Ja NU! Ik ga dood, niet nog zo'n walgelijke nacht.quote:
Bijzonder wel, echt net zo'n klein flutje in Drenthequote:
Nu inderdaad, of morgen pas. Niet vannachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef josja het volgende:
[..]
Ja NU! Ik ga dood, niet nog zo'n walgelijke nacht.
Stuur het even naar Zwolle toe!quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh ik zie een bui recht op mijn Assen koersen!
Regen maakt het nu alleen maar erger.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef josja het volgende:
[..]
Ja NU! Ik ga dood, niet nog zo'n walgelijke nacht.
De zon is hier ook al een poosje weg maar het voelt benauwder dan gisteren. Doe geen fuck en het zweet druipt van me af bleergh. Ik denk dat ik de balkondeur maar open gooi en hoop op een fris briesje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het wel lekker nu hoor buiten. Licht briesje, geen zon, prima zo.
Wel zuurstofin tegenstelling tot binnen
Bewolking houdt warmte beter vast. Je hebt liever dat de bewolking 's ochtend opduikt voor de zon alles opwarmt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef josja het volgende:
[..]
De zon is hier ook al een poosje weg maar het voelt benauwder dan gisteren. Doe geen fuck en het zweet druipt van me af bleergh. Ik denk dat ik de balkondeur maar open gooi en hoop op een fris briesje.
Lekker op een badhanddoek slapen weer, dat ligt zó veel minder plakkerig dan normaal beddengoedquote:
Dit ga ik ook proberenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker op een badhanddoek slapen weer, dat ligt zó veel minder plakkerig dan normaal beddengoed
Zou dat werken ja?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker op een badhanddoek slapen weer, dat ligt zó veel minder plakkerig dan normaal beddengoed
Werkt dat ja? Ik moet zo helaas naar bed want wekker om half 5, dus dat wordt de hel. Ga nu een handdoek nat maken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doe het sinds twee jaar ofzo denk ik bij dit soort weer. Het is niet zo dat het ineens lekker ligt of iets, want het blijft warm, maar ik vind het in elk geval véél minder plakkerig en warm aanvoelen op het tere lijf.quote:
Ik maak 'm niet nat, maar niks mis mee om het te proberenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:16 schreef josja het volgende:
[..]
Werkt dat ja? Ik moet zo helaas naar bed want wekker om half 5, dus dat wordt de hel. Ga nu een handdoek nat maken.
Als je niet uitadement valt dat wel mee denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Het liefst gooi ik nu alles hermetisch dicht voor de benauwdheid ook hier is, maar ik ben bang dat het dan warm én benauwd wordt binnen.
Met een beetje creativiteit moet dat wel lukken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je niet uitadement valt dat wel mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |