SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan doe je het beter dan ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:37 schreef livelink het volgende:
Helemaal klaar voor het hitteplan [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu gaat het nog wel.quote:
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Jep gisteren ook nog lekker gespeeld, een hapje gegeten op de golfbaan en toen weer rustig naar huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.
Nog goed gespeeld gisteren, just me?
Rustig aan vandaag hè!quote:
goed planquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja moeders
Nee, ik hang straks een was op en dat was het wel weer voor vandaag
Aloha!quote:
Wij zijn ook bezig, ja. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aloha!
= = =
Net een zonnepanelenboer op bezoek gehad.
De energiekosten zijn hier nu bijna 90% gestegen, dus het wordt tijd om daar eens serieus werk van te maken.
Bij nu accepteren offerte is de levertijd alleen wel pas januari/februari 2023...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
een stijging van 90% is wel gigantisch ja, in dat geval zou ik me ook oriënteren op zonnepanelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Net een zonnepanelenboer op bezoek gehad.
De energiekosten zijn hier nu bijna 90% gestegen, dus het wordt tijd om daar eens serieus werk van te maken.
Bij nu accepteren offerte is de levertijd alleen wel pas januari/februari 2023...
We waren er al langer mee bezig, hebben tig offertes opgevraagd, maar er was geen enkele firma die voorafgaande het tekenen van de offerte hier ter plekke de boel wilde komen bekijken en aangeven hoe e.e.a. technisch gezien aangelegd zou worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig, ja. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
quote:V.w.b. dat in de spoiler: Better safe than sorry…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We krijgen over afgelopen jaar ruim 250 euro terug, maar het nieuwe maandbedrag (voorschot gebaseerd op ons verbruik) is bijna 90% hoger dan voorheen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
een stijging van 90% is wel gigantisch ja, in dat geval zou ik me ook oriënteren op zonnepanelen.
Niemand anders die dat ook al heeft gehad?
Ik heb de percentages niet uitgerekend, maar bij ons is het ook dramatisch ja. Ook wel wat terug, maar verder....quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren er al langer mee bezig, hebben tig offertes opgevraagd, maar er was geen enkele firma die voorafgaande het tekenen van de offerte hier ter plekke de boel wilde komen bekijken en aangeven hoe e.e.a. technisch gezien aangelegd zou worden.
Aangezien ik dat als eis had, heeft het allemaal even geduurd.
Vandaag is er iemand langs geweest die ook bij een vriend de zonnepanelen heeft geregeld en die keurig alles heeft uitgelegd.
[..]
V.w.b. dat in de spoiler: Better safe than sorry…
[..]
We krijgen over afgelopen jaar ruim 250 euro terug, maar het nieuwe maandbedrag (voorschot gebaseerd op ons verbruik) is bijna 90% hoger dan voorheen.
Niemand anders die dat ook al heeft gehad?
Van ¤160 naar ¤300 is niet zo moeilijk te berekenen…quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de percentages niet uitgerekend, maar bij ons is het ook dramatisch ja. Ook wel wat terug, maar verder....
Even kijken of ik het red qua tijd, anders begin ik gewoon ietsjes later.quote:19:00 - Brother52: Gast aan tafel
Ik ga zo even wat vis eten in Zandvoort, ik meld me als ik terug ben (en als je dan nog draait)…quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef brother52 het volgende:
Ik heb weer een thema kunnen bedenken
[..]
Even kijken of ik het red qua tijd, anders begin ik gewoon ietsjes later.
Het kernwoord van het thema is 'gast', als in gastzangersquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even wat vis eten in Zandvoort, ik meld me als ik terug ben (en als je dan nog draait)…
Verzoekje voor dan: Black Uhuru - Guess Who's Coming To Diner…![]()
Ik heb nog wel wat wassen te draaien ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:02 schreef brother52 het volgende:
Welkom!
Als de vaatwasser nog leeg moet... daar heb ik rekening mee gehouden
Dat kan hiernaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat wassen te draaien ook!
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat wassen te draaien ook!
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:04 schreef livelink het volgende:
Stofzuigen en dweilen moet ook nog, dus ik ben er helemaal klaar voor.
Volgens mij hoor ik Beth helemaal niet. Of is het geen zangeres?quote:
Wie is Robyn?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:20 schreef brother52 het volgende:
Britney Spears - Piece of Me (Robyn)
Je kent Dancing on my own van haar vast wel.quote:
Ze is heel erg op de achtergrond aanwezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik Beth helemaal niet. Of is het geen zangeres?
Die heb ik in mijn vorige show nog gedraaid.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent Dancing on my own van haar vast wel.
Dit klinkt apart zo....quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:23 schreef brother52 het volgende:
Lionel Richie - All Night Long (Richard Marx)
Rustig daar. Ziet er sfeervol uit.quote:
quote:
Achtergrondzang en keyboard. Ik hoorde duidelijk dat het Bowie was.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is dit Bowie ja? Hoor het niet echt.
Mick had gewoon van deze plaat af moeten blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:38 schreef brother52 het volgende:
The Beatles - Baby You're A Rich Man (Mick Jagger)
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:40 schreef brother52 het volgende:
Scaffold - Lily The Pink (Graham Nash)
Hoe haal je deze nummers toch bij elkaar, brother?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:45 schreef brother52 het volgende:
Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feelin' (Cher)
Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth (Michelle Phillips)
Deels weet ik het of ik weet in elk geval dat er een gastzanger/es is en er zijn op internet heel veel lijstjes te vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe haal je deze nummers toch bij elkaar, brother?
Dit is mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:52 schreef brother52 het volgende:
Eddie Howell - Man From Manhattan (Freddie Mercury, Brian May)
Je kent hem?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:03 schreef brother52 het volgende:
Guns N Roses - Don't Cry (Shannon Hoon)
Een sardonisch lachjequote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:01 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gevoel of lachen ze me uit
Die zet ik morgen pas aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:10 schreef brother52 het volgende:
Zo tijd om de vaatwasser leeg te ruimen!
Dit is toch geen Marianne Faithful die ik nu hoor, volgens mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:12 schreef brother52 het volgende:
Metallica - The Memory Remains (Marianne Faithful)
Als in een film waarin de slechterik lacht.quote:
Nu pas...quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch geen Marianne Faithful die ik nu hoor, volgens mij.
Jawel, op de achtergrond. Goed luisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch geen Marianne Faithful die ik nu hoor, volgens mij.
En we zijn pas net over de helftquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel "bekende" artiesten nummers van anderen gezongen hebben.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En we zijn pas net over de helft
Straks wel een paar liedjes met dezelfde gastzanger maar ik kon gewoon niet kiezen welke te draaien, dan allemaal maar
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:34 schreef brother52 het volgende:
Agua de Annique - Somewhere (Sharon den Andel)
Anneke
Tot 22:15 ongeveer.quote:
Daar heb je straks ruim te tijd voor. Buitenom schilderen moet dan zelfs lukken.quote:
Jammer..... ik haak om 21.15 af.quote:
Dan krijg je het mooiste liedje van de avond in elk geval nog mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer..... ik haak om 21.15 af.
Nichtje is dan klaar met werken en komt wat ophalen, daarna duik ik mijn bed in.
Had graag een andere keer meer gehoord.
En welk nummer vind jij het mooiste dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan krijg je het mooiste liedje van de avond in elk geval nog mee.
Deze, met afstand.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En welk nummer vind jij het mooiste dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
Ik zoek nog iemand die volgend jaar carnaval mee wil gaan vieren. Interesse livelink?Zelfs het pakje kan me niet overhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
Ik zoek nog iemand die volgend jaar carnaval mee wil gaan vieren. Interesse livelink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs het pakje kan me niet overhalen
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:14 schreef brother52 het volgende:
Heart - Ring Them Bells (Layne Staley)
Fijne avond nog Melting en slaap lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Nichtje staat voor de deur.
Dank voor de fijne muziek, brother52.![]()
Welterusten allemaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:20 schreef brother52 het volgende:
Dit was eigenlijk het blok om de parketvloer te schuren en opnieuw in de lak te zetten maar ik ga 3 liedjes skippen.
Ik denk dat je 1 keer Maynard op een avond wel genoeg vindtquote:
Ik hield wel van het rauwe van zijn stem, maar ik vind dit wel aangenamer, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 keer Maynard op een avond wel genoeg vindt
Dan draai ik ze zo gewoon aan het eind nog, kun je afhaken wanneer je wilquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hield wel van het rauwe van zijn stem, maar ik vind dit wel aangenamer, ja.
Dit nummer heb ik vorig jaar heel veel gedraaid totdat ik het zat was. Maar nu weer leuk om te horen.quote:
Ik kende tot begin deze week alleen de originele versie.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik vorig jaar heel veel gedraaid totdat ik het zat was. Maar nu weer leuk om te horen.
Deze vind ik mooier.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kende tot begin deze week alleen de originele versie.
Ja, eens. Het is echt naar een hoger niveau getild.quote:
Dit is ook het een na laatste liedje van de show al.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Net weer thuis, maar wat te rozig om te luisteren.
Sorry…
Welkom terug. Rozig klinkt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Net weer thuis, maar wat te rozig om te luisteren.
Sorry…
Waren het allemaal uitvoeringen gezongen door anderen of 'featuring' versies?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is ook het een na laatste liedje van de show al.
18 minuten aan Maynard James Keenan geskipt die ik straks alsnog als bonus draai.
Ik zal prima slapen…quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom terug. Rozig klinkt goed.
Voornamelijk 'featuring'. Alleen die van Pink Floyd en Queens of the Stone Age is volledig door de gastzanger gezongen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren het allemaal uitvoeringen gezongen door anderen of 'featuring' versies?
Nou, ik ken mijn vijand inmiddels wel nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:55 schreef brother52 het volgende:
Rage Against the Machine - Know Your Enemy (Maynard James Keenan)
Laat ze vooral niet van je winnen!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik ken mijn vijand inmiddels wel nu.
quote:If I let you, you would make me destroy myself
In order to survive you, I must first survive myself
And I can sink no further and I cannot forgive you
There’s no choice but to confront you
To engage you
To erase you
I’ve gone to great lengths to expand my threshold of pain
I will use my mistakes against you
There’s no other choice
Shameless now, nameless now, nothing now, no one now
And my soul must be iron
Cause my fear is naked
I’m naked and fearless
And my fear is naked
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Alice Cooper - Billion Dollar Babies (Donavan)
03. Anthrax - Bring The Noise (Public Enemy)
04. blink-182 - All Of This (Robert Smith)
05. Beck - Beautiful Way (Beth Orton)
06. Britney Spears - Piece of Me (Robyn)
07. Lionel Richie - All Night Long (Richard Marx)
08. At the Drive-In - Rolodex Propaganda (Iggy Pop)
09. Iggy Pop - Some Weird Sin (David Bowie)
10. David Bowie - Fame (John Lennon)
11. The Beatles - Baby You're A Rich Man (Mick Jagger)
12. Scaffold - Lily The Pink (Graham Nash)
13. Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feelin' (Cher)
14. Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth (Michelle Phillips)
15. Eddie Howell - Man From Manhattan (Freddie Mercury, Brian May)
16. Electric Six - Danger! High Voltage (Jack White)
17. Gorillaz - Feel Good Inc. (Turgoy the Dove)
18. Guns N Roses - Don't Cry (Shannon Hoon)
19. INXS - Original Sin (Daryl Hall)
20. Metallica - The Memory Remains (Marianne Faithful)
21. Neil Young - Heart Of Gold (James Taylor en Linda Ronstadt)
22. Peter Gabriel - In Your Eyes (Youssou N'Dour)
23. Elton John - The Bitch Is Back (Dusty Springfield)
24. Within Temptation - What Have You Done (Mina Caputo)
25. Agua de Annique - Somewhere (Sharon den Andel)
26. Devin Townsend Project - Stand (Mikael Akerfeldt)
27. Led Zeppelin - The Battle Of Evermore (Sandy Denny)
28. Pink Floyd - Have A Cigar (Roy Harper)
29. Primus - Tommy The Cat (Tom Waits)
30. Queens of the Stone Age - Hangin' Tree (Mark Lanegan)
31. Mad Season - Long Gone Day (Mark Lanegan)
32. Alice In Chains - Got Me Wrong (Ann Wilson)
33. Heart - Ring Them Bells (Layne Staley)
34. deftones - passenger (Maynard James Keenan)
35. REM - E-Bow The Letter (Patti Smith)
36. Seether - Broken (Amy Lee)
37. Steve Winwood - Higher Love (Chaka Khan)
38. The Wallflowers - 6th Avenue Heartache (Adam Duritz)
39. Tori Amos - Past the Mission (Trent Reznor)
40. Green Jello - Three Little Pigs (Maynard James Keenan, Danny Carey)
41. Rage Against the Machine - Know Your Enemy (Maynard James Keenan)
42. Tool - Bottom (Henry Rollins)
43. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond naar Elvis, dus ik kan niet meeluisteren @:melting
Veel plezier beide met jullie programma's.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook niet van de partij, honkbal staat op het programma…
Te laat. Ben al begonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:58 schreef just me het volgende:
Melting, als er verder geen luisteraars zijn dan gewoon niet draaien, ik luister zaterdag wel weer naar je
jouw hoofd zit vol met dit soort dingenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms verbaas ik mezelf dat ik dergelijke dingen weet op te diepen
Ik verbaas me er wel vaker over dat sommigen bepaalde platen weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms verbaas ik mezelf dat ik dergelijke dingen weet op te diepen
Een blikken trommel vol wetenswaardighedenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
jouw hoofd zit vol met dit soort dingen
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een blikken trommel vol wetenswaardigheden
is dat hetzelfde als 'n huisschilder ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we de winnaar qua hoesjes nu al?
Dat denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als 'n huisschilder ?
Zoietsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als 'n huisschilder ?
nope, die van mij is op vakantie en nu maar hopen dat hij daarna (eindelijk) aan de slag gaat hierquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Fox on the run maar geen idee van wie, klinkt ergens Hollies-achtig
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:12 schreef just me het volgende:
En vandaag hebben we ook weer overleefd... kijken wat wat het morgen gaat worden
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zowaar gekookt vanavond. Symph had het nog steeds niet warm, totdat hij aan het eten was
Nee hoor, het was echt de temperatuur. Je moet ‘m eens zien als hij soep eet, dan kun je maar beter een servet op z’n hoofd leggen om het zweet op te vangenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je het eten zo pittig gemaakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, het was echt de temperatuur. Je moet ‘m eens zien als hij soep eet, dan kun je maar beter een servet op z’n hoofd leggen om het zweet op te vangen
heb jij er geen last vanquote:
Ik had op mijn werk alle ramen dicht gelaten, en de extra airco in de aangrenzende meetingroom aangezet. Deur open, dan wordt het op mijn kantoor ook lekker koel.quote:
Dat is van de hitte.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Heeft ze ergens pijn? Ze kreunt zo
het kan ook van genot zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Heeft ze ergens pijn? Ze kreunt zo
Nee hoor... ik ben alleen naar buiten geweest om eten bij de toko te halen! Oh en even in de tuin geweest om de was op te hangen en voor de rest doe ik weinig, het is wel goedquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
Jullie vandaag ook goed doorgekomen?
Je gaat met dit weer toch geen balletje slaan, just me, of wel?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben alleen naar buiten geweest om eten bij de toko te halen! Oh en even in de tuin geweest om de was op te hangen en voor de rest doe ik weinig, het is wel goed
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Paay is niet van de radio te slaan hier![]()
Percey Sledge when a man loves a woman![]()
Dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Oeeeeee ik moet nog jaren mee tot aan mijn AOW
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:31 schreef Fogel het volgende:
Had vandaag een dilemma... collega vroeg of ik mee ging naar een concert zaterdag. Toen ik het concert opzocht zag ik dat er morgen een ander concert is met een artiest die ik wel tof vind.
Vriendin zag het ook wel zitten om naar een concert te gaan.Klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke komsnerten ga je naartoe?Ain't it funny how it is
Ik kan niet voor heel Noorwegen spreken maar hier regent het en het is 15 graden. Warm zat.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
Hoe is het weer in Noorwegen? Ook warm, neem ik aan?
Groot gelijk....quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb alleen maar de was opgehangen en net weer afgehaald en ik heb gekookt, dat was het wel weer voor vandaag. Morgen pakket ophalen en boodschappen voor het (nog hetere) weekend halen
Had vandaag een dilemma... collega vroeg of ik mee ging naar een concert zaterdag. Toen ik het concert opzocht zag ik dat er morgen een ander concert is met een artiest die ik wel tof vind.
Vriendin zag het ook wel zitten om naar een concert te gaan.de een het het financieel beter dan de anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan niet voor heel Noorwegen spreken maar hier regent het en het is 15 graden. Warm zat.
Vriendin zag het ook wel zitten om naar een concert te gaan.Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ruilen?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan niet voor heel Noorwegen spreken maar hier regent het en het is 15 graden. Warm zat.
Snertkom 1: Silya https://dora-britannia.hoopla.no/sales/event/1591830855quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Welke komsnerten ga je naartoe?
en het heeft geen haast, primaquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een rustig klusje voor mezelf bedacht: labels maken met m’n Dymo, dat kan ik gewoon onderuitgezakt op de bank
Jij hebt een druk weekend voor de boeg dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snertkom 1: Silya https://dora-britannia.hoopla.no/sales/event/1591830855
Snertkom 2: Hellbillies, Kurt Nilsen & CC Cowboys https://www.ticketmaster.(...)eum-billetter/690051
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:37 schreef just me het volgende:
Wij zaten met de golfdames in een doorsnee hotel maar ik schrok toch wel toen ik de drankrekening kreeg, glaasje wijn 5,50, klein glaasje schrobbelèr ook zoiets.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt een druk weekend voor de boeg dan.
Alvast veel plezier gewenst.
In de hotels in Duitsland lagen de prijzen hoger, in het eerste hotel was het echt achterlijk, in het tweede was vooral de wijn duur zag ikquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:37 schreef just me het volgende:
Wij zaten met de golfdames in een doorsnee hotel maar ik schrok toch wel toen ik de drankrekening kreeg, glaasje wijn 5,50, klein glaasje schrobbelèr ook zoiets.
Dan gaan vakanties dus een echte luxe wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In de hotels in Duitsland lagen de prijzen hoger, in het eerste hotel was het echt achterlijk, in het tweede was vooral de wijn duur zag ik
Toen ik met Symph in Barcelona was ging het keihard regenen en zijn we maar weer terug naar de trein gevlucht (en moesten toen heel lang wachten)quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het hier niet warm genoeg?![]()
[ afbeelding ]
Vond deze zomer dat de prijzen in Nederland merkbaar hoger zijn geworden (en het helpt ook niet dat de wisselkoers ongeveer 25-30% de verkeerde kant op is gegaan).quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Duur grapje.
Maar soms moet dat gewoon kunnen.
Als je dan geniet is het dat misschien wel waard.
Dan gaan mensen misschien weer 1 keer per jaar op reis, in plaats van 3 keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Dan gaan vakanties dus een echte luxe worden
Fantastisch nummerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het hier niet warm genoeg?![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak ga ik nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan gaan mensen misschien weer 1 keer per jaar op reis, in plaats van 3 keer.
Jij niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik nu ook weer niet hoor
The horror!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan gaan mensen misschien weer 1 keer per jaar op reis, in plaats van 3 keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
The horror!
Mijn vriendin was onlangs ook al aan het "dreigen" dat we misschien minder vaak en/of ver op vakantie moeten gaan en vooral maar niet weer naar de VS voordat dingen weer wat normaler zijn qua wisselkoers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij niet.
Maar ik ken mensen die menen 3 keer (of meer) per jaar te moeten gaan.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
The horror!
Mijn vriendin was onlangs ook al aan het "dreigen" dat we misschien minder vaak en/of ver op vakantie moeten gaan en vooral maar niet weer naar de VS voordat dingen weer wat normaler zijn qua wisselkoers
Nou, als jij mijn vriend was ging ik gewoon gezellig met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, als jij mijn vriend was ging ik gewoon gezellig met je mee
En wordt het dan Portugal?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was ook gewend om elke schoolvakantie op vakantie te gaan. Nou was dat natuurlijk heel lang bijna altijd naar Portugal, maar toch. Ik hoop dat ik komende meivakantie weer puf heb voor een paar dagen vakantie, op zomervakantie gaan heb ik afgeschaft
gewoon de vakantie plannen als het wat koeler is, die hitte trekken we niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was ook gewend om elke schoolvakantie op vakantie te gaan. Nou was dat natuurlijk heel lang bijna altijd naar Portugal, maar toch. Ik hoop dat ik komende meivakantie weer puf heb voor een paar dagen vakantie, op zomervakantie gaan heb ik afgeschaft
Laat maar weten wanneer het "ooit" is, ik kruip wel in je kleine kofferbakquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Ooit misschien wel, maar een paar dagen Duitsland is me al zwaar genoeg
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer het "ooit" is, ik kruip wel in je kleine kofferbak
Ondervoed op vakantiegebied?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan gaan we niet zelf met de auto hoor, maar vliegen en een auto hurenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Symph en DDM naar Portugal gaan ben ik niet zo lenig meer dat ik ook uit de kofferbak kan kruipenquote:
Wil je in de handbagage of in de ruimbagage?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kan je beter vliegen, en dan niet in het baggageruim maar gewoon aan boordquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Symph en DDM naar Portugal gaan ben ik niet zo lenig meer dat ik ook uit de kofferbak kan kruipen
![]()
handbagage is toch maar een klein koffertjequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wil je in de handbagage of in de ruimbagage?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Nick Kamen Each time you break my heart
Meestal max 55x40x23 cm en max 8 of 10kg. Dat gaat niet passen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
handbagage is toch maar een klein koffertje
Dan moet just me nog flink op dieet ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meestal max 55x40x23 cm en max 8 of 10kg. Dat gaat niet passen.
Nee, dan sla ik wel overquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meestal max 55x40x23 cm en max 8 of 10kg. Dat gaat niet passen.
zou niet echt gezond zijn als ik zoveel zou afvallenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet just me nog flink op dieet ja.
Is hij zo dood gegaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:00 schreef Symphonic het volgende:
De hekjes waren toch net te hoog voor MJ
IJs! Goed plan!quote:
Helaas waren de gewenste ijsjes hier niet verkrijgbaar afgelopen maandag. Lege vriezers helaasquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Moody Blues Nights in white satin
Het is 's nachts inderdaad warm. Zou dat daar aan liggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:15 schreef just me het volgende:
Ik denk dat satijnen lakens best warm zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |