Als B&A ruzie krijgen met echt iedereen met wie ze samenwerken, dan is er natuurlijk wel een constante factor in al die conflicten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die een beetje nadenkt realiseert zich dat mensen die met plezier werken beter werk leveren. Natuurlijk moet het niet te gezellig zijn, moet er wel gewerkt worden en is er iets als geef mensen 'n vinger en ze pakken je hand..
Maar toch... heb zelf ook mensen in dienst en die werken echt met meer plezier als ik niet de hele dag als 'n havik erop zit om te zien wat ze wel doen, wat ze niet doen, overal commentaar op heb, etc.
Ze hadden tijdens die lockdowns ook weer ruzie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als B&A ruzie krijgen met echt iedereen met wie ze samenwerken, dan is er natuurlijk wel een constante factor in al die conflicten...
Er zullen best excuses zijn waarom het niet altijd makkelijk is om te werken met ingehuurde acteurs, onder tijdsdruk en op eigen kosten, maar iedere keer onenigheid is natuurlijk geen toeval meer. Ze hadden ook continu ruzie met elkaar, dat zal voor buitenstaanders ook niet sfeerverhogend hebben gewerkt.
Ik had een tijdje terug een "legenda" gezien waarin je kon zien welke boef welke beklager was in die rechtzaak. Uit mn hoofd waren sat sowieso beide B2's, Douwe, de Baron, B100 en Handige Harry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze hadden tijdens die lockdowns ook weer ruzie.Zelfs op die hoge leeftijd hebben ze nog gezeik met elkaar.
Ik las vanmiddag nog in dat boek van Adriaan dat die rechtszaak die tegen hun was aangespannen, was ondertekend door vrijwel iedere acteur die enige rol van betekenis had in de series. Dat is toch bizar? Hoe ver gingen B&A dan wel niet?
Oh, kijk aan. Dat zijn niet de minste namen dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:26 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een "legenda" gezien waarin je kon zien welke boef welke beklager was in die rechtzaak. Uit mn hoofd waren sat sowieso beide B2's, Douwe, de Baron, B100 en Handige Harry.
Jammer dat die rechtzaak niet gestreamd was.Had dat graag willen zoen met alle boeven bij elkaar.
Paul van Gorcum kreeg geld voor zijn rollen als diamantair en als professor. Niet voor zijn rol als De Baron.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:26 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een "legenda" gezien waarin je kon zien welke boef welke beklager was in die rechtzaak. Uit mn hoofd waren sat sowieso beide B2's, Douwe, de Baron, B100 en Handige Harry.
Jammer dat die rechtzaak niet gestreamd was.Had dat graag willen zoen met alle boeven bij elkaar.
Dank voor de verbetering. Vreemd dat hij voor de Baron dan wel goed betaald zou zijn. Dat is dan een uitzondering gezien de andere rollen en acteurs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paul van Gorcum kreeg geld voor zijn rollen als diamantair en als professor. Niet voor zijn rol als De Baron.
Dacht dat dat er mee te maken had wat ze destijds hadden afgesproken. Dat hadden ze afgesproken met Joop van der Ende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:51 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dank voor de verbetering. Vreemd dat hij voor de Baron dan wel goed betaald zou zijn. Dat is dan een uitzondering gezien de andere rollen en acteurs.
Zij blij dat Bas dan in elk geval de rol van VJ speeldequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:26 schreef Writersright het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat die clown vast een flinke schep uit de salaris pot heeft gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zij blij dat Bas dan in elk geval de rol van VJ speelde
En in die serie met Keet & Koen is Adriaan maar weer zelf de Baron gaan spelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zij blij dat Bas dan in elk geval de rol van VJ speelde
En waarom ook niet, kost anders maar geld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En in die serie met Keet & Koen is Adriaan maar weer zelf de Baron gaan spelen.
Als het even had gekund, had Aadje natuurlijk alle rollen zelf gespeeld.
Dat vond ik wel een soort van doodssteek voor die oude series.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]..., die carnavalsmuziek van Bert Smorenburg onder alle liedjes heeft gezet.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een soort van doodssteek voor die oude series.
Ik vind de look van de Aad-Baron in die film wel sterk. Soort combi van hen en de latere Baron .quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En in die serie met Keet & Koen is Adriaan maar weer zelf de Baron gaan spelen.
Als het even had gekund, had Aadje natuurlijk alle rollen zelf gespeeld.
Bassie zag er nog steeds hetzelfde uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:47 schreef Halcon het volgende:
Vond het wat gênant worden om op die leeftijd en met dat postuur je nog in die pakjes te hijsen.
Ja, die was altijd al een papzakje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bassie zag er nog steeds hetzelfde uit.
Kan het mij bijna niet voorstellen dat hij ooit acrobaat is geweest.quote:
Die plaaggeestliedjes zijn inderdaad suf, alsof er nu eenmaal gezongen moest worden. Een paar liedjes van de Sleutel vind ik wel beter. In Spanje, Benidorm (wel eens gelezen dat die figuranten bij de zoveelste opname al flink wat borrels hadden gehad, zie je in die clip ook welquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:
Liedjes spoel ik meestal door. Met of zonder de carnavalsmuziek van Bertje.
In de Plaaggeest viel dat nog wel mee vind ik. Wat ik erger vond bij Bassie was die blonde pruik die later droeg. Vond dat maar niks.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Wat heb je dan met die stier gedaan…
Blonde pruik?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef Writersright het volgende:
[..]
In de Plaaggeest viel dat nog wel mee vind ik. Wat ik erger vond bij Bassie was die blonde pruik die later droeg. Vond dat maar niks.
Als ik het boek van Aadje moet geloven, was van Gorcum arrogant, vervelend en lui tijdens de Amerika-reis. Er deugde eigenlijk weinig aan van Gorcum.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:29 schreef PiraatPiet het volgende:
Hier zijn ze ook nog altijd positief over vriend Paul van Gorcum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |