abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205587311
quote:
84s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zijn vooral Russen die dit schreeuwen om verwarring te zaaien in de hoop dat wij in het westen geen wapens meer leveren.
Ook de donateurs van wapens en geld weten dat een deel verkeerd terecht zal komen.

Maar maakt het wat uit?
pi_205587318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar velen vergeten dat het Rusland is dat Oekraïne binnenviel, ...
Je weet ook waarom?
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:29:35 #153
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205587336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:27 schreef riazop het volgende:

[..]
Je weet ook waarom?
Omdat Putler het te hoog in de bol had gekregen, zoals hij hier feilloos laat zien:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205587338
quote:

[..]
Je weet ook waarom?
Het maakt niet uit waarom.

Er is geen enkele geldige reden waarom Rusland een autonoom land als Oekraïne zou binnenvallen.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:29:53 #155
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205587339
quote:

[..]
Je weet ook waarom?
Omdat Poetin daartoe opdracht gaf. Wat zijn beweegredenen zijn weet ik niet, publiekelijk en werkelijk zal er best een verschil zitten in het waarom.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:29:58 #156
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_205587341
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:38 schreef J.B. het volgende:

[..]
Bron? En van welke alternatieve VN is Guttierez eigenlijk de baas? De baas van de mainstream VN heet Guterres, maar over hetgeen wat jij beweert lees ik in de msm weer niks.
Dit is zijn befaamde tactiek en wat je bij meer pro-russen ziet. Er is hierboven een goed onderbouwde discussie gaande en om de aandacht af te laten dwalen droppen ze een niet onderbouwd bommetje.
pi_205587364
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het maakt niet uit waarom.

Er is geen enkele geldige reden waarom Rusland een autonoom land als Oekraïne zou binnenvallen.
"geldig" is subjectief
pi_205587380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:32 schreef riazop het volgende:

[..]
"geldig" is subjectief
Als je een dictator als Putin bent is alles subjectief.
Hitler zag ook overal goede redenen voor.
pi_205587426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als je een dictator als Putin bent is alles subjectief.
Hitler zag ook overal goede redenen voor.
Zijn we toch weer bij de Godwin!
pi_205587447
Waar is eigenlijk die grote tegenaanval van de Oekries?

Al maanden gelden aangekondigd. Maar nog niets te zien hoor. Misschien zijn ze in Kiev te druk met het verdelen van gedoneerde gelden?
Ondertussen kun je in Kherson alleen nog maar in roebels betalen en gaan de scholen 5 september open voor de kinderen in het Russisch.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:47:47 #161
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205587483
quote:

[..]
Je weet ook waarom?
Je bent echt te obvious bezig :') .
pi_205587487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:40 schreef riazop het volgende:

[..]
Dit is geen Godwin maar gewoon een logische historische parallel. Welke andere grote Europese mogendheid (dus Rusland, Duitsland, Frankrijk, het VK en eventueel Italië) is sinds WOII een buurland binnengevallen? Nota bene met dezelfde 'Heim ins Reich' voorwendselen die Hitler gebruikte voor o.a. de annexatie van Sudetenland.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 11:49:15 ]
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:52:48 #163
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205587519
twitter
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:53:42 #164
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205587527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:42 schreef riazop het volgende:

Al maanden gelden aangekondigd. Maar nog niets te zien hoor. Misschien zijn ze in Kiev te druk met het verdelen van gedoneerde gelden?
Ondertussen kun je in Kherson alleen nog maar in roebels betalen en gaan de scholen 5 september open voor de kinderen in het Russisch.
"Ik stel gewoon wat vragen."
pi_205587557
Koper weigert vracht van eerste schip dat Oekraïne verliet sinds graandeal.

De Libanese koper van de vracht van de Razoni, het eerste schip met graan dat een Oekraïense haven heeft verlaten sinds de graandeal tussen Rusland en Oekraïne, weigert de lading omdat het schip vijf maanden te laat is. De Razoni moet nu op zoek naar een andere haven om het graan te lossen.

https://www.nu.nl/economi(...)sinds-graandeal.html

Het gaat ook lekker vlot allemaal.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:58:49 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205587570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:57 schreef Za het volgende:
Koper weigert vracht van eerste schip dat Oekraïne verliet sinds graandeal.

De Libanese koper van de vracht van de Razoni, het eerste schip met graan dat een Oekraïense haven heeft verlaten sinds de graandeal tussen Rusland en Oekraïne, weigert de lading omdat het schip vijf maanden te laat is. De Razoni moet nu op zoek naar een andere haven om het graan te lossen.

https://www.nu.nl/economi(...)sinds-graandeal.html

Het gaat ook lekker vlot allemaal.
Manmanman :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:12:12 #167
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205587679
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Ik stel gewoon wat vragen."
"Ik ben gewoon kritisch".
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:14:26 #168
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205587688
quote:

[..]
Doen ze gelukkig nooit in Rusland. Mensen uitmaken voor nazi enzo.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205588201
quote:

[..]
Je kan een dictator prima met een andere dictator vergelijken.
pi_205588452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het Russische trollenleger slikt het voor zoete koek en herhaalt het zoveel mogelijk.
Ik begrijp niet hoe je in dat soort propaganda trapt.

Er zal genoeg aan te merken zijn op beide kampen ná de oorlog. Oorlogen zijn altijd gruwelijk.

Maar velen vergeten dat het Rusland is dat Oekraïne binnenviel, niet andersom.
Dus omdat Rusland Oekranie binnen is gevallen moeten of mogen we geen rekening houden met wapens die in verkeerde handen vallen? Of hoe ik dit dan wel lezen? :D

Het is simpelweg een logisch en realistisch risico. De kans dat er wapens in verkeerde handen gaan vallen is vele malen aannemelijker dan dat het pertinent niet zal gebeuren.

Dat afdoen als propaganda of praatjes van een 'trollenleger' is pijnlijk wereldvreemd en naief. Ik ben blij dat mensen met verantwoordelijkheid op dit gebied hier wel over na denken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205588479
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dus omdat Rusland Oekranie binnen is gevallen moeten of mogen we geen rekening houden met wapens die in verkeerde handen vallen? Of hoe ik dit dan wel lezen? :D

Het is simpelweg een logisch en realistisch risico. De kans dat er wapens in verkeerde handen gaan vallen is vele malen aannemelijker dan dat het pertinent niet zal gebeuren.

Dat afdoen als propaganda of praatjes van een 'trollenleger' is pijnlijk wereldvreemd en naief. Ik ben blij dat mensen met verantwoordelijkheid op dit gebied hier wel over na denken.
Je mag er best rekening mee houden als er aanwijzingen zijn dat het gebeurd, maar vooralsnog is het toch vooral je eigen onderbuik. En in dat geval is "gewoon vragen stellen" toch echt een vorm van trollen.
pi_205588493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:42 schreef riazop het volgende:

Echt, met mensen zoals jij aan het roer zouden ze op D-Day (op de eerste dag werden de doelstellingen immers niet gehaald) rechtsomkeert hebben gemaakt en hadden we nu allemaal een mooi portret van Adolf jr. jr. aan de muur hangen :').
pi_205588496
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je stuurt een enorme hoeveelheid wapens en geld naar een land dat verscheurd wordt door oorlog en corruptie.

Die bewijzen en verhalen zullen de komende jaren langzaam maar gestaag binnen komen sijpelen, dat weet iedereen.
Lekker belangrijk, een nog corrupter buurland van Oekraïne is deze oorlog begonnen en aangezien ze na de VS de grootste wapenexporteur ter wereld zijn loopt de halve wereld al met Russisch wapentuig rond. Aangezien de dienstdoende soldaten al een hoop Oekraïens huisraad mee naar Rusland slepen zullen daar ongetwijfeld ook de nodige wapens verdwijnen, nog even afgezien van het totaal gebrek aan mensenrechten wat Rusland toch al heeft. Maar goed, daarover worden dan weer geen vragen gesteld.

Een oorlog is geen ponykamp, je probeert zoveel mogelijk te voorkomen dat wapens verdwijnen maar uiteindelijk gebeuren daar genoeg dingen die wij niet leuk vinden. Desalniettemin moet de agressor koste wat het kost tegengehouden worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 13:49:32 ]
pi_205588499
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dus omdat Rusland Oekranie binnen is gevallen moeten of mogen we geen rekening houden
En dat "rekening houden met"; wat moeten we ons daar bij voorstellen? :)
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')