SGP is wel een beetje CDA toch? Niks mis mee trouwens.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee ook niet.
SGP, en lokale partij en beetje vvd.
Nou ik sta hier al 2,5 jaar met mijn oren te klapperen. Iedereen blijkt gewoon ingeënt te zijn al zegt de dominee van niet. Mijn oppas echter wel…quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
SGP is wel een beetje CDA toch? Niks mis mee trouwens.
Wat wil jij dan? Als er een God is dan staat die altijd achter jouw keuze. Zo sta ik erin iig, God heeft de vaccins mogelijk gemaakt, het is aan jou wat je daarmee wil doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ik sta hier al 2,5 jaar met mijn oren te klapperen. Iedereen blijkt gewoon ingeënt te zijn al zegt de dominee van niet. Mijn oppas echter wel…
Liegen dat je homo bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Waarom hebben Pakistanen überhaupt een kans op asiel? Is er oorlog?
Oorlog is geen vereiste maar dat is een zeer terechte vraagquote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Waarom hebben Pakistanen überhaupt een kans op asiel? Is er oorlog?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:32 schreef maan_man het volgende:
Gefeliciteerd Tubbergen. Jullie zijn de eerste gemeente die geen baas meer is in eigen huis: https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-hotel~affe6872f/.
Weer lekker ver weg in de provincie, een relatief kleine gemeente met een klein ambtenarenapparaat dat zich hier nauwelijks tegen kan verzetten. Het kabinet weet wel wie het uitkiest.
En uiteraard een hotel in de periferie, wanneer zijn Bloemendaal en Amsterdam aan de beurt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:32 schreef maan_man het volgende:
Gefeliciteerd Tubbergen. Jullie zijn de eerste gemeente die geen baas meer is in eigen huis: https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-hotel~affe6872f/.
Weer lekker ver weg in de provincie, een relatief kleine gemeente met een klein ambtenarenapparaat dat zich hier nauwelijks tegen kan verzetten. Het kabinet weet wel wie het uitkiest.
Wilde er net een apart topic over openen voordat deze omhoog gekickt werd. Wat een waanzin. Waar is dit kabinet in hemelsnaam mee bezig? Hiervoor zou het voltallige gemeentebestuur per direct vrijwillig moeten opstappen. Dit krijg je aan je inwoners niet meer uitgelegd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:32 schreef maan_man het volgende:
Omvolkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:32 schreef maan_man het volgende:
Vanaf 1 september is het COA eigenaar volgens het berichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar dat hotel is toch nog in functie? Of is het niet Landhotel Elshuys in Albergen?
De hoteleigenaars hebben het verkocht?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf 1 september is het COA eigenaar volgens het bericht
Lijkt allemaal snel te zijn gegaan. Ik denk dat de eigenaar nu financieel onafhankelijk is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De hoteleigenaars hebben het verkocht?
De website zegt er niets over.
Jazeker wel. Ik post een quote uit het bericht van het AD artikelquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De hoteleigenaars hebben het verkocht?
De website zegt er niets over.
De periferie opzadelen met de problemen is een oude politieke truc. Is veel minder riskant voor de zittende macht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, ik ben 't kwijt hoor:
https://indebuurt.nl/amst(...)nze-gemeente~244627/
Waarom in vredesnaam een dorp als ALBERGEN
Ondertussen op nu.nl:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De periferie opzadelen met de problemen is een oude politieke truc. Is veel minder riskant voor de zittende macht.
Zo cynisch ben ik inmiddels wel. En niet dat ik tegen vluchtelingen ben hè? Maar kom op hè ineens 10% van de bevolking. Dat trekt geen dorp. De voetbalclub niet, de supermarkt niet, de school niet. Niemand.
Dit kan zo niet, het is kiezen of delen. Of grote locaties maar dan in de grote steden of in de dorpen maar kleinschalig. Dit kun je niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |