Echt hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:30 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het zijn weer allemaal van die mooi weer beloften. ‘Als boeren in deze technieken investeren komt het allemaal goed.’ Dat is hetzelfde scenario wat we 15 jaar terug zagen met Henk Bleker. Veeboeren hebben de investeringen gedaan, probleem werd nauwelijks kleiner. Boeren klagen nu over de gedane investeringen.
Boeren zijn zo trots op hun nuchterheid en doortastendheid. ‘Zachte heelmeesters maken stinkende wonden’. Maar dit laten we lekker door etteren.
quote:Tachtig uur werkstraf voor afvaldumping op snelweg A18
https://nos.nl/artikel/24(...)mping-op-snelweg-a18
De rechtbank in Arnhem heeft een werkstraf van 80 uur en een voorwaardelijke celstraf van een week opgelegd aan een 42-jarige boer uit de gemeente Oost Gelre.
Ook moet de varkenshouder 3600 euro betalen aan Rijkswaterstaat voor het schoonmaken van een stuk snelweg, meldt Omroep Gelderland.
Oh jee, hoe moet dat nu met zijn bedrijf. Boeren zijn immers 32 uur per dag aan het werk om hun bedrijf staande te kunnen houden.quote:
ALs je tijd hebt om op de snelweg te bbq'en heb je hier ook wel tijd voorquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oh jee, hoe moet dat nu met zijn bedrijf. Boeren zijn immers 32 uur per dag aan het werk om hun bedrijf staande te kunnen houden.
Lijkt mij de organisatie die natuurlijk niet verzekerd is en uiteindelijk betalen jij en ik het omdat de verzekering niet uitkeert en het van de grote hoop moet komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wel typisch dat de gewonden worden afgevoerd met ambulances en naar ziekenhuizen gaan die links of rechtsom door de overheid cq "het hele volk" wordt gefinancierd.
Konden ze die gewonden niet met een andere wagen terugbrengen naar het clubhuis. Er is vast nog wel een EHBO-trommeltje ergens te vinden.
Zo'n ziekenhuis maakt ook deel uit van de Deep State elite, met al hun connecties met WEF en Klaus Schwab enzo.
Toevoeging: Er was ook een traumahelicopter bij betrokken. Ik ben benieuwd wie uiteindelijk het kostenplaatje sluitend krijgt. Ik kan me goed voorstellen dat de verzekeringsmaatschappij het eea uitgezocht wil krijgen.
Daarom moet je ook gewoon de trekkers in beslag nemen dan leren ze weer werken 300 koeien voeren met de hand kost best wat tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ALs je tijd hebt om op de snelweg te bbq'en heb je hier ook wel tijd voor
quote:
Ja hallo wielerronde, jullie moeten met ons meewerken, anders zul je eens zien wat er gebeurt!quote:"Wij willen de wielerronde in principe door laten gaan, maar wij willen ons ding ook door laten gaan. Op dit moment werken we goed samen met de Vuelta, daar zijn we gelukkig mee, maar aandacht is ons veel waard. Als ze niet met ons samenwerken, trekken we onze vingers ervan af en dan weten ze wat er kan gebeuren", aldus Van der Wind.
Ik was t eerst wel eens met de boete voor deze afvaldumper, maar ik moet toch echt bakzeil halen, want ik lees zojuist weer een aantal onverwachte nieuwe inzichten vanuit de vox populi die mijn mening wederom 180 graden doen draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo komen ze er nog ongelofeijk goed vanaf trouwens maar vooruit, 't is een begin.
Jaja, Argumentum ad Feesboekumquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik was t eerst wel eens met de boete voor deze afvaldumper, maar ik moet toch echt bakzeil halen, want ik lees zojuist weer een aantal onverwachte nieuwe inzichten vanuit de vos populi die mijn mening wederom 180 graden doen draaien.
https://www.facebook.com/search/top?q=afvaldumping%20a18
Jammer dat het zo extreem en extreem laag isquote:
Die 3600 euro is volgens mij nog niet eens de voorrijkosten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo komen ze er nog ongelofeijk goed vanaf trouwens maar vooruit, 't is een begin.
"We willen de Vuelta in principe door laten gaan"quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja hallo wielerronde, jullie moeten met ons meewerken, anders zul je eens zien wat er gebeurt!
https://nos.nl/artikel/24(...)der-voor-wielrenners
Dat lijkt me geen straf voor 'terrorisme'.quote:
Spannend, we wachten op het besluit van de commissie die beslist of de Vuelta doorgaat....quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"We willen de Vuelta in principe door laten gaan"
Daar blijkt toch wel uit dat die gasten de binding met de realiteit compleet verloren zijn he. Alsof de boerenbond hier gaat uitmaken wat er wel en niet 'in principe' door zou mogen gaan.
Koekoek
Riekt overigens ook gewoon naar chantage.
Beetje een samenwerking waarbij de een de ander onder schot houdt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"We willen de Vuelta in principe door laten gaan"
Daar blijkt toch wel uit dat die gasten de binding met de realiteit compleet verloren zijn he. Alsof de boerenbond hier gaat uitmaken wat er wel en niet 'in principe' door zou mogen gaan.
Koekoek
Riekt overigens ook gewoon naar chantage.
Deed denken aan Zomergast Derk Sauer die onderhandelde met een Russische man van een beveiligingsorganisatie voor "een dak", cq bescherming die heel tactisch vroeg hoe het met de kinderen van Derk ging. En dan 10% van de aandelen aan deze meneer gaf. Jeanine Abbring trok nogal bleek weg, maar in Rusland was dat volgens Derk wel normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beetje een samenwerking waarbij de een de ander onder schot houdt.
Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Mensen die anti-boer zijn, het toonbeeld van ratio en redelijkheid.
hij/hem cisgender.
Beetje overdreven.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat?Hij heeft gewoon een goed punt hier. (beetje overdreven, dat wel) Of het nou een hij, zij, het , smurf of olifant is doet er weinig toe.
Jij vind het logisch om bivakmutsen te gaan verkopen? Enige reden dat iemand dit koopt is om te gaan rellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |