abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:14:11 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205615252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Haha ontwikkeling gelijkstellen aan opleidingsniveau. Classic grafstedeling mentaliteit.
Haha 8 miljoen mensen op één hoop gooien onder de noemer onderontwikkeld onbeschaafd volk, classic NWS mentaliteit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:18:47 #77
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205615305
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:14 schreef 2dope het volgende:

[..]
Haha 8 miljoen mensen op één hoop gooien onder de noemer onderontwikkeld onbeschaafd volk, classic NWS mentaliteit.
Dat is zo ongeveer wat je doet ja.

En dat is dan collega. Ga lekker terug naar de frontpage joh ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:21:11 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205615322
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:57 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Uiterste puntje van wat?
Utrecht? Obviously.
pi_205615363
Goh wat een verrassing. Prettig wonen wordt in de Randstad steeds lastiger. Komt omdat politici (lokaal , provinciaal maar ook landelijk) alleen maar naar KPI's kijken die o.a. aangeven of er voldoende huizen zijn gebouwd en niet of het ook een beetje prettig wonen is.
pi_205615401
Mijn collega is juist vanuit het oosten naar de hofstad verhuisd en wil niet meer terug vanwege de faciliteiten in het westen.
pi_205615405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat gezeur over die Biblebelt is toch ook gewoon een lachwekkende karikatuur. Die mensen doen geen vlieg kwaad en leven vaak een stuk rustiger en stabieler dan de seculiere massa. Niets mis mee.
Je moet natuurlijk een zwart schaap hebben. En de reden dat veel progressieve Randstedelijke mensen (en ook de media) vaak naar deze groep wijzen is omdat het hen enorm dwars zit dat deze mensen niet wat 'moderner', progressiever en minder traditioneel zijn. Zoals Jesse Klaver al eens had getweet: 'De SGP is niet van deze tijd'.

En ook tijdens corona zagen we het natuurlijk, al die vervelende refo's die zich niet wilde laten vaccineren, walgelijk was het. Dit in tegenstelling tot de (obese) allochtonen (die in de ziekenhuizen lagen) en ook ongevaccineerd waren. Die werden betutteld en daar moest vooral veel begrip voor zijn. Bovendien moest er vooral geen stigma worden gecreëerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205615486
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk een zwart schaap hebben. En de reden dat veel progressieve Randstedelijke mensen (en ook de media) vaak naar deze groep wijzen is omdat het hen enorm dwars zit dat deze mensen niet wat 'moderner', progressiever en minder traditioneel zijn. Zoals Jesse Klaver al eens had getweet: 'De SGP is niet van deze tijd'.

En ook tijdens corona zagen we het natuurlijk, al die vervelende refo's die zich niet wilde laten vaccineren, walgelijk was het. Dit in tegenstelling tot de (obese) allochtonen (die in de ziekenhuizen lagen) en ook ongevaccineerd waren. Die werden betutteld en daar moest vooral veel begrip voor zijn. Bovendien moest er vooral geen stigma worden gecreëerd.
Ja dat is in Nederland inmiddels al 20 jaar traditie: De keurig levende en goed functionerende orthodoxe christenen afzeiken en de allochtone bevolking pamperen en ontzien.

Onbegrijpelijk wel. De criminaliteitscijfers zijn juist in christelijke buurten ontzettend laag, mensen leven er erg gezond, zijn gelukkig en hebben een stabiel leven met bijvoorbeeld ook lagere scheidingspercentages dan in de rest van Nederland. Zou veel mensen een christelijke buurman gunnen.

Ben zelf niet gelovig, voor de duidelijkheid.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205615535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dat is in Nederland inmiddels al 20 jaar traditie: De keurig levende en goed functionerende orthodoxe christenen afzeiken en de allochtone bevolking pamperen en ontzien.

Onbegrijpelijk wel. De criminaliteitscijfers zijn juist in christelijke buurten ontzettend laag, mensen leven er erg gezond, zijn gelukkig en hebben een stabiel leven met bijvoorbeeld ook lagere scheidingspercentages dan in de rest van Nederland. Zou veel mensen een christelijke buurman gunnen.

Ben zelf niet gelovig, voor de duidelijkheid.
Tijdens de corona-hoax werd de nadruk ook veel meer gelegd op ongevaccineerden uit de Christelijke gemeenschap en veel minder uit de Moslimgemeenschap. Dat lag wat gevoeliger denk ik.
pi_205615544
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tijdens de corona-hoax werd de nadruk ook veel meer gelegd op ongevaccineerden uit de Christelijke gemeenschap en veel minder uit de Moslimgemeenschap. Dat lag wat gevoeliger denk ik.
Nouja hoax. Denk nog steeds wel dat deze lui zich ook beter hadden kunnen vaccineren maar het werd enorm overdreven uitvergroot inderdaad.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205615557
Steden zijn voor statushouders.
pi_205615602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vraag me af wat erger is om als buitenstaander tussen te komen, Kanaleneiland of Putten
Kanaleneiland is overal lekker eten te vinden tot ver in de nacht dus doemadiema.
pi_205615652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, dit klinkt bekend.
Randstedelingen die in een historische binnenstad in de provincie gaan wonen en klagen over lawaai van kermis of kroeg. Goh, je woont in een binnenstad.
Randstedelingen die op het platteland gaan wonen en klagen over lawaai en stank van boeren. Goh.
In de randstad zitten ook gewoon weilanden en boeren. :')
pi_205615674
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:47 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Kanaleneiland is overal lekker eten te vinden tot ver in de nacht dus doemadiema.
Tussen alle hangjongeren met strafblad en drillrappers zal er vast nog wel ergens om 02:30 een kebabzaak open zijn inderdaad. Het is natuurlijk maar waar je prioriteiten liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:00:18 #89
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205615721
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Gelukkig mogen we het dan wel nog altijd "friet" blijven noemen. 8-)
Het is patat! }:|
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:04:30 #90
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205615749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
die Biblebelt is toch ook gewoon een lachwekkende karikatuur.
Fixed. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:


Ja dat is in Nederland inmiddels al 20 70 jaar traditie:
En weer fixed. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Eindredactie Games vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:04:46 #91
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205615751
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is zo ongeveer wat je doet ja.
TS doet dat vooral, zie OP. Ik kaats de bal terug met opleidingsniveau als een pijler van ontwikkeling, lijkt me niet enorm vergezocht. Anderen zullen bijvoorbeeld weer christelijke normen en waarden als belangrijke pijler zien, fine by me.

Maar ik zeg nergens dat mensen buiten de randstad per definitie onderontwikkeld zijn, een stelligheid die TS zich overigens wel aanmeet met betrekking tot Randstedelingen, maar dat de waarschijnlijkheid hoger is dan vice versa. Beetje flauw is het wel ja, maar dat krijg je met dergelijke kut OP's vol negatieve stereotypen :6
quote:
En dat is dan collega. Ga lekker terug naar de frontpage joh ;)
I love NWS and all its quirks :*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_205615758
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tussen alle hangjongeren met strafblad en drillrappers zal er vast nog wel ergens om 02:30 een kebabzaak open zijn inderdaad. Het is natuurlijk maar waar je prioriteiten liggen.
Hoe zat ik Utrecht ook ben, zal never nooit vertrekken.

030 rep

Kan mij die mensen (die daar ook zijn omdat ze honger hebben) nou schelen zit toch in de auto :')

“Iehhh hangjongeren. Eng!” ondertussen is er precies niets aan de hand en laten ze je vooral gewoon met rust.
pi_205615763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Fixed. :')
Ah Sparrow. Zo ken ik je weer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:08:43 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205615781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah Sparrow. Zo ken ik je weer.
You're welcome. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:09:05 #95
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205615784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk leren die randstedelingen dan wel de taal die gesproken wordt in de omgeving waar ze naar toe verhuizen; met dat hippe steenkolen Engels met een paar Nederlandse woordjes er doorheen kom je in het echte Nederland nl. niet ver.
"Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg."

Ik (al 41 jaar in een plattelandsregio wonend - ergens ten oosten van Den Bosch) raad Randstedelingen iig aan om er heel goed over na te denken. Ja, iets goedkopere huizen en meer ruimte en zo, maar daar staat tegenover dat je nogal snel 'apart' wordt gevonden. Het mentale deel zou weleens tegen kunnen vallen.
pi_205615796
De randstad breidt zich eerder gewoon uit als iedereen precies in de omliggende regios gaat wonen...

En tja, logisch... Randstad voor velen niet te betalen, ruimtegebrek (waar iedereen tijdens Corona ontdekte dat het toch best fijn is ruimte en een tuin te hebben), het wordt er drukker en onleefbaarder, etc.

Niet dat het een goede ontwikkeling is trouwens, wnat een gevolg van voller voller en voller omdat groei heilig lijkt voor de regering ook al gaat dat ten koste van geluk en leefgenot.
pi_205615798
twitter
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:14:02 #98
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205615852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:08 schreef Straatcommando. het volgende:

Haha ontwikkeling gelijkstellen aan opleidingsniveau.
Jij beweert dat er geen correlatie is? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:14:43 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205615859
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:51 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
In de randstad zitten ook gewoon weilanden en boeren. :')
Yep, ik woon er tussen in de Randstad, minder dan 20 km van Rotterdam, minder dan 20 km van Den Haag en ik kijk uit over weilanden en koeien.
Met als gevolg dat de huizenprijzen hier ridicuul hoog zijn en dat iedere eensgezinswoning nog geen week te koop staat hier en meestal voor meer dan de vraagprijs verkocht wordt.

Ik snap heel goed dat als je uit de stad weg wilt je liever wat verder weg gaat en richting een meer betaalbare optie gaat, als 3-4 of zelfs 5 dagen vanaf huis kan werken en je bent in de 30 met kinderen dan lijkt mij een landelijke omgeving waar je geen ridicuul bedrag voor een woning betaald ook heel aantrekkelijk.

Het is allemaal geen rocket science.

Overigens heb ik ook vrienden die voor geen goud de stad willen verlaten, als ze bij ons zijn klagen ze dat het veel te stil is *)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:24:14 #100
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205615959
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:04 schreef 2dope het volgende:

[..]
TS doet dat vooral, zie OP. Ik kaats de bal terug met opleidingsniveau als een pijler van ontwikkeling, lijkt me niet enorm vergezocht. Anderen zullen bijvoorbeeld weer christelijke normen en waarden als belangrijke pijler zien, fine by me.

Maar ik zeg nergens dat mensen buiten de randstad per definitie onderontwikkeld zijn, een stelligheid die TS zich overigens wel aanmeet met betrekking tot Randstedelingen, maar dat de waarschijnlijkheid hoger is dan vice versa. Beetje flauw is het wel ja, maar dat krijg je met dergelijke kut OP's vol negatieve stereotypen :6
[..]
I love NWS and all its quirks :*
Ik zit je ook maar gewoon te etteren hoor, geen zorgen :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')