abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205655588
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er meer mensen die bijna zeven maanden pp nog steeds gigantische haaruitval hebben }:| ? ik had het tijdens het grootste deel van mn zwangerschap en vanaf vier maanden pp begon het weeeeeer... echt alles zit eronder de hele dag :r :X
Jep, ik verbaas me erover dat ik überhaupt nog haar op mijn hoofd heb }:|
pi_205655665
Heeft m'n vriendin ook ja. Ik mag bijna elke dag haar rug leegplukken van alle losse haren die er dan nog hangen ;( :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_205656527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er meer mensen die bijna zeven maanden pp nog steeds gigantische haaruitval hebben }:| ? ik had het tijdens het grootste deel van mn zwangerschap en vanaf vier maanden pp begon het weeeeeer... echt alles zit eronder de hele dag :r :X
Hier leek het gestopt, maar sinds ik COVID heb gehad is het iedere dag herfst aan haaruitval
pi_205656778
Ik heb geen haaruitval gehad. Alleen een beetje toen hij ongeveer 3 maanden was
pi_205657098
Onze frummel is al een paar dagen onverklaarbaar verdrietig / met pijn. Maandag zag de huisarts niks bijzonders, vandaag overdag bij de opvang ging het goed en nu thuis veeeeeel huilen. We snappen maar niet waarom. Voelen geen tandjes doorkomen oid.
Echt zielig ;(
pi_205657110
Haaruitval check. Lijkt na bijna 6 nog geen einde aan te komen :'(
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:52:10 #57
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205657193
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef KaBuf het volgende:
Onze frummel is al een paar dagen onverklaarbaar verdrietig / met pijn. Maandag zag de huisarts niks bijzonders, vandaag overdag bij de opvang ging het goed en nu thuis veeeeeel huilen. We snappen maar niet waarom. Voelen geen tandjes doorkomen oid.
Echt zielig ;(
Jullie voelen/zien het misschien nog niet maar het werkt waarschijnlijk al wel, wat dus voelbaar is voor baby.

Bambi heeft ook al maanden af en aan duidelijk last van haar gebit/kaak, maar we zien nog steeds niets.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205657911
hier geeft de baby ineens volle bak over ;(. hij schrikt daar zelf zo van dat hij er ontroostbaar bij gaat huilen. Arm prulleke, hopelijk wil hij zo wel nog een beetje drinken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205658004
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Jullie voelen/zien het misschien nog niet maar het werkt waarschijnlijk al wel, wat dus voelbaar is voor baby.

Bambi heeft ook al maanden af en aan duidelijk last van haar gebit/kaak, maar we zien nog steeds niets.
Ja zou goed kunnen dat het wel tandjes zijn hoor. Of iets anders. Is gewoon moeilijk nu :’(
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:11:24 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205658284
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:56 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Ja zou goed kunnen dat het wel tandjes zijn hoor. Of iets anders. Is gewoon moeilijk nu :’(
Als je het idee hebt dat frummel echt pijn heeft zou ik vooral gewoon even een paracetamolzetpil geven :Y Je kan ook dentinox of chamodent halen en erop smeren (max. 4 keer per dag). En iets geven om op te bijten (iets kouds werkt ook verdovend tegen de pijn).
|| justdiggit.org ||
pi_205658554
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Als je het idee hebt dat frummel echt pijn heeft zou ik vooral gewoon even een paracetamolzetpil geven :Y Je kan ook dentinox of chamodent halen en erop smeren (max. 4 keer per dag). En iets geven om op te bijten (iets kouds werkt ook verdovend tegen de pijn).
dit, het is geen ramp om gewoon paracetamol te proberen, ook al weet je niet wat het is, wie weet geeft het t kleintje wat rust :Y, als er daardoor bijv beter wordt geslapen is dat ook helpend.

sterkte kabuf en mevrouw :* een baby met pijn gaat echt dwars door je ziel.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:44:47 #62
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205659108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
dit, het is geen ramp om gewoon paracetamol te proberen, ook al weet je niet wat het is, wie weet geeft het t kleintje wat rust :Y, als er daardoor bijv beter wordt geslapen is dat ook helpend.

sterkte kabuf en mevrouw :* een baby met pijn gaat echt dwars door je ziel.
Heeft de jouwe een beetje gedronken? Naar dat ie ineens zo overgeeft ;(
|| justdiggit.org ||
pi_205659443
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heeft de jouwe een beetje gedronken? Naar dat ie ineens zo overgeeft ;(
twee keer, en twee keer kwam het er vrij snel net zo hard weer uit. Hij slaapt nu dus we laten hem even, voor de nacht hebben we vast ors bij de hand en een paar setjes beddengoed :')
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:41:37 #64
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205660473
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
twee keer, en twee keer kwam het er vrij snel net zo hard weer uit. Hij slaapt nu dus we laten hem even, voor de nacht hebben we vast ors bij de hand en een paar setjes beddengoed :')
Sneu ;( Beterschap en succes :* Hopelijk valt de nacht mee.
|| justdiggit.org ||
pi_205660783
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Sneu ;( Beterschap en succes :* Hopelijk valt de nacht mee.
thnx :* we gaan het zien, ik bereid me alvast mentaal voor op een dag met veel koffie morgen :')
pi_205662126
Hoe is het vandaag LDG?
pi_205662177
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dentinox hebben we inderdaad al in gebruik :Y
En een zetpilparacetamol hebben we gisteren ook al gegeven, maar willen we ook niet [b]te]/b] veel geven.

Maar tnx voor de tips / meedenken!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 08:57:53 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205662397
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:24 schreef KaBuf het volgende:

[..]
En een zetpilparacetamol hebben we gisteren ook al gegeven, maar willen we ook niet [b]te]/b] veel geven.

Snap ik hoor, willen wij ook niet. Maar je wil de baby ook niet teveel pijn laten lijden, lijkt me ;)
|| justdiggit.org ||
pi_205662431
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:24 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Je overdoseert de baby toch niet?
Als je zelf ziek bent en koorts hebt kan een paracetamol echt wonderen doen. Dat ervaart de baby ook met een paracetamolletje ;)
pi_205662467
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Snap ik hoor, willen wij ook niet. Maar je wil de baby ook niet teveel pijn laten lijden, lijkt me ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:03 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Je overdoseert de baby toch niet?
Als je zelf ziek bent en koorts hebt kan een paracetamol echt wonderen doen. Dat ervaart de baby ook met een paracetamolletje ;)
Ook eens met jullie hoor :)
Net dentinox gegeven en als het dadelijk echt niet gaat, geven we paracetamol :M

(Aan de ene kant fijn dat ik nu thuis kan werken, maar werken gaat wel lastiger :P )
pi_205662638
Respect haha ;) man geeft hier aan dat thuiswerken niet lukt met J erbij en dat kan ik me voorstellen haha
pi_205663508
Ik vind het ook erg lastig hoor soms. maar als ik weet dat het met m'n vriendin mentaal niet 100% lekker loopt, is het voor haar ook fijn dat ze tussendoor, als ik weer thee haal bijvoorbeeld, ff met een volwassene kan praten haha. :P
pi_205663594
Ik ben ook team paracetamol hoor @KaBuf . Kleintje kan soms zoveel opknappen na een paracetamol. Maar goed, ik ben er ook vrij laagdrempelig om het te geven. Als peuter verkouden is bijvoorbeeld is en erg jengelig dan gaat er al snel een pcm in. Helemaal in combinatie met een middagdut heb ik vaak een ander, blijer, kind.
Shine bright like a diamond.
pi_205663798
Het sterkt me al wel dat er dus mensen wat soepeler in staan :Y Vind het zelf wat moeilijk haha, maar door dit te lezen scheelt het al enorm!
pi_205664523
Het is niet dat je zomaar paracetamol geeft want je merkt aan frummel dat er iets is en zolang kinderen nog niet kunnen aangeven waar ze pijn hebben moet je als ouder soms uitproberen wat werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')