SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Was dat maar waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:15 schreef noodgang het volgende:
Ik had een vergelijkbaar probleem. Yoghurt op de tafel, ga even wat muesli pakken en dan dit:
[ afbeelding ]Ik had een vergelijkbaar probleem. Yoghurt in mijn auto, ga even tanken en dan zomaar getoeter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2022 00:25:13 ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik had een vergelijkbaar probleem. Yoghurt in mijn auto, ga even tanken en dan zomaar getoeter.Laatst lekker boodschappen wezen doen met de auto. Daarna weer op weg naar huis, maar door die ellendige zuivel kwam ik met geen mogelijkheid meer vna de rotonde afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je was toch gevangen gezet door Paul?quote:
nee door die hoer @murpquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je was toch gevangen gezet door Paul?
die koe bedoelde 'straatmadelief'quote:
In de bijbaantijd was er een teamleider kassa die continu aan het eten was bij de counter. We noemden haar koe omdat ze continu aan het kauwen was. Dit werd (helaas) gedoogd door de Opa.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die koe bedoelde 'straatmadelief'
ook wel 'vloerduyve'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |