Bronquote:Vlag met hakenkruis boven de A1, hooirollen in brand gestoken langs A15
Langs de A1 bij Stroe is vannacht een vlag met een hakenkruis opgehangen en brand gesticht. Ook bij de A15, net voor de afslag naar Ochten, zijn gisteravond acht hooirollen in brand gevlogen. Langs diezelfde snelweg, bij afslag Dodewaard, lagen ook verschillende hooibalen te branden.
TS is een randstedeling en weet niet wie er voor zijn vreten zorgt en nu kapot gemaakt wordt door Rutte BVquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:19 schreef Gibson88 het volgende:
Nog steeds huilen, drammen en miemen. Als klap op de vuurpijl een vlag met hakenkruis ophangen om je punt te maken.Wat een redenatie (vermogen) heb je dan
Ik kon eerst nog wel begrip opbrengen maar het begrip en respect is inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen,
[..]
Bron
romejoooossquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:46 schreef Stepperoller het volgende:
Het waren echt geen sympathisanten van de boeren hoor, het was natuurlijk Antifa die dat deed om de boeren zwart te maken!1!1!1!!
Je bent me voor. Randdebielen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:19 schreef Gibson88 het volgende:
Nog steeds huilen, drammen en miemen. Als klap op de vuurpijl een vlag met hakenkruis ophangen om je punt te maken.Wat een redenatie (vermogen) heb je dan
Ik kon eerst nog wel begrip opbrengen maar het begrip en respect is inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen,
[..]
Bron
Dus einde discussie en hakenkruizen ophangen ?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef gers het volgende:
[..]
TS is een randstedeling en weet niet wie er voor zijn vreten zorgt en nu kapot gemaakt wordt door Rutte BV
gaap. Niemand zegt dat alle boeren moeten stoppen en merendeel is voor de export.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef gers het volgende:
[..]
TS is een randstedeling en weet niet wie er voor zijn vreten zorgt en nu kapot gemaakt wordt door Rutte BV
Zijn er anders heel wat...quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:35 schreef Jordy-B het volgende:
Er zijn niet veel gekkies nodig om een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te zetten.
Hadden die Marokkanen misschien toch een punt
Deze riedel is ongeloofwaardig geworden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef gers het volgende:
[..]
je stinkt zelfquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Laten we hopen dat ze gauw ophoepelen die kutboeren, heb ik ook geen last meer van die slome kut tractors op de weg en die gore stank.
Dus als je voor vreten zorgt hoef je je verder nergens meer aan te houden? Dan gelden wetten en fatsoensnormen niet meer voor jou?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef gers het volgende:
[..]
Mooi geredeneerd. Heb je ook bewijs?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:19 schreef Gibson88 het volgende:
Als klap op de vuurpijl een vlag met hakenkruis ophangen om je punt te maken.Wat een redenatie (vermogen) heb je dan
Deze dienstslaven van de overheid gaan een keihard pak rammel krijgen. Trust me on thatquote:
Bnw is elders ouwe boerenknechtquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Middle of nowhere
Geen trekker of boer of uberhaupt iemand te zien
Fikkie brandt ongeveer 30 sec
NRC Fotograaf heel toevallig op juist dat moment aanwezig om zijn foto te maken
Eerste keer dat er nazisymboliek te zien is bij boerenprotesten.
Conclusie, ja dit zijn naziboeren, allemaal afknallen!
Dit soort mensen hadden Anne Frank voor 2 likes op TikTok verraden.
Ah ja, afgeven op BNW in dit gevalquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bnw is elders ouwe boerenknecht
False Flag operatives. In opdracht van uw regerende idioterie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bron
Ik zie verkoolde grond dus dat vuur fikt zeker geen 30sec daar ga je al de mist in boerenpapoea.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, afgeven op BNW in dit geval.
0 bewijs dat het boeren waren
Journalist heel toevallig ter plekke als het vuur net 30 sec fikt.
Conclusie, het waren 100% zeker de boeren, bewijs is niet nodig!!!!!
En BNW zou goedgelovige drek zonder bewijs zijn.
Hou je teringbek.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
False Flag operatives. In opdracht van uw regerende idioterie.
Ben je dronken?quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Boeren zijn mensen! BRON!!!!??????
Boeren komen op voor hun beroep en inkomen. BRON!!!??!!!!
iemand hangt ergens een vlag op: 100% bewezen , boeren zijn nazi's!!!
FFS.
Nee, wat is jouw excuus voor deze drek?quote:
Dankjewel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dank u, ik zal voortaan wat minder heftig typen om u niet te verwarren,.
Mijn excuses.
Ik loop niet zo raar onsamenhangend te roepen volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wat is jouw excuus voor deze drek?.
Het was me een waar genoegen, zulke waardevolle conversaties zijn het waard om bewaard te worden voor het nageslacht.quote:
Ik ga hem direct op mijn lul tattoëeren dan vergeet ik het nooit meer.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegen, zulke waardevolle conversaties zijn het waard om bewaard te worden voor het nageslacht.
Waarschijnlijk had die fotograaf de vlag zelf opgehangenquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Middle of nowhere
Ik zit en tik, maar hey, ik ben onsamenhangendquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik loop niet zo raar onsamenhangend te roepen volgens mij.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit en tik, maar hey, ik ben onsamenhangend
Manneken schrijven en anderen raar vinden, jij kan hetquote:
Niet de Nederlandse boeren iigquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef gers het volgende:
[..]
Dit wilde ik net posten. 98% kans dat het zo is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:46 schreef Stepperoller het volgende:
Het waren echt geen sympathisanten van de boeren hoor, het was natuurlijk Antifa die dat deed om de boeren zwart te maken!1!1!1!!
Dit dus. Gewoon in scène gezet om de haat tegen boeren verder aan te wakkeren door nrcantifa uit de Randstad. Getraumatiseerde zelfhaters die voor een karretje gespannen worden om het Nederlandse volk aan te zetten tot zelfvernietigingquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Middle of nowhere
klopt.. maar het gaat om het framequote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Middle of nowhere
Een journalist die uit het verleden toevallig wel heel erg vaak en snel aanwezig is bij brand.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Middle of nowhere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |