Oh wel leuk dat iemand dat cadeau doetquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje aan het volgen (doe tussendoor wat andere dingen ,ben niet helemaal bij![]()
Ik snap soms niet hoe NSF werkt , de chats gaan mega snelDe laatste dagen reageren mensen op mij en voor ik wat terug kan zeggen is de chat alweer een uur verder
![]()
, volgens mij heb ik een lidmaatschap cadeau gekregen van iemand , maar geen idee hoe dat werkt
Nee veel te snelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh wel leuk dat iemand dat cadeau doetook al weet ik ook niet wat je er aan hebt.
Dat chatten is niet te doen inderdaad
Waddan?quote:
OK dus een echte gekquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:54 schreef mario390 het volgende:
dat is de vent de deze jaar vanacht dingen
uit de wohnung gegooid heeft
Ik heb even gekeken. Je kunt meer emoticons gebruiken, hebt toegang tot speciale video's voor members en krijgt toegang tot hun discord server. En nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee veel te snelIk weet niet of ik iets cadeau heb gekregen , daarvoor snap ik niet veel van dat hele lidmaatschap gebeuren
Hmm die willen geen gedoe in het buroquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:59 schreef mario390 het volgende:
de polizei is
nehmt hem maar niet met
Twitch kanaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Je kunt meer emoticons gebruiken, hebt toegang tot speciale video's voor members en krijgt toegang tot hun discord server. En nog wat andere dingen.
Die discord server lijkt me nog wel interessant om te lezen.
Zoiets kreeg ik ook in een reactie, maar geen idee wat de standaard emoijs zijn daarquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Je kunt meer emoticons gebruiken, hebt toegang tot speciale video's voor members en krijgt toegang tot hun discord server. En nog wat andere dingen.
Die discord server lijkt me nog wel interessant om te lezen.
YouTubequote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twitch kanaal?
Dan krijg je idd extra emoticons erbij, toegang tot video's als de creator die op 'enkel toegankelijk voor abbonees heeft gezet en je krijgt geen reclames meer voor de duur van het abbo.
Je naam zie je altijd oranje ja. Als iemand paniek typt zie ik een gedeelte van dat woord oranjequote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook in een reactie, maar geen idee wat de standaard emoijs zijn daar![]()
Verder maakt het weinig uit, het gaat mij toch te snel![]()
Dat ik een reactie aan mi zag was puur omdat het in het oranje was![]()
Ik heb wel eens gezocht hoe het op YT werkt, maar ik snap er weinig van , zal mijn leeftijd wel zijn
Ow oké, het leek me zo bekend dat ik dacht dat het over Twitch gingquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
YouTube
Maar de voordelen lijken verdacht veel op elkaar.
heet je panic op YT ?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je naam zie je altijd oranje ja. Als iemand paniek typt zie ik een gedeelte van dat woord oranje
Ik gebruik allebei wel maar dan toch liever youtube. Chatten op Twitch is ook niet te doen met die emoticon aanvallen constant. Op youtube gaat dat prima alleen niet met 25 duizend tegelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow oké, het leek me zo bekend dat ik dacht dat het over Twitch ging![]()
Ik ben niet zo goed bekend met het hele youtube stream gebeuren om eerlijk te zijn. Ik mod voor 4 mensen op Twitch dus daar heb ik me meer op ingelezen
Laten we het daar maar op houden jaquote:
OKquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja
Twitch heeft idd meer last van emitocon kots op grotere kanalen, maar op beiden platformen kom je er niet doorheen met meer dan 1,5k aan kijkers lijkt me.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik allebei wel maar dan toch liever youtube. Chatten op Twitch is ook niet te doen met die emoticon aanvallen constant. Op youtube gaat dat prima alleen niet met 25 duizend tegelijk
Ja dat klopt. Wat ik kijk is meestal tot 200 kijkers max. Dat is nog wel te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twitch heeft idd meer last van emitocon kots op grotere kanalen, maar op beiden platformen kom je er niet doorheen met meer dan 1,5k aan kijkers lijkt me.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je naam zie je altijd oranje ja. Als iemand paniek typt zie ik een gedeelte van dat woord oranje
Het is volle maan vanavondquote:
Oehquote:
Voetbal?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk U20 WK dames tegen Japan... daar wordt je niet vrolijk van
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Eens kijken hoeveel mensen er gek worden
daar is niets geheim aanquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal?
Heb jij als geheime hobby SM
Blijkbaarquote:
Ik kan er wel om lachen ... maar het draait op een window op de achtergrondquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar sterkte, je gaat het nodig hebben
Barca kan je ook weer om lachen nuquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen ... maar het draait op een window op de achtergrond
Ja echt ... Ik zie Frenkie niet vertrekken en zie voor zaterdag geen van die nieuweling in de opstelling omdat ze niet ingeschreven kunnen worden ...quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barca kan je ook weer om lachen nu
Terecht ook wel. De Jong moet ze nu echt uitpersen voor alles wat hij moet krijgen nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... Ik zie Frenkie niet vertrekken en zie voor zaterdag geen van die nieuweling in de opstelling omdat ze niet ingeschreven kunnen worden ...
Als ie slecht zou spelen en zelf weg willen , maar niets van dat alles .... las gisteren van een Spaanse sportjurist dat het echt nog maar net door de beugel kan wat Barcelona doetquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht ook wel. De Jong moet ze nu echt uitpersen voor alles wat hij moet krijgen nog.
En die club heeft een transferverbod nodig.
Nog maar net door de beugel? Zitten ze er al niet even overheen?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie slecht zou spelen en zelf weg willen , maar niets van dat alles .... las gisteren van een Spaanse sportjurist dat het echt nog maar net door de beugel kan wat Barcelona doet
kennelijk net niet , maar misschien nu wel ..quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog maar net door de beugel? Zitten ze er al niet even overheen?
Ik vraag het me af hoor, zou dit echt graag voor de rechter zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
kennelijk net niet , maar misschien nu wel ..
Mogelijk dat het zover nog wel komt ...quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, zou dit echt graag voor de rechter zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |