Hier gaan ze zeker wel moeilijk over doen, dat is namelijk deel van het verdienmodel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:27 schreef dimmak het volgende:
Hier gaan ze echt niet moeilijk over doen hoor. Vooral niet omdat het begin hetzelfde is.
Misschien bij Easyjet dan? Ik heb dit al 2x gehad bij een andere maatschappij en helemaal geen last.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hier gaan ze zeker wel moeilijk over doen, dat is namelijk deel van het verdienmodel.
Is dit de eerste keer dat je het toe kunt passen want dan heb je er lang op gewacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
Vraag ik me dus af. Ik bedacht me net dat ik 2x eerder heb geboekt voor deze groep. In 2015 en 2017. Eerste keer met EasyJet en tweede keer met Ryanair. Ik weet vrijwel zeker dat ik toen ook Rob heb ingevuld omdat ik anders wel had geweten dat het Robertus was. En dat was geen probleem. Maar ik kan die boekingen niet meer vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hier gaan ze zeker wel moeilijk over doen, dat is namelijk deel van het verdienmodel.
Lezen is ook al niet jouw sterkste punt hé.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
En Rob nooit een reis voor de groep laten boekenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Proberen te regelen, anders nieuwe vlucht, en sowieso zijn alle kosten voor de mokerdomme kerel die op de vraag "wat is je naam, zoals het in je paspoort staat?" een naam doorgeeft zoals die niet in het paspoort staat.
Hier mag wel een bronnetje bij vind ik. Het valt anders best populistisch uit de lucht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goedkope vluchten en je op andere punten helemaal leeg trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hier mag wel een bronnetje bij vind ik. Het valt anders best populistisch uit de lucht.
Bellen kun je natuurlijk altijd proberen maar zal normaal gesproken 7 euro duurder zijn dan het online zelf regelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:58 schreef Ericr het volgende:
Rob(ertus) laten bellen. Misschien dat ze alsnog moeilijk gaan doen als hij belt maar grote kans dat het gratis kan gewijzigd kan worden of een stuk goedkoper is dan via de app.
Verder ditquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Proberen te regelen, anders nieuwe vlucht, en sowieso zijn alle kosten voor de mokerdomme kerel die op de vraag "wat is je naam, zoals het in je paspoort staat?" een naam doorgeeft zoals die niet in het paspoort staat.
Ja maar Nielsch heeft geboekt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:18 schreef engine het volgende:
"Spelfouten kunnen kosteloos worden gecorrigeerd"
Rob kan proberen dat hij een spelfoutje gemaakt heeft.
Klopt, max 3 letters. Het gaat er hier om 5.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:18 schreef engine het volgende:
"Spelfouten kunnen kosteloos worden gecorrigeerd"
Rob kan proberen dat hij een spelfoutje gemaakt heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |