Het uitsterven van de mensheid, om een bivakmutsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij vind het logisch om bivakmutsen te gaan verkopen? Enige reden dat iemand dit koopt is om te gaan rellen.
Is toch beetje raar als je daar aan mee gaat doen om maar wat geld binnen te kunnen harken of niet dan
Maarja hij heeft hij/hem bij zijn naam dus is het meteen allemaal onzin
los van dat ik het eens ben dat het onzin is om dat te moeten vermelden![]()
Zeg toch dat het overdreven is. Maar het punt dat het raar van bol is blijft staan of niet danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het uitsterven van de mensheid, om een bivakmuts.
Ratio in optima forma hier hoor.
Nee hoor, niets raars aan dit verkopen ze ook bijv :quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeg toch dat het overdreven is. Maar het punt dat het raar van bol is blijft staan of niet dan
Ja vind ik ook raar. Zelfde met deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)w_0_4.5.ProductTitlequote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, niets raars aan dit verkopen ze ook bijv :
[ afbeelding ]
Marktwerking.
Ik zie het eerder (naief, I know) als je niet mengen in politiek, geen kant kiezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja vind ik ook raar. Zelfde met deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)w_0_4.5.ProductTitle
Zelfde verhaal. Enige mensen die dit kopen. Kopen het om te rellen. Maarja geld verdienen is belangrijker
Of je verkoopt niks wat puur gebruikt wordt om te rellen en illegale dingen te doen. Hoef je ook geen keuze te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het eerder (naief, I know) als je niet mengen in politiek, geen kant kiezen.
Echt belachelijk wat een lage straf.....quote:
Mooi dat Bol.com dan de namen en adressen heeft van de kopers.....toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij vind het logisch om bivakmutsen te gaan verkopen? Enige reden dat iemand dit koopt is om te gaan rellen.
Is toch beetje raar als je daar aan mee gaat doen om maar wat geld binnen te kunnen harken of niet dan
Maarja hij heeft hij/hem bij zijn naam dus is het meteen allemaal onzin
los van dat ik het eens ben dat het onzin is om dat te moeten vermelden![]()
Ja, wie weet wordt dit wel door de overheid zo gepushed.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mooi dat Bol.com dan de namen en adressen heeft van de kopers.....toch?
En dan door de overheid alle mensen die een muts gekocht hebben de bankrekening laten bevriezen, wie niet horen wil moet maar voelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mooi dat Bol.com dan de namen en adressen heeft van de kopers.....toch?
Oei oei oei. Dat nu uitgerekend D66-professoren deze oplossing aanbieden, waardoor de boeren kunnen blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:03 schreef Enchanter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-rug-tegen-de-muur
schuimbekkende Tjeerd de Grootquote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Oei oei oei. Dat nu uitgerekend D66-professoren deze oplossing aanbieden, waardoor de boeren kunnen blijven.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat vallen.
Fvd is in ieder geval meer fan van Lindeboom dan van de Groot:quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Oei oei oei. Dat nu uitgerekend D66-professoren deze oplossing aanbieden, waardoor de boeren kunnen blijven.
Omdat FvD fan is van iedereen die zegt wat ze willen horen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Fvd is in ieder geval meer fan van Lindeboom dan van de Groot:
Slappe kin, he/him cisgender. Kun je dit soort mensen met mannelijke geslachtsdelen oprecht mannen noemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Mensen die anti-boer zijn, het toonbeeld van ratio en redelijkheid.
hij/hem cisgender.
Manneljke feminist, gewoon nieuwe benaming voor creepy aanranderquote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Slappe kin, he/him cisgender. Kun je dit soort mensen met mannelijke geslachtsdelen oprecht mannen noemen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Slappe kin, he/him cisgender. Kun je dit soort mensen met mannelijke geslachtsdelen oprecht mannen noemen?
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manneljke feminist, gewoon nieuwe benaming voor creepy aanrander.
D66 heeft vreemde ambities, Nederland uitleveren aan de EU en 25 miljard extra staatsschuld opbouwen ten behoeve van kunstmatige aaangelegde natuurquote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoger niveau dan "uitsterven van de mensheid" om 1 mutsquote:
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoger niveau dan "uitsterven van de mensheid" om 1 muts.
Hmm. Nee, niet echt. De focus van de inhoud verleggen naar iemands uiterlijk is toch echt een stukje lager.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoger niveau dan "uitsterven van de mensheid" om 1 muts.
Sure, dat doen mensen hier nooooooitquote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Hmm. Nee, niet echt. De focus van de inhoud verleggen naar iemands uiterlijk is toch echt een stukje lager.
Nog zo een sterk argument. ‘Maar zij doen het oooook’.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, dat doen mensen hier nooooooit.
Behalve als het een boer is (die dikke zeug van BBB) of FvD (jankkabouter) dat zie je hier nooit.
Hypocriet. Die vent moet gewoon normaal doen met zijn uitsterven van de mensheid, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |