abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205658554
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Als je het idee hebt dat frummel echt pijn heeft zou ik vooral gewoon even een paracetamolzetpil geven :Y Je kan ook dentinox of chamodent halen en erop smeren (max. 4 keer per dag). En iets geven om op te bijten (iets kouds werkt ook verdovend tegen de pijn).
dit, het is geen ramp om gewoon paracetamol te proberen, ook al weet je niet wat het is, wie weet geeft het t kleintje wat rust :Y, als er daardoor bijv beter wordt geslapen is dat ook helpend.

sterkte kabuf en mevrouw :* een baby met pijn gaat echt dwars door je ziel.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:44:47 #62
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205659108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
dit, het is geen ramp om gewoon paracetamol te proberen, ook al weet je niet wat het is, wie weet geeft het t kleintje wat rust :Y, als er daardoor bijv beter wordt geslapen is dat ook helpend.

sterkte kabuf en mevrouw :* een baby met pijn gaat echt dwars door je ziel.
Heeft de jouwe een beetje gedronken? Naar dat ie ineens zo overgeeft ;(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205659443
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heeft de jouwe een beetje gedronken? Naar dat ie ineens zo overgeeft ;(
twee keer, en twee keer kwam het er vrij snel net zo hard weer uit. Hij slaapt nu dus we laten hem even, voor de nacht hebben we vast ors bij de hand en een paar setjes beddengoed :')
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:41:37 #64
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205660473
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
twee keer, en twee keer kwam het er vrij snel net zo hard weer uit. Hij slaapt nu dus we laten hem even, voor de nacht hebben we vast ors bij de hand en een paar setjes beddengoed :')
Sneu ;( Beterschap en succes :* Hopelijk valt de nacht mee.
|| justdiggit.org ||
pi_205660783
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Sneu ;( Beterschap en succes :* Hopelijk valt de nacht mee.
thnx :* we gaan het zien, ik bereid me alvast mentaal voor op een dag met veel koffie morgen :')
pi_205662126
Hoe is het vandaag LDG?
pi_205662177
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Als je het idee hebt dat frummel echt pijn heeft zou ik vooral gewoon even een paracetamolzetpil geven :Y Je kan ook dentinox of chamodent halen en erop smeren (max. 4 keer per dag). En iets geven om op te bijten (iets kouds werkt ook verdovend tegen de pijn).
Dentinox hebben we inderdaad al in gebruik :Y
En een zetpilparacetamol hebben we gisteren ook al gegeven, maar willen we ook niet [b]te]/b] veel geven.

Maar tnx voor de tips / meedenken!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 08:57:53 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205662397
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:24 schreef KaBuf het volgende:

[..]
En een zetpilparacetamol hebben we gisteren ook al gegeven, maar willen we ook niet [b]te]/b] veel geven.

Snap ik hoor, willen wij ook niet. Maar je wil de baby ook niet teveel pijn laten lijden, lijkt me ;)
|| justdiggit.org ||
pi_205662431
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:24 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Je overdoseert de baby toch niet?
Als je zelf ziek bent en koorts hebt kan een paracetamol echt wonderen doen. Dat ervaart de baby ook met een paracetamolletje ;)
pi_205662467
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Snap ik hoor, willen wij ook niet. Maar je wil de baby ook niet teveel pijn laten lijden, lijkt me ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:03 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Je overdoseert de baby toch niet?
Als je zelf ziek bent en koorts hebt kan een paracetamol echt wonderen doen. Dat ervaart de baby ook met een paracetamolletje ;)
Ook eens met jullie hoor :)
Net dentinox gegeven en als het dadelijk echt niet gaat, geven we paracetamol :M

(Aan de ene kant fijn dat ik nu thuis kan werken, maar werken gaat wel lastiger :P )
pi_205662638
Respect haha ;) man geeft hier aan dat thuiswerken niet lukt met J erbij en dat kan ik me voorstellen haha
pi_205663508
Ik vind het ook erg lastig hoor soms. maar als ik weet dat het met m'n vriendin mentaal niet 100% lekker loopt, is het voor haar ook fijn dat ze tussendoor, als ik weer thee haal bijvoorbeeld, ff met een volwassene kan praten haha. :P
pi_205663594
Ik ben ook team paracetamol hoor @KaBuf . Kleintje kan soms zoveel opknappen na een paracetamol. Maar goed, ik ben er ook vrij laagdrempelig om het te geven. Als peuter verkouden is bijvoorbeeld is en erg jengelig dan gaat er al snel een pcm in. Helemaal in combinatie met een middagdut heb ik vaak een ander, blijer, kind.
Shine bright like a diamond.
pi_205663798
Het sterkt me al wel dat er dus mensen wat soepeler in staan :Y Vind het zelf wat moeilijk haha, maar door dit te lezen scheelt het al enorm!
pi_205664523
Het is niet dat je zomaar paracetamol geeft want je merkt aan frummel dat er iets is en zolang kinderen nog niet kunnen aangeven waar ze pijn hebben moet je als ouder soms uitproberen wat werkt.
pi_205664833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:12 schreef _Lily_ het volgende:
Hoe is het vandaag LDG?
hij geeft niet meer over, maar heeft wel nog koorts en (hele gore) diarree. diarree vind in minder erg dan overgeven, want hij drinkt wel gewoon, en dan is het een kwestie van wat meer/vaker aanbieden.

hij heeft vannacht gelukkig wel redelijk geslapen (met wat gejammer tussendoor) ^O^. Ik wat minder want (ondanks dat dat volgens mij amper kan) was ik bang dat hij in zn kots zou stikken in zn slaap :@
pi_205665068
Hier ook team laagdrempelig paracetamol als andere dingen niet werken. Hopelijk gaat het snel wat beter!

Jij ook nog succes met je zieke baby LDG!
pi_205666434
Dienstmededeling: zoogcompressen zijn bij etos en ah langdurig niet leverbaar. Nog wel te koop/bestellen bij kruidvat
pi_205667106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Dienstmededeling: zoogcompressen zijn bij etos en ah langdurig niet leverbaar. Nog wel te koop/bestellen bij kruidvat
Wasbare of lilypadz ^O^ hadden mijn voorkeur bij Bas. Bij Anna waren de dames bijna helemaal zindelijk :P
pi_205674567
Hoi. Ik meld me hier met mijn verse baby van ruim een week oud :W .
pi_205674625
Welkom! Hoe voel je je?
pi_205674827
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
gefeliciteerd *O*

hoe gaat het met jullie? is het een eerste kindje of zijn er al broers of zussen?
pi_205674846
quote:
Gefeliciteerd! En hoe gaat het?
pi_205674869
quote:
Hoi! Hoe gaat het en hoe vindt Bubbles haar zusje?
pi_205674926
Dank iedereen O+ ! Gaat naar omstandigheden goed. Bubbles vindt haar zusje “de beeebieeee” heel lief en wil haar constant aaien en flesjes vasthouden, heel schattig.

Ik heb zelf na 5 dagen de borstvoeding stil moeten leggen door helse pijnen/kapotte tepels/niet goed aanhappen en ik kolf nu elke paar uur. De pediatrician hier vermoedt een te kort tongriempje dus we hebben daar een afspraak voor staan maar we kunnen volgende week vrijdag pas terecht, dus dat is iets minder.
pi_205678523
@Smart_ass fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! Hoe herstel jij zelf van de ks? Kan je een beetje rust nemen af en toe?

@KaBuf hoe gaat het met frummel? En gaat het bij jullie alweer wat beter @littledrummergirl?
pi_205678833
hier heb ik inmiddels ook buikgriep :') en lig ik as we speak als een dood vogeltje naast de cosleeper te hopen dat de kleinste kapitein zo gaat slapen :'(
pi_205679272
Ugh, beterschap!

@eponine herstel gaat wonderbaarlijk goed, heb eigenlijk vrijwel geen last. Ik probeer zoveel rust te pakken als lukt, maar das lastig met een hyperactieve dreumes erbij :P. Hoe verliep jouw herstel? Jij hebt ook een ks gehad toch?
pi_205679863
Beterschap @littledrummergirl!

@Smart_ass fijn! Ja ik had ook een ks, de tweede (voor jou was het ook de tweede toch?). Herstel ging wel wat langzamer dan de eerste keer maar dat is logisch met al een ouder kind dat rondloopt. Want idd, rust nemen is dan moeilijk :P. Wij hadden wel het geluk dat de peuter toen nog middagdutjes deed (die hebben we er vorige week maar even tussenuit gesloopt aangezien hij over 2,5 maand naar school gaat) en dat ik dan ook kon slapen/rusten. Is je man nog thuis/vrij oid om te helpen?
pi_205680192
Hier gaat het schommelend. Op de opvang ging het aardig maar thuis veel huilen, moeilijk doen met flesje enzo. Nu al paar keer wakker geworden sinds half 8. ;(

Maar ja, komt wel weer goed. :) lief dat je het vraagt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')