@Scrummie redeneert vanuit de onderbuik en zal nooit in gesprek gaan met zijn tegenpolen om te begrijpen wat hen drijft.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag. maar deze SC en de KLB SC vertonen stiekem veel overeenkomsten.
Overigens, er staat een meet met @:ChevyCaprice ingepland, die post daar ook. Ik betwijfel of dit iets goeds met je mening zal doen.
Jeetje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Overigens, er staat een meet met @:ChevyCaprice ingepland, die post daar ook. Ik betwijfel of dit iets goeds met je mening zal doen.
Dat is toch die verschrikkelijk vervelende e-sporter?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, 'e-sporter' volgens zijn woorden dan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die verschrikkelijk vervelende e-sporter?
Dat bedoel ik idd.quote:
Twee maanden van tevoren is genoeg, Meneer Tong. Vier maanden van tevoren krijg je vooral musketiers zonder zwaard die nog even hun plasje doen over waarom Qatar zo stom is.quote:
Voor seizoen 1 een prima cijfer.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.
Was jij niet op vakantie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.
Dit jaar wordt het volgen sowieso lastiger omdat ik geen televisie abonnement meer heb. Maar misschien pakken we nog ergens wat leuke potjes mee. Flink wat derby's!
Het niet verlengen van mijn seizoenkaart had niks te maken met de degradatie overigens.
Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
@:gurneyisbestoke @:sked @:scrummie @:maxi-mus @:ggmm @:jippie @:fetx
Moet jij dan niet ergens genieten van een ondergaande zon en halfnaakte mensen terwijl je aan een cocktail lurkt in plaats van op FOK! te posten?quote:
Als je op het lijstje van @onlogisch staat, dan ga je gegarandeerd nog jaren mee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Olivia Newton John is overleden.
Puntje voor @:onlogisch?
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Olivia Newton John is overleden.
Puntje voor @:onlogisch?
Dat is wel bijzonder Maxi, de laatste 4 potjes waren puur genot. Sowieso gebeurt er altijd wel wat bij Oranje. Veel goals.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
Dat is jouw eigen interpretatie. Laat @maxi-mus met rust.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder Maxi, de laatste 4 potjes waren puur genot. Sowieso gebeurt er altijd wel wat bij Oranje. Veel goals.
Het staat mij volledig vrij om te reageren. Zeker als iemand er 'ik vind er niet zoveel aan' in gooit bij een sport waar hij in het clubvoetbal wel ineens dol op is. Het is exact hetzelfde spelletje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen interpretatie. Laat @:maxi-mus met rust.
Ik vind clubvoetbal ook 10 keer leuker om te volgen, voor 50% komt dit denk ik door die nepsupporters met schuimrubberen klompen op hun hoofd, waardoor we ieder toernooi weer wereldwijd voor lul staan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
En hoe heb je daar als je tv kijkt precies last van?quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind clubvoetbal ook 10 keer leuker om te volgen, voor 50% komt dit denk ik door die nepsupporters met schuimrubberen klompen op hun hoofd, waardoor we ieder toernooi weer wereldwijd voor lul staan.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En hoe heb je daar als je tv kijkt precies last van?
Ja en dan nu graag even serieus reageren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou me niks verbazen als @:PietjePuk2000 nu alweer met zijn wortelenpak aan voor de televisie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |