abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205588392
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205588423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:03 schreef Isabeau het volgende: [..] In het verpleeghuis vond ik dat de artsen best laat begonnen. Om 9 uur. En dan eerst bespreking en dingen regelen. Pas in de middag werd er visite gelopen. Vond dat wat raar. Tot ik een keer voor de ochtendbespreking een bewoonster wilde zien. Oh my. De héle afdeling rook naar poep. Poep, poep en nog meer poep. En dan geen licht luchtje, maar een zware, smerige lucht. Nu begreep ik waarom er misschien nooit 's morgens visite werd gelopen (naast dat de verzorging het dan heel druk heeft) en ik had enorm veel respect voor de mensen die er werkten. Want 's middags rook het eigenlijk altijd heel normaal.
Ik heb jarenlang als verzorgende op een aantal verschillende gesloten PG afdelingen gewerkt. Het scheelt qua geur bij binnenkomst enorm als de spoelkeuken met de zakken afval en vuil wasgoed niet in de gang vooraan zit. Ik heb ooit een bewoner gehad die uit haar eigen mat vandaan (luier vind ik een rotwoord voor volwassenen en gebruikten we ook nooit) poepballetjes draaide en als je dan 's morgens de deur binnen kwam kreeg je ze naar je hoofd. Dat is tegelijkertijd grappig en triest.
pi_205588457
Thee! c_/ een meer Cul vraag van mij.

Dagelijks drink ik potten thee. Met zakjes van een huismerk spar, jumbo of wat anders. Best wat smaken afgewisseld. Voorkeur is citroen.
En eigenlijk is het warm water met een kleurtje. Als het maar vocht is.

Wie drinkt ook vaak thee en heeft een advies voor een (merk van een) smaakvolle thee?
pi_205588471
Na 6 weken rust rijden de treinen ook weer langs, op 150 meter.
Negentien stuks per uur.
Best weer even wennen: fluistertreinen en vrachttreinen.

@Blues _O_
pi_205588506
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:42 schreef AnneX het volgende:

Dagelijks drink ik potten thee. Met zakjes van een huismerk spar, jumbo of wat anders. Best wat smaken afgewisseld. Voorkeur is citroen.

Wie drinkt ook vaak thee en heeft een advies voor een (merk van een) smaakvolle thee?
Moroccon mint van Lipton. Water niet helemaal aan de kook brengen en langggg laten trekken.
Zalig O+
pi_205588595
Thuis van sollicitatie en boodschappen.
Ik ben 1 van de 8 dus zou me verbazen of ik verder kom. Salaris is ook redelijk triest.

Ook nog nooit luiers hoeven verschonen en dat wil ik graag zo houden.

Ik drink meestal rooibos thee en soms hibiscusthee wanneer ik zin heb om dat te maken (nauwelijks werk maar iets meer dan een theezakje)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205588693
Als ik thee drink, drink ik Kusmi.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205588755
Thee *O* Drink nagenoeg altijd Engelse melange en laat het zakje gerust 5 minuten erin hangen.
Verse schijfje citroen erin uitgeknepen ook heerlijk.

Het allerlekkerste vind ik losse thee en dan de darjeeling, jasmijn of ceylon.

Smaakjesthee is Winterglow van Pickwick favoriet.
pi_205589118
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:49 schreef Blues het volgende:
Moroccon mint

Als het in zulke piramide-zakjes zit: dat vind ik toch zulks totaal onnodig kloteplastic. Wat voor thee er ook in zit, mijn huis komt het niet in. Plastic is voor veel dingen nuttig en handig, maar niet voor thee, dat is misdadig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205589149
Ik ben trouwens ook van de losse thee. English breakfast of Earl grey.
Als smaakjesthee drink ik wel deze:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205589207
@Vanyel, ik kon er niet bij met een mes.
Spoilers!
pi_205589220
Wij hebben net geluncht bij een (voor ons) nieuwe pannenkoekenboerderij. Heel succesvol en het scheelt 3-4 euro per pannenkoek met onze normale boerderij. We deelden chorizo/geitenkaas/honing en kaas/gember. Allebei erg lekker. Ik wil volgende week weer.
Spoilers!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:16:24 #14
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205589298
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben net geluncht bij een (voor ons) nieuwe pannenkoekenboerderij. Heel succesvol en het scheelt 3-4 euro per pannenkoek met onze normale boerderij. We deelden chorizo/geitenkaas/honing en kaas/gember. Allebei erg lekker. Ik wil volgende week weer.
Dat klinkt goed. Wat een groot prijsverschil! Welke is het?
pi_205589390
De suggesties voor theemerk en smaak wordt genoteerd voor een vergelijkend warenonderzoek.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaas gember is ¤ 11,80 op ons vaste adres.
Delen van pannenkoek smaken is logisch toch? Niet dan?

Het is idyllisch rustig in het dorp. Weinig fietsers en wandelaars aan deze kant.
De horeca is met vakantie en de voet- en fietspont vaart niet.
pi_205590047
Pannenkoeken :9~ Zo lang geleden -O- Ga de familieapp maar eens aanslingeren
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:00:12 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205590096
Qua thee heb ik diverse smaken zweefthee van Pukka en Yogi
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205590138
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:42 schreef AnneX het volgende:

Ik ga het liefst naar de theewinkel en dan laat ik me adviseren. O+
Als je niet van losse thee houdt, kun je er papieren zakjes bij kopen.
Er zit zóveel smaak aan losse thee! Het lijkt misschien wel duurder maar je haalt uit eenzelfde hoeveelheid veel meer smaak.

Verder kreeg ik laatst Twinings Ginger & Lemon theezakjes cadeau, die zijn ook heel prima.

Ik probeer meer kruiden- en rooibosthee te drinken in de hoop m'n tanden wat witter te houden :')
pi_205590178
Thee van deze vind ik lekker https://www.blanchedael.nl/thee
I solemnly swear i'm up to no good
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:12:04 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205590185
Boerenpannekoek.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:12:21 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205590187
Terwijl ik boeren momenteel stom vind.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:12:44 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205590192
Er zit ook geen echte boer op.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:12:53 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:17:38 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205590227
Ik ben de engel der wrake. Net ff snel wat halen voor het avondeten, sta aan de kassa en wil mijn wagen op de band legen, komt er een vent aan op orkaansterkte brullend in zijn telefoon. Zet zijn mandje op de band waar ik mijn boodschappen wil stapelen en loopt weg.

Ik: WTF, zal ik hem de waarheid zeggen?
Ik gooi een paar repen chocolade, wat batterijen, een gedeukte cake die was blijven liggen en nog wat meer onzin in zijn mandje en zet deze een eind naar achter. Zet mijn boodschappen op de band en reken af. De brulaap komt terug en zet zijn mandje omgekeerd op de band terwijl hij verder telefoneert.
Ik verlaat de supermarkt.
Ain't I a stinker?
pi_205590348
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:55 schreef sigme het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als het in zulke piramide-zakjes zit: dat vind ik toch zulks totaal onnodig kloteplastic. Wat voor thee er ook in zit, mijn huis komt het niet in. Plastic is voor veel dingen nuttig en handig, maar niet voor thee, dat is misdadig.
Das geen plastic. Soort netje.
En om het doosje zit geen plastiek meer, alleen het doosje.
pi_205590353
Voor de liefhebbers van oerwouden die weg worden gehaald, het avontuur van Buur.

Blues in F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #72:Zwellen hun groen donker dicht
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:37:15 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205590368
Ik neem losse thee, theezakjes thee is 2e-3e keus.
pi_205590375
En gember is :r
Overal in.
Sorry :@
pi_205590421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:16 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat klinkt goed. Wat een groot prijsverschil! Welke is het?
De Uitwijk in Heen, bij Steenbergen. Je zit er heerlijk onder dakbomen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kaas gember is ¤ 11,80 op ons vaste adres.
Delen van pannenkoek smaken is logisch toch? Niet dan?

Hier 10,50. De chorizo was 13,90.

Bij onze vaste pannenkoekenbakker 11.70 en 17.00. We hebben dus een nieuwe vaste lokatie.

Wij delen altijd als we uit eten gaan O+ Vaak de hele maaltijd, soms alleen een hapje van dit of dat.
Spoilers!
pi_205590444
Poep! Herinneringen aan de tijd dat ik in maanmannetje pak, emmer, schrobborstel en andere hulpmiddelen weer eens de bad- of slaapkamer op mocht als bewoonster stress had gehad. @Blues weet wat ik bedoel ;(

Thee O+ Losse thee _O_ Zoveel keuzes, zoveel smaken. Thee van speciaalzaken oneindig veel beter dan de meeste supermarktthee.
Kaldi was goed, maar de laatste jaren word ik minder blij van hun smaken. Nu van Bruggen thee, al is het bij hen spannend omdat ze iets te vaak honing toevoegen naar mijn zin.
Blanchedael is ook prima. Met een énige winkel in Maastricht O+

Ik ging mijn diepvries leegeten. Dus ik miste een mail van MS en vernam vandaag dat ik morgen word verrast met een maaltijdbox :') Gelukkig was de koelkast wel aardig leeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')