abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205628569
Wij (ik + partner en kind van 1) zijn op huizenjacht en zijn erg gecharmeerd van Hoogland. Hoe bevalt het om daar te wonen? Er komen wat huizen vrij, maar ook regelmatig dicht tegen voetbalclub VV Hoogland aan. Zijn er mensen die daar wonen/hebben gewoond en hun ervaringen kunnen delen?
  Spellchecker zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:38:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205628677
De kantine is maar tot plm. 18.30 geopend in ieder geval

quote:
Door, voor en met iedereen zijn we vv Hoogland!
vv Hoogland telt op dit moment bijna 1900 leden en ieder weekend spelen er 107 elftallen een wedstijd. vv Hoogland wil een toegankelijke vereniging zijn, laagdrempelig en een plaats waar iedereen zich thuis voelt in een gemoedelijke sfeer. Zo optimaal mogelijk gebruik maken van een prachtige accommodatie en sportieve uitdagingen aangaan in een respectvolle sfeer. Voetballen bij vv Hoogland is voor iedereen haalbaar en dit in een zo veilige mogelijke, sociale en sportieve omgeving.
Bron: https://www.vvhoogland.nl/1367/welkom-bij-vv-hoogland/

Ik zou zeggen; ga eens kijken op een middag dat daar gespeeld wordt; tel het aantal bezoekende auto's enzo.
pi_205628710
Ik woon niet meer in Amersfoort maar heb wel heel lang vrienden in Hoogland gehad en ik zou niet snel tegen Hoogland adviseren, terwijl ik dat qua een aantal Amersfoortse wijken wel zou doen.

Zeker Hoogland zelf is prima wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205629909
Ik heb vrienden in het waterkwartier, leuke wijk. Wel een behoorlijk eind van het centrum en station, geloof ik.
Resistance is futile.
pi_205630072
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 20:44 schreef Seven. het volgende:
Ik heb vrienden in het waterkwartier, leuke wijk. Wel een behoorlijk eind van het centrum en station, geloof ik.
Waterkwartier is geen Hoogland. Met wonen in Amersfoort heeft het inderdaad ook weinig te maken - als je in Leusden gaat wonen, woon je dichter bij de stad, dan wanneer je in het Waterkwartier woont.
pi_205630085
Hoogland, daar heb ik nog een blauwe maandag in de bieb gewerkt. Het komt nu wel erg dichtbij :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_205630126
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 20:44 schreef Seven. het volgende:
Ik heb vrienden in het waterkwartier, leuke wijk. Wel een behoorlijk eind van het centrum en station, geloof ik.
Dat is Nieuwland, een Amersfoortse wijk, dat Amersfoort die gronden erbij kreeg toen ze Hoogland inlijfden maakt het geen Hoogland.
Hoogland is een dorp in de gemeente Amersfoort, de rest zijn allemaal Amersfoortse wijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 augustus 2022 @ 09:55:15 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205633521
Weer wat geleerd over Amersfoort :)
Resistance is futile.
  zondag 14 augustus 2022 @ 10:41:04 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205633857
Ik zie dat ik Hooglanderveen vergeten ben, ook meegekomen toen Hoogland gegapt werd en ook een apart dorp en geen wijk, het omliggende Vathorst is wel een wijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 14 augustus 2022 @ 12:21:25 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205634532
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:55 schreef Seven. het volgende:
Weer wat geleerd over Amersfoort :)
Nou inderdaad, wat sommige topics aan info opleveren ^O^

Hoop dat @Luukjanssen01 er wat aan heeft.
pi_205634853
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:21 schreef maily het volgende:

[..]
Nou inderdaad, wat sommige topics aan info opleveren ^O^

Hoop dat @:Luukjanssen01 er wat aan heeft.
Ik heb er zeker wat aan! Ik was ook vooral benieuwd naar ervaringen met wonen rondom de voetbalclub, maar dat niemand het benoemt zal wel een goed teken zijn!
  Spellchecker zondag 14 augustus 2022 @ 15:09:51 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205636240
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:56 schreef Luukjanssen01 het volgende:

[..]
Ik heb er zeker wat aan! Ik was ook vooral benieuwd naar ervaringen met wonen rondom de voetbalclub, maar dat niemand het benoemt zal wel een goed teken zijn!
Je kunt het nog een paar dagen aanzien.
  zondag 14 augustus 2022 @ 15:39:02 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205636660
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 12:56 schreef Luukjanssen01 het volgende:

[..]
Ik heb er zeker wat aan! Ik was ook vooral benieuwd naar ervaringen met wonen rondom de voetbalclub, maar dat niemand het benoemt zal wel een goed teken zijn!
Als je bij de voetbalclub in de buurt zit dan zit je ook bij het park.... en dat park is echt wel prettig.
Ik zou volgende maand gewoon naar het dorpsfeest gaan en dan in de straten die voor jullie leuk zijn kijken hoeveel overlast je daar van hebt:
https://www.dorpsfeesthoogland.nl/

Als je het jaarlijkse grootste evenement van de gemeente Amersfoort kunt handelen dan gaat de rest ook prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205636902
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je bij de voetbalclub in de buurt zit dan zit je ook bij het park.... en dat park is echt wel prettig.
Ik zou volgende maand gewoon naar het dorpsfeest gaan en dan in de straten die voor jullie leuk zijn kijken hoeveel overlast je daar van hebt:
https://www.dorpsfeesthoogland.nl/

Als je het jaarlijkse grootste evenement van de gemeente Amersfoort kunt handelen dan gaat de rest ook prima.
Dat is wel ellende. Idem met het carnaval. Dan staan de auto's ook overal en nergens geparkeerd en kun je met goed fatsoen het dorp niet in of uit. Maar goed, wil je voor die paar dagen per jaar een woning afslaan?

Er zijn trouwens diverse evenementen waarvan gezegd wordt dat ze de grootste van Amersfoort zijn: de marathon, Into the Woods, Dias Latinos.
  zondag 14 augustus 2022 @ 16:03:25 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205636940
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is wel ellende. Idem met het carnaval. Dan staan de auto's ook overal en nergens geparkeerd en kun je met goed fatsoen het dorp niet in of uit. Maar goed, wil je voor die paar dagen per jaar een woning afslaan?

Er zijn trouwens diverse evenementen waarvan gezegd wordt dat ze de grootste van Amersfoort zijn: de marathon, Into the Woods, Dias Latinos.
Het dorpsfeest Hoogland is sowieso het grootste dorpsfeest in Amersfoort :7

Maar qua aantal bezoekers zal het sowieso ook hoog scoren, qua sfeer sowieso.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')