Neem een manquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, vind mij een vrouw wiens grootste minpunt is dat ze van Frozen houdt.
Itt wat ze je tegenwoordig willen doen geloven zijn mannen nog steeds geen vrouwenquote:
Ho ho! Ben jij wel een bioloog?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Itt wat ze je tegenwoordig willen doen geloven zijn mannen nog steeds geen vrouwen.
Ja, hoezo?quote:
Ongewenst?! Vertel ons meer!quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hoezo?.
Ik heb uitgebreid veldonderzoek gedaan, verspreid over vele jaren, en soms ongewenst incl peer review.
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?quote:
Ik zie je naam en dacht.. laat ik eens een kijkje nemen .. En hoe kan het dat het dan toch weer hierover gaatquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?.
Omdat het altijd hierover gaat uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie je naam en dacht.. laat ik eens een kijkje nemen .. En hoe kan het dat het dan toch weer hierover gaat![]()
Nee want ik heb een bescheidenlijstjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog nooit een vriendin gesproken en er dan achtergekomen dat je dezelfde persoon "gedaan" hebt?.
Ow, nou ja, dat bedoelde ik met ongewenste peer reviews, ik heb zelfs een (wisten we niet) gemeenschappelijke ervaring met mijn broertjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee want ik heb een bescheidenlijstje
Pics van je broertjequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja, dat bedoelde ik met ongewenste peer reviews, ik heb zelfs een (wisten we niet) gemeenschappelijke ervaring met mijn broertje.
Dat blijkt maar weerquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het altijd hierover gaat uiteraard.
Zelfs al zou ik dat willen doen, geen idee of ik uberhaupt foto's van hem hebquote:
Het hele leven draait om seks, kunnen we allemaal heel verlicht doen met zijn allen, maar we willen voornamelijk eten en dan neukenquote:
Het toetje is altijd het lekkerste.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het hele leven draait om seks, kunnen we allemaal heel verlicht doen met zijn allen, maar we willen voornamelijk eten en dan neuken.
Alsof jij wakker moet zijn voor Airquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef MissMSX het volgende:
Na het eten doe ik liever een tukkie hoor.
Ik heb een toetjesmaagquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het toetje is altijd het lekkerste.
Doe op veel momenten liever een tukkie dan dat ik seks hebquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef MissMSX het volgende:
Na het eten doe ik liever een tukkie hoor.
Dit is wel tekst van mensen met regelmatig seks…quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe op veel momenten liever een tukkie dan dat ik seks heb
Rijke mensen, geld maakt niet gelukkigquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel tekst van mensen met regelmatig seks…
Ik behoor tot de arme lelijke seksloze sloebers. Gelukkig kan ik wel altijd poetsenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijke mensen, geld maakt niet gelukkig
Mooie mensen, het gaat om het innerlijk
Neukenden, seks is overrated.
Zo werkt de leef.
Of juist weinigquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:31 schreef Senn88 het volgende:
Dit is wel tekst van mensen met regelmatig seks…
ik moet ze dan toch maar eens in het Engels gaan kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Liefst Engelstalig maar vaak heb ik beide versies wel een keer gekeken
Welke ga je dan kijken?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet ze dan toch maar eens in het Engels gaan kijken.
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb jou in t echt gezien ik weet welke kant
Ik heb ze tot nu toe allemaal alleen in het Nederlands gekeken.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dus! Maar ik heb geen lijntje hoor met Cue
Heb je Enchanto al gezien? Die vond ik echt leukquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe allemaal alleen in het Nederlands gekeken.Dus eigenlijk allemaal dan nog eens.
Ik geloof van wel. Maar weet ik niet meer zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je Enchanto al gezien? Die vond ik echt leuk
Dit is een excel lijstje neem ik aan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:17 schreef Tegan het volgende:
Beetje jammer dat er niet meer is weggemod.
Plus, er staan een hele hoop Fok!ers hoger op mijn neuk-lijstje dan Faxie![]()
.
Hij is niet zo lang dat ik een hulpmiddel erbij nodig hebquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is een excel lijstje neem ik aan?
Gaat het wel goed?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:21 schreef HeatWave het volgende:
En die 2 paarse stonden gewoon niet zo leuk bij de bank.
Maar vliegen kan op elk moment voor problemen zorgen.
Namen en rugnummers vriendin!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:17 schreef Tegan het volgende:
.
Prima, ik reageerde ook even op wat posts uit een ander topic zonder contextquote:
Maar Excel is life, toch?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is niet zo lang dat ik een hulpmiddel erbij nodig heb.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:17 schreef Tegan het volgende:
.
'hele hoop' en 'niet zo lang'. Wat is het nou? Hoeveel zijn het er?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is niet zo lang dat ik een hulpmiddel erbij nodig heb.
Degene die erop staan weten dit alquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
'hele hoop' en 'niet zo lang'. Wat is het nou? Hoeveel zijn het er?
En wie staan er op?quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
'hele hoop' en 'niet zo lang'. Wat is het nou? Hoeveel zijn het er?
Airwin, Rival, Faxie, HW, Gianni, Barbquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Degene die erop staan weten dit al.
Low blow dit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Airwin, Rival, Faxie, HW, Gianni, Barb
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom na Faxie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee meer mijn als ik ballen had gehad dan.. maarja die heb ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, dit is slechts Senn's neuk-lijstje. Makes sense.
De kans dat ik op jouw lijst zou staan was om het bescheiden te schatten, miniemquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, dit is slechts Senn's neuk-lijstje. Makes sense.
Ik weet ook niet hoe en waar dat mis ging inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kans dat ik op jouw lijst zou staan was om het bescheiden te schatten, miniem.
Dat is toch de definitiequote:Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee meer mijn als ik ballen had gehad dan.. maarja die heb ik niet
Ik zou het op, je voelt het verschil niet, houden, als je er niets van voelt heb je er weinig aanquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
Piemel is piemel toch? Gewoon zak over de kop en je voelt er niks van
Schat, ik durf niet eens mijn nummer te gevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
Piemel is piemel toch? Gewoon zak over de kop en je voelt er niks van
Ow nou dat durf ik nog wel maar er gaat niet gebeld of gebeeldbeld worden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schat, ik durf niet eens mijn nummer te geven![]()
![]()
.
Ooww het verschil tussen gevuld en niet gevuld? Of gevuld met andere voorwerpen of echte?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het op, je voelt het verschil niet, houden, als je er niets van voelt heb je er weinig aan.
En nu heb je DM's met allemaal nummersquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schat, ik durf niet eens mijn nummer te geven![]()
![]()
.
Nou ja, tussen pik van lelijk of pik van knap. Als je er niets van voelt zou ik het met die zak-over-zijn-kop-kerel ook maar overslaanquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ooww het verschil tussen gevuld en niet gevuld? Of gevuld met andere voorwerpen of echte?
Hier wordt altijd geheel overdreven hoeveel dm's ik ontvang. Letterlijk 0 deze maandquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nu heb je DM's met allemaal nummers
ligt er aan hoe sterk de drang is om genomen te wordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tussen pik van lelijk of pik van knap. Als je er niets van voelt zou ik het met die zak-over-zijn-kop-kerel ook maar overslaan.
De maand is net begonnen!quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier wordt altijd geheel overdreven hoeveel dm's ik ontvang. Letterlijk 0 deze maand.
Maar als je niets voelt, ben je dan genomen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe sterk de drang is om genomen te worden
quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:17 schreef Tegan het volgende:
.
Als je niets voelt kan je ook te hard genomen zijn van te voren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als je niets voelt, ben je dan genomen?
Vragen vragen.
Klopt, maar dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je niets voelt kan je ook te hard genomen zijn van te voren.
Nee, het is een mogelijk antwoord op je vraagquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dit is een goede vraag. Maar als er een piemel in heeft gezeten maar je hebt je afgesloten dan ben je toch ook genomen? Er is immers wel een bezoeker geweestquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als je niets voelt, ben je dan genomen?
Vragen vragen.
Het is een lastige kwestie merk ik, waar zijn de andere wijzen op dit gebied als je ze nodig hebt?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is een goede vraag. Maar als er een piemel in heeft gezeten maar je hebt je afgesloten dan ben je toch ook genomen? Er is immers wel een bezoeker geweest
Bovenaan mijn todolist babyquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet wel weer waar ik sta hoor.
Heb je weer niet genoeg aan mijquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een lastige kwestie merk ik, waar zijn de andere wijzen op dit gebied als je ze nodig hebt?
Dit moet je even verder toelichtenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is een goede vraag. Maar als er een piemel in heeft gezeten maar je hebt je afgesloten dan ben je toch ook genomen? Er is immers wel een bezoeker geweest
1 is geen representatief aantal, we hebben meer ervaringsdeskundigen nodigquote:
Ongewenst bezoekquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit moet je even verder toelichten.
Nou vooruit. Voor deze keer geloof ik het.quote:
Nu even doorpakken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor deze keer geloof ik het.
Ik zou bewijs vragen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor deze keer geloof ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |