Er valt niets toe te gevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:10 schreef Intint het volgende:
[..]
Nope. Inhoudelijk geef je nergens weerwoord op. Je kronkelt en je hoopt dat de tegenpartij er uiteindelijk gewoon geen zin meer in heeft. Dit zul je echter nooit toegeven want als je in staat zou zijn om dingen toe te geven dan was deze discussie al een paar pagina's geleden gestopt.
Je zou kunnen toegeven dat je veganisten irritant vind omdat je de associatie legt met links/progressief gedachtegoed en dat je je daardoor aangetrokken voelt tot mensen zoals IB, die de meest extreme hoek van deze beweging belichten, net doen alsof ze allemaal zo zijn zodat je weer gerechtvaardigd voelt in je irrationele haat tov veganisten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er valt niets toe te geven.
Ik vind, en velen met mij, vegan-activisten bloedirritant, en met een reden. Welke reden vroeg men, nou oa de redenen die IB geeft.
Wat klopte daar precies niet aan?.
Waarom? Waarom is hier wel naunce vereist? Alle boeren moeten toch ook dood?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:16 schreef Intint het volgende:
[..]
Je zou kunnen toegeven dat je veganisten irritant vind omdat je de associatie legt met links/progressief gedachtegoed en dat je je daardoor aangetrokken voelt tot mensen zoals IB, die de meest extreme hoek van deze beweging belichten, net doen alsof ze allemaal zo zijn zodat je weer gerechtvaardigd voelt in je irrationele haat tov veganisten.
Quote even de post waar ik dat zeg aub?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is hier wel naunce vereist? Alle boeren moeten toch ook dood?
Mijn advies is om mijn post nog eens te lezen want je snapt hem niet helemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
IB de meeste extreme hoek, de man maakt grappen voor zijn beroep.
"Vegan activisten"quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:22 schreef Intint het volgende:
[..]
Quote even de post waar ik dat zeg aub?
[..]
Mijn advies is om mijn post nog eens te lezen want je snapt hem niet helemaal.
Is er verschil tussen "ik vind dat alle ponstypisten dood moeten" ofquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een comedyclub, nee, daar prefereer ik het eerste zelfsquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Is er verschil tussen "ik vind dat alle ponstypisten dood moeten" of
"ik vind dat alle ponstypisten binnen een jaar moeten worden omgeschoold tot medewerk(st)er order intake op de afdeling verkoop binnendienst"
Waarom heb je het over een comedyclub?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een comedyclub, nee, daar prefereer ik het eerste zelfs.
Goh, geen idee, heeeeeeel misschien omdat de beste man stand up comedian is, maar verder, echt geen flauw benulquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom heb je het over een comedyclub?
Als er van een bepaald beroep minder mensen nodig zijn, zoals in het verleden met mandenvlechters, hoelahoepproducenten, videotheekhouders, Commodor-64-programmeurs, hoefsmeden, molenaars, pottenbakkers, klompenmakers...
betekent dat niet dat die mensen allemaal dood moeten.
Hij heeft het over jouw "alle boeren moeten toch ook dood?" opmerking...quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, geen idee, heeeeeeel misschien omdat de beste man stand up comedian is, maar verder, echt geen flauw benul.
Nou nou nou nou... Dwingen heeft nog nooit ergens geholpen... (Geef ze gewoon een goed alternatief!)quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:05 schreef Maharski het volgende:
Het is veel te vrijblijvend allemaal! Dwing mensen gewoon vegetarisch te eten, en duw het door hun strot. Als mensen dan toch vlees eten, geef ze dan een speciale maatschappelijke status waardoor ze het wel afleren.
Als dierenleed je niets boeit kan ik me voorstellen dat je inderdaad denkt dat er niets mis mee is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou nou... Dwingen heeft nog nooit ergens geholpen... (Geef ze gewoon een goed alternatief!)
En er is nix mis met vlees eten... (Duurzaam en biologisch.)
Zeker een PvdD stemmer!
Ja, want je legt me woorden in de mond die ik nooit gezegd hebt en dat weet je zelf ook wel. En je hebt al lang verloren en iedereen met ook maar enig vermogen tot logisch denken heeft ziet dat. Jij zou dit echter nooit van zijn leven toegeven want blijkbaar kun je het volhouden om uren lang recalcitrant gaan liggen doen op een forum.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou moet ik zelf gaan zoeken? (c) Intint net nog ergens zelf.
Ja, dat is ook een geweldige conclusie die je verder nergens op gebaseerd hebt.
Allen tegen 1, en dan nog niet winnen.
Mensen aten altijd al dieren...quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:04 schreef Intint het volgende:
[..]
Als dierenleed je niets boeit kan ik me voorstellen dat je inderdaad denkt dat er niets mis mee is.
Nee hij pakt een paar voorbeelden uit de meest extremistische hoek van de beweging en doet alsof ze allemaal zo zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Maar ok, in deze heb je gelijk, ik las te snel. Maar juist omdat hij dat doet geeft het een prima beeld idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |