Mijn strijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
heb jij weleens een controventiele boek geschreven
~~monkyyy
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
heb jij weleens een controventiele boek geschreven
~~monkyyy
Neh het Rushdie topic is alweer dicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Alleen op FOK! kun je vrijuit spreken
Vroeger was dat zo. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Alleen op FOK! kun je vrijuit spreken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Neh het Rushdie topic is alweer dicht.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Neh het Rushdie topic is alweer dicht.
Jammer dat het gross van die lui beunhazen zijn die 2x moeten terugkomen omdat het prutswerk is. Slechte ervaring met "handige mannetjes"quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
een goede technicus verdient meer dan een accountantje
Heb Jort ook nog nooit op een slimme opmerking kunnen betrappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:49 schreef superniger het volgende:
Wat een domme opmerking van Welmoed.
Communiceren en vrije tijd managen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
wat kan je eigenlijk met communicatie of vrijetijdsmanagement
Helpdeskmedewerker in Bangalore.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
kies een echte studie zoals technisch wiskunde of sterrenkundequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Communiceren en vrije tijd managen?
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb wel eens mijn teen gestoten hier aan een drempel. Toen heb ik het hele huis drempelvrij laten maken.
Ik ben niet van de halve maatregelen.quote:
Onderkofferquote:
En als het spannend wordt moet hij poepenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Alberto waarschuwt ons al 20 18 jaar voor gemene schurken
Helaas is Kees ook afgegleden naar minder smeuïge zakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Doe mij maar Kees van der Spek die in een door de lokale maffia gerunde, dampend bordeel met een handdoekje om zijn middel de confrontatie aangaat met zware jongens in Hong Kong
Jort vond aankoop aandelen KLM ook een geniale zetquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker ingelezen Welmoed , Alberto gaat achter het kleine grut aan
Tegen zondag ben ik wel rijp voor een airco.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Airco aan hier dus plaknacht uit![]()
Zo'n 600 watt op volle kracht, als hij gewoon rustig staat te blazen iets van 250quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Tegen zondag ben ik wel rijp voor een airco.
Hoeveel Watt trekt zo'n ding eigenlijk?
Mijn ventilator ook aardig wat(t) valt me op nu al mijn lampen LED-wattages hebben.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Zo'n 600 watt op volle kracht, als hij gewoon rustig staat te blazen iets van 250
Opstarten 800 watt op temperatuur houden 300 wattquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:59 schreef svann het volgende:
Tegen zondag ben ik wel rijp voor een airco.
Hoeveel Watt trekt zo'n ding eigenlijk?
Mijn ventilator ook aardig wat(t) valt me op nu al mijn lampen LED-wattages hebben.
Een uitkering aanvragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
Die put put toch ook uit het grondwater, maar dan ongezuiverd?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag gezocht hoe duur het is om een eigen waterput te laten slaan. Het is een kwestie van tijd voordat er geen schoondrinkwater meer te krijgen is vanwege mestvervuiling.
Als je de put maar diep genoeg slaat, dan is het super zuiver. Metertje of 60.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Die put put toch ook uit het grondwater, maar dan ongezuiverd?
Het zit je 'diep' hè?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag gezocht hoe duur het is om een eigen waterput te laten slaan. Het is een kwestie van tijd voordat er geen schoondrinkwater meer te krijgen is vanwege mestvervuiling.
Het is eng hoe vaak ik het bij het rechte eind heb:quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zit je 'diep' hè?
De meeste drinkwaterbedrijven halen water onder een dikke kleilaag... daar zit geen mestvervuiling...
Die 5 euro gaat er komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat wel lukken als Putin jeuk krijgt aan z'n ego en de gaskraan knijpt. 5¤/kuub betalen
Eens, laten ze kijken wat 'normaal' algemeen aanvaard is en dan de mega bedrijven (boeren) zien te verminderen of uitkopen...quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:35 schreef svann het volgende:
Ik denk niet dat alle plantjes en beestjes te redden zijn in onze dichtbevolkte land.
Maar in onze stadstaat is zo langzamerhand wel teveel intensieve veeteelt.
Als het Biden vs Trump wordt welquote:
Geen idee... ik weet wel dat bepaalde vogels soms verdomd slim zijn....quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:47 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ] https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manakins. Deze?
Er zijn twee regeringen, hoorde ik iemand uitleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:53 schreef Bocaj het volgende:
Heb begrepen dat er 2 stromingen zijn binnen de Taliban... streng en minder streng (liberaal)
Laten we hopen dat het minder strenge gaat winnen... (Die willen ook dat vrouwen meer rechten krijgen en gewoon kunnen doen wat ze willen...)
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Er zijn twee regeringen, hoorde ik iemand uitleggen.
De officiële regering en de informele van de hoge geestelijken (wiens strenge ouderwetse beleid bepalend is).
Met een nederlands paspoort zal je daar iets veiliger zijn.quote:
Ja, maarja... opgepakt worden door Taliban is ook niet fijn...quote:
Tent hoeft van mij ook niet zo... maar een camper misschien wel!quote:
Nee, zal zo de boel eens flink openzetten 21 buiten....quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Is de hitte een beetje uit jullie huis weg?
Dan ben je te laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Pas als er daadwerkelijk een fysiek tekort is dat ziekenhuizen en woningen niet meer verwarmd kunnen worden, dan wordt Groningen open gegooid
Nog veel te veel... 30 willen ze volgens mij...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:33 schreef svann het volgende:
En geef die gemeente zijn 150 statushouders, iedereen blij.
Oh, dertig slechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Nog veel te veel... 30 willen ze volgens mij...
dat zegt ze...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, dertig slechts.
In elke gemeente dertig, of naar verhouding meer, dan zijn we er.
NIMBYquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:39 schreef Dutch_view het volgende:
Meneer de ondernemer wil denk ik graag asielzoekers bij hem in de buurt
Denken in kansen
Hun 'zakgeld' opmaken, zodat de buurtsuper nog een beetje omzet heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Tubbergen/Albergen is écht een gehucht hoor.... Die mensen kun je daar ook niet vasthouden en die gaan met z'n allen naar de buurtsuper en noem maar op...
Dat zal nooit soepel verlopen... kijk naar winkelcentra waar al azc's zitten...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Hun 'zakgeld' opmaken, zodat de buurtsuper nog een beetje omzet heeft.
Ook dat gebeurt wel vaker... als je maar met genoeg mensen bent dan kan dit bereikbaar zijn....quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:48 schreef svann het volgende:
Ah, de buren hebben geld genoeg om samen het hotel te kopen.
Die hebben een doos!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:49 schreef Toine51 het volgende:
Ach, ondernemertje wil niet dat mensen buiten slapen...
Komt ie ook op voor de vele daklozen hier in NL?
Ja, maar daar zit een systeem achter volgens mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Het is toch honds om mensen buiten te laten slapen?
Zelfs de peronnen nul zijn opgeheven. (Hier iig.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal ook wel opgelost worden maar volgens mij laten ze het ff dooretteren...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Het is buiten anders prima vertoeven de laatste week, continue 20-21 graden ´s nachts. Ongekende luxe!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Het is toch honds om mensen buiten te laten slapen?
Zelfs de peronnen nul zijn opgeheven. (Hier iig.)
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:53 schreef Bocaj het volgende:
Ja, maar daar zit een systeem achter volgens mij!Dat constateerde ik al (hierboven).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler mocht Polen ook niet binnenvallen maar deed het stiekum toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Mag niet volgens een verdrag uit 1951. Ook al komen er 100.000 per week.
Weg met al die boomerverdragen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Mag niet volgens een verdrag uit 1951. Ook al komen er 100.000 per week.
Wat een kwajongensstreek van Hitler.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hitler mocht Polen ook niet binnenvallen maar deed het stiekum toch.
Een inschattingsfoutje, overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een kwajongensstreek van Hitler.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig is de prijs die boeren voor melk krijgen verdubbeld het afgelopen jaar, dus dat geld zit wel goed.
Mooi dat iemand in Den Haag tenminste mijn FOK! posts leestquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil best 3 cent meer betalen voor een liter melk, als de boeren dan stoppen hun koeienstront in ons oppervlakte water weg te spoelen
* iets over Specsavers mompeltquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:44 schreef Haags het volgende:
Ja waar komen ze allemaal vandaan. Het verschil tussen een Afrikaan en een Oost- Europeaan is nauwelijks te zien.
Hier is een illustratief plaatje voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:51 schreef superniger het volgende:
Uitkeringen moeten gewoon omhoog.
De gristelijke waarden zijn wat gedevalueerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Die SGP'er kijkt wat ongemakkelijk uit zijn ogen
Meer iets voor op middelbare scholen, denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Inb4 tokkies die pakjes zware shag en gratis maandverband halen bij de Jumbo.
Hij moet wat meer geduld hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:53 schreef Gehrman het volgende:
Dit is waarom Putin ons wilt nuken.
Aziaten hebben zo'n tuinslang naast de WC. Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:55 schreef superniger het volgende:
Je hebt pas geldproblemen als je moet bezuinigen op toiletpapier.
Rijke tataquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:56 schreef superniger het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe smartphone gekocht.
Heb geen last van armoede.
Ja wij krijgen een baard... sommige vrouwen ook...quote:
Zou jij Marrit doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit via de zorgverzekering oplossen is niet echt efficiënt.
Via apotheek... die hebben alle info...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit via de zorgverzekering oplossen is niet echt efficiënt.
VerkeerDeBaasquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Koos Spee niet is uitgenodigd
Onbegrijpelijk…de A7 hoort 6-baans te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verbreding A8 en A7 uitgesteld vanwege stikstof
[ afbeelding ]
Ja, we willen gewoon een stukje rijden! (Doorrijden!)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk…de A7 hoort 6-baans te worden.
Monkyyy nog in de sauna en aan de wijn na het tennisen?quote:
Attje doet het best goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Niet eens @:van_Poppel om op Attje te mopperen?
of nog haar maskertje opquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Monkyyy nog in de sauna en aan de wijn na het tennisen?
Zou wel wat zijn zeg... Klagende Kaag géén premier...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef svann het volgende:
Stel je voor dat Hoekstra het kabinet laat vallen....
Weg CDA, een BBB premier....
Als Omtzigt zich aansluit bij BBB dan wordt dat in een klap de grootste partij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef svann het volgende:
Stel je voor dat Hoekstra het kabinet laat vallen....
Weg CDA, een BBB premier....
Ik hoop wel dat ze voldoende capabele mensen hebben... al zitten we natuurlijk wel vast aan een coalitie...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als Omtzigt zich aansluit bij BBB dan wordt dat in een klap de grootste partij.
Zou die dat overwegen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Als Omtzigt zich aansluit bij BBB dan wordt dat in een klap de grootste partij.
Ze werken vaak samen de laatste tijd. Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Zou die dat overwegen?
Het lijkt me dat Caroline de laatste tijd wat teveel mindere uitspraken heeft gedaan.
Het zou een plus kunnen zijn voor haar partij.
Klaar liggend rampenplan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:11 schreef svann het volgende:
Behalve Corona-steun voor ondernemers, dat kon best snel.
Veel maar men ziet het ook als stadspromotie...quote:
Ken je het verschil tussen de van Brienenoordbrug en Katherine Keijl?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Utrecht is net een hoer, iedereen doet haar aan...
Wil ik dat wel eens weten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen de van Brienenoordbrug en Katherine Keijl?
Ha ha ha. De van Brienenoordbrug beweegt als je er overheen gaat.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. De van Brienenoordbrug beweegt als je er overheen gaat.
Tennis gister.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Monkyyy nog in de sauna en aan de wijn na het tennisen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |