Neem een manquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, vind mij een vrouw wiens grootste minpunt is dat ze van Frozen houdt.
Itt wat ze je tegenwoordig willen doen geloven zijn mannen nog steeds geen vrouwenquote:
Ho ho! Ben jij wel een bioloog?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Itt wat ze je tegenwoordig willen doen geloven zijn mannen nog steeds geen vrouwen.
Ja, hoezo?quote:
Ongewenst?! Vertel ons meer!quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hoezo?.
Ik heb uitgebreid veldonderzoek gedaan, verspreid over vele jaren, en soms ongewenst incl peer review.
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?quote:
Ik zie je naam en dacht.. laat ik eens een kijkje nemen .. En hoe kan het dat het dan toch weer hierover gaatquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?.
Omdat het altijd hierover gaat uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie je naam en dacht.. laat ik eens een kijkje nemen .. En hoe kan het dat het dan toch weer hierover gaat![]()
Nee want ik heb een bescheidenlijstjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?.
Ow, nou ja, dat bedoelde ik met ongewenste peer reviews, ik heb zelfs een (wisten we niet) gemeenschappelijke ervaring met mijn broertjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee want ik heb een bescheidenlijstje
Pics van je broertjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja, dat bedoelde ik met ongewenste peer reviews, ik heb zelfs een (wisten we niet) gemeenschappelijke ervaring met mijn broertje.
Dat blijkt maar weerquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het altijd hierover gaat uiteraard.
Zelfs al zou ik dat willen doen, geen idee of ik uberhaupt foto's van hem hebquote:
Het hele leven draait om seks, kunnen we allemaal heel verlicht doen met zijn allen, maar we willen voornamelijk eten en dan neukenquote:
Het toetje is altijd het lekkerste.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het hele leven draait om seks, kunnen we allemaal heel verlicht doen met zijn allen, maar we willen voornamelijk eten en dan neuken.
Alsof jij wakker moet zijn voor Airquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef MissMSX het volgende:
Na het eten doe ik liever een tukkie hoor.
Ik heb een toetjesmaagquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het toetje is altijd het lekkerste.
Doe op veel momenten liever een tukkie dan dat ik seks hebquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef MissMSX het volgende:
Na het eten doe ik liever een tukkie hoor.
Dit is wel tekst van mensen met regelmatig seks…quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe op veel momenten liever een tukkie dan dat ik seks heb
Rijke mensen, geld maakt niet gelukkigquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel tekst van mensen met regelmatig seks…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |