Ik denk juist dat Mo net zo'n sekreet is als Rachel en dat ze elkaar daarom niet kunnen luchten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:02 schreef totebel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de krokante krab zo'n hekel aan Monique heeft? Die heeft, ondanks al haar gebreken, dat denk ik wel doorzien
Dit ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Mo net zo'n sekreet is als Rachel en dat ze elkaar daarom niet kunnen luchten.
Dat ook ja. Maar het is wel een gegeven dat de ruzie met zn moeder al aan het begin van de relatie ontstond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Mo net zo'n sekreet is als Rachel en dat ze elkaar daarom niet kunnen luchten.
Alleen bedekt die het met een mierzoet laagjequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar het is wel een eerlijke jongen he!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
'De prestatie die je hebt geleverd door mij te wie maken wie ik nu ben.'
Prestatie indeed. Een (ex)verslaafde die constant vreemd gaat/is gegaan.
Fantastisch dit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:06 schreef praadje het volgende:
Ma, met pijn in mijn hart en plaatsvervangende schaamte heb ik deze berichten vanuit het buitenland over je moeten lezen. Ik hoop oprecht dat je je niet gek laat maken door uitspraken van iemand die jou op alle mogelijke manieren klein probeert te krijgen. Je hebt voor ons gezorgd en gevochten als een leeuwin toen we klein waren en ik kan mij als 1 van jouw 2 kinderen totaal niet vinden in de beweringen die er over je gedaan zijn. Ik ben dankbaar voor wat jij hebt weten te maken van onze rommelige jeugd en de prestatie die je hebt geleverd door mij te maken wie ik nu ben. En van mij krijg je daar eeuwig respect voor terug.
Antwee is nogal blij met het resultaat.
De gierput blijft open.quote:
O ja, dat was er ook nog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:28 schreef praadje het volgende:
En nog even over dat statement van Antwee. Rox geeft aan dat ze niet alleen kan slapen door haar jeugd. Was Antwee niet degene die nog steeds of in ieder geval tot in den treure bij zijn moeder in bed kroop omdat hij niet alleen kon slapen? Dat had zeker een andere oorzaak dan verlatingsangst?
Gaslighting noemen ze dit wat Rachel doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
Statement Roggel Hazes.
Veel woorden wil Rachel er niet aan vuil maken, maar laat weten dat deze gebeurtenissen volgens haar niet hebben plaatsgevonden. 'Laten we het erop houden dat het vooral de rijke fantasie is van een toen nog jong meisje.' Ook vertelt ze dat mensen uit haar 'directe omgeving' dat kunnen beamen. 'Het is jammer dat de eenzijdigheid van dit soort uitlatingen gelijk als waarheid wordt aangenomen.'
Ja joh, laten we het even downplayen. Wat is het toch een walgelijk wijfAls het echt een liefdevolle moeder was geweest dan had ze iets gezegd in de trant van 'wat erg dat zij het zo heeft ervaren'.
Zum kotsen dit.
Ongelooflijk hè. Ik zou als ik Rox was lekker gaan getuigen tegen Raggel. Fok it.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:36 schreef -river- het volgende:
Hoe ziek is deze familie wel niet dat je gewoon in staat bent om je dochter, zus en nichtje openbaar zo af te zeiken puur omdat ze open is om haar jeugdtrauma.
Die diklip van Soelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Bridget Maasland liked de post van Rachel en Lil Kleine wie nog?
Lekker mee liken omdat....Rachel.quote:
Die Soeloe sta ik niet van te kijken, maar dat er gewoon moeders haar gelijk geven snap ik helemaal niets van. Als mijn dochter mij ooit zou zeggen dat er iets kuts in haar jeugd is geweest geloof ik haar of het nu terecht is of niet. Je helpt haar op iedere mogelijke manier, je bent een moeder en een moeder hoeft nooit van haar kinderen te "winnen".quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker mee liken omdat....Rachel.
Ronald is zelf al classless, daarom ziet ie ook niet dat classy en de krokante kroket in een zin niet samengaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:33 schreef tong80 het volgende:
Die mening deelt Ronald Molendijk: “Het zou natuurlijk wel heel erg classy zijn als ze níet reageert. Roxeanne zegt toch helemaal niks geks? Ze zegt hoe zij het ervaren heeft en dat ze negen maanden lang gewoon au heeft gehad. Dan zou ik denken als ouder zijnde: shit hé, dat is heftig!”
Heerlijk. Ook enge mensen hebben een mening
Zegt de mislukte rock koningquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:06 schreef praadje het volgende:
Ma, met pijn in mijn hart en plaatsvervangende schaamte heb ik deze berichten vanuit het buitenland over je moeten lezen. Ik hoop oprecht dat je je niet gek laat maken door uitspraken van iemand die jou op alle mogelijke manieren klein probeert te krijgen. Je hebt voor ons gezorgd en gevochten als een leeuwin toen we klein waren en ik kan mij als 1 van jouw 2 kinderen totaal niet vinden in de beweringen die er over je gedaan zijn. Ik ben dankbaar voor wat jij hebt weten te maken van onze rommelige jeugd en de prestatie die je hebt geleverd door mij te maken wie ik nu ben. En van mij krijg je daar eeuwig respect voor terug.
Antwee is nogal blij met het resultaat.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:39 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rob Goossens sloopt Rachel Hazes: ‘Lam van de bessenjenever!’
https://www.mediacourant.(...)an-de-bessenjenever/
quote:Het komt allemaal als een boemerang terug in het gezicht van Rachel, want ze ontvangt alleen steun van wat familieleden en een hele stoet exen van André jr.
Ik zag gisteren de uitzending van Boulevard, ook daar werd getwijfeld of Antwee dat statement op Insta wel zelf getypt had, omdat er geen spelfouten in stondenquote:
@Leandraquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de uitzending van Boulevard, ook daar werd getwijfeld of Antwee dat statement op Insta wel zelf getypt had, omdat er geen spelfouten in stonden
Geboetseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
April 2021 ....quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:52 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)mogelijk-wraakactie/
Leuke moeder die Raggel
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie de fuck is Orgel Joke nu weer?
https://www.rijnmond.nl/n(...)-het-was-fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie de fuck is Orgel Joke nu weer?
En Rolf Sanchez. Die altijd beste maatjes was met Antwee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Bridget Maasland en Lil Kleine keren zich tegen Roxeanne Hazes
https://www.mediacourant.(...)egen-roxeanne-hazes/
Orgel Joke in kamp Rox
Dit. Alleen maar dit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En Rolf Sanchez. Die altijd beste maatjes was met Antwee.![]()
Wat een tokkiegebeuren gewoon, alles.
Genoeg Orgel Joke nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Orgel Joke swingt iig meer dan Dooie Willeke van Peter Jan Rens.
Alhoewel die lat natuurlijk niet hoog ligt
Rrrrrrrrr lolly
Ja jij wil wel een witte duifquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb al een uur una paloma blanco in mn hoofd. Serieus.
Godver, die had ik alweer verdrongenquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Orgel Joke swingt iig meer dan Dooie Willeke van Peter Jan Rens.
Alhoewel die lat natuurlijk niet hoog ligt
Rrrrrrrrr lolly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |