abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:52:40 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205625105
Strohoed: ✅
Factor 50: ✅

Op naar de Feldtage in Nordhorn.

Welke leuke vraag, bij de veelgestelde vragen op de website, uit de categorie "is de paus katholiek"

"Gibt es Getränke und Essen?"
Ja, dafür ist ausreichend gesorgt!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205625190
Slimme mensen hier!

Ik was dat vandaag niet.

Ik ergerde me toch nog een beetje aan de strepen/roller afdrukken die ik op de muur zag met het licht er schuin op. Dus ik had ergens achteraan boven de kast in een hoekje geprobeerd of als ik daar wat nieuwe verf op doe, je kleurverschil ziet, en dat was niet zo. Dus toen dacht ik, mooi, dan doe ik dat midden stuk muur met de strepen/onregelmatige roller-afdrukken nog een keer over, want had nog wat verf over. Maar zoals het nu eruit ziet is t alleen maar erger met de strepen/vegen en zie je ook redelijk duidelijk de randen van waar ik extra laag heb gedaan.

Hoop dat als t straks helemaal droog is eind vd middag ofzo dat het dan wel is weggetrokken en je idd het niet meer ziet.. En anders ben ik bang dat ik nog een pot ga halen en dan de hele muur nog een extra laag moet geven :+ en dan met wat er overblijft nog wat in de werkkamer schilderen ofzo.
pi_205625251
Goedemorgen. We gaan ons maar weer een dagje vervelen op de bank.

Gisteren hebben we een rondje boodschapjes gedaan om de dag wat te breken. Straks een kleine ANWB autoroute waarbij we de auto niet hoeven te laden.

Het goede nieuws is dat we maandag de bus van vrienden mogen lenen en dan naar Duitsland gaan. Ik zie nu al op tegen de enorme pijn die een dag in zo'n bus op gaat leveren maar dat is gewoon niet anders.
Spoilers!
pi_205625689
Zo. Klaar. Inmiddels ook al weer 27 graden in huis. :') Maar huis is schoon, boodschappen zijn gedaan, hond is uitgeweest.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:20:00 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205625969
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. We gaan ons maar weer een dagje vervelen op de bank.

Gisteren hebben we een rondje boodschapjes gedaan om de dag wat te breken. Straks een kleine ANWB autoroute waarbij we de auto niet hoeven te laden.

Het goede nieuws is dat we maandag de bus van vrienden mogen lenen en dan naar Duitsland gaan. Ik zie nu al op tegen de enorme pijn die een dag in zo'n bus op gaat leveren maar dat is gewoon niet anders.
Tenzij de bus een Mercedes 407D is of iets van die leeftijd lijkt me die angst ongegrond. Een moderne bus is qua comfort prima. Geen idee wat jij precies een bus vind, maar iets als een VW Caddy heeft het onderstel van een Touran. Denk zelfs dat iets van VW of Mercedes net zo comfortabel is als een Chinese SUV :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205626005
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Het goede nieuws is dat we maandag de bus van vrienden mogen lenen en dan naar Duitsland gaan. Ik zie nu al op tegen de enorme pijn die een dag in zo'n bus op gaat leveren maar dat is gewoon niet anders.
Ik deed mezelf een paar weken geleden een lendenkussen cadeau. Gewoon om te proberen of dat iets van de pijn kon verminderen van zitten op praktisch elke stoel of bank waar ik langer dan een kwartier op doorbreng.
Nu ligt er een in de auto, een op mijn bureaustoel en een los in huis die ik meesleep van stoel naar stoel omdat ie op elke stoel blijkt te helpen. Niet overal tot pijnvrij, maar wel overal minstens tot pijnminder. Aankoop van het jaar.

Geen idee waar jij last van hebt, maar als de ene zitplek beter is dan de andere, is een mobiele zitverbeteraar misschien ook een optie?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205626007
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tenzij de bus een Mercedes 407D is of iets van die leeftijd lijkt me die angst ongegrond. Een moderne bus is qua comfort prima. Geen idee wat jij precies een bus vind, maar iets als een VW Caddy heeft het onderstel van een Touran. Denk zelfs dat iets van VW of Mercedes net zo comfortabel is als een Chinese SUV :)
Dat denk ik niet. Ik moet vaak van houding wisselen, heb een middenconsole nodig, moet mijn voeten omhoog kunnen doen, etc. Dat kan niet in een bus. Dat is gewoon rechtop zitten en verder nauwelijks opties. Een bus is een bus, geen Caddy. Volgens mij is het een of andere Mercedes van een paar jaar oud.

Ik heb het er wel voor over hoor. Ik heb er weer helemaal zin in :Y
Spoilers!
pi_205626016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik deed mezelf een paar weken geleden een lendenkussen cadeau. Gewoon om te proberen of dat iets van de pijn kon verminderen van zitten op praktisch elke stoel of bank waar ik langer dan een kwartier op doorbreng.
Nu ligt er een in de auto, een op mijn bureaustoel en een los in huis die ik meesleep van stoel naar stoel omdat ie op elke stoel blijkt te helpen. Niet overal tot pijnvrij, maar wel overal minstens tot pijnminder. Aankoop van het jaar.

Geen idee waar jij last van hebt, maar als de ene zitplek beter is dan de andere, is een mobiele zitverbeteraar misschien ook een optie?
Mijn pijn zit bij schouders en nek. Ik zal eens informatie over zo'n kussen zoeken. Wie weet helpt het. Ik heb inmiddels een heel goede houding maar op zo'n lange dag is het onmogelijk om daar de hele dag in te blijven zitten.
Spoilers!
pi_205626084
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn pijn zit bij schouders en nek. Ik zal eens informatie over zo'n kussen zoeken. Wie weet helpt het. Ik heb inmiddels een heel goede houding maar op zo'n lange dag is het onmogelijk om daar de hele dag in te blijven zitten.
Mijn probleem zit m.n. in mijn onderrug, daarom een kort kussen. Ik zag dat ze ook hoge hebben, maar geen idee wat die dan doen en waarvoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205626146
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn pijn zit bij schouders en nek. Ik zal eens informatie over zo'n kussen zoeken. Wie weet helpt het. Ik heb inmiddels een heel goede houding maar op zo'n lange dag is het onmogelijk om daar de hele dag in te blijven zitten.
Kan ook niet! Afwisseling is het sleutelwoord. Max 3/4 uur lopen of zitten of staan of liggen ( buiten het slapen) met dergl. klachten.
Veel plezier desondanks vandaag. Heeft de cabine wel airco?

Buurvrouw is blij met de 4 geredde bloemkooltjes. En is blijkbaar afgehard na vakantie in Italië en werkt nu in de tuin, in de volle zon. 8)7
Hier is nog koel in de schaduw. 25o
pi_205626193
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kan ook niet! Afwisseling is het sleutelwoord. Max 3/4 uur lopen of zitten of staan of liggen ( buiten het slapen) met dergl. klachten.
Veel plezier desondanks vandaag. Heeft de cabine wel airco?

Buurvrouw is blij met de 4 geredde bloemkooltjes. En is blijkbaar afgehard na vakantie in Italië en werkt nu in de tuin, in de volle zon. 8)7
Hier is nog koel in de schaduw. 25o
Geen idee of er airco is. Ik hoop het :D

Ik moet eigenlijk elke 30-45 minuten de auto uit om 10 minuten te lopen. Dat helpt echt enorm maar is natuurlijk niet heel praktisch op zo'n dag. Ik probeer ook niet om de hele dag stram in dezelfde houding te blijven zitten hoor, dat is inderdaad niet mogelijk. Maar halverwege de dag (als ik geluk heb), kan ik met geen mogelijkheid meer in de juiste houding komen voor ook maar een paar minuten. Maar het helpt wel als ik het doe. Dat is dus zo'n beetje de hele dag scherp blijven en strijd voeren om het zo goed mogelijk te blijven doen.

Maar! Ik kon eerder dit jaar ook 2 dagen naar Thialf reizen en op zo'n stadionstoel zitten dus dan kan ik dit ook.

Je buurvrouw is echt een bikkel :o
Spoilers!
pi_205626274
Oh dat is zo naar, als je pijn hebt en weet dat ontspannen helpt maar dat je spieren zo in de war zijn dat het met geen mogelijkheid lukt en iedere poging tot immens pijn doet. Tot het opeens wel lukt en je je afvraagt waarom we daar nou zo moeilijk over deden :?

Ik lig nu overigens op een bankje in het park terwijl mijn mensen slenteren en winkelen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:19:22 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205626394
Mijn fietsenmaker had geen updates meer gedaan over de reparatie, en toen ik er om vroeg vanmorgen kwam er vooral bullcrap.

Dus wrak van fiets meegenomen en aan de gemeente gedoneerd in de vorm van oud ijzer. Hij wordt in een werkplaats ergens ontmanteld in gescheiden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205626423
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:03 schreef Clubsoda het volgende:
Oh dat is zo naar, als je pijn hebt en weet dat ontspannen helpt maar dat je spieren zo in de war zijn dat het met geen mogelijkheid lukt en iedere poging tot immens pijn doet. Tot het opeens wel lukt en je je afvraagt waarom we daar nou zo moeilijk over deden :?
Oh bij mij gaat juist het ontspannen vaak mis. Zo lang ik bezig ben en alles onder spanning staat denk ik dat het wel meevalt maar zodra ik ontspan (in de verkeerde houding) komt de pijn
quote:
Ik lig nu overigens op een bankje in het park terwijl mijn mensen slenteren en winkelen :+
Beste keus :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205626479
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn fietsenmaker had geen updates meer gedaan over de reparatie, en toen ik er om vroeg vanmorgen kwam er vooral bullcrap.

Dus wrak van fiets meegenomen en aan de gemeente gedoneerd in de vorm van oud ijzer. Hij wordt in een werkplaats ergens ontmanteld in gescheiden.
Da's waardeloos :o
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:29:39 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205626499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Ik moet vaak van houding wisselen, heb een middenconsole nodig, moet mijn voeten omhoog kunnen doen, etc. Dat kan niet in een bus. Dat is gewoon rechtop zitten en verder nauwelijks opties. Een bus is een bus, geen Caddy. Volgens mij is het een of andere Mercedes van een paar jaar oud.

Ik heb het er wel voor over hoor. Ik heb er weer helemaal zin in :Y
Sommige mensen noemen alles een bus.

Voeten omhoog doen, dat is niet zo handig als je rijdt. Voeten omhoog, je bedoeld op het dashboard? :X


Voor het eerst in lange tijd weer net niet gare patat met een Frikadelle op :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:31:32 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205626514
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Geen idee of er airco is. Ik hoop het :D

Ik moet eigenlijk elke 30-45 minuten de auto uit om 10 minuten te lopen. Dat helpt echt enorm maar is natuurlijk niet heel praktisch op zo'n dag. Ik probeer ook niet om de hele dag stram in dezelfde houding te blijven zitten hoor, dat is inderdaad niet mogelijk. Maar halverwege de dag (als ik geluk heb), kan ik met geen mogelijkheid meer in de juiste houding komen voor ook maar een paar minuten. Maar het helpt wel als ik het doe. Dat is dus zo'n beetje de hele dag scherp blijven en strijd voeren om het zo goed mogelijk te blijven doen.

Maar! Ik kon eerder dit jaar ook 2 dagen naar Thialf reizen en op zo'n stadionstoel zitten dus dan kan ik dit ook.

Je buurvrouw is echt een bikkel :o
Kun je geen stoel achterin de laadruimte zetten :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:31:37 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205626516
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Da's waardeloos :o
Het werd zo'n opstapeling:
- De RVS velg is niet te koop meer ("door de Oekraine")
- Een alu velg past wel maar is er niet in dezelfde stevigheid
- Bij een alu velg moeten er andere spaken in
- De gaten in de versnellingsnaaf zijn eigenlijk te groot voor de spaken die in een alu velg moeten
- Dus moeten er dan ook busjes in of een verloopring op
- Dat maakt de naaf eigenlijk veel zwakker en slapper dus een slapper wiel

EN dat ging dan ook nog zeker een maand duren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205626530
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Sommige mensen noemen alles een bus.

Voeten omhoog doen, dat is niet zo handig als je rijdt. Voeten omhoog, je bedoeld op het dashboard? :X

Voor het eerst in lange tijd weer net niet gare patat met een Frikadelle op :9
Meestal niet op het dashboard maar het komt wel voor, in de file bijvoorbeeld. Meestal zet ik mijn voeten op dat vak in de deur, op dat deel rond de versnellingspook enzo. Zo lang ik maar op een of andere manier kan afwisselen.

Niet gare patat ;(
Spoilers!
pi_205626561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Meestal niet op het dashboard maar het komt wel voor, in de file bijvoorbeeld.
Mijn fysio vertelde zo enthousiast hoe mijn bekken erbij zou liggen als wij ooit een ongeluk kregen terwijl ik met mijn voeten op het dashboard zat, dat ik het gewoon niet meer over mijn hart kan verkrijgen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:40:55 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205626565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet gare patat ;(
Nja dat krijg je meestal op evenementen. Die nu dus weer plaats kunnen vinden. Vandaar de vreugde :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205626589
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn fysio vertelde zo enthousiast hoe mijn bekken erbij zou liggen als wij ooit een ongeluk kregen terwijl ik met mijn voeten op het dashboard zat, dat ik het gewoon niet meer over mijn hart kan verkrijgen.
Ik weet het. Ik doe het ook nauwelijks nog. Maar ik wil wel graag de optie hebben.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nja dat krijg je meestal op evenementen. Die nu dus weer plaats kunnen vinden. Vandaar de vreugde :P
Niet gare patat *O*
Spoilers!
pi_205626595
Ik moet geen oude film over the elephantman gaan kijken als ik me al erger over de overdracht van moderne ziekenhuizen :( Een film uit de jaren 40 over een ziekenhuis in 1880… ugh.

En nog niet altijd bijgeleerd zoals ik gisteren in mijn (werk)omgeving zag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205626609
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn fysio vertelde zo enthousiast hoe mijn bekken erbij zou liggen als wij ooit een ongeluk kregen terwijl ik met mijn voeten op het dashboard zat, dat ik het gewoon niet meer over mijn hart kan verkrijgen.
Moet je de röntgenfoto’s eens opzoeken… dolle pret :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:47:51 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205626611
En het lekkere extra duwtje wat de ploffende airbag ook geeft..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')