lichter ook zeker? Ondieper misschien? Zag dat er de laatste dagen juist op 15-20 km diepte wat meer actie was?quote:Op zondag 12 november 2023 16:46 schreef aloa het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder dan gister. Tot nu 277 bevingen.
Zal wel een gekkenhuis wezen daar zegquote:Op zondag 12 november 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mensen krijgen 5 minuten om hun huisdieren en belangrijke spullen op te halen.
Dit is hem...quote:Op zondag 12 november 2023 14:08 schreef Estate2 het volgende:
Er wordt een nieuwe camera opgehangen.
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee, het is maar een bepaalde wijk in het dorp. Onder politiebegeleiding ook.quote:Op zondag 12 november 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel een gekkenhuis wezen daar zeg
ja snap ik. Maar op die laatste foto zie je dat er echt tientallen voertuigen klaar staan om naar binnen te gaan.quote:Op zondag 12 november 2023 16:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee, het is maar een bepaalde wijk in het dorp. Onder politiebegeleiding ook.
De diepte schommelt heel erg, maar idd wel lichter. Al waren er net nog een paar van +3.quote:Op zondag 12 november 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lichter ook zeker? Ondieper misschien? Zag dat er de laatste dagen juist op 15-20 km diepte wat meer actie was?
Antennes denk ik.quote:Op zondag 12 november 2023 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn die rechthoekige dingen onderaan op de voorgrond eigenlijk? Lijkt me geen plek voor een billboard.
Breaking news roads!quote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die scheuren recht door het dorp heen.... Hopelijk veranderd het straks niet in een lava gleuf...
Dan is 1 minuut gratis winkelen toch relaxter.quote:Op zondag 12 november 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mensen krijgen 5 minuten om hun huisdieren en belangrijke spullen op te halen.
Daar moest ik ook aan denken ja. Wat een polemiek zal dat geweest zijnquote:Op zondag 12 november 2023 18:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan is 1 minuut gratis winkelen toch relaxter.
Dit moet betrouwbaar zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop onduidelijkheid dus nog over die beesten.
[ afbeelding ]
dat moet een fokker zijnquote:Op zondag 12 november 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit moet betrouwbaar zijn.
Koeielul112![]()
![]()
Dat is slechts een klein stukje van Grindavik, als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/RUVfrettir/status/1723721219147464848
Meest oostelijke deel idd.quote:Op zondag 12 november 2023 18:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is slechts een klein stukje van Grindavik, als ik het goed begrijp.
Van mij zou iedereen zijn kippen en katten mogen redden. Maar ga alleen niet lopen janken als je onverhoopt een stukje door een lavastroom moet waden om terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |