Dan kan Nielsch dat proberen als hij zin heeft.quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat je de officiële voornamen van je bloedeigen vrienden niet kent?
[..]
Nouja dan lijkt het mij duidelijk. Op hun website staat dat een naamswijziging online €59 kost trouwens. Geen 120.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt, max 3 letters. Het gaat er hier om 5.
Als je iemand jarenlang Rob noemt en die persoon heeft nooit verteld dat er in z'n paspoort Robertus staat is dat toch niet zo gek?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat je de officiële voornamen van je bloedeigen vrienden niet kent?
[..]
Verder dit
Heen en terug. En naar boven afgerond.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dan lijkt het mij duidelijk. Op hun website staat dat een naamswijziging online €59 kost trouwens. Geen 120.
@Rode_Wijnquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heen en terug. En naar boven afgerond.
Dat in de voorwaarden staat dat je moet betalen was al bekend. Het gaat er nu om of Easyjet coulance wil toepassen. Volgens een user vergeefse moeite want 'dit is het verdienmodel van Easyjet'.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
@:Rode_Wijn
Bronnetje van hoe je helemaal leeg geklopt wordt.
Ja het is toch echt zo. Maar als jij een bron wil over dit specifieke geval kan ik die natuurlijk niet geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:07 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat in de voorwaarden staat dat je moet betalen was al bekend. Het gaat er nu om of Easyjet coulance wil toepassen. Volgens een user vergeefse moeite want 'dit is het verdienmodel van Easyjet'.
Dat komt wat onderbuikerig over vind ik. Eerst maar eens horen en 2. hebben niet alle maatschappijen een vergelijkbare voorwaarde?
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:07 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dat in de voorwaarden staat dat je moet betalen was al bekend. Het gaat er nu om of Easyjet coulance wil toepassen. Volgens een user vergeefse moeite want 'dit is het verdienmodel van Easyjet'.
Dat komt wat onderbuikerig over vind ik. Eerst maar eens horen en 2. hebben niet alle maatschappijen een vergelijkbare voorwaarde?
Het is ook onderbuikerig.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is toch echt zo. Maar als jij een bron wil over dit specifieke geval kan ik die natuurlijk niet geven.
Dit is overigens niet iets dat alleen easyjet doet.
Mja ik sluit mij vooralsnog aan bij @bianconeriquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is toch echt zo. Maar als jij een bron wil over dit specifieke geval kan ik die natuurlijk niet geven.
Dit is overigens niet iets dat alleen easyjet doet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Pieter Derks - Ryanair (video)
Het gaat er juist om wat er gebeurd als je een foutje gemaakt hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Het is ook onderbuikerig.
En dan haalt user een filmpje van een B-comedian aan over Ryanair met een hele boel onzin over Ryanair of dingen die je ook net zo goed op een KLM kunt toepassen.
Natuurlijk staan die maatschappijen in hun recht als je zelf een fout maakt.
Daarom altijd gewoon goed opletten.
Echter die onzin dat je altijd voor alles en niets gigantisch veel moet betalen is onzin.
En de service bij die maatschappijen is altijd ook gewoon prima.
Mensen willen alleen niet toegeven dat ze vliegen met een Ryanair.
Terwijl als je gewoon alles goed volgt het dikke prima is.
Gaat alle kanten op. Als je iets vergeet bij te voegen (zoals bagage) dan moet je er tonnen voor betalen, dat is het verdienmodel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:28 schreef engine het volgende:
Het gaat er juist om wat er gebeurd als je een foutje gemaakt hebt.
En prima dat je het onzin vindt. Goede bron ook.
Ik krijg toch een beetje het idee dat we langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat dat het verdienmodel is, was juist het hele punt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op. Als je iets vergeet bij te voegen (zoals bagage) dan moet je er tonnen voor betalen, dat is het verdienmodel.
Maar buiten dat is die hele onzin uit die video en wat aangehaald echt gewoon onzin.
Ik heb zelf genoeg gevlogen met Ryanair, prima klantenservice.
Beter dan KLM tegenwoordig![]()
Het punt is én volkomen duidelijk én volkomen terecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje het idee dat we langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat dat het verdienmodel is, was juist het hele punt.
Dat er in een cabaretvoorstelling geen feitelijk verhaal verteld wordt leek mij wel duidelijk. Had dat filmpje beter niet kunnen posten.
Nee, bij Robquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Overigens neem ik EasyJet niks kwalijk. Fout ligt bij ons.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb contact gehad met de helpdesk van EasyJet en ze hebben de naam gratis aangepast. Eind goed al goed.
Mooi, ondanks de doemverhalen blijkt bellen effectief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb contact gehad met de helpdesk van EasyJet en ze hebben de naam gratis aangepast. Eind goed al goed.
Waarom heb jij dat gedaan en niet Rob zelf? Als jouw verhaal klopt heeft die domme poepert het zelf verkeerd gezegd. Ik gok dus dat het verhaal zo is:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb contact gehad met de helpdesk van EasyJet en ze hebben de naam gratis aangepast. Eind goed al goed.
Ik moest aanpassen omdat ik de hoofdboeker was. En nee, het ging niet zoals jij zei juist omdat ik alert ben op dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat gedaan en niet Rob zelf? Als jouw verhaal klopt heeft die domme poepert het zelf verkeerd gezegd. Ik gok dus dat het verhaal zo is:
Ts gaat boeken en heeft dit al meerdere keren gedaan dus gebruikt dezelfde namen als voorgaande keren, gooit in de groep dat ie dat gedaan heeft en dan zegt rob: maar het is robertus.
Dus ts was bijna de sjaak. Gelukkig is easyjet coulant en wordt ts niet op kosten gejaagd.
Ik wilde bellen maar het nummer was niet in gebruik. Toen heb ik maar een Twitteraccount gemaakt en met een paar DMs over en weer was het geregeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mooi, ondanks de doemverhalen blijkt bellen effectief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop