abonnement Unibet Coolblue
pi_205590353
Voor de liefhebbers van oerwouden die weg worden gehaald, het avontuur van Buur.

Blues in F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #72:Zwellen hun groen donker dicht
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:37:15 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205590368
Ik neem losse thee, theezakjes thee is 2e-3e keus.
pi_205590375
En gember is :r
Overal in.
Sorry :@
pi_205590421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:16 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat klinkt goed. Wat een groot prijsverschil! Welke is het?
De Uitwijk in Heen, bij Steenbergen. Je zit er heerlijk onder dakbomen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kaas gember is ¤ 11,80 op ons vaste adres.
Delen van pannenkoek smaken is logisch toch? Niet dan?


Hier 10,50. De chorizo was 13,90.

Bij onze vaste pannenkoekenbakker 11.70 en 17.00. We hebben dus een nieuwe vaste lokatie.

Wij delen altijd als we uit eten gaan O+ Vaak de hele maaltijd, soms alleen een hapje van dit of dat.
Spoilers!
pi_205590444
Poep! Herinneringen aan de tijd dat ik in maanmannetje pak, emmer, schrobborstel en andere hulpmiddelen weer eens de bad- of slaapkamer op mocht als bewoonster stress had gehad. @Blues weet wat ik bedoel ;(

Thee O+ Losse thee _O_ Zoveel keuzes, zoveel smaken. Thee van speciaalzaken oneindig veel beter dan de meeste supermarktthee.
Kaldi was goed, maar de laatste jaren word ik minder blij van hun smaken. Nu van Bruggen thee, al is het bij hen spannend omdat ze iets te vaak honing toevoegen naar mijn zin.
Blanchedael is ook prima. Met een énige winkel in Maastricht O+

Ik ging mijn diepvries leegeten. Dus ik miste een mail van MS en vernam vandaag dat ik morgen word verrast met een maaltijdbox :') Gelukkig was de koelkast wel aardig leeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205590564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben de engel der wrake. Net ff snel wat halen voor het avondeten, sta aan de kassa en wil mijn wagen op de band legen, komt er een vent aan op orkaansterkte brullend in zijn telefoon. Zet zijn mandje op de band waar ik mijn boodschappen wil stapelen en loopt weg.

Ik: WTF, zal ik hem de waarheid zeggen?
Ik gooi een paar repen chocolade, wat batterijen, een gedeukte cake die was blijven liggen en nog wat meer onzin in zijn mandje en zet deze een eind naar achter. Zet mijn boodschappen op de band en reken af. De brulaap komt terug en zet zijn mandje omgekeerd op de band terwijl hij verder telefoneert.
Ik verlaat de supermarkt.
Ain't I a stinker?
Oh die is goed _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:18:37 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205590660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben de engel der wrake. Net ff snel wat halen voor het avondeten, sta aan de kassa en wil mijn wagen op de band legen, komt er een vent aan op orkaansterkte brullend in zijn telefoon. Zet zijn mandje op de band waar ik mijn boodschappen wil stapelen en loopt weg.

Ik: WTF, zal ik hem de waarheid zeggen?
Ik gooi een paar repen chocolade, wat batterijen, een gedeukte cake die was blijven liggen en nog wat meer onzin in zijn mandje en zet deze een eind naar achter. Zet mijn boodschappen op de band en reken af. De brulaap komt terug en zet zijn mandje omgekeerd op de band terwijl hij verder telefoneert.
Ik verlaat de supermarkt.
Ain't I a stinker?
^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205590746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poep! Herinneringen aan de tijd dat ik in maanmannetje pak, emmer, schrobborstel en andere hulpmiddelen weer eens de bad- of slaapkamer op mocht als bewoonster stress had gehad. @:blues weet wat ik bedoel ;(


:Y
Of je begon bij bewoner 1 tijdens een uitbraak van het noro-virus, en bij bewoner 10 aan het eind vd gang die je fris en fruitig in de huiskamer reed of zette, kon je bewoner 1 weer meenemen en zo in je maanpak werkte je je hele werkdag door.

:{

Je kreeg er wel veel voor terug hoor ;) :D :Y) :X
pi_205590774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben de engel der wrake. Net ff snel wat halen voor het avondeten, sta aan de kassa en wil mijn wagen op de band legen, komt er een vent aan op orkaansterkte brullend in zijn telefoon. Zet zijn mandje op de band waar ik mijn boodschappen wil stapelen en loopt weg.

Ik: WTF, zal ik hem de waarheid zeggen?
Ik gooi een paar repen chocolade, wat batterijen, een gedeukte cake die was blijven liggen en nog wat meer onzin in zijn mandje en zet deze een eind naar achter. Zet mijn boodschappen op de band en reken af. De brulaap komt terug en zet zijn mandje omgekeerd op de band terwijl hij verder telefoneert.
Ik verlaat de supermarkt.
Ain't I a stinker?
👺👺
pi_205590786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
En gember is :r
Overal in.
Sorry :@
Bijna overal ja.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205590797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben de engel der wrake. Net ff snel wat halen voor het avondeten, sta aan de kassa en wil mijn wagen op de band legen, komt er een vent aan op orkaansterkte brullend in zijn telefoon. Zet zijn mandje op de band waar ik mijn boodschappen wil stapelen en loopt weg.

Ik: WTF, zal ik hem de waarheid zeggen?
Ik gooi een paar repen chocolade, wat batterijen, een gedeukte cake die was blijven liggen en nog wat meer onzin in zijn mandje en zet deze een eind naar achter. Zet mijn boodschappen op de band en reken af. De brulaap komt terug en zet zijn mandje omgekeerd op de band terwijl hij verder telefoneert.
Ik verlaat de supermarkt.
Ain't I a stinker?
:D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:40:10 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_205590834
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik neem losse thee, theezakjes thee is 2e-3e keus.
Derde keuze. Optimist. Het is het afval van de kruim. Nog net iets meer dan stof. Maar heel veel scheelt het niet meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205590885
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
:Y
Of je begon bij bewoner 1 tijdens een uitbraak van het noro-virus, en bij bewoner 10 aan het eind vd gang die je fris en fruitig in de huiskamer reed of zette, kon je bewoner 1 weer meenemen en zo in je maanpak werkte je je hele werkdag door.

:{

Je kreeg er wel veel voor terug hoor ;) :D :Y) :X
:X

Nooit noro meegemaakt, goddank! *afklopt*

Ik kreeg er vandaag komkommers uit eigen tuin voor terug *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205591227
Ik was hier de hele middag.


We hadden het er nog over dat als dit in de Randstad had gelegen het een klein beetje drukker was geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205591239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Das geen plastic. Soort netje.
En om het doosje zit geen plastiek meer, alleen het doosje.
Oh. Ik heb ze in de compost. Ze vergaan niet. Ik noem dat plastic, maar het kan ook wel PFAS zijn ja.

Maar euh, heb je een bron dat het geen plastic is? En wat het dan wel voor eeuwig netjes netje-blijvend materiaal het is?

Edit: ik zie dat Lipton per 2021 het materiaal vervangen heeft door plastic dat biologisch afbreekbaar is. Nou, dat is dan een mooie stap voorwaarts (maar ik vergeef het ze nooit :D )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205591324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik was hier de hele middag.
[ afbeelding ]

We hadden het er nog over dat als dit in de Randstad had gelegen het een klein beetje drukker was geweest.
Oh O+
Spoilers!
pi_205591339
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh. Ik heb ze in de compost. Ze vergaan niet. Ik noem dat plastic, maar het kan ook wel PFAS zijn ja.

Maar euh, heb je een bron dat het geen plastic is? En wat het dan wel voor eeuwig netjes netje-blijvend materiaal het is?

Edit: ik zie dat Lipton per 2021 het materiaal vervangen heeft door plastic dat biologisch afbreekbaar is. Nou, dat is dan een mooie stap voorwaarts (maar ik vergeef het ze nooit :D )
Helemaal mee eens. Schandalig.
Spoilers!
pi_205591833
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poep! Herinneringen aan de tijd dat ik in maanmannetje pak, emmer, schrobborstel en andere hulpmiddelen weer eens de bad- of slaapkamer op mocht als bewoonster stress had gehad. @:blues weet wat ik bedoel ;(

Thee O+ Losse thee _O_ Zoveel keuzes, zoveel smaken. Thee van speciaalzaken oneindig veel beter dan de meeste supermarktthee.
Kaldi was goed, maar de laatste jaren word ik minder blij van hun smaken. Nu van Bruggen thee, al is het bij hen spannend omdat ze iets te vaak honing toevoegen naar mijn zin.
Blanchedael is ook prima. Met een énige winkel in Maastricht O+

Ik ging mijn diepvries leegeten. Dus ik miste een mail van MS en vernam vandaag dat ik morgen word verrast met een maaltijdbox :') Gelukkig was de koelkast wel aardig leeg.
Ik werd vanochtend verrast door berichtje van Crisp, ik dacht dat ik het naar volgende week dinsdag had verzet...vriezer maar even weer heringericht en koelkast een beetje proppen.
(Mijn hack bij Crisp: dingen bestellen in de aanbieding en met iets duurs aanvullen tot 50 euro. Bezorgdatum blijven verzetten tot ik boven de 75 zit, dan pas echt laten bezorgen.)
pi_205591891
Verlies je je aanbiedingskorting daar niet mee?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205591977
25 graden hier nu.
Kippenvel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205592033
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Verlies je je aanbiedingskorting daar niet mee?
Nee, die blijft dus! Ik had dus heel veel besteld tijdens de alle brood voor de helft van de prijs. Nu dus heeeeeeel veel croissantjes in huis :@
pi_205592604
* Lonaa slingert Crisp aan
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205592611
Oh, ja, nou, ik moet dus ook iets met al m'n tomaten. Iemand tips? :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:05:53 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205592616
Ik was thuis, at.
Besefte dat mijn laptop nog op mijn bureau stond achter het enige raam op de begane grond zonder nachtelijke blindering.

Belde tig collega's die allemaal al naar huis waren, en de beveiliging " die niet aan computers komen mag"

Dus reed ik terug om de laptop op te ruimen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:08:28 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205592661
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:06 schreef Yinny het volgende:

[..]
Nee :P
Er gaat wel veel geld om
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf, en wat een nog gavere switch dan voor jou zo zeg :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')