Die schijt ook gewoon over z'n laptop heen, no problemo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
Het is dat je de mediacourant niet fysiek in de bus krijgt, anders had zijn pa er vast even op gescheten hihaho.
Gaat mij daar niet om, maar om het fenomeen an sich. Heel enge sociale politie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:00 schreef Raw85 het volgende:
kk troep lezen op mediacourant.nl en vervolgens janken dat je kk troep leest
Als de pennenvruchten van die Yvonne niet de hele godganse kk dag gedeeld zouden worden hier door figuren zoals jij dan had ik überhaupt nooit van haar gehoord.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:40 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Gaat mij daar niet om, maar om het fenomeen an sich. Heel enge sociale politie.
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:00 schreef Raw85 het volgende:
Dit. Maar er zijn blijkbaar genoeg van die geestelijk minder bedeelden die er graag ¤10,- per maand voor overhebbenquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:06 schreef Raw85 het volgende:
Als de pennenvruchten van die Yvonne niet de hele godganse kk dag gedeeld zouden worden hier door figuren zoals jij dan had ik überhaupt nooit van haar gehoord.
Kwaadquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als de pennenvruchten van die Yvonne niet de hele godganse kk dag gedeeld zouden worden hier door figuren zoals jij dan had ik überhaupt nooit van haar gehoord.
Zou haar wel anaal willen vernederen maar dat schijnt ze lekker te vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:33 schreef Gibson88 het volgende:
Dat dat kolere wijf nog niet in elkaar getimmerd is met haar geroddel.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:33 schreef Gibson88 het volgende:
Zou haar genadeloos haar reet vol zeiken. Kutwijf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou haar wel anaal willen vernederen maar dat schijnt ze lekker te vinden.
lolquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:51 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb de spionnen van Yvonne ingelicht dat TS wederom in beschonken toestand een topic heeft aangemaakt om anderen in een kwaad daglicht te zetten.
Zou dr wel even goed in elkaar beuken als ze zo over mij zou schrijven ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:33 schreef Gibson88 het volgende:
Boeiend, ze heeft tenminste geen uitkering.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:34 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)en-in-de-vertrekhal/
Dus, je hebt lekker doorgezakt en je wil het vliegtuig pakken. Mag niet van Ivynne Cockdewijder of hoe die gek ook heet.
Klacht heel heel vervelende moraalridders verpakt als "juicekanalen"_____!
jij mag van mij niet dronken zijn dan expose ik je !!!!!!!
Wauw goed argument!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
Boeiend, ze heeft tenminste geen uitkering.
Het Staatscourant is veel interessanter inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:00 schreef Raw85 het volgende:
De Staatscourant*quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Het Staatscourant is veel interessanter inderdaad.
Goed idee. dat heb ik nu ook maar gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb rebels ingevuld dat ik Rick Brandsteder een groot mediatalent vind, puur om dat kkr artikel dwars te liggen hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |