abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205647350
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus?
Jij woont in het zuiden toch?
Half België is vandaag ook dicht.
Hoe kan het dat je dat, zo dicht bij België al die jaren gemist hebt?
:@
pi_205647470
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:23 schreef BE het volgende:

[..]
:o :D
Waarom is dat dan? Werkt het fijner als je henghengheng doet dan heeeeeeeeeeeeeeng?
Ja!
Doe ik zelfs met mijn elektrisch broodmes :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:36:18 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205647567
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja!
Doe ik zelfs met mijn elektrisch broodmes :@
:D
pi_205648100
B zijn Timmerdorp was op het jeugdjournaal :) Hij was een halve seconde in de verte in beeld en was helemaal trots.
pi_205648313
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:23 schreef exode het volgende:
B zijn Timmerdorp was op het jeugdjournaal :) Hij was een halve seconde in de verte in beeld en was helemaal trots.
Wij zagen het ook (het journaal, niet B) en moesten aan je denken :)
pi_205649622
De buren, die negeer ik zoveel mogelijk want zij vinden zichzelf perfect ;) en de kids mogen niet langs hun perfecte auto fietsen, niet de bal uit hun perfecte tuin halen, niet stoepkrijten op hun perfecte stoep voor het huis en niet met hun waterpistool tegen hun perfecte schuur aankomen…

Ik heb wel netjes de buren ingelicht dat we aan het eind van de week klussen en dat ze twee dagen lang helaas veel overlast zullen ervaren. Ze vonden het fijn dat ik het even had gemeld want ze hebben meteen kantoordagen ingepland. Maar nu krijg ik aan de andere kant nieuwe buren en die deden dezelfde klus vanmorgen vanaf half 7 (wat ik dus niet wist ;) ) Manlief kon dus serieus niet thuis werken en ik zou met de auto weggaan. Beetje jammer :)

Verder moet ik morgen weer werken… bleh
pi_205650078
Ik ben vandaag ook weer begonnen na een hele fijne vakantie. Toch beetje jammer.

Qua buren, we hebben alleen grote buurjongens. Eentje voetbalt wel steeds tegen de gevel aan (van de buren maar dat oor je bij ons ook) en de ander staat vaak tot laat te praten achter hun tuin.

Maar ik vrees dat wij tig keer erger zijn want onze kinderen kunnen best flink los gaan.
  maandag 15 augustus 2022 @ 23:18:49 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205650301
Even iets anders, ik ga woensdag naar de huisarts om te vragen of ik naar de gynaecoloog doorverwezen kan worden voor een Novasure behandeling. Dat is dat ze je binnenvoering eruit schroeien.

Iemand daar ervaring mee?

Ik wilde 3 jr terug al gaan ivm veel geklooi met heftige bloedingen en vooral ook langdurig verlies van bloed en zooi, maar ja, toen kwam corona, dus niet meer gegaan maar na de zoveelste maand van minstens 14 dagen gerommel met een paar piekdagen ben ik er nu wel weer klaar mee. ;)
pi_205650332
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:18 schreef BE het volgende:
Even iets anders, ik ga woensdag naar de huisarts om te vragen of ik naar de gynaecoloog doorverwezen kan worden voor een Novasure behandeling. Dat is dat ze je binnenvoering eruit schroeien.

Ik wilde 3 jr terug al gaan ivm veel geklooi met heftige bloedingen en vooral ook langdurig verlies van bloed en zooi, maar ja, toen kwam corona, dus niet meer gegaan maar na de zoveelste maand van minstens 14 dagen gerommel met een paar piekdagen ben ik er nu wel weer klaar mee. ;)
Ja ik heb ervaring. Heb het nu een jaar of 7 geleden laten doen en ik ben helemaal blij dr mee. Had 1 dag buikpijn na de behandeling en heb nu geen bloedingen meer. Zo ontzettend fijn!
*poef* nu is het weg
  maandag 15 augustus 2022 @ 23:49:28 #260
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_205650443
@BE ik. In het Goudse op zich weinig last gehad. Wat trekkerig gevoel de eerste dag alleen na 8 weken begon het weer en nog veel erger wat resulteerde in een gehele verwijdering op 1 eierstok na op mijn 31e. Inmiddels ben ik antiek 🙈.

Nu is de gedachtegang dat dit wel een uitzondering op de regel was.
If you can dream it, you can do it...
pi_205650464
quote:

Klinkt super duper. :') :X

Geen ervaring mee dus. :P
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 23:56:35 #262
5428 crew  miss_sly
pi_205650468
quote:

Drie jaar geleden laten doen en ik heb alleen maar spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Wat een verademing is het.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:03:07 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205650503
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:49 schreef Books1 het volgende:
@:BE ik. In het Goudse op zich weinig last gehad. Wat trekkerig gevoel de eerste dag alleen na 8 weken begon het weer en nog veel erger wat resulteerde in een gehele verwijdering op 1 eierstok na op mijn 31e. Inmiddels ben ik antiek 🙈.

Nu is de gedachtegang dat dit wel een uitzondering op de regel was.
:o :X Damn!
pi_205650508
quote:

Ik hik er ook nog steeds tegenaan. Bij mij is het probleem vooral dat ik één ontzettend heftige menstruatiedag heb per cyclus. Dan kan ik bijna niks meer. Op de dag zelf vind ik dat ik naar de huisarts moet, maar daarna ga ik het relativeren: ach, het is maar één dag. Aan de andere kant: ik vind het nogal wat dat ik zo vaak in de stress zit over wanneer die dag is waarop ik niks kan. Maar dan denk ik weer: niet ingrijpen in een gezond lichaam. En zo gaat dat maar door.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:07:43 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205650521
Ik heb dus ook 1-2 zo’n dagen waarop ik heel dicht bij ren toilet in de buurt moet blijven omdat mijn cupje binnen 1,5u overloopt, maar ja… met mijn werk kan ik dat niet altijd regelen. :X
Dus nu toch maar de stap wagen.
pi_205650528
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:07 schreef BE het volgende:
Ik heb dus ook 1-2 zo’n dagen waarop ik heel dicht bij ren toilet in de buurt moet blijven omdat mijn cupje binnen 1,5u overloopt, maar ja… met mijn werk kan ik dat niet altijd regelen. :X
Dus nu toch maar de stap wagen.
Ja, herkenbaar... Goede zet in ieder geval! Ben benieuwd wat je ervaringen zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:12:56 #267
5428 crew  miss_sly
pi_205650536
Dat had ik ook, 1-2 dagen dat ik dus niets kon. En ik vond het simpelweg te beperkend worden. Ik skipte al dingen als een theatervoorstelling omdat het op dag 1 was en ik het dus niet tot de pauze droog zou houden, terwijl dan ook nog de vraag was hoe lang j moet wachten voor je bij het toilet aan de beurt bent.

En op de dag dat ik thuis mijn cupje leeggooide, op de fiets stapte en naar het pontje fietste in een kwartier en ik het bij afstappen zo weer uit de cup voelde lopen en ik naar huis moest om me te om te kleden, besloot ik dat het genoeg was. Nog iedere dag blij mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:29:50 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205650565
quote:

Waarom heb ik hier nooit eerder van gehoord? Ik zou een moord doen voor minder heftige menstruaties :o

Oh zie nu dat je het niet moet doen bij een kinderwens. Aangezien dat boek nog niet definitief is gesloten is dat momenteel geen optie maar ben zeker benieuwd naar je ervaring!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:36:30 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205650573
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:12 schreef miss_sly het volgende:
Dat had ik ook, 1-2 dagen dat ik dus niets kon. En ik vond het simpelweg te beperkend worden. Ik skipte al dingen als een theatervoorstelling omdat het op dag 1 was en ik het dus niet tot de pauze droog zou houden, terwijl dan ook nog de vraag was hoe lang j moet wachten voor je bij het toilet aan de beurt bent.

En op de dag dat ik thuis mijn cupje leeggooide, op de fiets stapte en naar het pontje fietste in een kwartier en ik het bij afstappen zo weer uit de cup voelde lopen en ik naar huis moest om me te om te kleden, besloot ik dat het genoeg was. Nog iedere dag blij mee.
^O^

@MaJo dan idd nog even wachten :Y
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:44:43 #270
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_205650584
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:03 schreef BE het volgende:

[..]
:o :X Damn!
Zullen we het erop houden dat het 14 jaar terug nog niet zo bekend was en ik de uitzondering ben geweest. Ik hoor echt wel succesverhalen om me heen waaronder mijn zusje.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 02:11:14 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205650655
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:15 schreef Loj het volgende:
De buren, die negeer ik zoveel mogelijk want zij vinden zichzelf perfect ;) en de kids mogen niet langs hun perfecte auto fietsen, niet de bal uit hun perfecte tuin halen, niet stoepkrijten op hun perfecte stoep voor het huis en niet met hun waterpistool tegen hun perfecte schuur aankomen…

Zo waren onze buren ook, wel hun auto's op de erfgrens plaatsen (opritten naast elkaar) maar toen Soneal ging fietsen op voorhand al miepen dat hij niet in de buurt van hun auto's mocht komen, waar ze feitelijk zelf al niet uit konden stappen zonder op onze oprit te staan.

We hebben het huis verkocht aan iemand met 4 kinderen :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205650731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dan denk ik weer: niet ingrijpen in een gezond lichaam.
Maar dit is toch niet gezond? Zo'n heftige menstruatie is niet normaal en daar mag je gerust hulp bij zoeken.
pi_205650839
Meh, ik denk dat klinkt fantastisch, lees ik dit
quote:
De meeste vrouwen constateren dat hun menstruatiebloedingen sterk afnemen. Van de vrouwen zegt 41% na een jaar niet meer te menstrueren.
Dat vind ik wat karig.

Ik lees dat het bedoeld is om ongewoon hevige menstruatie tegen te gaan. Kan niet gewoon omdat je het zat bent om maandelijks met dat gedoe te zitten als het geen doel meer dient?
En wat is ongewoon hevig?

[ Bericht 21% gewijzigd door Vanyel op 16-08-2022 07:43:49 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:48:26 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205650865
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:37 schreef Vanyel het volgende:
Meh, ik denk dat klinkt fantastisch, lees ik dit
[..]
Dat vind ik wat karig.

Ik lees dat het bedoeld is om ongewoon hevige menstruatie tegen te gaan. Kan niet gewoon omdat je het zat bent om maandelijks met dat gedoe te zitten als het geen doel meer dient?
En wat is ongewoon hevig?
Ik heb 5 jaar niet gemenstrueerd toen ik een Implanon-staafje had. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je niet meer menstrueert met Implanon, maar je zou daar wellicht eens naar kunnen kijken. Het was een verademing, moet ik zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205650983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:48 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik heb 5 jaar niet gemenstrueerd toen ik een Implanon-staafje had. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je niet meer menstrueert met Implanon, maar je zou daar wellicht eens naar kunnen kijken. Het was een verademing, moet ik zeggen.
Heb ook implanon gehad. Zou bij overgewicht 3 jaar kunnen blijven zitten. Heb 2 jaar niet gemenstrueerd en 1 jaar weer wel. Bij het tweede staafje 1 jaar geen menstruatie en daarna weer wel (en op een gegeven moment ook een periode van bijna 3 weken)

(Hmm of dat was bij het derde staafje. Weet het niet meer precies, maar hield het in ieder geval steeds niet drie jaar vol zonder menstruatie, ook niet toen m’n overgewicht minder was). Over de eerste twee keer ben ik wel positief ondanks (niet heftige) menstruatie na 1,5 jaar. De derde keer was ik niet tevreden omdat de menstruatie eerder kwam en toen wel vrij heftig was, in ieder geval heel lang).

Dus ook met implanon geen garantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')