Gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Slaapkamerraam wijd openKomt er een vleermuis een paar rondjes doen
Mijn ideequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gezelligbeter dan een zwerm muggen toch
De F16's zijn weer terug met de naverbrander voluit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:19 schreef Nattekat het volgende:
In Twente heeft iemand een vrachtwagen naast het weerstation gezet volgens mij
Heat Burstquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:19 schreef Nattekat het volgende:
In Twente heeft iemand een vrachtwagen naast het weerstation gezet volgens mij
Zou er ook een negatieve windkracht bestaan ? windkracht -1 of zo ?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
Ook wel bijzonder, gewoon een paar weerstation met een windkracht 0, wist niet eens dat dat kon
[ afbeelding ]
Een zwart gat bij een meetstationquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou er ook een negatieve windkracht bestaan ? windkracht -1 of zo ?
Die groeit flink alquote:Op maandag 15 augustus 2022 00:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik zie omweer in de richting van Enschede
Bij mij binnen is het ook nog steeds 27 graden, ook al heb ik alles tegen elkaar open staanquote:Op maandag 15 augustus 2022 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
Nog steeds 23,6 graden in Den Helder. Sterker nog, afgelopen uur zelfs een stijging in temperatuur.
Omweer?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik zie omweer in de richting van Enschede
Slaapkamer is 29.quote:Op maandag 15 augustus 2022 01:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij mij binnen is het ook nog steeds 27 graden, ook al heb ik alles tegen elkaar open staan
Ik lag van ellende om half acht in bed geloof ik. Nu even wakker en zo maar weer terug naar bed. Hoop op afkoeling heb ik momenteel niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 01:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Slaapkamer is 29.
Kan nu echt niet slapen. Woonkamer gelukkig ‘slechts’ 26. Nu even de tuindeuren open en hopen dat het afkoelt. Heb nog wel hoop op een beetje regen. Er lijkt een klein buitje over Utrecht te komen rond 03:00.
Ik ga net een nieuwe poging doen om te slapen. Ik ga behoorlijk stuk op deze warmte.quote:
Succes. Hopelijk de laatste nacht van deze zomer dat het zo warm is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 02:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga net een nieuwe poging doen om te slapen. Ik ga behoorlijk stuk op deze warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |