abonnement Unibet Coolblue
pi_205618843
Originele OP van @HSG

quote:
De trek uit de Randstad houdt aan. Sterker: het gat tussen het aantal mensen dat uit de Randstad verhuist en het aantal mensen dat erheen gaat, is zelfs nog groter geworden. Vrijwel alle gemeenten hebben inmiddels een positief verhuissaldo met de Randstad.

Onderaan de streep verhuisden in 2021 ruim 75.000 mensen vanuit de Randstad naar een andere regio. 53.000 mensen maakten de omgekeerde beweging. Dat becijferde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Sinds 2014 verliest de Randstad aan populariteit, en sinds 2017 gaan er meer mensen weg dan dat ernaartoe gaan.

Het zijn vooral gezinnen met kinderen die naar provincies buiten de Randstad trekken, en ook vijftigers en zestigers. De enige leeftijdscategorie waarop het westen des lands nog wel aantrekkingskracht uitoefent, is die van mensen tussen de 18 en 30. Zij verhuizen vaak voor studie of werk naar de Randstad.

Dat laatste verklaart volgens het CBS waarom studentensteden Groningen, Maastricht, Eindhoven, Wageningen, Tilburg en Enschede een negatieve verhuisbalans hebben met de Randstad. Na hun studie trekken mensen massaal naar het westen. Veruit de meeste gemeenten zien echter meer mensen komen dan gaan.

Rand van het land
Relatief gezien kent de gemeente Nijkerk de grootste instroom van Randstedelingen, gevolgd door Noord-Beveland en Culemborg. Dat zijn gemeenten die nog redelijk dicht bij de Randstad liggen. Echter: ook gemeenten aan de rand van het land verwelkomen per saldo meer mensen uit het westen dan dat ze kwijtraken. Zo kennen ook Westerwolde, Pekela (beiden Oost-Groningen) en Westerveld (zuid-Drenthe) een grote instroom.

Het CBS heeft geen onderzoek gedaan naar de oorzaken van de ontwikkeling, maar het is aannemelijk dat de situatie op de woningmarkt een rol speelt. Dat de Randstad een negatief verhuissaldo met de rest van het land heeft wil niet zeggen dat de bevolking er kromp: ook geboorte, sterfte en migratie hebben invloed op het bevolkingsaantal.

De Randstad wordt door het CBS gedefinieerd op basis van het aantal banen dat binnen vijftig kilometer te bereiken is. Het bestaat uit de provincies Utrecht, Zuid-Holland en het zuidelijke deel van Noord-Holland. Op basis van die definitie wonen ongeveer 7 miljoen mensen binnen de Randstad en 10 miljoen erbuiten.

De ‘rest’ van Nederland bestaat ook uit twee delen. Tot de ‘nationale periferie’ behoren de drie noordelijke provincies, Zeeland, Limburg plus een groot deel van Overijssel, de Achterhoek en de Kop van Noord-Holland. De overige landsdelen vallen onder de intermediaire zone.

Bron.

Dit zijn niet mijn woorden:

Echt.... :') Blijf alsjeblieft daar met die onderontwikkelde onbeschaafde grafmentaliteit van jullie. Op die manier vergaat het beschaafde deel Nederland.

Buiten de randstad wonen nog fatsoenlijke mensen en die zitten niet op jullie te wachten.
pi_205618889
Als iedereen ter wereld nou eens in z’n eigen land/staat/provincie bleef.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:10:40 #3
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_205618893
Vreemd dat geheel Zuid-Holland als Randstad wordt gezien. Richting Zeeland, Gelderland en boven Leiden zijn er nog genoeg kleine(re) dorpen waar het goed toeven is te midden van groen, water en niet al te veel mensen. Dit houd ik graag zo, al ben ik zelf ook geboren en getogen als stedeling en later weggetrokken. Dat het wat dubbel is om andere mensen dit te ontzeggen (figuurlijk dan) erken ik direct.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smegma. op 12-08-2022 17:26:09 ]
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:14:17 #4
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_205618924
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:10 schreef Socios het volgende:
Als iedereen ter wereld nou eens in z’n eigen land/staat/provincie bleef.
Daar is men rijkelijk laat mee. Dat veel steden tegenwoordig zo op elkaar lijken heeft ermee te maken dat het ook overal maar 'lekker' divers, ruimdenkend, progressief, globalistisch en 100+ nationaliteiten moet zijn. Met alle gevolgen van dien, positief maar naar mijn mening vooral negatief. Alle stadsinwoners komen terecht in een harde, betonnen leefsfeer die alle gezelligheid, originaliteit, cultuur en positiviteit wegvreet.
pi_205618988
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Randstedelingen weten niks. Zo onderontwikkeld zijn zij.
goed verhaal, en maar zeiken als het andersom wordt verteld.
pi_205619003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:14 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Daar is men rijkelijk laat mee. Dat veel steden tegenwoordig zo op elkaar lijken heeft ermee te maken dat het ook overal maar 'lekker' divers, ruimdenkend, progressief, globalistisch en 100+ nationaliteiten moet zijn. Met alle gevolgen van dien, positief maar naar mijn mening vooral negatief. Alle stadsinwoners komen terecht in een harde, betonnen leefsfeer die alle gezelligheid, originaliteit, cultuur en positiviteit wegvreet.
Daarom liggen de huizenprijzen er ook zo ontstellend laag, omdat de ontwikkelingen van steden zo ontzettend negatief uitgepakt hebben.

Er is een grote groep mensen het niet met je eens, en die groep is zo groot en prominent aanwezig dat er bijna geen woning te vinden is in die grote steden zonder originaliteit en gezelligheid, die goedkoper gekocht kan worden binnen de stad dan wat je er voor zou moeten betalen als die vergelijkbare woning ergens buiten de stad zou staan.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:22:37 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205619013
Deze zou ik niet als buren willen hebben, Diede en Zep zien er uit als bijzonder groen linkse klimaatzeikers.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:22:57 #8
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_205619020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:21 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Daarom liggen de huizenprijzen er ook zo ontstellend laag, omdat de ontwikkelingen van steden zo ontzettend negatief uitgepakt hebben.

Er is een grote groep mensen het niet met je eens, en die groep is zo groot en prominent aanwezig dat er bijna geen woning te vinden is in die grote steden zonder originaliteit en gezelligheid, die goedkoper gekocht kan worden binnen de stad dan wat je er voor zou moeten betalen als die vergelijkbare woning ergens buiten de stad zou staan.
Dat een grote groep het niet met mij eens is, is wat mij betreft prima.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:23:35 #9
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205619030
Wij zijn 5 jaar geleden verhuisd naar het oosten en zijn nu een week in t westen. Paar dingen:
- mensen zijn huer erg individualistisch
- alleen maar zwarte
- geen abn meer.
- het is overal fucking heet omdat ze nog nooit van gras hebben gehoord
- auto parkeren is een nachtmerrie thuis zetten we hem gewoon voor de deur
- er is altijd geschreew op straat. Houdt je muil eens praat normaal en Nederlands ipv die achterlijke taal.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:27:35 #10
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205619069
- prijzen in horeca zijn echt abnormaal
- overal is beton beton en steen.
- overal borden met wat wel en niet mag
- geen menselijke maat
- winkels zijn kansloos laat open. Een suppermarkt tot 22 uur open is echt kansloos. Lekker tot 6 uur open moet je daarna nog boodschappen doen heb je je leven niet op orde.
- er wordt veel gebouwd maar weinig aan voorzieningen gedaan
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:29:08 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205619085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:14 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Daar is men rijkelijk laat mee. Dat veel steden tegenwoordig zo op elkaar lijken heeft ermee te maken dat het ook overal maar 'lekker' divers, ruimdenkend, progressief, globalistisch en 100+ nationaliteiten moet zijn. Met alle gevolgen van dien, positief maar naar mijn mening vooral negatief. Alle stadsinwoners komen terecht in een harde, betonnen leefsfeer die alle gezelligheid, originaliteit, cultuur en positiviteit wegvreet.
Ik woon buiten de stad, er is nauwelijks meer connectie (eerder minder) dan met mijn buren die ik in de stad had hier, er wonen alleen maar blanke Nederlanders en zo gezellig zijn die niet, om 10 uur is alles donker, origineel is helemaal niemand, cultuur is er totaal niet. Er is koningsdag en soms met Kerst een marktje van 4 kramen.

Het is wel heerlijk rustig en we kijken uit over weilanden en we hebben een tuin die we in de stad nooit konden betalen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205619093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Deze zou ik niet als buren willen hebben, Diede en Zep zien er uit als bijzonder groen linkse klimaatzeikers.
Woke. Schat ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:30:29 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205619103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:14 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Daar is men rijkelijk laat mee. Dat veel steden tegenwoordig zo op elkaar lijken heeft ermee te maken dat het ook overal maar 'lekker' divers, ruimdenkend, progressief, globalistisch en 100+ nationaliteiten moet zijn.
Ik denk eerder dat steden door social media steeds meer op elkaar zijn gaan lijken.

Door dit fenomeen is het veel makkelijker geworden voor mensen om bij elkaar af te kijken.
pi_205619163
Nou ik wil niet on-sympathiek overkomen, maar als ik van die woke-zeikerds naast me krijg dan emigreer ik naar Denemarken.

Ik krijg al hoofdpijn bij het idee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205619174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
Nou ik wil niet on-sympathiek overkomen, maar als ik van die woke-zeikerds naast me krijg dan emigreer ik naar Denemarken.

Ik krijg al hoofdpijn bij het idee.
Esbjerg is leuk. Århus ook
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:40:22 #16
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205619189
-knip-
pi_205619207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
Nou ik wil niet on-sympathiek overkomen, maar als ik van die woke-zeikerds naast me krijg dan emigreer ik naar Denemarken.

Ik krijg al hoofdpijn bij het idee.
Denemarken is veel duurder dan hier. Heb dit van een ervaringsdeskundige.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:53:18 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205619296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:42 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Denemarken is veel duurder dan hier. Heb dit van een ervaringsdeskundige.
Denemarken is duur voor ons met de wisselkoers Euro/Kroon
Als je in Denemarken werkt en in Kronen betaald wordt is dat anders.
Drank en alles waar suiker in zit is trouwens wel duur, maar dan rij je gewoon ff naar Harrislee en doe je daar bij Deense supermarkt inkopen.
pi_205619738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:27 schreef xzaz het volgende:
- prijzen in horeca zijn echt abnormaal
- overal is beton beton en steen.
- overal borden met wat wel en niet mag
- geen menselijke maat
- winkels zijn kansloos laat open. Een suppermarkt tot 22 uur open is echt kansloos. Lekker tot 6 uur open moet je daarna nog boodschappen doen heb je je leven niet op orde.
- er wordt veel gebouwd maar weinig aan voorzieningen gedaan
Woon zelf ook in het noorden, maar supermarkten die tot 22 uur open zijn, heb je hier ook genoeg.
Zelfs in het kleine dorpje waar ik woon, is de lokale buurtsuper zeven dagen per week open tot acht uur s'avonds.
We hebben hier zelfs nog een
srv wagen :Y
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:37:22 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205619828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:27 schreef xzaz het volgende:
- prijzen in horeca zijn echt abnormaal
- overal is beton beton en steen.
- overal borden met wat wel en niet mag
- geen menselijke maat
- winkels zijn kansloos laat open. Een suppermarkt tot 22 uur open is echt kansloos. Lekker tot 6 uur open moet je daarna nog boodschappen doen heb je je leven niet op orde.
- er wordt veel gebouwd maar weinig aan voorzieningen gedaan
De Appie is hier tegenwoordig ook tot 22u open. In een dorpje in het oosten des lands. Heerlijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:43:59 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205619912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:29 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Woke. Schat ik.
Ik hoor ze al
"Co2 bla bla bla"
"Daar mag je geen grappen over maken"
"Eet jij vlees, heb je Cowspiracy niet gezien?"
"BLM is geen oplichterbende, hoe durf je dat te zeggen"
"Costa Rica is zooo mooi"
pi_205619965
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:10 schreef Socios het volgende:
Als iedereen ter wereld nou eens in z’n eigen land/staat/provincie bleef.
jamais
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:11:56 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205620233
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:31 schreef GM78 het volgende:

[..]
Woon zelf ook in het noorden, maar supermarkten die tot 22 uur open zijn, heb je hier ook genoeg.
Zelfs in het kleine dorpje waar ik woon, is de lokale buurtsuper zeven dagen per week open tot acht uur s'avonds.
We hebben hier zelfs nog een
srv wagen :Y
Acht uur prima kan nog
pi_205620346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:23 schreef xzaz het volgende:
Wij zijn 5 jaar geleden verhuisd naar het oosten en zijn nu een week in t westen. Paar dingen:
- mensen zijn huer erg individualistisch
- alleen maar zwarte
- geen abn meer.
- het is overal fucking heet omdat ze nog nooit van gras hebben gehoord
- auto parkeren is een nachtmerrie thuis zetten we hem gewoon voor de deur
- er is altijd geschreew op straat. Houdt je muil eens praat normaal en Nederlands ipv die achterlijke taal.
Je bent vast niet in Sassenheim of Hillegom. :+
ROBODEMONS..................|:(
pi_205620374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
De Appie is hier tegenwoordig ook tot 22u open. In een dorpje in het oosten des lands. Heerlijk.
Hier is de Apple Store al om 19u dichtgegaan
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:28:32 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205620434
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:27 schreef xzaz het volgende:
- prijzen in horeca zijn echt abnormaal
- overal is beton beton en steen.
- overal borden met wat wel en niet mag
- geen menselijke maat
- winkels zijn kansloos laat open. Een suppermarkt tot 22 uur open is echt kansloos. Lekker tot 6 uur open moet je daarna nog boodschappen doen heb je je leven niet op orde.
- er wordt veel gebouwd maar weinig aan voorzieningen gedaan
lol

het is geen Manhattan ofzo he _O-
kwartiertje tot een half uur met de tram en je zit in de natuur vanaf hartje Den Haag

supermarkt hier wel tot 23 uur open, das epic, hoef je je ook niet meer af te laten zetten door de buurtsuperturk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:41:08 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205620560
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 19:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
lol

het is geen Manhattan ofzo he _O-
kwartiertje tot een half uur met de tram en je zit in de natuur vanaf hartje Den Haag

supermarkt hier wel tot 23 uur open, das epic, hoef je je ook niet meer af te laten zetten door de buurtsuperturk
Bij ons in het dorp is de Appie gewoon op zondag open en doordeweeks tot 10 uur. Da's het platteland.

De pretentie die sommigen hebben dat het allemaal zo anders is op het "platteland" is exact dat, pretentie. Dorpen hebben dezelfde supers als in de stad, dezelfde Gall & Gall, dezelfde Etos of andere drogisterij keten, dezelfde Blokkers, dezelfde opticiensketens en ga zo maar door. Het is alleen wat kleinschaliger soms en er glipt nog wel eens een echte warme bakker tussendoor (die er in de stad ook nog zijn).
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:47:56 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205620619
Bakker, groenteboer, kaasboer alles is er nog gewoon hoor

Alleen dan op meerdere plekken :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205620899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
goed verhaal, en maar zeiken als het andersom wordt verteld.
Wat valt er te zeiken. Jullie komen niet eens je eigen stad uit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:25:05 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205621038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:39 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
En waar baseer je dat op?
[..]
Waar baseer je dit allemaal op? Je was erbij elke keer dat ik in Brabant was?
Afgezien, misschien, van de keer dat je met je GL makkers bent afgezakt om met je spandoek voor een varkensstal te gaan liggen geloof ik niet dat je hier ooit bent geweest.

Maar ik hoor graag op welk traject je zat toen je in het Brabantse naar buiten keek en een vuilnisbelt aantrof.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:37:53 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205621190
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Afgezien, misschien, van de keer dat je met je GL makkers bent afgezakt om met je spandoek voor een varkensstal te gaan liggen geloof ik niet dat je hier ooit bent geweest.

Maar ik hoor graag op welk traject je zat toen je in het Brabantse naar buiten keek en een vuilnisbelt aantrof.
Wel interessant dat als ik vuilnisbelt Brabant intyp op Google ik legio resultaten krijg. Waaronder Helmond. Maar ook Nuenen, Vught, Gulbergen en wat andere resutaten. Klinkt niet alsof het nooit voorkomt :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:39:00 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205621209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel interessant dat als ik vuilnisbelt Brabant intyp op Google ik legio resultaten krijg. Waaronder Helmond. Maar ook Nuenen, Vught, Gulbergen en wat andere resutaten. Klinkt niet alsof het nooit voorkomt :P
Je bedoelt dat er vuilnisbelten zijn in een provincie?

Oh noes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205621220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt dat er vuilnisbelten zijn in een provincie?

Oh noes.
Ik schrik hiervan.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:40:47 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205621223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt dat er vuilnisbelten zijn in een provincie?

Oh noes.
Tja, mischien wat minder proberen anderen de maat te nemen?

quote:
Afgezien, misschien, van de keer dat je met je GL makkers bent afgezakt om met je spandoek voor een varkensstal te gaan liggen geloof ik niet dat je hier ooit bent geweest.

Maar ik hoor graag op welk traject je zat toen je in het Brabantse naar buiten keek en een vuilnisbelt aantrof.
Want het is dus bepaald niet onmogelijk zoals je zelf al aangeeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:41:27 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205621232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, mischien wat minder proberen anderen de maat te nemen?
[..]
Want het is dus bepaald niet onmogelijk zoals je zelf al aangeeft.
Mijn hemel...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:46:02 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205621304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:40 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik schrik hiervan.
Het heet tegenwoordig dan ook wat mooier: "Milieustraat".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205621314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel interessant dat als ik vuilnisbelt Brabant intyp op Google ik legio resultaten krijg. Waaronder Helmond. Maar ook Nuenen, Vught, Gulbergen en wat andere resutaten. Klinkt niet alsof het nooit voorkomt :P
In Limburg hebben we maar één vuilnisbelt en die noemen we parksjtad ouwhoer.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205621317
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:13 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat valt er te zeiken. Jullie komen niet eens je eigen stad uit.
Jullie? Wat loop je nou slap te lullen man :D jij zeikt, niet ik he?

:')
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:01:06 #39
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_205621551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:27 schreef xzaz het volgende:
- winkels zijn kansloos laat open. Een suppermarkt tot 22 uur open is echt kansloos. Lekker tot 6 uur open moet je daarna nog boodschappen doen heb je je leven niet op orde.
Dit is misschien in Staphorst waar jij woont niet zo, maar in praktisch alle andere steden en dorpen is dit ondertussen de maat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_205621595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Afgezien, misschien, van de keer dat je met je GL makkers bent afgezakt om met je spandoek voor een varkensstal te gaan liggen geloof ik niet dat je hier ooit bent geweest.

Dat is waar ook, niets van wat je hier post heeft iets met de werkelijkheid te maken. Heb je nog meer totale verzinsels waar je ons mee wil vervelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')