Edit:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:24 schreef myShizzle het volgende:
Bijna 35 jaar gelden fatwa over hem uitgesproken.
Geertje zal zich nu niet zo fijn voelen denk ik...
Ja, verschrikkelijk dat ze is verkracht MAAR ze liep er wel heel uitdagend bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:31 schreef Qarrad het volgende:
En aftellen maar tot de apologeten zich melden. "Ja het is heel verschrikkelijk MAAR hij heeft ook echt hele kwetsende dingen gezegd!"
Hopelijk overleeft hij het
Was ook mijn eerste idee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dat heeft nog lang geduurd
Ik was geschokt hoe weinig erop geageerd werd. Tegenwoordig worden IS-vlaggen zelfs gedownplayed en antisemitische spreekkoren. Dat is hoe het langzaam maar zeker afglijdt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik was destijds vooral geschokt om de grote hoeveelheid protesterende Turken in Utrecht en Deventer, die achter de doodstraf voor Salmon Rushdie stonden..
Gaat levenslang de bak in maar heeft in zijn domme hoofd het ticket naar naar het paradijs al geregeld. Het ergste is dat een hoop mensen hem als een held zullen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef maan_man het volgende:
Daar is hij stoere soldaat:
[ twitter ]
De W van Willemquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:38 schreef kaputwiehund het volgende:
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
In Iran ligt een paar miljoen voor hem (zijn familie) klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gaat levenslang de bak in maar heeft in zijn domme hoofd het ticket naar naar het paradijs al geregeld. Het ergste is dat een hoop mensen hem als een held zullen zien.
Voor mij was dat meer het moment dat mij wakker schudde over het sluimerende islamgevaar, dan die sommige feestvierende moslimjongeren vlak na 9/11. Dat laatste kon ik nog zien als jeugdig bandeloosheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik was geschokt hoe weinig erop geageerd werd. Tegenwoordig worden IS-vlaggen zelfs gedownplayed en antisemitische spreekkoren. Dat is hoe het langzaam maar zeker afglijdt.
Bedankt voor jouw medeleven uit België.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:43 schreef EinarBoe het volgende:
Bizar. Hopelijk zonder al te veel erg voor Salman.
Lijkt me niet. Rushdie leeft (gelukkig) nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:43 schreef myShizzle het volgende:
[..]
In Iran ligt een paar miljoen voor hem (zijn familie) klaar
Dit ziet er niet uit als New York. Of is het buiten Manhattan gebeurd?quote:
In Chautauqua in de staat New York, zo'n 480 km ten westen van Manhattan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit als New York. Of is het buiten Manhattan gebeurd?
Wat lopen ze langzaam! Als dit echt Salman is die op de brancard ligt. Is helemaal ingepakt zo te zien.quote:
Link is doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef maan_man het volgende:
Daar is hij stoere soldaat:
[ twitter ]
Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als een idioot ingepakt ligt in die klote hitte. Stelletje idioten daar.
Haat zaaien richting de gehele moslimgemeenschap vanwege dit soort incidenten vind ik net zo kwalijk als IS-vlaggen ophangen en antisemitisme.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik was geschokt hoe weinig erop geageerd werd. Tegenwoordig worden IS-vlaggen zelfs gedownplayed en antisemitische spreekkoren. Dat is hoe het langzaam maar zeker afglijdt.
Je kan lang wachten, je zit hier in NWS. Tot nu toe zie ik vooral haat richting de gehele moslimgemeenschap en rechtse lui die hierop bijna klaar komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:31 schreef Qarrad het volgende:
En aftellen maar tot de apologeten zich melden. "Ja het is heel verschrikkelijk MAAR hij heeft ook echt hele kwetsende dingen gezegd!"
En volkomen terecht, en nou opbokkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:29 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Haat zaaien richting de gehele moslimgemeenschap vanwege dit soort incidenten vind ik net zo kwalijk als IS-vlaggen ophangen en antisemitisme.
[..]
Je kan lang wachten, je zit hier in NWS. Tot nu toe zie ik vooral haat richting de gehele moslimgemeenschap en rechtse lui die hierop bijna klaar komen.
Ik ben links en heb niks gezegd over "de hele moslimgemeenschap", laat staan dat ik "haat zaai".quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:29 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Haat zaaien richting de gehele moslimgemeenschap vanwege dit soort incidenten vind ik net zo kwalijk als IS-vlaggen ophangen en antisemitisme.
[..]
Je kan lang wachten, je zit hier in NWS. Tot nu toe zie ik vooral haat richting de gehele moslimgemeenschap en rechtse lui die hierop bijna klaar komen.
Nee, bok jij maar op racistje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En volkomen terecht, en nou opbokken.
Moslims zijn geen rasquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:34 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee, bok jij maar op racistje.
Ik zeg ook nergens dat jij dat hebt gezegd of doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben links en heb niks gezegd over "de hele moslimgemeenschap", laat staan dat ik "haat zaai".
Ja maar dan nog, zo'n event met zo iemand als Rushdie moet toch wel enige beveiliging kennenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:26 schreef maan_man het volgende:
Dacht dat hij vol onder beveiliging stond, maar schijnbaar sinds 2002 al niet meer.
De schuld van Wlll Smithquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:23 schreef quo_ het volgende:
Gelukkig heeft dit niks met de islam te maken.
Verschrikkelijk,maar waar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:38 schreef kaputwiehund het volgende:
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
Oh daar leek het een beetje op aangezien je mij twee keer quootte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:35 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat hebt gezegd of doet.
Niet moslim aangevallen, moslims zwaarst getroffen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh daar leek het een beetje op aangezien je mij twee keer quootte.
Tevens de opmerking dat het nog niet eens duidelijk is hoe het met meneer Rushdie zelf is voordat er al geroepen wordt dat het heel zielig is/zou zijn als dit de hele moslimgemeenschap aangerekend zou worden. Sorry hoor, hij is hier het slachtoffer.
Omdat ze geen ras zijn mag je ze discrimineren en over een kam scheren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras.
Moslims doen het weer.
Er is geen ander verhaal.
Een 10 voor jou. Ik beoordeel liever individuen op hun daden, ik hoef geen mensen in groepen te verdelen. We zijn zo doorgeïndividualiseerd dat we ons niet eens meer een groep voelen, behalve als er iets zoals dit gebeurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
MaAr NiET eLKe IslAMIeT is Zo!!2!2!!2!2!!2 IsLAm is VrEDe JuLLiE snAPPen HEt Ni3T!!!!!!22222222
Het is geen ''haat zaaien richting de gehele moslim gemeenschap'', maar je afkeuring uitspreken tegen een ideologie die de universele rechten van de mens schend, waarin een rechtvaardiging plus motivatie van barbaars geweld te vinden is, en de naïeve idealisten die deze gevaarlijke ideologie blindelings ter goede hoop blijven tolereren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:29 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |