Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland vandaag naar een ladyboy show geweest
De altijd sympathieke roze kameraden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?
Hopelijk werkt dit niet jongens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Ik sta totaal niet achter al die anti-kameraden acties, maar ik vind het wel een behoorlijk vermoeiend groepje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd sympathieke roze kameraden.
Dat was de taak van @Tedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat @:danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @:kingroland
Dit was dacht ik gisteren nieuws.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5enquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was dacht ik gisteren nieuws.
Stem direct maar op de poll danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Thx optie 5 gestemt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stem direct maar op de poll dan
3rr0r in VBL / Mohamed Ihattaren topic #3: Soldaat Mo leent zijn auto uit
Oh, iemand die Fok als informatiebron gebruikt, ze bestaan echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |