abonnement Unibet Coolblue
pi_205585289
Zelensky is ook een complete kleuter hoor, ik luister er niet eens meer naar. Ook niet naar Poetin maar dat deed ik al niet. Achterlijke lui zonder hersencellen. Gamers eigenlijk.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205585304
Over Amnesty gesproken, als de informatie in dit draadje waar is kunnen ze die organisatie beter opdoeken:

twitter
  maandag 8 augustus 2022 @ 23:55:16 #103
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205585306
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:47 schreef J.B. het volgende:

[..]
Rusland bezet een Oekraense kerncentrale en nu zou Oekrane Europa gijzelen; de wereld op z'n kop. Allicht kan Amnesty er weer een rapport over schrijven :O
Ja kunnen ze weer het slachtoffer gelijkstellen aan de agressor, hun specialiteit :(
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 8 augustus 2022 @ 23:56:10 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205585312
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:54 schreef J.B. het volgende:
Over Amnesty gesproken, als de informatie in draadje dit waar is kunnen ze die organisatie beter opdoeken:

[ twitter ]
Dat lijken me dan niet bepaald objectieve interviews waar mensen vrijelijk kunnen zeggen wat ze willen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205585329
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat lijken me dan niet bepaald objectieve interviews waar mensen vrijelijk kunnen zeggen wat ze willen.
Alsof dat elders wel zo is, censuur is overal.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205585342
Discussieniveau van onze geleerde Rusland-kenners. :')
twitter
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:04:28 #107
408813 crew  trein2000
pi_205585360
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:54 schreef J.B. het volgende:
Over Amnesty gesproken, als de informatie in dit draadje waar is kunnen ze die organisatie beter opdoeken:

[ twitter ]
Als dit klopt (ik hou nog een slag om de arm) dan moet er onderzoek gedaan worden naar de financile handel en wandel van Amnesty en haar hoge functionarissen…

Sorry hoor, maar dit kan echt niet. Mits het klopt dus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:04:32 #108
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205585361
quote:
84s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Manmanman :') De Telegraaf :')

Net als in de WOII kiezen ze voor de foute kant.

[ afbeelding ]

Dat ze het nog invasie mogen noemen van Poetin vind ik wel bijzonder.
Dit is wel bizar. Dat hele artikel is gewoon 1 op 1 overgenomen Russosche propaganda met alleen de tekst "Rusland zegt" ervoor gezet. Inderdaad, de traditie van fout zijn in de oorlog wordt vrolijk doorgezet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205585362
Twitter _O-
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205585398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als dit klopt (ik hou nog een slag om de arm) dan moet er onderzoek gedaan worden naar de financile handel en wandel van Amnesty en haar hoge functionarissen…

Sorry hoor, maar dit kan echt niet. Mits het klopt dus.
Zelfs als het niet klopt valt er behoorlijk wat op het rapport af te dingen. Vanavond maakte een hoogleraar internationaal recht bij Nieuwsuur er gehakt van:

twitter


Je vraagt je af wat Amnesty heeft bezielt om zoiets uit te brengen. Kan me niet voorstellen dat dit ze geen donateurs kost.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:17:04 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205585410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als dit klopt (ik hou nog een slag om de arm) dan moet er onderzoek gedaan worden naar de financile handel en wandel van Amnesty en haar hoge functionarissen…

Sorry hoor, maar dit kan echt niet. Mits het klopt dus.
Tja, een aantal lokale afdelingen van Amnesty nam onmiddelijk na de verschijning afstand van het rapport. Het wordt door de internationale organisatie gepubliceerd en daar houdt men nogal star vast aan de correctheid ervan.

Ik kan niet zeggen of het klopt of niet wat Amnesty stelt, ik vindt de redenatie van Amnesty wel behoorlijk vreemd in het rapport en ik vraag mij af of Amnesty wel begrijpt hoe een actieve open oorlog werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205585414
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:13 schreef J.B. het volgende:

[..]
Zelfs als het niet klopt valt er behoorlijk wat op het rapport af te dingen. Vanavond maakte een hoogleraar internationaal recht bij Nieuwsuur er gehakt van:

[ twitter ]

Je vraagt je af wat Amnesty heeft bezielt om zoiets uit te brengen. Kan me niet voorstellen dat dit ze geen donateurs kost.
NGO'S zijn gewoon mensensmokkelaars en ze worden door ons betaald.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:22:26 #113
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205585433
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:13 schreef J.B. het volgende:
Je vraagt je af wat Amnesty heeft bezielt om zoiets uit te brengen. Kan me niet voorstellen dat dit ze geen donateurs kost.
De gifbeker is nog niet leeg ;)

https://bylinetimes.com/2(...)raine-investigation/
&lt;signature here&gt;.
pi_205585444
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:54 schreef J.B. het volgende:
Over Amnesty gesproken, als de informatie in dit draadje waar is kunnen ze die organisatie beter opdoeken:

[ twitter ]
Amnesty heeft ook al eens een jihadist uit een Irakese gevangenis vrij gelobbyd die toen vervolgens een aanslag pleegde op vliegveld Zaventem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 00:27:33 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:29:54 #115
408813 crew  trein2000
pi_205585457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, een aantal lokale afdelingen van Amnesty nam onmiddelijk na de verschijning afstand van het rapport. Het wordt door de internationale organisatie gepubliceerd en daar houdt men nogal star vast aan de correctheid ervan.

Ik kan niet zeggen of het klopt of niet wat Amnesty stelt, ik vindt de redenatie van Amnesty wel behoorlijk vreemd in het rapport en ik vraag mij af of Amnesty wel begrijpt hoe een actieve open oorlog werkt.
Ik vraag mij dat ook af en heb de kritiek van De Hoon ook gelezen. Alleen daar kun je over discussiren. Maar interviews afgenomen door derden in Russische concentratiekampen als belangrijkste onderzoeksdata? Dat is geen discussiepunt meer, dat slaat gewoon helemaal nergens op.

Mits het klopt dus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205585460
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
De gifbeker is nog niet leeg ;)

https://bylinetimes.com/2(...)raine-investigation/
quote:
But Rovera was insistent that this military presence in a populated area was a “violation of international humanitarian law”’. When I pressed her on how the Ukrainian Army was supposed to defend a populated area, she said that it was irrelevant.
Dit krijg je toch niet verzonnen... :|W

Edit: Tom Mutch blijkt niet de enige journalist te zijn die het gedrag van Donatella Rovera in Oekrane nogal opvallend vond:

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door J.B. op 09-08-2022 00:39:50 ]
pi_205585482
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:30 schreef J.B. het volgende:

[..]
[..]
Dit krijg je toch niet verzonnen... :|W
Dit klinkt ook als enorme zelfoverschatting. Waar is AI mee bezig?

quote:
Donatella Rovera also appeared as an expert witness in a CBS Documentary that claimed that only 30% of Western weapons supplied were reaching the front: a completely unverifiable figure. She said “we have no way of knowing where these weapons go.”

Given the risks of interdiction by Russian missiles, the location of weapons supplied to Ukraine is one of the most heavily guarded military secrets in the world, and unlikely to be shared with a researcher for Amnesty International.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205585512
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit klinkt ook als enorme zelfoverschatting. Waar is AI mee bezig?
[..]

Het lijkt vooral die Donatella Rovera te zijn, zij heeft zowel het gewraakte rapport geschreven als bijgedragen aan de CBS 'documentaire'.
pi_205585517
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:49 schreef J.B. het volgende:

[..]
Het lijkt vooral die Donatella Rovera te zijn, zij heeft zowel het gewraakte rapport geschreven als bijgedragen aan de CBS 'documentaire'.
Nou, die mag dan wel wieberen dan. Zeker gezien de kritiek van lokale afdelingen van AI, die van Oekrane voorop.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 01:00:47 #120
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205585532
Tijd om eens te graven in haar roebel-rekeningen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 01:05:40 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205585538
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
De gifbeker is nog niet leeg ;)

https://bylinetimes.com/2(...)raine-investigation/
Interessante beker :Y

quote:
Donatella Rovera also appeared as an expert witness in a CBS Documentary whose publicity initially claimed that only 30% of Western weapons supplied were reaching the front: a completely unverifiable figure that, in the documentary itself, came from the Blue Yellow aid organisation in regard to non-lethal aid, which has since said it was misrepresented.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205585576
VN opperhoofd Guttierez begint zich ook meer en meer tegen de Oekraine ter keren.

Is hij echt bezorgd over de UIA acties tegen de kerncentrale of wil hij gewoon de pro Russische Afrikaanse landen te vriend houden?
pi_205585588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:25 schreef riazop het volgende:
VN opperhoofd Guttierez begint zich ook meer en meer tegen de Oekraine ter keren.

Is hij echt bezorgd over de UIA acties tegen de kerncentrale of wil hij gewoon de pro Russische Afrikaanse landen te vriend houden?
Bron? En van welke alternatieve VN is Guttierez eigenlijk de baas? De baas van de mainstream VN heet Guterres, maar over hetgeen wat jij beweert lees ik in de msm weer niks.
pi_205585590
Iemand al eens gekeken naar de strook waar de oorlog zich bevindt? Het is zeer klein en kan nooit zoveel invloed hebben op de hele wereld, onmogelijk. De graanschuur van de hele wereld? Het is maar een kleine strook (Donbas) waar wat onrusten zijn. Tuurlijk, het is afschuwelijk voor die mensen daar.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205585603
Bakhmut steeds meer onder druk. Het UA krijgt momenteel geweldig op hun sodemieter.

  dinsdag 9 augustus 2022 @ 06:37:37 #126
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_205585750
FT: Westen overweegt sancties tegen Erdogan
Het Westen overweegt sancties tegen Turkije. Dat schrijft The Financial Times op basis van gesprekken met bronnen. Westerse leiders maken zich zorgen over de ogenschijnlijk dieper wordende band tussen de Russische president Vladimir Poetin en de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

De flirt tussen de regeringsleiders begon vorige maand in de Iraanse Teheran, en werd opgevolgd met een ontmoeting afgelopen vrijdag in de Russische kuststad Sotsji. Volgens de Washington Post zou het Kremlin aan Ankara verzocht hebben te helpen om de Westerse sancties te omzeilen. In dat geval zou Turkije als een doorgeefluik Westerse producten importeren, en die vervolgens naar Rusland sturen.

De Turkse president presenteert zich vanaf de start van de invasie als een buitenstaander onder de Navo-lidstaten. Erdogan weigert duidelijk voor de kant van Oekrane te kiezen en wil graag bemiddelen tussen beide landen, zoals bij de onlangs ondertekende graandeal. Ook ligt Turkije dwars bij het ratificeren van het Navo-lidmaatschap van Zweden en Finland.
pi_205585759
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:28 schreef riazop het volgende:

[..]
En of die zijn "geleverd"...Met 4000 km/u
En daar was je heel blij mee toch?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205585770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
Iemand al eens gekeken naar de strook waar de oorlog zich bevindt? Het is zeer klein en kan nooit zoveel invloed hebben op de hele wereld, onmogelijk. De graanschuur van de hele wereld? Het is maar een kleine strook (Donbas) waar wat onrusten zijn. Tuurlijk, het is afschuwelijk voor die mensen daar.
Je bedoelt dat je niet begrijpt hoe de blokkade van de havenstad Odessa heeft kunnen voorkomen dat het graan uit Oekrane kon worden gexporteerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205585771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 06:37 schreef fjs het volgende:
FT: Westen overweegt sancties tegen Erdogan
Het Westen overweegt sancties tegen Turkije. Dat schrijft The Financial Times op basis van gesprekken met bronnen. Westerse leiders maken zich zorgen over de ogenschijnlijk dieper wordende band tussen de Russische president Vladimir Poetin en de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

De flirt tussen de regeringsleiders begon vorige maand in de Iraanse Teheran, en werd opgevolgd met een ontmoeting afgelopen vrijdag in de Russische kuststad Sotsji. Volgens de Washington Post zou het Kremlin aan Ankara verzocht hebben te helpen om de Westerse sancties te omzeilen. In dat geval zou Turkije als een doorgeefluik Westerse producten importeren, en die vervolgens naar Rusland sturen.

De Turkse president presenteert zich vanaf de start van de invasie als een buitenstaander onder de Navo-lidstaten. Erdogan weigert duidelijk voor de kant van Oekrane te kiezen en wil graag bemiddelen tussen beide landen, zoals bij de onlangs ondertekende graandeal. Ook ligt Turkije dwars bij het ratificeren van het Navo-lidmaatschap van Zweden en Finland.
Ja zijn droom is tenslotte een nieuw ottomaans rijk 🤑
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 07:32:33 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205585849
Welterusten orcs _O_
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205585900
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Interessante beker :Y
[..]

Oekrane verkoopt wapens door? Dat komt uiteindelijk toch uit als deze gebruikt worden door een ander land.
pi_205585996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Alsof dat elders wel zo is, censuur is overal.
Nogal een verschil met een interview waarin je bang bent wat de baas of bekenden er misschien van gaan zeggen, of vanuit een concentratiekamp gerund door Russen die hebben bewezen weinig moeite te hebben om burgers te vermoorden.
pi_205586031
Dat vind ik wel zwak eigenlijk van de NOS de uitzending van Brandpunt is op hun eigen site geblokkeerd en hier kun je hem nog wel zien.
Over kinderopvoedkampen van Azov
https://www.bitchute.com/video/xvwOZ7EdqC0L/
Vakman pur sang
pi_205586045
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het is typisch ja. Je ziet bij bepaalde users een erg opzichtig patroon; Zelensky is een oorlogsmisdadiger en een acteur die oorlog gebruikt om zijn zakken te vullen, elke (vermeende) misstap van Oekranse soldaten wordt uitvergroot, en we mogen vooral de Russen niet veroordelen want ze doen aan beide kanten weleens wat verkeerd :') Helaas zie je het buiten BNW ook steeds vaker, zal wel hip zijn om tegen de mainstream in te gaan.
Sinds corona zie je dat er een grote groep op fok is die zo graag niet met de mainstream kudde schapen wil meelopen, dat ze standaard de andere kant uitlopen in een andere kudde en dan denken dat ze heel onafhankelijk zijn.
pi_205586094

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was weer een pittig dagje zo te zien.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:26:33 #136
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205586441
VS schat overigens aantal KIA aan rus kant in op de 23-25000 (maal 3, vuistregel is 1 gewonde, 1 PoW en/of deserteur voor elke dode).

twitter


En dan zitten die er best conservatief in; ze zitten relatief ver van het vuur (EU Intel zit vrijwel altijd hoger, zitten dichterbij) en de VS kan er niks aan doen dat ze denken dat een gewonde niet een aspirientje krijgt bij een heftige verwonding, maar degelijke zorg, en dat is niet het geval, sommige rus gewonden krijgen gewoon doodleuk een aspirine en gaan dus gewoon alsnog dood.
&lt;signature here&gt;.
pi_205586623
Vraag is ook of dat inclusief Wagner en DNR/LPR is of alleen Russisch leger.

Verder, zag een vermoedelijk munitiedepot net boven de Krim kapotgeschoten worden. Heb er geen lineaal naast gelegd maar lijkt me een stuk verder dan 80 km te zijn van de dichtstbijzijnde plek waarvan Oekrane kan schieten.
pi_205586625
Kadyrov claimt het oosten van Soledar nu vast in handen te hebben.

De mannen van Wagner staan zelfs binnen de gemeentegrenzen van Bakhmut
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:02:28 #139
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205586669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:56 schreef BEFEM het volgende:
Heb er geen lineaal naast gelegd maar lijkt me een stuk verder dan 80 km te zijn van de dichtstbijzijnde plek waarvan Oekrane kan schieten.
Een finse dienstplichtige heeft een keer aangegeven dat hij tijdens een oefening een GMLRS strike heeft kunnen doen over een afstand van 104 KM ;)

De vuistregel is dat rus altijd de resultaten van zijn spul zwaar overdrijft, en en NAVO altijd zeer conservatief is. Dat laatste is logischerwijs stuk verstandiger, schiet je immers nooit te kort.

Anderzijds weten we het niet, zou ook kunnen de ER-GMLRS er is (Enhanced Range, 150+ KM).
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:04:17 #140
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205586687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:56 schreef riazop het volgende:
Kadyrov claimt het oosten van Soledar nu vast in handen te hebben.

Heeft hij er een mooi tik-tok filmpje van gemaakt, of niet?
&lt;signature here&gt;.
pi_205586737
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Heeft hij er een mooi tik-tok filmpje van gemaakt, of niet?
Met monobrows die hun magazijn in het struikgewas leegschieten. _O_
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205586787
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:49 schreef J.B. het volgende:
Donatella Rovera
Ik krijg hier ene beetje een zwarte piet VN rapport vibes van.
Van die Verene Shepherd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205586834
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Een finse dienstplichtige heeft een keer aangegeven dat hij tijdens een oefening een GMLRS strike heeft kunnen doen over een afstand van 104 KM ;)

De vuistregel is dat rus altijd de resultaten van zijn spul zwaar overdrijft, en en NAVO altijd zeer conservatief is. Dat laatste is logischerwijs stuk verstandiger, schiet je immers nooit te kort.

Anderzijds weten we het niet, zou ook kunnen de ER-GMLRS er is (Enhanced Range, 150+ KM).
Lijkt op de kaart van liveuamap ook meer dan 104 km te zijn maar ben aan het werk dus als iemand het lijntje wil trekken, ga je gang :+

Hoeft overigens niet per se door himars opgeblazen te zijn maar kan ook sabotage/knulligheid zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:03 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205586897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Met monobrows die hun magazijn in het struikgewas leegschieten. _O_
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205586997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:47 schreef quirina het volgende:

[..]
Oekrane verkoopt wapens door? Dat komt uiteindelijk toch uit als deze gebruikt worden door een ander land.
De vraag is niet of de vraag is hoeveel. :9

Net als de miljarden die erin worden gepompt, je weet dat een deel verkeerd terecht zal komen maar hoeveel precies?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:06:44 #146
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205587177
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
De vraag is niet of de vraag is hoeveel.
Vooralsnog is daar geen gram bewijs voor.
&lt;signature here&gt;.
pi_205587205
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Vooralsnog is daar geen gram bewijs voor.
Je stuurt een enorme hoeveelheid wapens en geld naar een land dat verscheurd wordt door oorlog en corruptie.

Die bewijzen en verhalen zullen de komende jaren langzaam maar gestaag binnen komen sijpelen, dat weet iedereen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:14:22 #148
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205587234
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je stuurt een enorme hoeveelheid wapens en geld naar een land dat verscheurd wordt door oorlog en corruptie.

Die bewijzen en verhalen zullen de komende jaren langzaam maar gestaag binnen komen sijpelen, dat weet iedereen.
Uh huh.
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:22:35 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205587271
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je stuurt een enorme hoeveelheid wapens en geld naar een land dat verscheurd wordt door oorlog en corruptie.

Die bewijzen en verhalen zullen de komende jaren langzaam maar gestaag binnen komen sijpelen, dat weet iedereen.
Dat zijn vooral Russen die dit schreeuwen om verwarring te zaaien in de hoop dat wij in het westen geen wapens meer leveren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205587276
quote:
84s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zijn vooral Russen die dit schreeuwen om verwarring te zaaien in de hoop dat wij in het westen geen wapens meer leveren.
Het Russische trollenleger slikt het voor zoete koek en herhaalt het zoveel mogelijk.
Ik begrijp niet hoe je in dat soort propaganda trapt.

Er zal genoeg aan te merken zijn op beide kampen n de oorlog. Oorlogen zijn altijd gruwelijk.

Maar velen vergeten dat het Rusland is dat Oekrane binnenviel, niet andersom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')