :o
pi_205633391
Vandaag is wel de beste dag om m'n doucheputje schoon te maken, nu ik toch niet ruik wat daar allemaal in zit *G*
pi_205633404
Nog meer tips voor dingen die ik het beste nu kan doen?
Ik heb gisteren m'n kliko al geschrobd. :Y
pi_205633420
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:31 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag is wel de beste dag om m'n doucheputje schoon te maken, nu ik toch niet ruik wat daar allemaal in zit *G*
Omdenken *O*

Vanmorgen dreef ik het bed al uit. Dat wordt weer een ochtendroutine: voor in de schaduw tot onhoudbaar met krant, binnen voor de ventilator en siësta met de ventilator aan net voeteneind op 10.
Weer drie buren terug van vakantie en weer reuring voor en achter. w/
pi_205633529
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer tips voor dingen die ik het beste nu kan doen?
Ik heb gisteren m'n kliko al geschrobd. :Y
Waterkoker ontkalken als je dat met azijn doet! En ik at kaas :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205633536
In de middag bleek de hangmat te warm. Dus ik lig er nu in O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205633573
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de middag bleek de hangmat te warm. Dus ik lig er nu in O+
Zo zit ik nu op het balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_205633587
In de schaduw in de achtertuin is het nu lekker. Jammer dat die zo compleet verdwenen is.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 10:10:08 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205633639
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Omdenken *O*

Vanmorgen dreef ik het bed al uit. Dat wordt weer een ochtendroutine: voor in de schaduw tot onhoudbaar met krant, binnen voor de ventilator en siësta met de ventilator aan net voeteneind op 10.
Weer drie buren terug van vakantie en weer reuring voor en achter. w/
Blijkbaar had m'n pa het raam van de slaapkamer dicht gedaan gisteren. Logisch, gisteren is de gerst achter geoogst en de stro verhakseld. Dat geeft veel stof :D

Maar werd dus om 6u wakker omdat het echt vies warm werd. Even thermometer gepakt, 29°C ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205633643
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer tips voor dingen die ik het beste nu kan doen?
Ik heb gisteren m'n kliko al geschrobd. :Y
Je sifons legen? Ik vind het wel slim van je om nu dat soort klusjes te doen :D
Spoilers!
pi_205633685
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je sifons legen? Ik vind het wel slim van je om nu dat soort klusjes te doen :D
Ja ik heb dus vanochtend meteen m'n doucheputje opengeschroefd en alle grijs-zwart-groene prut eruit geschrobd en met heet water gespoeld, en de keukengootsteen ook opengeschroefd en schoongemaakt. :Y

Ik denk dat ik een beetje door de stinkerige opties heen ben daarna. Heb niet zoveel stinkerige dingen op m'n 28 m2 (gelukkig)

Voel me vanochtend weer redelijk energiek dus dat is goed *G*
pi_205633759
Lekker bezig @Tele6!
Hoe staat het eigenlijk met de huizenzoektocht?

Ik had om 9.05 al een muur verven, alle zooi daarvan opruimen en een ruim uur krachttraining erop zitten. Nog prima te doen met die temperatuur. Het is nu nog lekker met alles open, maar ben bang dat ik over max halfuurtje alles dicht moet gooien. Ook maar eens bedenken wat ik ga eten voor ontbijt. Ofwel een tosti, ofwel havermout/banaan/ei/bakpoeder pannenkoekjes met Griekse yoghurt en diepvriesfruit (verse fruit is op). Maar neig naar de tosti.
  zondag 14 augustus 2022 @ 10:32:08 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_205633779
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 06:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jep, deels zelfde plek ook zelfs, de half opengehaalde huid v gister zit een halve cm naast die van vorige week en de blauwe plek zit ook deels overlappend op de plek die nog gevoelig was van vorige week }:| heb ook goed staan vloeken toen het gebeurde.
[..]
Klinkt als een goede avond/nacht O+

Ik had wekker om 7u voor het verven maar werd 5.30 wakker en ondanks verwoede pogingen val ik maar niet weer in slaap. Zo maar opstaan, beneden open zetten, boven alles open zetten en dan is het inmiddels hopelijk licht genoeg om te verven. En dan daarna weer even m'n bed in gok ik, want ik zat gisteren nog even met de buren te kletsen in de tuin en toen was het ineens twaalf uur, dus voor ik sliep was het ook alweer half 1 geweest.
Je moet de verf wel de tijd geven op goed ye drogen. vaak een week. Overschilderbaar is niet dat de verf echt droog is. Zeker als er meerdere lagen verf zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205633876
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Je moet de verf wel de tijd geven op goed ye drogen. vaak een week. Overschilderbaar is niet dat de verf echt droog is. Zeker als er meerdere lagen verf zijn.
De vorige 'goede' laag was afgelopen dinsdag, en volgens de info vd fabrikant is de verf na 24 uur uitgehard bij 20 graden (en het is 25+ graden in die kamer). Plus het was na het klooien van gister heel duidelijk dat het niet beter ging worden met langer drogen - gistermiddag zag het er net zo kut uit als gisterochtend meteen na het verven. Er staat overschilderbaar na 6 uur bij 20 graden en er zat 14 uur tussen de laag gistermiddag en vanochtend.
Vanochtend was laatste laag, ziet er prima uit nu, dus nu blijf ik er vanaf. Staan ook geen meubels tegen die muur dus kan nu goed drogen!
pi_205633888
Ik heb toch de airco maar naar de woonkamer gesleept. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205633926
Spullen voor de biercocktail liggen in de vriezer :9
Ik kom vandaag niet meer uit het badje behalve om soms die cocktail te maken :D
pi_205633996
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer tips voor dingen die ik het beste nu kan doen?
Ik heb gisteren m'n kliko al geschrobd. :Y
Vuilnisbak boenen.
Onder de rand van de wcpot.
Mijn kliko.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205634016
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer tips voor dingen die ik het beste nu kan doen?
Ik heb gisteren m'n kliko al geschrobd. :Y
Dagje vrijwilligen bij een dierenasiel?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205634165
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:26 schreef Tele6 het volgende:

@:Blues was het bij jou snel voorbij? Ik moet er niet aan denken dat ik het vrijdag in Berlijn nog steeds heb :o
Paar dagen heel vlak ruiken en proeven.
Na een goeie week voorbij.

Heb nu wel weer sinds een paar dagen irritante keelpijn en hoesterig |:(

Je bent lekker bezig met poets! Neem je ook wel rust :) Lekker dutten tussendoor, muziek luisteren, podcastje, tv kijken, dat ontspant ook.
pi_205634317
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vuilnisbak boenen.
Onder de rand van de wcpot.
Mijn kliko.
Wc-pot check. Blijkt dat ik wc-eend nog ruik :o (wel zwakjes)

Kom maar hier met je kliko. Je krijgt hem schoon terug met wat bonus-corona's.
pi_205634331
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Paar dagen heel vlak ruiken en proeven.
Na een goeie week voorbij.

Heb nu wel weer sinds een paar dagen irritante keelpijn en hoesterig |:(

Je bent lekker bezig met poets! Neem je ook wel rust :) Lekker dutten tussendoor, muziek luisteren, podcastje, tv kijken, dat ontspant ook.
Ohhhh dan hoop ik maar dat dit voorbij is als ik vrijdag naar Berlijn ga :X

Stom dat je keelpijn en hoest weer terug zijn :{

Ik doe verder heel rustig aan hoor :Y heb voor de rest van vandaag helemaal geen plannen, wel 2 verse boeken op de e-reader gezet O+
pi_205634407
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker bezig @:Tele6!
Hoe staat het eigenlijk met de huizenzoektocht?

Ik had om 9.05 al een muur verven, alle zooi daarvan opruimen en een ruim uur krachttraining erop zitten. Nog prima te doen met die temperatuur. Het is nu nog lekker met alles open, maar ben bang dat ik over max halfuurtje alles dicht moet gooien. Ook maar eens bedenken wat ik ga eten voor ontbijt. Ofwel een tosti, ofwel havermout/banaan/ei/bakpoeder pannenkoekjes met Griekse yoghurt en diepvriesfruit (verse fruit is op). Maar neig naar de tosti.
De huizenzoektocht word ik een beetje treurig van. Er zijn hier een aantal nieuwbouwprojecten met appartementen van zo'n 900 euro (wat ik prima kan betalen met mijn salaris) maar ik mag er niet voor meeloten omdat ze een vast contract eisen.

Een vast contract voor een huurappartement van 900 euro.

Site helemaal vol met dingen over hoe ze vrije sector huur toegankelijk maken voor middeninkomens bla bla, in overleg met de gemeente bla bla, MAAR WAT MOET JE ALS JE NOG GEEN VAST CONTRACT HEBT.

Ja, je kan een intentieverklaring krijgen van je baas maar zelfs dat is niet genoeg want je moet een tijdelijk contract hebben dat nog minstens 6 maanden loopt én die intentieverklaring. Alsof je baas al weet dat ie je voor vast aan gaat nemen als je ergens <6 maanden werkt.

Verder schrijf ik trouw mailtjes aan huizen en woongroepen waar een kamer aangeboden wordt, krijg op 10% misschien een mailtje terug en dat is meestal een "sorry we hebben al iemand". Laatst was ik uitgenodigd voor een kijkavond, paar dagen later alsnog een "sorry je hoeft niet meer te komen we hebben al iemand". :(
pi_205634557
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:15 schreef Blues het volgende:
Auw Vlinder :X

Fijn dagje AX.
Ik ga naar bullet train. Heb een bon dus gewoon spontaan een film geboekt voor 5 eu.
Elvis willen we samen naar toe.
Post dotteren.
;)
Ben benieuwd wat je er van vindt, wij gaan morgen naar Bullet Train.
pi_205634562
Ik heb vanochtend nog een kleine portie pruimensaus gemaakt van een (eigen) pruim waarvan ik nog nooit geogst had en die erg lekker blijkt (sleedoorn, maar elke boom proeft anders, ze zijn niet geënt).

Ontbijt

Weer van alleen maar eigen fruit - op de appel- en sleedoornmoes na, allemaal vers geplukt deze ochtend 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205634691
Dat ziet er heerlijk uit @sigme

Wat een stom gedoe @Tele6 Zowel het vaste contract gedoe (wie krijgt dat nou) als geen reacties

Ben maar naar binnen gevlucht, balkon zonder zon nog, is 33 gr.

Ga zo maar eens stof uitknippen voor de jurk die ik wil dragen op een bruiloft. Dat kan prima met de airco aan
We have far more in common than that which devides us..
pi_205634735
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt, wij gaan morgen naar Bullet Train.
Na wat ik er van gelezen heb stel ik me er niet al te veel van voor, maar ik zag verder niets leuks en ik wilde per se vanmiddag ff er uit in de airco :D

Overigens voel me door die aanhoudende keelpijn niet erg bie }:|
pi_205634806
Ik versliep me voor een vroege wandeling, maar ben inmiddels terug van toch nog 8km. Rest van de dag staat een boek op de planning, kon het gisteren bijna niet wegleggen.
pi_205634826
Heerlijk he zo'n boek.
Ik ben bezig in Ho llan d (zo geschreven) van Rodaan Al Galidi.
Hoe een asielzoeker/statushouder na ruim 9 jaar in NL tegen allerlei typisch Hollandse dingen aanloopt.
pi_205634842
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef sigme het volgende:
Ik heb vanochtend nog een kleine portie pruimensaus gemaakt van een (eigen) pruim waarvan ik nog nooit geogst had en die erg lekker blijkt (sleedoorn, maar elke boom proeft anders, ze zijn niet geënt).

Ontbijt
[ afbeelding ]
Weer van alleen maar eigen fruit - op de appel- en sleedoornmoes na, allemaal vers geplukt deze ochtend 8-)
Ik heb duidelijk te weinig doordragende aardbeien, als ik dit zo zie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205634849
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Na wat ik er van gelezen heb stel ik me er niet al te veel van voor, maar ik zag verder niets leuks en ik wilde per se vanmiddag ff er uit in de airco :D

Overigens voel me door die aanhoudende keelpijn niet erg bie }:|
Ik verwacht ook een simpele actiefilm :Y zonder abbo waren we er niet heen gegaan.

Hopelijk voel je je snel weer beter.
pi_205634869
Ach er zit altijd wel wat leuks in.
Brad Pitt bijvoorbeeld :+
Ik kan er naar toe fietsen en het is maar 5 eu.
Prima deal *O*
pi_205634903
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:58 schreef Blues het volgende:
Ach er zit altijd wel wat leuks in.
Brad Pitt bijvoorbeeld :+
Ik kan er naar toe fietsen en het is maar 5 eu.
Prima deal *O*
Niets mis met Brad :Y
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 13:02:18 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205634905
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit @:sigme

Wat een stom gedoe @:Tele6 Zowel het vaste contract gedoe (wie krijgt dat nou) als geen reacties
Een jong functionerend iemand in een sector met krapte? Geen idee, zou denken dat vast contract met de huidige markt niet moeilijk te krijgen is?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205634939
Mog..eh middag!

Vandaag weinig op het programma. Wat kleine opruimklusjes rond het huis denk ik, en kleding/schoenen zoeken/bestellen. Twee 10 jaar oude korte broekjes (die niet helemaal mooi meer zitten) en 2 paar gympen (waarvan 1 afgeragde sportklusschoenen) blijkt toch wat karig met deze warme dagen :D
En wassen is momenteel ook lastig, want dat moeten we nog uitbesteden aan onze ouders. Dus ik heb kleding ook niet binnen 1-2 dagen weer in de kast terug.

Verder vooral lui wezen :P . Merk dat mijn hoofd weer erg vol/moe/zwaar is op het moment.
Vriend is naar een demo, maar ik heb na wat twijfelen besloten niet mee te gaan met deze hitte/vermoeidheid/konijn dat in de gaten gehouden moet worden. Wel jammer.
pi_205634946
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De huizenzoektocht word ik een beetje treurig van. Er zijn hier een aantal nieuwbouwprojecten met appartementen van zo'n 900 euro (wat ik prima kan betalen met mijn salaris) maar ik mag er niet voor meeloten omdat ze een vast contract eisen.

Een vast contract voor een huurappartement van 900 euro.

Site helemaal vol met dingen over hoe ze vrije sector huur toegankelijk maken voor middeninkomens bla bla, in overleg met de gemeente bla bla, MAAR WAT MOET JE ALS JE NOG GEEN VAST CONTRACT HEBT.

Ja, je kan een intentieverklaring krijgen van je baas maar zelfs dat is niet genoeg want je moet een tijdelijk contract hebben dat nog minstens 6 maanden loopt én die intentieverklaring. Alsof je baas al weet dat ie je voor vast aan gaat nemen als je ergens <6 maanden werkt.

Verder schrijf ik trouw mailtjes aan huizen en woongroepen waar een kamer aangeboden wordt, krijg op 10% misschien een mailtje terug en dat is meestal een "sorry we hebben al iemand". Laatst was ik uitgenodigd voor een kijkavond, paar dagen later alsnog een "sorry je hoeft niet meer te komen we hebben al iemand". :(
Wat een vreemde eis, zelfs voor een hypotheek heb je aan een intentieverklaring genoeg. Zonder dat het tijdelijke contract nog minstens 6 maanden moet lopen :?
pi_205634949
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:58 schreef Blues het volgende:
Ach er zit altijd wel wat leuks in.
Brad Pitt bijvoorbeeld :+
Ik kan er naar toe fietsen en het is maar 5 eu.
Prima deal *O*
Bak popcorn erbij, en genieten van de koelte 8-)
pi_205634968
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De huizenzoektocht word ik een beetje treurig van. Er zijn hier een aantal nieuwbouwprojecten met appartementen van zo'n 900 euro (wat ik prima kan betalen met mijn salaris) maar ik mag er niet voor meeloten omdat ze een vast contract eisen.

Een vast contract voor een huurappartement van 900 euro.

Site helemaal vol met dingen over hoe ze vrije sector huur toegankelijk maken voor middeninkomens bla bla, in overleg met de gemeente bla bla, MAAR WAT MOET JE ALS JE NOG GEEN VAST CONTRACT HEBT.

Ja, je kan een intentieverklaring krijgen van je baas maar zelfs dat is niet genoeg want je moet een tijdelijk contract hebben dat nog minstens 6 maanden loopt én die intentieverklaring. Alsof je baas al weet dat ie je voor vast aan gaat nemen als je ergens <6 maanden werkt.

Verder schrijf ik trouw mailtjes aan huizen en woongroepen waar een kamer aangeboden wordt, krijg op 10% misschien een mailtje terug en dat is meestal een "sorry we hebben al iemand". Laatst was ik uitgenodigd voor een kijkavond, paar dagen later alsnog een "sorry je hoeft niet meer te komen we hebben al iemand". :(
Jeetje, wat stom zeg..
Loopt jouw contract nog minimaal 6 maanden? Dan zou ik die intentieverklaring gewoon aanvragen namelijk. Of even vragen of ze daaraan doen/uitleggen aan je leidinggevende waar je m voor nodig hebt en dat het je erg zou helpen en dat je weet dat het document geen juridische waarde heeft. Meestal is er wel beleid voor. Bij de uni in mijn eigen stad weigeren ze dat systematisch (beleid), maar bij de andere uni waar ik werk en het ziekenhuis waar ik tijdens mijn PhD werkte gaven ze die gewoon, met de disclaimer aan jouzelf dat het een document zonder juridische waarde is, maar ik kreeg m dus bij allebei zonder problemen onafhankelijk van of ze daadwerkelijk van plan waren me vast in dienst te nemen.

Je zou ook nog kunnen vragen of zonder intentieverklaring mag als je een grotere borgstelling kan doen (meestal standaard 1 maand borg, maar misschien dat ze wel akkoord gaan als je 3 maanden borg kan overhandigen - mits je dat geld hebt liggen). Het huis waar ik nu in zit had ik wel een intentieverklaring voor, maar we voldeden destijds net niet aan de inkomenseisen, maar mochten er toch wonen door 3 ipv 1 maand borg te doen, en die 2 maanden extra borg konden we terugkrijgen wanneer we konden aantonen inmiddels wel aan de inkomenseisen te voldoen.
pi_205634989
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een jong functionerend iemand in een sector met krapte? Geen idee, zou denken dat vast contract met de huidige markt niet moeilijk te krijgen is?
Het is meer de eis om een vast contract waar ik over val.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205635167
Ik heb inmiddels in alle mogelijke houdingen achter laptop, tv en telefoon gehangen. Ik ben er wel weer klaar mee allemaal.

Ik ben wel lekker bij met allerlei uitzoekklusjes, dat scheelt. Gelukkig is er ook sport op tv.
Spoilers!
pi_205635299
Speaking of sport op tv.. ik heb net toch een half uur hard lopen googlen naar de uitslag van de marathon vrouwen van het EK, want 10.30 begonnen dus dan zouden ze toch al wel ruim klaar moeten zijn nu.. voordat ik me realiseerde dat het 14 augustus is vandaag en geen 15 en ze dus helemaal niet vandaag lopen. Das beetje de staat van mijn hoofd nu. Om de een of andere reden heb ik vandaag veel meer last van de warmte dan gisteren, terwijl de temperatuur binnen (27.3 in woonkamer) hetzelfde is. Zo toch maar even m'n ventilator aanzetten en kijken of dat helpt. Wel blij met sport op tv ook!
pi_205635302
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Wat een vreemde eis, zelfs voor een hypotheek heb je aan een intentieverklaring genoeg. Zonder dat het tijdelijke contract nog minstens 6 maanden moet lopen :?
Tja, voor jou 2392035903485 andere huurders hè. Het kan zo'n verhuurder ook niks schelen dat ie goede huurders afwijst als er zat overblijven.
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jeetje, wat stom zeg..
Loopt jouw contract nog minimaal 6 maanden? Dan zou ik die intentieverklaring gewoon aanvragen namelijk. Of even vragen of ze daaraan doen/uitleggen aan je leidinggevende waar je m voor nodig hebt en dat het je erg zou helpen en dat je weet dat het document geen juridische waarde heeft. Meestal is er wel beleid voor. Bij de uni in mijn eigen stad weigeren ze dat systematisch (beleid), maar bij de andere uni waar ik werk en het ziekenhuis waar ik tijdens mijn PhD werkte gaven ze die gewoon, met de disclaimer aan jouzelf dat het een document zonder juridische waarde is, maar ik kreeg m dus bij allebei zonder problemen onafhankelijk van of ze daadwerkelijk van plan waren me vast in dienst te nemen.

Je zou ook nog kunnen vragen of zonder intentieverklaring mag als je een grotere borgstelling kan doen (meestal standaard 1 maand borg, maar misschien dat ze wel akkoord gaan als je 3 maanden borg kan overhandigen - mits je dat geld hebt liggen). Het huis waar ik nu in zit had ik wel een intentieverklaring voor, maar we voldeden destijds net niet aan de inkomenseisen, maar mochten er toch wonen door 3 ipv 1 maand borg te doen, en die 2 maanden extra borg konden we terugkrijgen wanneer we konden aantonen inmiddels wel aan de inkomenseisen te voldoen.
Ik ben nu nét iets meer dan 6 maanden in dienst op een jaarcontract :')

Mijn collega heeft net na haar jaarcontract weer een jaarcontract gekregen dus ik dacht dat het onzinnig was om om een intentieverklaring te vragen (verwacht dat ze mij ook zo lang mogelijk tijdelijk in dienst willen houden) maar misschien dat ze mee willen doen aan het leugentje om bestwil.

Ja ik kan ook op zoek naar een sector waar ze sneller vaste contracten geven maar dan krijg ik ongetwijfeld ook niet binnen nu en een paar maanden een vast contract @derLudolf :X

Die nieuwbouwprojecten waar ik me op heb proberen in te schrijven zijn allemaal van die dingen waar je eerst door een hoop hoepels moet springen en dan wordt er geloot. Ik kom niet door die hoepels omdat ik die intentieverklaring niet heb, dus dan kan ik niet meeloten. Hoe kwam jij in aanmerking voor jouw huis? Had je voor het loten/selecteren al aangegeven dat je 3x borg zou doen ipv inkomenseis?
pi_205635311
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Tja, voor jou 2392035903485 andere huurders hè. Het kan zo'n verhuurder ook niks schelen dat ie goede huurders afwijst als er zat overblijven.
[..]
Ik ben nu nét iets meer dan 6 maanden in dienst op een jaarcontract :')

Mijn collega heeft net na haar jaarcontract weer een jaarcontract gekregen dus ik dacht dat het onzinnig was om om een intentieverklaring te vragen (verwacht dat ze mij ook zo lang mogelijk tijdelijk in dienst willen houden) maar misschien dat ze mee willen doen aan het leugentje om bestwil.

Ja ik kan ook op zoek naar een sector waar ze sneller vaste contracten geven maar dan krijg ik ongetwijfeld ook niet binnen nu en een paar maanden een vast contract @:derLudolf :X

Die nieuwbouwprojecten waar ik me op heb proberen in te schrijven zijn allemaal van die dingen waar je eerst door een hoop hoepels moet springen en dan wordt er geloot. Ik kom niet door die hoepels omdat ik die intentieverklaring niet heb, dus dan kan ik niet meeloten. Hoe kwam jij in aanmerking voor jouw huis? Had je voor het loten/selecteren al aangegeven dat je 3x borg zou doen ipv inkomenseis?
Intentieverklaring gewoon vragen. Is niet juridisch bindend voor een werkgever, dus ze hebben er niks mee te verliezen.
Ik heb hem ook gekregen, was echt zo gepiept door HR.
pi_205635361
Wat een huizengedoe @Tele6 -O- De markt is echt verziekt.

Hoe gaat het met het in de gaten houd konijn @Candaasje ? Heeft ze al kennis gemaakt met de andere bewoners?

Net naar binnen gevlucht want de zon bereikte de hangmat. Nu alleen nog even naar buiten om was af te halen straks/nu. En voor de rest ventilator, film, boek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205635376
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Tja, voor jou 2392035903485 andere huurders hè. Het kan zo'n verhuurder ook niks schelen dat ie goede huurders afwijst als er zat overblijven.
[..]
Ik ben nu nét iets meer dan 6 maanden in dienst op een jaarcontract :')

Mijn collega heeft net na haar jaarcontract weer een jaarcontract gekregen dus ik dacht dat het onzinnig was om om een intentieverklaring te vragen (verwacht dat ze mij ook zo lang mogelijk tijdelijk in dienst willen houden) maar misschien dat ze mee willen doen aan het leugentje om bestwil.

Ja ik kan ook op zoek naar een sector waar ze sneller vaste contracten geven maar dan krijg ik ongetwijfeld ook niet binnen nu en een paar maanden een vast contract @:derLudolf :X

Die nieuwbouwprojecten waar ik me op heb proberen in te schrijven zijn allemaal van die dingen waar je eerst door een hoop hoepels moet springen en dan wordt er geloot. Ik kom niet door die hoepels omdat ik die intentieverklaring niet heb, dus dan kan ik niet meeloten. Hoe kwam jij in aanmerking voor jouw huis? Had je voor het loten/selecteren al aangegeven dat je 3x borg zou doen ipv inkomenseis?
Ah dat is wel shit, dat je nét niet nog halfjaar in dienst bent.. kijken of ze het merken? Misschien lezen ze er overheen :+ . En idd gewoon aanvragen die intentieverklaring, de meeste werkgevers zijn niet zulke eikels als de uni in mijn stad en geven dat gewoon omdat het dus idd geen juridische waarde heeft.
Edit: als ik je linkje zo lees (thanks!) dan staat er of vast contract, of arbeidsovereenkomst van nog minimaal 6 maanden, eventueel aangevuld met intentieverklaring. Je voldoet dan aan beide niet, maar misschien valt het ze niet op dat het niet nog minimaal 6mnd loopt omdat het er zo dicht tegenaan zit, en als ze het wel zien is misschien minder een probleem dat hij niet nog 6mnd loopt als je wel een intentieverklaring kunt krijgen. Gewoon proberen! Mogelijk zou je zelfs onder sleutelberoep kunnen vallen? Maar weet niet of ze daarin ook nog kijken naar welk beroep je doet binnen jouw sector (ziekenhuis, toch?).

Hm, toewijzing is wel anders dan bij mij, was ook 5 jaar geleden dus iets minder hoge woningnood. Ik had mazzel, het is vrije sector huur en van een pensioenfonds (zij hebben dit blok huizen als investering). Er zit een vastgoedmanager tussen en de huizen stonden toen gewoon op Funda, en er was geen loting. Inschrijven, top3 opgeven en het toewijzen ging doorlopend op volgorde van alle documenten compleet bij hen, dus geen loting oid, zodra alle documenten binnen waren kreeg je het hoogste nog vrije huis uit je top3 toegewezen. Toen wij ons inschreven waren er nog maar 4 huizen al toegewezen dus hadden nog volop keus. We hadden toen voor het inschrijfproces al een keer met ze gebeld om te vragen of meer borg mocht om te compenseren voor net niet aan inkomenseis voldoen en toen dat geen probleem bleek, meteen ingeschreven.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 14-08-2022 14:14:52 ]
pi_205635408
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een jong functionerend iemand in een sector met krapte? Geen idee, zou denken dat vast contract met de huidige markt niet moeilijk te krijgen is?
Hangt ook enorm van je sector af. Ik krijg DV over zes maanden na januari mijn eerste vaste aanstelling *O* op m'n 40e :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205635445
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een huizengedoe @:tele6 -O- De markt is echt verziekt.

Hoe gaat het met het in de gaten houd konijn @:Candaasje ? Heeft ze al kennis gemaakt met de andere bewoners?

Net naar binnen gevlucht want de zon bereikte de hangmat. Nu alleen nog even naar buiten om was af te halen straks/nu. En voor de rest ventilator, film, boek.
Kan beter, kan slechter.
Ze eet nog niet zo goed (enkel dus wortelloof en gras, maar dat laatste is nu lastig te vinden). En ze keutelt wel, maar nog weinig/afgeplat en kleine vorm. En ik vind haar buik achterin wat vol, maar wel soepel, dus hopelijk komt dat weer een beetje beter op gang allemaal.

Maar geen maden meer gezien tnt, de wonden lijken wel rustig te genezen :)
Ik had wel buprenorfine meegenomen, maar de naaldjes zijn niet stevig genoeg voor haar huid :{ Die verbuigen dus en dat werkt niet. (Ze heeft geen infuus meer, dus kan het ook niet via die weg geven). Nu staat ze enkel op de meloxydil, en hopelijk is dat voldoende. Anders moet ik morgen even naar de DA hier op de hoek, naaldjes bietsen :+

Het is nu ook alleen warm, dus het is verder qua gedrag wat moeilijk te beoordelen. Nox en Cas zijn ook veel rustiger door de warmte.

Koppelen gaan we pas doen als de wonden dicht zijn, ik vind dat nu te tricky :)
pi_205635854
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb inmiddels in alle mogelijke houdingen achter laptop, tv en telefoon gehangen. Ik ben er wel weer klaar mee allemaal.

Ik ben wel lekker bij met allerlei uitzoekklusjes, dat scheelt. Gelukkig is er ook sport op tv.
Wat veel moeilijke dingen. Ik lig al vrij lang in 1 houding met O+ Corona Cero O+ in mijn O+ waterhangmat O+ mijn kutdag te ontkennen.
Begint te lukken, ondanks de cero.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205635965
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Kan beter, kan slechter.
Ze eet nog niet zo goed (enkel dus wortelloof en gras, maar dat laatste is nu lastig te vinden). En ze keutelt wel, maar nog weinig/afgeplat en kleine vorm. En ik vind haar buik achterin wat vol, maar wel soepel, dus hopelijk komt dat weer een beetje beter op gang allemaal.

Maar geen maden meer gezien tnt, de wonden lijken wel rustig te genezen :)
Ik had wel buprenorfine meegenomen, maar de naaldjes zijn niet stevig genoeg voor haar huid :{ Die verbuigen dus en dat werkt niet. (Ze heeft geen infuus meer, dus kan het ook niet via die weg geven). Nu staat ze enkel op de meloxydil, en hopelijk is dat voldoende. Anders moet ik morgen even naar de DA hier op de hoek, naaldjes bietsen :+

Het is nu ook alleen warm, dus het is verder qua gedrag wat moeilijk te beoordelen. Nox en Cas zijn ook veel rustiger door de warmte.

Koppelen gaan we pas doen als de wonden dicht zijn, ik vind dat nu te tricky :)
Spannend dus nog. Bij jou wel in de beste handen ^O^
Naaldjes bietsen, herkenbaar :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205636110
Ik ben geloof ik een klein beetje misselijk van de warmte.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205636138
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hangt ook enorm van je sector af. Ik krijg DV over zes maanden na januari mijn eerste vaste aanstelling *O* op m'n 40e :')
DV O+

quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat veel moeilijke dingen. Ik lig al vrij lang in 1 houding met O+ Corona Cero O+ in mijn O+ waterhangmat O+ mijn kutdag te ontkennen.
Begint te lukken, ondanks de cero.
:* Op je kutdag. Sterkte met de cero.

Ik heb ook de planten nog water gegeven :P Ik ga straks ook nog zwemmen. Maar daar is het nog even te warm voor. De zon staat ook niet handig voor de parasol nu.
Spoilers!
pi_205636461
:* Voor @Lonaa en @Vanyel en wie het verder kan gebruiken. Jaloers op de zwembadbezitters, maar een badje op het balkon staat nog steeds in de volle zon, dus maar niet gedaan.
Wel intens blij met de airco, ook al vind ik het eigenlijk not done. Maar daardoor wel de stof voor en jurk kunnen knippen. Mouwen doe ik wanneer de feestdatum dichterbij komt, kijken of het korte/driekwart/langemouwen weer gaat worden. Het trouwen is op een strand dus ik hoop op het eerste.
Nu lekker verder met m’n boek
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 15:38:05 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205636649
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hangt ook enorm van je sector af. Ik krijg DV over zes maanden na januari mijn eerste vaste aanstelling *O* op m'n 40e :')
Ook wel van het bedrijf in je sector. Ik kreeg het hier na een half jaar. Na een half jaar is het wieberen of vast.

Vorige werkgever wou me niet vast in dienst nemen, want "we willen de kosten van de engineering omlaag brengen" Maar ja, nu zijn de tijden ook anders en gezien de tekorten zul je denk ik niet iedereen met een tijdelijke aanstelling (en die bovendien al een paar jaar ervaring in het bedrijf heeft) zomaar laten lopen. Denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205637018
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ook wel van het bedrijf in je sector. Ik kreeg het hier na een half jaar. Na een half jaar is het wieberen of vast.

Vorige werkgever wou me niet vast in dienst nemen, want "we willen de kosten van de engineering omlaag brengen" Maar ja, nu zijn de tijden ook anders en gezien de tekorten zul je denk ik niet iedereen met een tijdelijke aanstelling (en die bovendien al een paar jaar ervaring in het bedrijf heeft) zomaar laten lopen. Denk ik.
En van of je bij een bedrijf / overheid / ziekenhuis / universiteit werkt, en welke functie daarbinnen. Bij de mensen die ik ken die bij bedrijven werken zijn vaste contracten eerder regel dan uitzondering, evt na een initieel jaarcontract oid, maar bij de mensen die ik ken die bij ziekenhuis/universiteit werken ligt die verhouding toch wel heel anders.

En ook binnen de universiteiten, mijn gebied, verschilt het enorm afhankelijk van de functie. De cao's bij universiteiten worden steeds beter wat betreft vaste contracten. Vanaf universitair docent (waarbij je zowel onderwijs geeft als onderzoek doet) moet je nu in principe na 12-18 maanden een vast contract krijgen, ook al zittend personeel dat al langer dan 12 maanden in dienst is; eerder hadden de meesten in die functie veelal een tijdelijk contract. Terwijl je voor je in die functie komt een PhD hebt moeten halen en je over het algemeen ook toch wel minimaal 2 jaar (en vaak meer) als postdoc achter de rug hebt. Máár: docenten krijgen niet vaak een vast contract, en docenten die niet gepromoveerd zijn krijgen eigenlijk nooit een vast contract(!). Terwijl een groot deel van het onderwijs wel door deze docenten gegeven wordt. Met name de junior docenten is echt een carrousel, na 4 jaar moeten die weg om naar een andere uni te gaan en komen er weer nieuwe die weer helemaal opnieuw opgeleid en ingewerkt moeten worden. Terwijl de studentenaantallen al jaren groeien en ook de prognoses alleen maar groei laten zien, dus het is niet alsof het werk niet structureel is of de benodigde capaciteit jaarlijks enorm (ook naar beneden toe) wisselt..

Ik heb mazzel dat ik bij m'n ene uni een vast contract heb gekregen als docent. Daar kregen de docenten die al 3 jaar in dienst waren een vast contract (ik weet niet zeker of daar de promotie-eis ook was, ik vermoed eigenlijk van wel), en ik was dat niet, maar mijn toenmalige contract liep wel tot na 3 jaar in dienst, dus kreeg ik het alsnog. Bij m'n andere uni heb ik er bijna 3 jaar tijdelijke contracten op zitten en bij m'n nieuwe uni krijg ik nu ook weer een tijdelijk contract, dit keer wel meteen voor 3 jaar.
pi_205637234
Ga zo teruglezen.
Eerst mijn filmrecensie :D
Verhaal 5
Muziek en stunts een 7
Brad Pitt een 8 om naar te kijken.
Heerlijk koel en ik heb me best vermaakt met flauwe humor en veel bloed :+
Ik schrok wel van actrice op t eind. (Bullock? Moet nog ff nazoeken) Lijkt wel een pop :{
  zondag 14 augustus 2022 @ 16:33:50 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205637246
Ik heb net een uur gewoon passief liggen drijven in t zwembadje....

En daarna een grote Griekse salade gemaakt. Ik geloof dat dat wel het thema van deze zomer is: Griekse salade.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 augustus 2022 @ 16:38:00 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205637270
Slaapkamer bijna af, boven slapen vanavond *O*

Wel slechte timing met deze hitte. Net 2 nachten in de tent geslapen :D
pi_205637396
Mmm volgende keer wanneer ik eten uit de vriezer haal ook even in het bakje kijken. Etiket was eraf en het oude zat er nog op. Ipv een kip broccoli schotel, nu een tomaten maaltijdsoep
We have far more in common than that which devides us..
pi_205637406
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:32 schreef Blues het volgende:
Ga zo teruglezen.
Eerst mijn filmrecensie :D
Verhaal 5
Muziek en stunts een 7
Brad Pitt een 8 om naar te kijken.
Heerlijk koel en ik heb me best vermaakt met flauwe humor en veel bloed :+
Ik schrok wel van actrice op t eind. (Bullock? Moet nog ff nazoeken) Lijkt wel een pop :{
Sandra Bullock zit er wel in -O-
En klinkt als gewoon goed vermaak.
pi_205637445
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm volgende keer wanneer ik eten uit de vriezer haal ook even in het bakje kijken. Etiket was eraf en het oude zat er nog op. Ipv een kip broccoli schotel, nu een tomaten maaltijdsoep
Haha ja, dat zou op het oog wel van elkaar te onderscheiden moeten zijn :D
pi_205637452
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sandra Bullock zit er wel in -O-
En klinkt als gewoon goed vermaak.
Ja ik lees t net allemaal na. Net als alle bijzonderheden, trivia's en zo.
Die ik altijd mis, al die verwijzingen geloof ik wel maar zal voor jullie wel herkenbaar zijn.
pi_205637459
Met de reuring terug op de rij huizen heb ik leuke vakantie verhalen gehoord.
Zweden, Denemarken, Italië, Zwitserland en Salzburgerland kwamen voorbij.

Het fonteintje in de stenen schaal staat in de zon en houdt al snel op, omdat het water zo snel verdampt.
Weer water erbij gieteren.
Moeten de badjes ook alsmaar bijgevuld?
pi_205637462
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm volgende keer wanneer ik eten uit de vriezer haal ook even in het bakje kijken. Etiket was eraf en het oude zat er nog op. Ipv een kip broccoli schotel, nu een tomaten maaltijdsoep
:D Ook lekker!

Mooie stof zag ik!
pi_205637473
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef AnneX het volgende:
Met de reuring terug op de rij huizen heb ik leuke vakantie verhalen gehoord.
Zweden, Denemarken, Italië, Zwitserland en Salzburgerland kwamen voorbij.

Het fonteintje in de stenen schaal staat in de zon en houdt al snel op, omdat het water zo snel verdampt.
Weer water erbij gieteren.
Moeten de badjes ook alsmaar bijgevuld?
Reisverhalen ^O^

Het vogelbadje in de tuin verschoon en vul ik 2x daags bij.
Het is er erg druk :D O+
pi_205637507
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
:* Voor @:Lonaa en @:Vanyel en wie het verder kan gebruiken. Jaloers op de zwembadbezitters, maar een badje op het balkon staat nog steeds in de volle zon, dus maar niet gedaan.
Wel intens blij met de airco, ook al vind ik het eigenlijk not done. Maar daardoor wel de stof voor en jurk kunnen knippen. Mouwen doe ik wanneer de feestdatum dichterbij komt, kijken of het korte/driekwart/langemouwen weer gaat worden. Het trouwen is op een strand dus ik hoop op het eerste.
Nu lekker verder met m’n boek
Begrijp ik het goed en heb je stof via internet gekocht?
Wil je het dan niet voelen en kijken hoe de stof valt?
pi_205637524
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Begrijp ik het goed en heb je stof via internet gekocht?
Wil je het dan niet voelen en kijken hoe de stof valt?
Ik ken de stof, viscose is exact wat ik nodig had. Maar hier had ik wel wat staaltjes besteld want ik kon niet kiezen tussen de verschillende kleuren.
Op de markt zijn nu weinig kramen op vrijdag en wij hebben maar een stoffenzaak in de stad (en wijde omgeving) en die verkoopt rest stof van ontwerpers van ArtEZ (nooit vrolijk en altijd dik, zwaar en nauwelijks te verwerken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205637585
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ken de stof, viscose is exact wat ik nodig had. Maar hier had ik wel wat staaltjes besteld want ik kon niet kiezen tussen de verschillende kleuren.
Op de markt zijn nu weinig kramen op vrijdag en wij hebben maar een stoffenzaak in de stad (en wijde omgeving) en die verkoopt rest stof van ontwerpers van ArtEZ (nooit vrolijk en altijd dik, zwaar en nauwelijks te verwerken)
Oh kijk…je had staaltjes. Ja, dan begrijp ik dat kiezen makkelijker is.
pi_205637596
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef AnneX het volgende:
Moeten de badjes ook alsmaar bijgevuld?
Het badje doet hier iets van 5000 liter. Dat verdampt niet zo snel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205637623
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het badje doet hier iets van 5000 liter. Dat verdampt niet zo snel.
Haha. Dat is wat anders dan het vogelbadje van Blues en de schaal met de fontein.
pi_205637702
Ik doe maar niet aan vogelbadjes. Al zouden de katten dat vast geweldig vinden :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205637712
Ohja, vogelbadje, moet ik hier ook weer even vullen zo.

Ik ga eerst eens even kijken of ik de kelder geschikt kan maken voor tijdelijke woonruimte voor Kaatje. Het is hierboven zo benauwd, en itt Cas en Nox heeft zij geen deur waar nog af en toe wat wind doorheen komt.
Morgen weliswaar regen, maar toch.. met zo'n vachtje is het dan ook nog afzien.
pi_205637720
Sinds er gisteren opeens een vogel uit de lucht viel staan vogelbadjes wel heel hoog op mijn 'to buy' lijst.

Voor nu moeten ze het even met grote ovenschalen doen :')
pi_205637754
Ik lag dus in het zwembad. Ook even samen met mijn zoon.
Nu hoor ik dat hij daarna binnen lekker in bad is gegaan, het was zo koud allemaal.
Vertelt ie me weer van onder zijn wollen dekbedje natuurlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205637872
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:39 schreef Sarabi het volgende:
Sinds er gisteren opeens een vogel uit de lucht viel staan vogelbadjes wel heel hoog op mijn 'to buy' lijst.

Voor nu moeten ze het even met grote ovenschalen doen :')
Vogel uit de lucht vallen? :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_205637886
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vogel uit de lucht vallen? :o
Yep een merel en meteen dood.
Waarschijnlijk een van het gezinnetje dat altijd in de tuin zit -O-
pi_205637892
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik lag dus in het zwembad. Ook even samen met mijn zoon.
Nu hoor ik dat hij daarna binnen lekker in bad is gegaan, het was zo koud allemaal.
Vertelt ie me weer van onder zijn wollen dekbedje natuurlijk.
_O-
pi_205638031
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yep een merel en meteen dood.
Waarschijnlijk een van het gezinnetje dat altijd in de tuin zit -O-
Och wat sneu
We have far more in common than that which devides us..
pi_205638037
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik lag dus in het zwembad. Ook even samen met mijn zoon.
Nu hoor ik dat hij daarna binnen lekker in bad is gegaan, het was zo koud allemaal.
Vertelt ie me weer van onder zijn wollen dekbedje natuurlijk.
Die gaat vast geen poolijsdeskundige worden :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205638112
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die gaat vast geen poolijsdeskundige worden :D
:N
Misschien kan ie iets doen in de Kalahari ofzo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205638143
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:N
Misschien kan ie iets doen in de Kalahari ofzo.
Ook toevallig,ik lees net iets over een man die in de Kalahari woonde en daar een leeuwtje heeft geadopteerd en grootgebracht :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205638159
Mijn kind zweet als 10 otters, maar die kan dan weer buitengewoon goed tegen de koud. Paar uur in -15 is geen probleem.

We hebben nu een huisje met een knuffelig schaap :o ik heb nog nooit een knuffelig schaap ontmoet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205638166
Is ie ziek :o @Vanyel
pi_205638168
Nee, dit doet ie volgens het gastenboek altijd :P

Ooh, het ging niet over het schaap _O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205638249
Ik wou dat ik zweette als 10 otters, dan raakte ik m'n warmte tenminste beetje kwijt.

En als ik wel zweet, dan zweet ik op stomme plekken. In m'n knieholtes }:| en bij m'n bovenbenen en onder m'n tieten. Maar onder m'n oksels, ho maar.. }:|
pi_205638261
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:35 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, dit doet ie volgens het gastenboek altijd :P

Ooh, het ging niet over het schaap _O-
Ninja edit :D :D
  zondag 14 augustus 2022 @ 18:51:34 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205638282
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wou dat ik zweette als 10 otters, dan raakte ik m'n warmte tenminste beetje kwijt.

En als ik wel zweet, dan zweet ik op stomme plekken. In m'n knieholtes }:| en bij m'n bovenbenen en onder m'n tieten. Maar onder m'n oksels, ho maar.. }:|
Botox erin jassen als je echt vervelend vindt en geld voor hebt, helpt als een malle _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205638299
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wou dat ik zweette als 10 otters, dan raakte ik m'n warmte tenminste beetje kwijt.

En als ik wel zweet, dan zweet ik op stomme plekken. In m'n knieholtes }:| en bij m'n bovenbenen en onder m'n tieten. Maar onder m'n oksels, ho maar.. }:|
Onder en tussen je borsten zweten is zo dom }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205638418
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:35 schreef Blues het volgende:
Is ie ziek :o @:Vanyel
:N
Hij vindt het gewoon lekker.

Met hetzelfde gemak zit ie in de winter de hele dag in zijn onderbroek te spelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205638485
Scheenzweet is ook goor.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:18:22 #105
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205638493
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik stootte vorige week toen ik ging verven heel hard m'n voet aan de lade van het nachtkastje, die wat eruit was geschoven tijdens het verschuiven van het nachtkastje. Punt vd lade in m'n wreef. Schoenen aan vet pijnlijk.
Ik kon gisteren voor het eerst weer beetje comfortabel schoenen aan.

Ging net weer afplakken. Muur ziet er stuk beter uit dan vanmorgen, maar heb nog wat verf, dus ik wil met rest vd verf ook weer verdund (maar dan iets minder verdund dan vanochtend) nog een volledige laag over hele muur doen morgenochtend. Ik de nachtkastjes weer verschuiven.. en knal de punt vd lade nog harder in m'n wreef dan vorige week. Godsamme. Weer stuk vel half afgeschaafd en beetje dik en blauwe plek. Dat wordt weer een paar dagen op blote voeten..
Heb de lades nu vastgezet met tape, in het kader van beter laat dan nooit :+
Klaagzang galore!
pi_205638625
M'n moeder belde om te vertellen dat ze me een beterschapskaartje had gestuurd en of die al aangekomen was.

Maar m'n brievenbus zit in het portiek en daar ben ik niet geweest, want ik mag de deur nog niet uit.
Ja, ik ben er 1 keer langsgekomen om m'n kliko te legen omdat het een fruitvliegjesbende werd hier binnen, maar toen ben ik met mondkapje op zo snel mogelijk doorgelopen.

Nou ligt er dus nog een beterschapskaartje op me te wachten tot ik beter ben ;(
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:34:22 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205638628
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Lonaa het volgende:
Scheenzweet is ook goor.
Waffoorzweet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:35:50 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205638640
Ik heb nu ook een soort van chemisch lab wat ik een keer per dag naar t zwembad sjouw; test set met pilletjes voor kleuring, chemicaliën voor de ph, tegen algen, verschillende “snelheden” chloor….
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:44:41 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205638715
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder belde om te vertellen dat ze me een beterschapskaartje had gestuurd en of die al aangekomen was.

Maar m'n brievenbus zit in het portiek en daar ben ik niet geweest, want ik mag de deur nog niet uit.
Ja, ik ben er 1 keer langsgekomen om m'n kliko te legen omdat het een fruitvliegjesbende werd hier binnen, maar toen ben ik met mondkapje op zo snel mogelijk doorgelopen.

Nou ligt er dus nog een beterschapskaartje op me te wachten tot ik beter ben ;(
Gewoon ophalen joh dat kaartje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 augustus 2022 @ 20:20:50 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205639040

Ik had een spannend busritje achter de rug. De buschauffeur nam de bocht te kort? Heb het niet eens goed meegekregen wat er gebeurde en botste op iets. Ik kreeg de volle laag qua (veiligheids)glas, gelukkig totaal geen schade opgelopen. :s)
Na inspectie de volgende bus genomen...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205639051
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Botox erin jassen als je echt vervelend vindt en geld voor hebt, helpt als een malle _O_
Oh, dat is wel goed om te weten. Enige onhandige vind ik dan dat ik nu iig nog érgens zweet, en me afvraag hoe handig het is om dat dan tegen te gaan, want kan nu m'n warmte al zo slecht kwijt. Maar ik onthou het wel even, voor als het echt vervelend wordt!
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:18 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Klaagzang galore!
Tja, het was nou eenmaal niet echt een prettige ervaring.
Verder welkom, ben je nieuw hier?

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder belde om te vertellen dat ze me een beterschapskaartje had gestuurd en of die al aangekomen was.

Maar m'n brievenbus zit in het portiek en daar ben ik niet geweest, want ik mag de deur nog niet uit.
Ja, ik ben er 1 keer langsgekomen om m'n kliko te legen omdat het een fruitvliegjesbende werd hier binnen, maar toen ben ik met mondkapje op zo snel mogelijk doorgelopen.

Nou ligt er dus nog een beterschapskaartje op me te wachten tot ik beter ben ;(
Aaah, wel lief. Gewoon ophalen joh, in die tien seconden die je in de hal staat steek je heus niemand aan.

Als ik dan toch aan het klagen ben: kat wil knuffelen. Dat is heel lief. Maar nu ligt er een warme kat languit over m'n buik. En ik had niet per se een warm dekentje nodig :X :+ maar het is ook lief dus ik laat hem toch maar liggen *;
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:22:08 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205639059
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had een spannend busritje achter de rug. De buschauffeur nam de bocht te kort? Heb het niet eens goed meegekregen wat er gebeurde en botste op iets. Ik kreeg de volle laag qua (veiligheids)glas, gelukkig totaal geen schade opgelopen. :)
Na inspectie de volgende bus genomen...
Wat een schrik :o
Gelukkig ben je nog helemaal heel :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205639068
Oh @borisz schrikken zeg! Gelukkig ongedeerd.
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:23:28 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205639070
Beteschap met je voet! @vlindertje89
Gewoon bijna op dezelfde plek ook nog :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205639127
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:35 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nu ook een soort van chemisch lab wat ik een keer per dag naar t zwembad sjouw; test set met pilletjes voor kleuring, chemicaliën voor de ph, tegen algen, verschillende “snelheden” chloor….
Waarom elke dag?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205639137
@borisz :o :o :o

Gelukkig ongedeerd.

Maar hoe krijgt ie het voor elkaar :o

Ik heb alleen 2x in een bus gereden waarvan de chauffeur de rechter buitenspiegel eraf reed. Die zit nogal hoog op een bus, precies de goede hoogte om 'm tegen het dak van de bushalte eraf te rijden bij sommige bushaltes :')
Buschauffeur stapte uit bij het eerstvolgende tankstation, kocht een rolletje duct tape en tapete de spiegel weer aan de bus. En door _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 augustus 2022 @ 20:43:33 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205639232
Tot twee keer toe tegen een lantarenpaal aangestuurd met reclamebord eronder. ? Of een ander bordje?
Ik heb het niet goed gezien, zat lekker boekje te luisteren en toen was ik vooral verbaasd en niet geschrokken _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205639295
Schrikken @borisz vooral ook omdat je het niet aan zag komen. Fijn dat je niets hebt.

Hier is de kat languit op de bank gaan liggen toen ze van schoot werd gestuurd
We have far more in common than that which devides us..
pi_205639297
Toen ik m'n hypotheek wou aanvragen kreeg ik geen werkgeversverklaring, want euh, ontslag was aangezegd.
Volgens mij is dat de enige situatie waarin je 'm niet krijgt :D

Hypotheek wel gekregen, ik had immers wel een vast contract. Jaja logica.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205639400
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef sigme het volgende:
Toen ik m'n hypotheek wou aanvragen kreeg ik geen werkgeversverklaring, want euh, ontslag was aangezegd.
Volgens mij is dat de enige situatie waarin je 'm niet krijgt :D

Hypotheek wel gekregen, ik had immers wel een vast contract. Jaja logica.
Edit: verhaal weggehaald want ik las even niet zo goed :+
Dat is idd bizar _O- ik kan me ook niet voorstellen dat je daar nu nog mee wegkomt.
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:03:31 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205639435
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had een spannend busritje achter de rug. De buschauffeur nam de bocht te kort? Heb het niet eens goed meegekregen wat er gebeurde en botste op iets. Ik kreeg de volle laag qua (veiligheids)glas, gelukkig totaal geen schade opgelopen. :s)
Na inspectie de volgende bus genomen...
Dit een keer gehad in de metro toen ie iets te snel langs een andere metro in tegengestelde richting reed.
Was goed schrikken.

Zo heb je niks, zo heb je een schoot vol :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:06:02 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205639468
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, dat is wel goed om te weten. Enige onhandige vind ik dan dat ik nu iig nog érgens zweet, en me afvraag hoe handig het is om dat dan tegen te gaan, want kan nu m'n warmte al zo slecht kwijt. Maar ik onthou het wel even, voor als het echt vervelend wordt!
[..]
Tja, het was nou eenmaal niet echt een prettige ervaring.
Verder welkom, ben je nieuw hier?
[..]
Aaah, wel lief. Gewoon ophalen joh, in die tien seconden die je in de hal staat steek je heus niemand aan.

Als ik dan toch aan het klagen ben: kat wil knuffelen. Dat is heel lief. Maar nu ligt er een warme kat languit over m'n buik. En ik had niet per se een warm dekentje nodig :X :+ maar het is ook lief dus ik laat hem toch maar liggen *;
Zweet vind wel een weg, hoef je je geen zorgen om te maken. Botox werkt maar heel lokaal (en tijdelijk)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:07:23 #123
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205639484
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Heerlijk he zo'n boek.
Ik ben bezig in Ho llan d (zo geschreven) van Rodaan Al Galidi.
Hoe een asielzoeker/statushouder na ruim 9 jaar in NL tegen allerlei typisch Hollandse dingen aanloopt.
Ik ben even aan het bijlezen. Bedankt voor de tip; ik heb 'm net gereserveerd bij de bieb.
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:10:42 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205639519
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Edit: verhaal weggehaald want ik las even niet zo goed :+
Dat is idd bizar _O- ik kan me ook niet voorstellen dat je daar nu nog mee wegkomt.
Waarom zou je daar nu niet meer mee wegkomen? Het is gewoon dik onlogisch geregeld in de wereld van financiën
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205639545
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik ben even aan het bijlezen. Bedankt voor de tip; ik heb 'm net gereserveerd bij de bieb.
Ik lees ook bijna alles via de bieb O+

Hij heeft hiervoor ook een boek geschreven, dat wil ik ook nog lezen.
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:14:50 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205639592
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom elke dag?
Behoorlijke schommelingen merk ik, afhankelijk van gebruiksvolume en naar wat ik denk de wind
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:16:11 #127
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205639608
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees ook bijna alles via de bieb O+

Hij heeft hiervoor ook een boek geschreven, dat wil ik ook nog lezen.
Mijn man heeft een gratis abonnement omdat hij vrijwilligerswerk doet bij de bieb *O* programmeerles voor kinderen O+

Ah nog een boek, dat wist ik niet ^O^
pi_205639609
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je daar nu niet meer mee wegkomen? Het is gewoon dik onlogisch geregeld in de wereld van financiën
In mijn ervaring willen ze een werkgeversverklaring als bewijs van je inkomen en werk als je in loondienst bent, dus als je die niet krijgt omdat ontslag is aangezegd, lijkt me niet dat je dan toch hypotheek kan krijgen. Plus op een werkgeversverklaring staat tegenwoordig ook een vraag of er voornemens zijn het dienstverband te beëindigen, dus als je de verklaring wel krijgt zal daarop dan dus ja ingevuld worden en dan weet de bank (of andere partij) daar dus alsnog van en ik kan me niet voorstellen dat je dan toch de hypotheek krijgt. Maar misschien is dat mijn naïviteit.
pi_205639614
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
Behoorlijke schommelingen merk ik, afhankelijk van gebruiksvolume en naar wat ik denk de wind
Misschien moet je ze vertellen dat ze beter niet plassen in je eigen zwembad :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205639664
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
In mijn ervaring willen ze een werkgeversverklaring als bewijs van je inkomen en werk als je in loondienst bent, dus als je die niet krijgt omdat ontslag is aangezegd, lijkt me niet dat je dan toch hypotheek kan krijgen. Plus op een werkgeversverklaring staat tegenwoordig ook een vraag of er voornemens zijn het dienstverband te beëindigen, dus als je de verklaring wel krijgt zal daarop dan dus ja ingevuld worden en dan weet de bank (of andere partij) daar dus alsnog van en ik kan me niet voorstellen dat je dan toch de hypotheek krijgt. Maar misschien is dat mijn naïviteit.
Nou, de bank raakte er ook even wat van in de war maar uiteindelijk gaven hun eigen regels de doorslag.

Ik kreeg nog wel ruzie met ze over het bouwdepot, dat wou ik wel maar zonder dat ik er bonnetjes van wou inleveren. Dat was eerst akkoord, later weer niet, toen heb ik gezegd dat het dan niet hoefde en toen hebben ze het bedrag beschikbaar gezet :').

Oh, en op het moment supreme waren ze vergeten de koopsom over te maken naar de notaris dus dat werd een superspoedboeking :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205639691
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, de bank raakte er ook even wat van in de war maar uiteindelijk gaven hun eigen regels de doorslag.

Ik kreeg nog wel ruzie met ze over het bouwdepot, dat wou ik wel maar zonder dat ik er bonnetjes van wou inleveren. Dat was eerst akkoord, later weer niet, toen heb ik gezegd dat het dan niet hoefde en toen hebben ze het bedrag beschikbaar gezet :').

Oh, en op het moment supreme waren ze vergeten de koopsom over te maken naar de notaris dus dat werd een superspoedboeking :D.
:D wauw.
pi_205639827
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees ook bijna alles via de bieb O+

Hij heeft hiervoor ook een boek geschreven, dat wil ik ook nog lezen.
Hoe ik talent voor leven kreeg? Ik zou naar de theatervoorstelling gaan op de dag dat in 2020 alles sloot. Heb nooit meer gehoord dat het opnieuw opgevoerd zou worden.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:42:12 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205639841
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet je ze vertellen dat ze beter niet plassen in je eigen zwembad :D
Ik verwacht dat dat meevalt, maar er ging een aantal keren opvallend veel textiel het bad in, dat heeft denk ik aardige invloed
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205639900
@Blues succes morgen ! 💐 en sterkte! 😘
pi_205640086
Ons badje staat al weken en gisteren is voor het eerst de pH gecontroleerd. Alles was prima.
Spoilers!
pi_205640124
Hier al sinds begin mei.
We hadden even geleden wat alg, te lang niet afgedekt. Nu ook alweer 3 nachten niet gedaan trouwens :{
Toen wel ff wat vaker getest en zooi dit zooi dat erin.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205640357
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe ik talent voor leven kreeg? Ik zou naar de theatervoorstelling gaan op de dag dat in 2020 alles sloot. Heb nooit meer gehoord dat het opnieuw opgevoerd zou worden.
Ja het boek dan.

Oh? Helemaal niks gevonden met zoeken daarover?
Of even de schrijver contacten op twitter of zo?
pi_205640365
Ik hou elke dag 3 seconden zo'n strookje dat alles aangeeft in het bad.

Alleen eind juni toen ik 10 dagen op vakantie was niet en ook niemand het chloor laten aanvullen dus toen moest er wel nieuw water in }:|
pi_205640366
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:50 schreef AnneX het volgende:
@:Blues succes morgen ! 💐 en sterkte! 😘
Tnx. We voelen ons er wat wiebelig onder.
Maar dat mag. En het gaat vast helemaal goedkomen. Toch is 't spannend.
Ik lever m om 8 uur af en ipv doorrijden naar werk, ga ik eerst even relaxed thuis ontbijten en dan rustig naar werk een paar uurtjes.
pi_205640496
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja het boek dan.

Oh? Helemaal niks gevonden met zoeken daarover?
Of even de schrijver contacten op twitter of zo?
Nu nog eens gekeken en blijkt dat het 8 maart hier is geweest. Heb er regelmatig naar gekeken en toch gemist -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_205640522
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Tnx. We voelen ons er wat wiebelig onder.
Maar dat mag. En het gaat vast helemaal goedkomen. Toch is 't spannend.
Ik lever m om 8 uur af en ipv doorrijden naar werk, ga ik eerst even relaxed thuis ontbijten en dan rustig naar werk een paar uurtjes.
Begrijpelijk dat jullie een beetje de bibbers hebben. Heel veel succes beiden
We have far more in common than that which devides us..
pi_205640538
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou elke dag 3 seconden zo'n strookje dat alles aangeeft in het bad.

Alleen eind juni toen ik 10 dagen op vakantie was niet en ook niemand het chloor laten aanvullen dus toen moest er wel nieuw water in }:|
Na 10 dagen nieuw chloor? :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205640590
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Tnx. We voelen ons er wat wiebelig onder.
Maar dat mag. En het gaat vast helemaal goedkomen. Toch is 't spannend.
Ik lever m om 8 uur af en ipv doorrijden naar werk, ga ik eerst even relaxed thuis ontbijten en dan rustig naar werk een paar uurtjes.
:*
Spoilers!
pi_205640642
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Na 10 dagen nieuw chloor? :o
Hier moet elke 3 dagen met dit weer wel nieuwe tabletten in.
pi_205640671
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier moet elke 3 dagen met dit weer wel nieuwe tabletten in.
Ja sorry ik bedoelde nieuw water :o
Als ik lang niks ga doen gooi ik gewoon een extra tablet erin. Of 2. Maar ik wil dan ook echt liever niet al dat water vervangen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205640697
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja sorry ik bedoelde nieuw water :o
Als ik lang niks ga doen gooi ik gewoon een extra tablet erin. Of 2. Maar ik wil dan ook echt liever niet al dat water vervangen.
Er zaten zoveel beestjes in dat ik het echt niet goed zag komen.
Zelfs met nieuw water moet ik mij dan even over het idee heen zetten.
pi_205640717
Ah bah.
We hebben hier een afdekzeil. En een pomp. Dat scheelt wel in zooi erin.
Vooral als je het zeil gebruikt ook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205640735
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:07 schreef Vanyel het volgende:
Ah bah.
We hebben hier een afdekzeil. En een pomp. Dat scheelt wel in zooi erin.
Vooral als je het zeil gebruikt ook.
Het zeil zat er op en de pomp stond ook aan. Daarom ging ik er ook vanuit dat het wel goed zou gaan. Maar toch ging het mis -O- Wel heel zonde van het water.
pi_205641092
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Tnx. We voelen ons er wat wiebelig onder.
Maar dat mag. En het gaat vast helemaal goedkomen. Toch is 't spannend.
Ik lever m om 8 uur af en ipv doorrijden naar werk, ga ik eerst even relaxed thuis ontbijten en dan rustig naar werk een paar uurtjes.
Heel begrijpelijk en verstandig van je!
pi_205641181
Succes @Blues en g morgen! :*
pi_205641252
Nog 25 graden, dat gaat een fijne nacht worden -O-
pi_205641374
Na een half uurtje in bed toch maar weer in het zwembad gaan liggen. Slapen gaat zo toch niet lukken.
pi_205641545
Regen en onweer O+
Wel net te hard om m'n ramen wagenwijd open te kunnen laten staan, dus dat is jammer. Staan op kiepstand nu, maar dat laat toch stuk minder koelere lucht binnen.

Nu kijken of ik nog beetje kan slapen.. gister was van 00.30-5.30 en heel onrustig (horloge heeft t ook niet als slapen geregistreerd), vandaag is het tot nu toe 00.30-3.00.. dus kan nog wel wat extra uurtjes gebruiken.

[ Bericht 62% gewijzigd door vlindertje89 op 15-08-2022 04:26:40 ]
pi_205641670
Geslapen van half 12 tot half 4. En van 5 tot 7. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205641673
Also buikpijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205641684
Succes Blues en g! :*
pi_205641692
Succes blues en g *;
pi_205641696
Ik ga thuiswerken vandaag. Verveelde me gisteren dus ben blij dat ik wat kan gaan doen.

Reukvermogen nog steeds kwijt. Alles ruikt wel minder vies.

Gisteren halfuurtje héél rustige yoga gedaan, nu spierpijn in m'n kont. Denk dat het te vroeg was om alweer yoga te gaan doen. :{

@vlindertje89 onweer?! Hier was het gisteravond strakblauw en nu weer. Wel jammer dat je zo slecht slaapt :*
pi_205641699
Regen en Onweer en Wind en lekker ff doortochten *G*
pi_205641703
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 07:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga thuiswerken vandaag. Verveelde me gisteren dus ben blij dat ik wat kan gaan doen.

Reukvermogen nog steeds kwijt. Alles ruikt wel minder vies.

Gisteren halfuurtje héél rustige yoga gedaan, nu spierpijn in m'n kont. Denk dat het te vroeg was om alweer yoga te gaan doen. :{

Beterschap!
En rustig aan.. energie moet naar herstel gaan, niet naar yoga ;)

Ik heb nog steeds keelpijn o|O
pi_205641705
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:39 schreef Sarabi het volgende:
Na een half uurtje in bed toch maar weer in het zwembad gaan liggen. Slapen gaat zo toch niet lukken.
's Nachts zwemmen O+
Deden wij in Turkije. Sprongen zo in ons ondergoed ongepland in zee _O-
pi_205641749
Mogge!

Succes @golfer
We have far more in common than that which devides us..
pi_205641761
Hier ook nog geen regen, wel al wat afgekoeld.

Het gaat kut met Kaatje konijn :{
Gisteren nog naar de spoeddienst geweest van de faculteit. Waalwijk vond ik echt te ver weg voor haar (plus dat ik de overvolle agenda zag, en dan weet ik wel hoe het loopt...), Nieuwegein liet aan de telefoon uit alles blijken dat ze geen zin hadden in een ziek konijn en er geen bal verstand van hadden (is niet de eerste keer) en nouja, Utrecht had dan wel plek.

Het gaat ondanks alle medicatie/pijnstillers enkel bergafwaarts. Dus ik ga de dierenarts hier in het dorp zo maar eens bellen. ;(
pi_205641769
Wat rot voor het konijn :{ misschien weet je dit al lang en breed maar Dierendokters in Utrecht hebben verstand van knaagdieren & konijnen en zijn ook altijd heel betrokken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205641776
'morgen! Hier ook belabberd geslapen, en het is superbenauwd. Geen regen en onweer te zien ook hier.

Wat triest van het konijn zeg @Candaasje, je hoopt toch op een andere afloop.
  maandag 15 augustus 2022 @ 07:55:08 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205641779
Hier gisteravond om 23:00 nog even zwembad gedobberd, en daarna hele nacht door het bed gedobberd. De combi van warme nacht en hoge luchtvochtigheid is bleh.

Hier ook geen regen voorspeld; gister zat t nog wel in het rijtje van buienradar maar vanmorgen was het daar uit verdwenen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205641795
Goedemorgen!
Lekker uurtje gefietst, nu op kantoor.

Succes @Blues & golfer :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205641798
Aww Candaasje. Wat naar voor Kaatje2 en jullie :'(

Ik had vage dromen. Iets over met een zak cheese onion chips naar een Joegoslavische sauna :?

Regen *O* Duitslanddag *O*
Spoilers!
pi_205641829
Ach wat zielig van Kaatje, hopelijk komt het toch nog goed.

Hier geen regen geweest volgens mij en volgens de voorspellingen hoeven we dat vandaag ook niet te verwachten. Wel komt er, met deuren en ramen open, veel meer frisse en koele lucht naar binnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205641851
Ach wat sneu @Candaasje ;(

Het was hier vanaf 3.30 aan het regenen en onweren, tot een uur of 4.30. Heerlijk. Heb sinds 7.30 alles even open staan, waait alleen niet echt, maar temperatuur in woonkamer is iig al van 27 naar 26 graden gezakt.

Jij ook al zo'n kutnacht @Lonaa :* door de warmte of andere dingen?
Voor mij werd het uiteindelijk 00.30-3.00 en 4.45-7.25. Gelukkig nog steeds vakantie deze week, dus straks nog maar even wat inhalen.
pi_205641867
Warmte in combinatie met het feit dat mensen een aantal deuren verderop op vakantie zijn maar de chihuahua thuis hebben gelaten. Er schijnt wel eimand langs te gaan voor voer enzo, maar verder zit ie 24/7 in en om huis. En hij blaft. Zo'n beetje de hele nacht. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205641868
Universele slechte slaapnacht lees ik? Ik doe mee :')
Gelukkig vandaag thuis’werk’dag.

Geen regen hier, wel afkoeling dus alles lekker open O+

Arm Kaatje-konijn! Hopelijk komt het nog goed ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205641883
Thnx allen :*

De dierenarts hier heeft een aantal dierenartsen gespecialiseerd in exoten en konijnen, maar heel eerlijk denk ik dat euthanasie nu het eerlijkste is en dat zou ook elke DA moeten kunnen. Of ze moeten nog met een baanbrekend idee komen maar dat betwijfel ik. We hebben eigenlijk alles al gedaan.

Ik vind het zo kut. En normaal kan ik best goed loslaten en afscheid nemen en zie ik dagelijks (meerdere) dode dieren. Ook al ken ik Kaatje pas een paar dagen, ik loop te snotteren.

/labiele verzorger
pi_205641921
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:33 schreef Candaasje het volgende:
Thnx allen :*

De dierenarts hier heeft een aantal dierenartsen gespecialiseerd in exoten en konijnen, maar heel eerlijk denk ik dat euthanasie nu het eerlijkste is en dat zou ook elke DA moeten kunnen. Of ze moeten nog met een baanbrekend idee komen maar dat betwijfel ik. We hebben eigenlijk alles al gedaan.

Ik vind het zo kut. En normaal kan ik best goed loslaten en afscheid nemen en zie ik dagelijks (meerdere) dode dieren. Ook al ken ik Kaatje pas een paar dagen, ik loop te snotteren.

/labiele verzorger
Ach :* da's toch niet gek. Het is natuurlijk wel een verschil dat de dode dieren normaal gesproken op je werk zijn, en dit konijntje onderdeel van je huishouden zou worden. Ik hoop voor je dat ze toch nog met een wonder komen :*
pi_205641932
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 07:30 schreef Blues het volgende:

[..]
's Nachts zwemmen O+
Deden wij in Turkije. Sprongen zo in ons ondergoed ongepland in zee _O-
Ik hou er van O+

Maar nu was het ook wel echt nodig. Om half 2 weer ins bed in gegaan en daarna goed geslapen.

We kregen tijdens het zwemmen ook nog bezoek van 2 egels O+
pi_205641942
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2022 07:48 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook nog geen regen, wel al wat afgekoeld.

Het gaat kut met Kaatje konijn :{
Gisteren nog naar de spoeddienst geweest van de faculteit. Waalwijk vond ik echt te ver weg voor haar (plus dat ik de overvolle agenda zag, en dan weet ik wel hoe het loopt...), Nieuwegein liet aan de telefoon uit alles blijken dat ze geen zin hadden in een ziek konijn en er geen bal verstand van hadden (is niet de eerste keer) en nouja, Utrecht had dan wel plek.

Het gaat ondanks alle medicatie/pijnstillers enkel bergafwaarts. Dus ik ga de dierenarts hier in het dorp zo maar eens bellen. ;(
-O-
Sterkte :*
pi_205642017
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:33 schreef Candaasje het volgende:
Thnx allen :*

De dierenarts hier heeft een aantal dierenartsen gespecialiseerd in exoten en konijnen, maar heel eerlijk denk ik dat euthanasie nu het eerlijkste is en dat zou ook elke DA moeten kunnen. Of ze moeten nog met een baanbrekend idee komen maar dat betwijfel ik. We hebben eigenlijk alles al gedaan.

Ik vind het zo kut. En normaal kan ik best goed loslaten en afscheid nemen en zie ik dagelijks (meerdere) dode dieren. Ook al ken ik Kaatje pas een paar dagen, ik loop te snotteren.

/labiele verzorger
Als je een beestje alleen maar ziet lijden en stress hebben, zonder uitzicht op snelle verbetering, dan is dat soms de best keuze die je kunt maken.
En als je haar mee naar huis neemt om definitief bij je te komen wonen, is dat toch een hele andere band dan wanneer je ze in behandeling hebt op je werk :*

Groetjes, een regelmatig snotterende kittenopvanger. /labiel?
Zelfs bij collega’s, toen het asiel me een keer op mijn werk belde omdat moederpoes geëuthanaseerd moest worden. Gelukkig was er toen thee en lekkere koekjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205642018
Sterkte @Candaasje :*
arm konijntje. ;(
pi_205642031
Iets heel anders: als iemand Foodello eens wil proberen, ik heb een code voor 10 euro korting op je eerste bestelling (minimaal bedrag 30 euro). DM maar als je belangstelling hebt.
Je mag dus nog geen klant bij ze zijn.

Edit: code vergeven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-08-2022 11:55:30 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:07:46 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205642054
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iets heel anders: als iemand Foodello eens wil proberen, ik heb een code voor 10 euro korting op je eerste bestelling (minimaal bedrag 30 euro). DM maar als je belangstelling hebt.
Je mag dus nog geen klant bij ze zijn.
Wat is dat? kan je er gewoon eenmalig bestellen of zit je aan dingen vast? (zoals hello fresh abbo's ofzo)
pi_205642102
Ach Candaasje , wat verdrietig voor jullie nieuwe huisdier. Ondanks de goede zorgen en goede wil. Sterkte ermee.

Regen en onweer in U? 😳 Tien km verderop: een paar druppels om 6 uur.
Misschien vanavond om 18 uur nog wat. De miezer verdampt terwijl de regen valt.

Wat stom om op vakantie te gaan en je hondje Alleen 8)7 thuis te laten.
Het is toch een gezelschapsdier!?
pi_205642131
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Warmte in combinatie met het feit dat mensen een aantal deuren verderop op vakantie zijn maar de chihuahua thuis hebben gelaten. Er schijnt wel eimand langs te gaan voor voer enzo, maar verder zit ie 24/7 in en om huis. En hij blaft. Zo'n beetje de hele nacht. :{
Jeetje -O- Ik voel me al rottig om twee cavia's twee weken thuis te laten, maar een hond.... :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:33:31 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205642232
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iets heel anders: als iemand Foodello eens wil proberen, ik heb een code voor 10 euro korting op je eerste bestelling (minimaal bedrag 30 euro). DM maar als je belangstelling hebt.
Je mag dus nog geen klant bij ze zijn.
Kende de dienst niet maar een sympatiek concept,
quote:
Wij redden producten die niet in de supermarkt belanden, omdat de THT-datum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt, of omdat er een drukfout staat op de verpakking. Zo verminderen we voedselverspilling in Nederland
Wij verkopen al onze producten altijd met een fikse korting. Wij vergelijken de prijzen van onze producten met het normale prijsniveau in de supermarkt. Zo verminder je voedselverspilling én bespaar je flink op je boodschappen!

Kwam dit soort producten altijd tegen bij de Xenos, altijd leuk
pi_205642252
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje -O- Ik voel me al rottig om twee cavia's twee weken thuis te laten, maar een hond.... :X
De twee cavia’s hebben elkaar nog. *;
pi_205642296
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
De twee cavia’s hebben elkaar nog. *;
Zeker, en ze zijn zo snel gestresst dat uit logeren ook niet aangenaam voor ze is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205642533
Dat Foodello ziet er interesant uit inderdaad, ik ga eens kijken :)

Ik zag ook dat ik nog 15 euro shoptegoed bij Crisp had. Iemand nog een (vegan) aanrader daar?
pi_205642779
Ik: Kom Kaatje, tijd om lekker voor eeuwig je ogen toe te doen, geen pijn meer :*

Kaatje: nope :{w


Dan heb je dus opeens weer een springlevend konijn op de tafel bij de dierenarts. Dat spontaan weer plast, en dr mand verbouwt.

Dus we gaan nog 1 poging doen. Dierenarts wilde het nog niet opgeven nu ze zich zo toonde. Met een zwik pijnstilling, infuusvlessen mee (onderhuids) en antibiotica.... gaan we kijken of we haar er toch door kunnen trekken.

Blijft spannend, en als ze weer verslechterd wordt het alsnog euth.


Ben wel blij dat ik nog iets van personeelskorting krijg. :')
pi_205642879
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iets heel anders: als iemand Foodello eens wil proberen, ik heb een code voor 10 euro korting op je eerste bestelling (minimaal bedrag 30 euro). DM maar als je belangstelling hebt.
Je mag dus nog geen klant bij ze zijn.
Oh is dat waar ze reclame voor maken met Meneer blikje tomaat met een verkeerd ettiket enzo?
pi_205642900
Ging trainen. Bah.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 augustus 2022 @ 10:48:49 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205642905
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ging trainen. Bah.
Lekker weertje voor...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205642912
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker weertje voor...
Nou, ik kan je vertellen dat het buiten significant aangenamer is dan in de kerk. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205642937
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef Tuindier het volgende:
Dat Foodello ziet er interesant uit inderdaad, ik ga eens kijken :)

Ik zag ook dat ik nog 15 euro shoptegoed bij Crisp had. Iemand nog een (vegan) aanrader daar?
Worstenbroodjes ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 15 augustus 2022 @ 10:54:33 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205642945
Ja zeg... ik had al trek.. hoe moet ik dit nu tot 18:00 zo volhouden als er om 11:00 al Worstenbroodjes over tafel gaan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205642997
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:54 schreef fietsie het volgende:
Ja zeg... ik had al trek.. hoe moet ik dit nu tot 18:00 zo volhouden als er om 11:00 al Worstenbroodjes over tafel gaan...
Ze zijn dus vegan, helpt dat?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:01:43 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205643021
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ze zijn dus vegan, helpt dat?
Nah, dat is ook eetbaar. Zelfs dat :P

Gekke is, voor mijn vakantie had ik op t werk nul moeite met niet eten; tijdens de vakantie thuis ook niet.
Maar sinds het zo belachelijk warm is heb ik vrijwel voortdurend vreetzin.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205643044
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh is dat waar ze reclame voor maken met Meneer blikje tomaat met een verkeerd ettiket enzo?
Japs! En beperkte houdbaarheid, teveel ingekocht etc.

Ik houd ervan als ik vegan kookroom voor 20 cent per pakje kan kopen. Dan wil ik er ook best wel drie aanschaffen en even vegan worden, zeg maar :+

Je konijn :D *duimdum*

Tevens keek ik weer eens naar mijn aanrecht vol afwas en er is weer een principe de deur uit gegaan… ik heb net een mini vaatwasser gekocht. Die kan precies op dat plekje waar ik nu mijn vaat stapel. Tweedehands dus als het niks is, is de miskoop minder pijnlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205643070
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat is dat? kan je er gewoon eenmalig bestellen of zit je aan dingen vast? (zoals hello fresh abbo's ofzo)
Nee, geen maaltijdboxen maar bulk inkopen van supermarkt artikelen die bijna over datum/teveel ingekocht etc zijn.
En bulk kan ook drie pakken rijst zijn, of twee repen chocolade.

Leuk om goedkoop aan vaste aankopen te komen. En lollig om nieuwe dingen goedkoop te proberen.
Soms hebben ze 3 voor de prijs van 1 acties _O_

*alcoholvrije G&T in huis heeft nu*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205643106
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Japs! En beperkte houdbaarheid, teveel ingekocht etc.

Ik houd ervan als ik vegan kookroom voor 20 cent per pakje kan kopen. Dan wil ik er ook best wel drie aanschaffen en even vegan worden, zeg maar :+

Je konijn :D *duimdum*

Tevens keek ik weer eens naar mijn aanrecht vol afwas en er is weer een principe de deur uit gegaan… ik heb net een mini vaatwasser gekocht. Die kan precies op dat plekje waar ik nu mijn vaat stapel. Tweedehands dus als het niks is, is de miskoop minder pijnlijk.
Oh dat is wel een tof initiatief! ik ga eens neuzen op de site!

Kaatje knabbelde net zelf weer op wat wortelloof. Heel de nacht niet gedaan, dus nouja, dat is fijn O+
Ik heb altijd al medelijden met eigenaren van dieren, maar nu is dat weer even goed opgefrist. Die radeloosheid/twijfel is echt verschrikkelijk.
pi_205643114
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Japs! En beperkte houdbaarheid, teveel ingekocht etc.

Ik houd ervan als ik vegan kookroom voor 20 cent per pakje kan kopen. Dan wil ik er ook best wel drie aanschaffen en even vegan worden, zeg maar :+

Je konijn :D *duimdum*

Tevens keek ik weer eens naar mijn aanrecht vol afwas en er is weer een principe de deur uit gegaan… ik heb net een mini vaatwasser gekocht. Die kan precies op dat plekje waar ik nu mijn vaat stapel. Tweedehands dus als het niks is, is de miskoop minder pijnlijk.
Ik heb er in mijn studentenappartement eentje gehad en vond het een fantastisch ding en sinds toen nooit meer zonder vaatwasser geweest :+ . Wat grootte betreft vond ik het ook ideaal voor een één- of tweepersoons huishouden, hoefde niet elke dag te draaien maar ook niet dat je een week moet wachten voor ie vol zit. Eén van m'n betere aankopen was dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-08-2022 11:26:22 ]
pi_205643148
Ohja, de afwas.... die staat ook nog op me te wachten.

Het duurt nog even eer de nieuwe keuken er is, maar wij zijn ook overstag gegaan voor een vaatwasser. Niet dat ie elke dag aan zal staan straks, maar het idee van niet je halve aanrecht voor vieze meuk is wel fijn. :P
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:18:50 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205643200
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, geen maaltijdboxen maar bulk inkopen van supermarkt artikelen die bijna over datum/teveel ingekocht etc zijn.
En bulk kan ook drie pakken rijst zijn, of twee repen chocolade.

Leuk om goedkoop aan vaste aankopen te komen. En lollig om nieuwe dingen goedkoop te proberen.
Soms hebben ze 3 voor de prijs van 1 acties _O_

*alcoholvrije G&T in huis heeft nu*
OK ik zit even te kijken, vind het idee leuk en hou ook van gekke smaken uitproberen enzo.
Maar hoe vind ik de beste aanbiedingen? _O-
wat ik nu zie vind ik allemaal maar matige koopjes. :D
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:24:53 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205643245
Ik zou een keuken zonder onderkastjes maar met een aantal vaatwassers op een rij ook prima vinden :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205643249
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
OK ik zit even te kijken, vind het idee leuk en hou ook van gekke smaken uitproberen enzo.
Maar hoe vind ik de beste aanbiedingen? _O-
wat ik nu zie vind ik allemaal maar matige koopjes. :D
Het is wel hit and miss ja _O-
De 1+2 gratis weken zijn leuk, als daar iets voor je bij zit. En de superdeals.
Daar begin ik, en dan vul ik aan met reguliere zaken die iets duurder zijn maar toch nog altijd goedkoper dan supermarkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205643259
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:24 schreef fietsie het volgende:
Ik zou een keuken zonder onderkastjes maar met een aantal vaatwassers op een rij ook prima vinden :P
Broerlief heeft er twee _O_
Die worden dus ook als extra kastruimte gebruikt, zelden dat alle borden de kastjes halen. Hop de ene vaatwasser uit, vies maken, andere vaatwasser in *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:32:14 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205643304
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:24 schreef fietsie het volgende:
Ik zou een keuken zonder onderkastjes maar met een aantal vaatwassers op een rij ook prima vinden :P
Gewoon zo'n vaatwasser voor grootkeukens.
Goed, dan ben je zo'n ¤6500 kwijt maar dan heb je ook wat
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205643355
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gewoon zo'n vaatwasser voor grootkeukens.
Goed, dan ben je zo'n ¤6500 kwijt maar dan heb je ook wat
Dan heb je de rest van de kastruimte wel nodig voor al het extra servies wat je moet kopen ja _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205643356
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
pi_205643405
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
*O*
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:46:32 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205643424
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205643495
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
*O* *O* *O*
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:02:02 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205643563
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
*O*
pi_205643620
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
Goeie berrichten! B-)
pi_205643622
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
Yeah *O* *O* *O*

Wat een goed nieuws

En ook nog eens een vrolijke KaatKonijn

Naar de tandarts geweest, alles ok (liep wel enorm uit) daarna iets ophalen bij de huisarts. Die hebben overleg van 1030-11.00. Maar de deur bleef dicht. Iemand in de wachtrij belde om 1130…waren ze vergeten de deur open te doen :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205644111
Manager bijgepraat na diens vakantie. Lang leve de kracht van de CC.
Mooi, als informatiestromen bij elkaar komen :7
Ik heb excuus gekregen en hij gaat wat zaken uitzoeken en rechtzetten die niet zijn gedaan zoals afgesproken was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205644136
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
Fijn! *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205644339
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je een beestje alleen maar ziet lijden en stress hebben, zonder uitzicht op snelle verbetering, dan is dat soms de best keuze die je kunt maken.
Zouden we bij mensen misschien ook wat minder moeilijk over moeten doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205644475
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zouden we bij mensen misschien ook wat minder moeilijk over moeten doen.
Zeker, eens :Y

De keerzijde is weer dat het bij beestjes te pas en te onpas als 'oplossing' wordt gezien. De euthasol staat gewoon in de kast voor het grijpen. En dat wordt daardoor ook vaak te snel gedaan imho.
pi_205644546
Kaatje eet zelf dwangvoeding uit het spuitje O+

Kleine beetjes, maar het is meer dan eerst. Laat de keutels maar komen *O* *duimt*

Ik ga mezelf zo eens ook in het huishouden nuttig maken. Was nu aan het netflixen. Moet toch een beetje in de buurt blijven van Kaat, ik vond dat wel een mooi excuus :+
pi_205644637
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zouden we bij mensen misschien ook wat minder moeilijk over moeten doen.
Zeker.

Sterker nog: mensen zouden daar zelf soms wat ‘minder moeilijk’ over moeten doen.
Klinkt heel naar maar ik ben inmiddels getuige geweest van wat lijdenswegen. Als in: na een lang of minder lang ziekbed maximaal nog 2 weken te leven hebben en toch geen euthanasie willen. En dus met veel pijn, misselijk, suf etc die laatste 14 dagen door lijden. Vaak geen contact meer mogelijk met hun naasten, die door de doorwaakte nachten en alle onrust in huis door een voortdurend veranderende situatie ook bij de enkels afbreken.

Echt, iedereen mag dat zelf weten, ik zal mensen nooit naar euthanasie toepraten, maar ik zie totaal niet wat dat stukje lijden met half of geen bewustzijn toevoegt aan een zinvol leven. En die keuze heeft lang niet altijd met geloof te maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205644679
Ben me nu een weg aan het banen door de modderpoel die storingsmelding ICT heet.
Blijkbaar is de nieuwe routing die drie weken geleden gecommuniceerd is al achterhaald :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2022 @ 14:15:55 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205644861
Radio Mangiare moet eind van het jaar stoppen. :'(
1 vd leukste programma's op Radio1. En gaat ook nog over koken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205644887
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:15 schreef borisz het volgende:
Radio Mangiare moet eind van het jaar stoppen. :'(
1 vd leukste programma's op Radio1. En gaat ook nog over koken.
Nou moe! Wat stom. Waarom?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205644932
Zo fijn wanneer bedrijven een goede administratie bijhouden. Net weer een telefoontje van een recruiter gehad. Nagekeken (gezien de vacature) en jawel, de 3 van dit bedrijf. Zeg je "ik ken jullie" nee hoor u staat niet in ons systeem. Even wat mailtjes gestuurd "oeps"
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2022 @ 14:27:25 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205644943
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou moe! Wat stom. Waarom?
'Past niet meer in het zenderprofiel'
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:35:37 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645005
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo fijn wanneer bedrijven een goede administratie bijhouden. Net weer een telefoontje van een recruiter gehad. Nagekeken (gezien de vacature) en jawel, de 3 van dit bedrijf. Zeg je "ik ken jullie" nee hoor u staat niet in ons systeem. Even wat mailtjes gestuurd "oeps"
Recruiters moeten ze sowieso uitroeien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205645020
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Recruiters moeten ze sowieso uitroeien
Ik wacht op het telefoontje van de volgende _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:39:46 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645031
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik wacht op het telefoontje van de volgende _O-
Ik heb weleens een werkopdracht ergens uitgezet bij een andere organisatie.
Werd ik vervolgens door hun recruiter benaderd of ik die werkopdracht wilde uitvoeren, want 'unieke kans'

:')

En dan stug blijven volhouden ook dat dit echt een topkans is

Rot gauw op man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:48:20 #228
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205645081
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik heb weleens een werkopdracht ergens uitgezet bij een andere organisatie.
Werd ik vervolgens door hun recruiter benaderd of ik die werkopdracht wilde uitvoeren, want 'unieke kans'

:')

En dan stug blijven volhouden ook dat dit echt een topkans is

Rot gauw op man
20 Jaar geleden managede ik telecomklanten met hun non voice diensten (SMS, MMS etc) voor een leverancier. Werd nog jaren lang benaderd over Microsoft System Center Configuration Manager/Microsoft Systems Management Server (SMS) implementatie klusse door recruiters.
Begrepen dus geen ene fuck van mijn CV maar zagen SMS staan.
pi_205645091
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik heb weleens een werkopdracht ergens uitgezet bij een andere organisatie.
Werd ik vervolgens door hun recruiter benaderd of ik die werkopdracht wilde uitvoeren, want 'unieke kans'

:')

En dan stug blijven volhouden ook dat dit echt een topkans is

Rot gauw op man
Ik heb voor een CFO gewerkt. De CFO vacatures die mij zijn aangeboden zijn niet op twee handen te tellen _O-
Eerst legde ik het nog vriendelijk uit. Nu vraag ik of ze even goed willen lezen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:50:00 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645095
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
20 Jaar geleden managede ik telecomklanten met hun non voice diensten (SMS, MMS etc) voor een leverancier. Werd nog jaren lang benaderd over Microsoft System Center Configuration Manager/Microsoft Systems Management Server (SMS) implementatie klusse door recruiters.
Begrepen dus geen ene fuck van mijn CV maar zagen SMS staan.
Dat niveau is het doorgaans wel ja.
Wat een aids

Hoe zouden die mensen zich aan het eind van een werkdag zelf toch eens voelen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:50:42 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645100
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb voor een CFO gewerkt. De CFO vacatures die mij zijn aangeboden zijn niet op twee handen te tellen _O-
Eerst legde ik het nog vriendelijk uit. Nu vraag ik of ze even goed willen lezen.
Luie flikkers zijn het
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205645151
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Luie flikkers zijn het
Echt, paar weken geleden een dame aan de lijn. kort gesprek, maar ieder 3 woord was "super". Ik heb even keihard ieiieieieieieiiei geroepen toen de verbinding werd verbroken.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:56:53 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645165
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt, paar weken geleden een dame aan de lijn. kort gesprek, maar ieder 3 woord was "super". Ik heb even keihard ieiieieieieieiiei geroepen toen de verbinding werd verbroken.
Ik vind het wel altijd fijn voor mijn Alzheimer light dat ze mijn naam even een keer of zes herhalen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205645210
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vind het wel altijd fijn voor mijn Alzheimer light dat ze mijn naam even een keer of zes herhalen
Een recruiter voor de belastingdienst (ik wil niet naar Apeldoorn) heeft in 3 mails, 3x mijn voornaam verkeerd geschreven. Na de 2e keer (andere fout dan de eerste keer) heb ik erbij gezet dat het misschien een idee was om iets te lezen voordat je het gaat versturen, niet alleen naar potentiele kandidaten, maar dit kan ook gebeuren naar een klant. Derde mail, weer verkeerde aanhef met het excuus dat de gebruikte naam in de tweede mail de naam van zijn buurvrouw was. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:02:40 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205645223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een recruiter voor de belastingdienst (ik wil niet naar Apeldoorn) heeft in 3 mails, 3x mijn voornaam verkeerd geschreven. Na de 2e keer (andere fout dan de eerste keer) heb ik erbij gezet dat het misschien een idee was om iets te lezen voordat je het gaat versturen, niet alleen naar potentiele kandidaten, maar dit kan ook gebeuren naar een klant. Derde mail, weer verkeerde aanhef met het excuus dat de gebruikte naam in de tweede mail de naam van zijn buurvrouw was. _O-
Duidelijk last van een bore out die figuur zo te lezen, so sad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205645359
Verkeerde spelling van naam maak ik ook vaak mee. Ook van collega's en studenten. Eén van m'n copromotoren schreef m'n naam de helft vd tijd goed en de helft vd tijd niet :') en daar werkte ik 4.5 jaar mee samen. Maar ook studenten waar ik tig keer mee heb gemaild en geteamst die m'n naam elke keer verkeerd schrijven. Ik moet ook wel zeggen, het interesseert me ook niet zo, dus ik verbeter het ook nooit. Ik schrijf stug m'n naam goed in de afsluiting en verder steek ik er geen moeite in. Zo moeilijk is m'n naam nou ook weer niet, alleen -ine is de meest gangbare spelling en mijn spelling is -ien.

Wel kansloos als je het verkeerd blijft doen als je erop gewezen wordt, al helemaal in zo'n setting..
pi_205645422
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Verkeerde spelling van naam maak ik ook vaak mee. Ook van collega's en studenten. Eén van m'n copromotoren schreef m'n naam de helft vd tijd goed en de helft vd tijd niet :') en daar werkte ik 4.5 jaar mee samen. Maar ook studenten waar ik tig keer mee heb gemaild en geteamst die m'n naam elke keer verkeerd schrijven. Ik moet ook wel zeggen, het interesseert me ook niet zo, dus ik verbeter het ook nooit. Ik schrijf stug m'n naam goed in de afsluiting en verder steek ik er geen moeite in. Zo moeilijk is m'n naam nou ook weer niet, alleen -ine is de meest gangbare spelling en mijn spelling is -ien.

Wel kansloos als je het verkeerd blijft doen als je erop gewezen wordt, al helemaal in zo'n setting..
De eerste keer dat deze man het verkeerd schreef was mijn voornaam niet eens uit te spreken. En da's slordig. Dat ze mij hetzelfde noemen als @Lonaa daar ben ik al aan gewend en reageer ik niet meer op. maar slordig een paar letters door elkaar zetten, vind ik niet professioneel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205645444
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De eerste keer dat deze man het verkeerd schreef was mijn voornaam niet eens uit te spreken. En da's slordig. Dat ze mij hetzelfde noemen als @:Lonaa daar ben ik al aan gewend en reageer ik niet meer op. maar slordig een paar letters door elkaar zetten, vind ik niet professioneel.
Is het ook niet. Als een recruiter het zou doen zou ik ook direct afgeknapt zijn. Als je in die context m'n naam al niet normaal kan schrijven, heb ik er geen vertrouwen in dat je verder wel nauwkeurig etc bent.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 15:56:04 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205645647
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een recruiter voor de belastingdienst (ik wil niet naar Apeldoorn) heeft in 3 mails, 3x mijn voornaam verkeerd geschreven. Na de 2e keer (andere fout dan de eerste keer) heb ik erbij gezet dat het misschien een idee was om iets te lezen voordat je het gaat versturen, niet alleen naar potentiele kandidaten, maar dit kan ook gebeuren naar een klant. Derde mail, weer verkeerde aanhef met het excuus dat de gebruikte naam in de tweede mail de naam van zijn buurvrouw was. _O-
Die recruiter krijgt z'n salaris wel ook als jij geen werk krijgt. Gaat dat constant wijzen op hun fouten niet tegen je werken? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205645688
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die recruiter krijgt z'n salaris wel ook als jij geen werk krijgt. Gaat dat constant wijzen op hun fouten niet tegen je werken? :)
Er zijn ik weet niet hoeveel recruiters. En tot nu toe ben ik er geen een tegengekomen die mijn cv goed had gelezen (tenzij de persoon die 2 uur geleden zou bellen anders is).
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:03:14 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205645704
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
*O*
pi_205645781
Op mijn werk zijn ze er net (na sluitingsdatum) achter gekomen dat het mailadres in de vacature niet klopte. En het gevraagde aantal uren ook niet :') O, en de datum die erin staat waarop de gesprekken plaatsvinden… juist.
Dat er een grammaticale fout in stond had ik al eerder gezien.

Je hoeft geen recruiter te zijn om te kunnen falen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205645815
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op mijn werk zijn ze er net (na sluitingsdatum) achter gekomen dat het mailadres in de vacature niet klopte. En het gevraagde aantal uren ook niet :') O, en de datum die erin staat waarop de gesprekken plaatsvinden… juist.
Dat er een grammaticale fout in stond had ik al eerder gezien.

Je hoeft geen recruiter te zijn om te kunnen falen *O*
Oef
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:30:05 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_205645949
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update van g
*O* O+
Beterschap voor G.
Nog even een nachtje genieten van een niet al te warme kamer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205645980
Ik had even een déjà-vu , met jullie rectruiterverhalen |:)
pi_205645993
*mopper
Ik wilde dus voor het eerst in mijn festivalleven een gasbrandertje en blikje meenemen, want kost 2 tientjes bij de Decathlon. Gasbrandertjes op volgens de website.
*mopper
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:37:40 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205646020
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:33 schreef Lonaa het volgende:
*mopper
Ik wilde dus voor het eerst in mijn festivalleven een gasbrandertje en blikje meenemen, want kost 2 tientjes bij de Decathlon. Gasbrandertjes op volgens de website.
*mopper
Marktplaats kijken, dit is het seizoen dat mensen een andere willen :D
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:40:59 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205646055
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op mijn werk zijn ze er net (na sluitingsdatum) achter gekomen dat het mailadres in de vacature niet klopte. En het gevraagde aantal uren ook niet :') O, en de datum die erin staat waarop de gesprekken plaatsvinden… juist.
Dat er een grammaticale fout in stond had ik al eerder gezien.

Je hoeft geen recruiter te zijn om te kunnen falen *O*
De zorg O+

Collega ooit wiens contract afliep en hoopte een vast contract te krijgen vernam dat dit anders zou gaan lopen doordat ie de vacature voor zijn eigen functie op intranet en vacaturewebsite extern voorbij zag komen O+
Ook heel zorgvuldig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:42:01 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205646064
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:33 schreef Lonaa het volgende:
*mopper
Ik wilde dus voor het eerst in mijn festivalleven een gasbrandertje en blikje meenemen, want kost 2 tientjes bij de Decathlon. Gasbrandertjes op volgens de website.
*mopper
Dat worden dan koude knakworsten naar binnen werken mien jong :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205646083
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:40 schreef Molo het volgende:

[..]
De zorg O+

Collega ooit wiens contract afliep en hoopte een vast contract te krijgen vernam dat dit anders zou gaan lopen doordat ie de vacature voor zijn eigen functie op intranet en vacaturewebsite extern voorbij zag komen O+
Ook heel zorgvuldig O+
Liefde voor je medewerkers *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:50:33 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205646130
Wat een hoerensite heeft Postnl

Zeker door iemand uit de zorg in elkaar geknutseld ofzo :')

* Molo wil aan de wijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205646175
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat worden dan koude knakworsten naar binnen werken mien jong :+
Dat is echt heel goor. Rauwe eieren zit ik ook niet echt op te wachten tbh.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:06:03 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205646233
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is echt heel goor. Rauwe eieren zit ik ook niet echt op te wachten tbh.
Lijkt me geen feestje nee :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205646258
Zo hard schudden dat ze warm worden?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205646270
Vannacht weer geen regen lijkt t. Woensdag pas.
Slecht voor de plantjes maar ik vind het zo fijn dit weer O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205646434
IK RUIK M'N MUNTTHEE

Niet heel sterk, maar het is duidelijk niet alleen warm water.
En ik ruik ook m'n chili sin carne. Een beetje. Dat is al een beetje meer dan gisteravond *G* *G* *G* *G* *G*
pi_205646442
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:30 schreef z80 het volgende:

Beterschap voor G.
Nog even een nachtje genieten van een niet al te warme kamer.
Piepklein hokkamertje, ietwat smoezelig aandoend, aan het einde van de gang in zijn uppie hij heeft de deur open. Naast hem om het hoekje ligt er iemand in isolatie, daar wordt tegen geschreeuwd in het Engels door de intercom :')
Jottem :D :D
pi_205646444
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:24 schreef Tele6 het volgende:
IK RUIK M'N MUNTTHEE

Niet heel sterk, maar het is duidelijk niet alleen warm water.
En ik ruik ook m'n chili sin carne. Een beetje. Dat is al een beetje meer dan gisteravond *G* *G* *G* *G* *G*
Yesssssssssss *G* *O*
pi_205646803
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Piepklein hokkamertje, ietwat smoezelig aandoend, aan het einde van de gang in zijn uppie hij heeft de deur open. Naast hem om het hoekje ligt er iemand in isolatie, daar wordt tegen geschreeuwd in het Engels door de intercom :')
Jottem :D :D
Sip. Is het zo’n oud gebouw?
pi_205646900
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef AnneX het volgende:


Sip. Is het zo’n oud gebouw?
Ja.
Ik lag in '19 in locatie Hoofddorp. Veel ruimer, nieuwer e.d.
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:11:51 #261
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205647364
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Piepklein hokkamertje, ietwat smoezelig aandoend, aan het einde van de gang in zijn uppie hij heeft de deur open. Naast hem om het hoekje ligt er iemand in isolatie, daar wordt tegen geschreeuwd in het Engels door de intercom :')
Jottem :D :D
Nu nog schoten op de achtergrond, helicopter geluiden en heel hard MEDIC , MEDIC roepen.
pi_205647373
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef Blues het volgende:

Piepklein hokkamertje, ietwat smoezelig aandoend, aan het einde van de gang in zijn uppie hij heeft de deur open. Naast hem om het hoekje ligt er iemand in isolatie, daar wordt tegen geschreeuwd in het Engels door de intercom :')
Jottem :D :D
Zo'n Oostblok-gevoel kamertje? :+ Opgelucht dat alles goed is verlopen. Morgen lekker naar huis O+

Ik wilde er nog "Super!" achteraan gooien nav Kaatje haar opmerking over die recruiter. Ik heb een paar jonge collega's die ook continu overal Super! zeggen. 8)7 En over rare vacatures? In de vacature voor mijn baan stond dat er goede thuiswerkmogelijkheden zijn :')

Candaasje, wat even een rollercoaster vandaag. Ik blijf duimen voor Knijn Kaatje. Mooi dat de da het ook nog verder wilde proberen, maar konijnen zijn wel lastig als ze een probleem hebben. Dat wordt helaas heel vaak toch hun dood :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205647597
Huugggghhh. Puddingbrein
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205647950
Het ruikt erg landelijk hier. En ik goochelde even over bemesten.
Mijnhemel: je zal maar landbouwer zijn: https://www.rvo.nl/onderw(...)en/wanneer-uitrijden
pi_205648196
Oh ja dat 'super' moet ik ook nog afleren >:) Vreselijk als ik het mezelf hoor zeggen.
'Zeg maar' is al bij veel mensen afgeleerd.
pi_205648200
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Nu nog schoten op de achtergrond, helicopter geluiden en heel hard MEDIC , MEDIC roepen.
:D
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2022 @ 20:38:30 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205648268
Regen :o *O*
Moest zelfs door de regen terug van sportschool naar huis. Voor het eerst in een maand de sportschool weer een bezoekje gebracht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205648396
Omdat er een paar uitgegroeide coniferen bij de buurman rechts zijn gekapt, keek ik vanaf het balkon net hiertegenaan O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-08-2022 20:58:00 ]
pi_205648564
Wij hebben de Ooni tevoorschijn gehaald:

Lekker warm



We hadden nog wat extra deeg en hebben daar nog een soort geïmproviseerde Flammkuche van gemacht


SPOILER: me at work
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205648776
Boven water. Was net heel even buiten naar de schuur en wel drie druppels gehad.

Schoonzus kwam om 17 uur iets terugbrengen, ze is net weg :D Zo veel zitten praten dat we helemaal de tijd vergaten en door de katten die honger hadden kwamen we er achter dat wij dat ook wel hadden. Mijn geplande avondeten gedeeld met een extra boterham erbij.

*O* Voor de reuk van @Tele6

Fijn uitzicht voor @Blues en goede berichten over @golfer niet persé voor hem, zo de nacht door moeten. Hoe laat mag je m morgen weer ophalen?

En ooohhh die pizza van @sigme :9~ :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_205650025
Duitsland was bijna helemaal een succes *O*

9.00 weg, 20.00 terug. Bier, worsten, kaas, drogisterijspul, planten, snoepjes, lactosevrij spul, halfvel keukenrol *O* Lijf heeft zich aardig gehouden.
Spoilers!
pi_205650042
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:


Fijn uitzicht voor @:Blues en goede berichten over @:Golfer niet persé voor hem, zo de nacht door moeten. Hoe laat mag je m morgen weer ophalen?


Weet nog niet.
Hij belt na rondje van de zaalarts.
Ik gok rond 11.

Gezellig met je schzus.
pi_205650051
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duitsland was bijna helemaal een succes *O*

9.00 weg, 20.00 terug. Bier, worsten, kaas, drogisterijspul, planten, snoepjes, lactosevrij spul, halfvel keukenrol *O* Lijf heeft zich aardig gehouden.
*O*
pi_205650121
Wat fijn @Lucky_Strike dat je alles in huis hebt maar vooral dat je lijf het nog goed doet.

Ja @Blues sowieso heb ik een hele leuke schoonzus maar zo lang 1op1 hebben we eigenlijk nooit. Zij loopt tegen wat dingen aan die ik niet kan oplossen maar wel kan aanhoren en vooral ook herken
We have far more in common than that which devides us..
pi_205650785
Het beestjeseten was 70 minuten te vroeg, had wekker op 60 minuten van te voren gezet. Werd wakker van de bel maar kwam van heeeeeel ver weg. Hij had al 4x aangebeld. En mijn telefoon gebeld. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205650855
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:15 schreef Lonaa het volgende:
Het beestjeseten was 70 minuten te vroeg, had wekker op 60 minuten van te voren gezet. Werd wakker van de bel maar kwam van heeeeeel ver weg. Hij had al 4x aangebeld. En mijn telefoon gebeld. :')
En nu weer even naar bed?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205650876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En nu weer even naar bed?
Nee, koffie op en wakker. Eten al opgeruimd. Zo Dora uitlaten en dan beginnen aan de (vrij lange) to do lijst.

Lowlands is over 2 dagen en ik moet best nog een heleboel doen aan regelmeuk voor mensen en mijn eigen regelmeuk ook nog. :+

En er moet een weekend weg gepland in november met een vriend. :D Wat begon als een "ik doe je een concertticket cadeau voor Shawn James ergens in de UK" is nu uitgegroeid tot "ik betaal je vliegticket, zeg maar naar welke show je wil", dus nu uh, gaan we waarschijnlijk 4 nachten naar Glasgow. :7
Had in eerste instantie voorkeur voor Dublin, maar Dublin is mokerduur. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:53:41 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205650881
Mogguh! Ideaal zo'n BMN (bouwgroothandel) die om 6:30 open is vlak bij je werk.

Volgens mij heb ik van het tijdvak 6:30-7:30 al vaker gebruik gemaakt dan de Karwei die tot 21u en op zondag open is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205650902
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, koffie op en wakker. Eten al opgeruimd. Zo Dora uitlaten en dan beginnen aan de (vrij lange) to do lijst.

Lowlands is over 2 dagen en ik moet best nog een heleboel doen aan regelmeuk voor mensen en mijn eigen regelmeuk ook nog. :+

En er moet een weekend weg gepland in november met een vriend. :D Wat begon als een "ik doe je een concertticket cadeau voor Shawn James ergens in de UK" is nu uitgegroeid tot "ik betaal je vliegticket, zeg maar naar welke show je wil", dus nu uh, gaan we waarschijnlijk 4 nachten naar Glasgow. :7
Had in eerste instantie voorkeur voor Dublin, maar Dublin is mokerduur. :')
Dat klinkt inderdaad wel erg leuk zo’n weekend regelen.
En best handig dat het vlees zo vroeg was, heb je langer om te meuktegelen 😉
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:00:19 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205650907
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:10 schreef AnneX het volgende:
Het ruikt erg landelijk hier. En ik goochelde even over bemesten.
Mijnhemel: je zal maar landbouwer zijn: https://www.rvo.nl/onderw(...)en/wanneer-uitrijden
En dan nog mensen die "domme boer" uit hun strot krijgen ;)

Wist je trouwens dat van de zeg 250kg zuivere stikstof (verschilt per gewas en grondsoort) per hectare slechts een deel dierlijk mag zijn. Voor de rest ben je gedwongen kunstmest te gebruiken. Of niets
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205651044
Wel beter geslapen @Lonaa ondanks vroeg op? Je sliep in elk geval wel diep dus :+

Gistermiddag stond er op buienradar nog dat het 30.4mm gaat regenen hier woensdag. Van 9-17 onophoudelijk regen en onweer.
Kijk ik vanochtend.. 0.9mm tussen 15-18u :') .

Het koelde wel beter af vannacht, nu ook al een uur alles open staan. Fijn. Gister en eergister had ik voor het eerst echt last van de warmte ook binnen in huis.
pi_205651100
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, koffie op en wakker. Eten al opgeruimd. Zo Dora uitlaten en dan beginnen aan de (vrij lange) to do lijst.

Lowlands is over 2 dagen en ik moet best nog een heleboel doen aan regelmeuk voor mensen en mijn eigen regelmeuk ook nog. :+

En er moet een weekend weg gepland in november met een vriend. :D Wat begon als een "ik doe je een concertticket cadeau voor Shawn James ergens in de UK" is nu uitgegroeid tot "ik betaal je vliegticket, zeg maar naar welke show je wil", dus nu uh, gaan we waarschijnlijk 4 nachten naar Glasgow. :7
Had in eerste instantie voorkeur voor Dublin, maar Dublin is mokerduur. :')
Oh wat gaaf _O_ (op beide leuke plannen! Lowlands & Glasgow)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205651105
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel beter geslapen @:Lonaa ondanks vroeg op? Je sliep in elk geval wel diep dus :+

Gistermiddag stond er op buienradar nog dat het 30.4mm gaat regenen hier woensdag. Van 9-17 onophoudelijk regen en onweer.
Kijk ik vanochtend.. 0.9mm tussen 15-18u :') .

Het koelde wel beter af vannacht, nu ook al een uur alles open staan. Fijn. Gister en eergister had ik voor het eerst echt last van de warmte ook binnen in huis.
Het heeft hier afgelopen nacht urenlang echt hoorbaar geregend O+ Nu lekker koel buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205651145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel beter geslapen @:Lonaa ondanks vroeg op? Je sliep in elk geval wel diep dus :+

Gistermiddag stond er op buienradar nog dat het 30.4mm gaat regenen hier woensdag. Van 9-17 onophoudelijk regen en onweer.
Kijk ik vanochtend.. 0.9mm tussen 15-18u :') .

Het koelde wel beter af vannacht, nu ook al een uur alles open staan. Fijn. Gister en eergister had ik voor het eerst echt last van de warmte ook binnen in huis.
Ja, beter uitgeslapen dan ik was, so that's nice. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205651328
Ha, de befaamde Zweedse muggen hebben me eindelijk te pakken. Zes bulten op 1 enkel :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205651463
Hier nog steeds geen regen, maar wel ietsjes afgekoeld gelukkig.

Ik wil vrijdag naar de film, maar heb geen idee wat er allemaal draait. Iemand een goede tip?
pi_205651495
Na de drie druppeltjes van gisteravond is hier ook geen regen meer gevallen. Maar alles staat open en het koelt lekker af in huis
We have far more in common than that which devides us..
pi_205651663
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:59 schreef sigme het volgende:
Wij hebben de Ooni tevoorschijn gehaald:
[ afbeelding ]
Lekker warm

[ afbeelding ]

We hadden nog wat extra deeg en hebben daar nog een soort geïmproviseerde Flammkuche van gemacht
[ afbeelding ]

SPOILER: me at work
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je helemaal happy met deze? Wij hebben een Ooni op het moment bovenaan onze wishlist staan. Om eindelijk eens fatsoenlijk pizza te kunnen bakken.

Ze zien er in ieder geval erg goed uit. :9
pi_205651710
Jaaaa 0,2 mm regen in de planning voor woensdag *O* *O*
Wat zullen mijn plantjes jubelen
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205652333
Ah, op het uitlaatveld tegenover mijn huis liep altijd een dame met een steeds ouder wordende hond. En ik heb haar al een hele tijd niet gezien realiseer ik me, ze loopt er nu met een jong hondje die haar net zo voor de voeten loopt als de vorige.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205652440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, op het uitlaatveld tegenover mijn huis liep altijd een dame met een steeds ouder wordende hond. En ik heb haar al een hele tijd niet gezien realiseer ik me, ze loopt er nu met een jong hondje die haar net zo voor de voeten loopt als de vorige.
Awww. Een jongere versie.

Verderop woont de 'architect'. (al onze buren hebben we bijnamen gegeven :D ) en die wandelde altijd met een oude sjokkende hond.
Sinds een week of 2,3 zie ik hem zijn rondje lopen (net als ik of ik fiets) door de wijk, maar dan gewoon in zijn up, zonder hond.

En een buuv heeft na haar man die aan covid is overleden ;( een klein zwart keffertje ervoor in de plaats :+
pi_205652452
Vanochtend g opgehaald.
Gaat prima, hij had al gedoucht. Moet wel rustig aan doen en niet te veel tillen of doen paar dagen.
Vrijdagmiddag wil ie eigenlijk alweer werken!
Bikkel O+
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:10:46 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:06 schreef Blues het volgende:
Vanochtend g opgehaald.
Gaat prima, hij had al gedoucht. Moet wel rustig aan doen en niet te veel tillen of doen paar dagen.
Vrijdagmiddag wil ie eigenlijk alweer werken!
Bikkel O+
Zou ik niet doen.
pi_205652491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:09 schreef Tele6 het volgende:
@:golfer *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
:D
Eind sept wel een doppler/fietstest en controle.
Ik ga ons vast opgeven voor alle dansklupjes _O-
pi_205652493
Ik zit te thuiswerken. Rustig tempo, raam wijd open.
Vanochtend videobelde de teamleider, dit is z'n eerste dag terug van vakantie. Toch wel heel fijn dat er iemand is zoals een teamleider die dan kan vragen hoe het gaat en kan zeggen dat ik lekker rustig aan moet doen en vooral de rest van de week thuiswerken en als er wat is kan ik altijd weer even videobellen. ^O^
pi_205652497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit te thuiswerken. Rustig tempo, raam wijd open.
Vanochtend videobelde de teamleider, dit is z'n eerste dag terug van vakantie. Toch wel heel fijn dat er iemand is zoals een teamleider die dan kan vragen hoe het gaat en kan zeggen dat ik lekker rustig aan moet doen en vooral de rest van de week thuiswerken en als er wat is kan ik altijd weer even videobellen. ^O^
Oh ja dat is fijn idd.
Voel je wel verbetering?
pi_205652559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh ja dat is fijn idd.
Voel je wel verbetering?
Ja, ik voel me eigenlijk best heel erg goed!

Gisteren ook thuisgewerkt, ging ook prima. M'n lijf is wel nogal stram na al het binnenzitten/liggen en het verplicht rustig aan doen - en dat maakt thuiswerken niet makkelijker want ik zit zo niet echt comfortabel. Ik denk dat ik vandaag eind van de dag mezelf een wandelingetje gun, ben sinds gisterochtend symptoomvrij op m'n reukverlies na. :)
pi_205652585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Zou ik niet doen.
Op zich hoeft ie alleen maar 3 uurtjes in een kassahuisje te zitten. Dat zou kunnen.

Maar.. wat ik net ook al zei tegen m is, dat als er in het wandelbos bijv een hert gesignaleerd is, moeten de honden die daar los mogen aan de lijn.
Daarvoor is er een zwaar hek met een bord HONDEN AAN DE LIJN op wielen die dan voor een ingang gerold moet worden.
Dat is vrij zwaar en lijkt me niet verstandig.
Hij denkt er nog ff over na ;)
pi_205652630
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:31 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ben je helemaal happy met deze? Wij hebben een Ooni op het moment bovenaan onze wishlist staan. Om eindelijk eens fatsoenlijk pizza te kunnen bakken.

Ze zien er in ieder geval erg goed uit. :9
Nou, het vergt wel behoorlijk oefening. En we hebben de onze gemacgyvert, want er zit geen thermometer op en dat vonden we echt onmogelijk wat het scheelt maar zo 100 graden en dat maakt toch een hoop verschil :')

Verder hebben we een heel aantal pizza-scheppen versleten voordat we het juiste gereedschap hadden voor inglijden, draaien, uithalen. Er zit een metalen plaat bij, in combinatie met een grote metalen pizzaschep kunnen we dat nu heel aardig.

En je moet met 2 personen zijn: eentje doet het deurtje open, de ander doet wat gedaan moet worden met de pizza en dan snel dat deurtje weer dicht. En een timer, want als 'ie echt boven de 300oC is dan wil je na 20 seconden keren.

En je moet flink veilige ruimte hebben; vooral er áchter is loeiheet met soms wat vlammen.

De pizzamakerij moet je ook onder controle hebben, want ze moeten goed van je schep glijden.

Maarrrrrrrrrr als alles goed gaat zijn de pizza's onovertroffen. Dus per saldo ben ik zeer tevreden.

@Molo heeft er net eentje gekocht, dus die zal ook alles wel ondervinden ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205652632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:07 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog steeds geen regen, maar wel ietsjes afgekoeld gelukkig.

Ik wil vrijdag naar de film, maar heb geen idee wat er allemaal draait. Iemand een goede tip?
Ik ben heel benieuwd naar Nope die vanaf donderdag draait. Maar moet je denk ik wel liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')